КОНСПЕКТ ІНОВАЦІЙНОГО УРОКУ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ МОДУЛЬ «ТУРИЗМ

Про матеріал
Модуль туризм, который можно провести в спортивном зале, если нет возможности провести урок на свежем воздухе.
Перегляд файлу

УКРАЇНА

 

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «МАРІУПОЛЬСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА

I-III СТУПЕНІВ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
КЗ МАРІУПОЛЬСЬКА ЗОШ I-III СТУПЕНЫВ № 26

 

КОНСПЕКТ

ІНОВАЦІЙНОГО  УРОКУ  З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

МОДУЛЬ «ТУРИЗМ»

 

 

 

 

РАЗРОБИВ

 УЧІТЕЛЬ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

ЯКУШЕВЬКИЙ Є.О.

 

 

 

МАРІУПОЛЬ-2015г.

 

Модуль:Туризм.

Завдання: 1. инструктаж з техники безпеки.

2. Ознайомити учнів з теорією основ турізма.

3.Ознайомити учнів з елементами техніки туризму.

4.Закріпити вправи з ЗФП.

Дата проведення уроку:_______________________

Місце проведення: спорт майданчик,спортивна зала.

Інвентар:Приладдя «Маятник»,Обручі,Приладдя «Переправа»,Гімнастичний мат,Медичні носилки,Туристична палатка. Туристичній рюкзак та знаряддя туриста

Зміст уроку:

Зміст уроку:

 

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

1

Підготовча частина

  • Шикування перед входом до спортивного залу в одну колону. По дзвонику та за  командою вчителя вхід до спортивного залу на традиційне місце шикування.
  • Шикування.
  • Рапорт.
  • Привітання

Вчитель: – Здрастуйте,

  • Повідомлення завдань уроку
  • Замір ЧСС.

Учитель:  До уроку всі готові?...

                 – А сьогодні всі     здорові?...

  •  

 

  •  

Повільний біг

  •  

ЗРВ в русі:

  •  
  •                               в.п. — руки на пояс;

1—руки за голову;
2—в.п.;
3—руки вгору в замок;
4—в.п.;
5—8—те ж саме.

  •  
  •                               в.п. — руки за голову;

1—руки вгору в замок;
2—в.п.;
3—руки вперед в замок
4—в.п.;
5—8— те ж саме

  •  
  •                               в.п. — вперед в сторони;

1—пальці в кулак;
2—в.п.;
3—4—те ж саме

  •  
  •                               в.п. — руки до плечей;

1—4—колові оберти руками вперед;
5—8—те ж назад

  •  
  •                               в.п. — руки за голову;

Повороти тулуба до попереду виставленої ноги.

  •  
  •                               в.п. — руки на пояс;

На кожен крок нахил прогнувшись до попереду виставленої ноги.

  •  
  •                               в.п. — руки на пояс;

На кожен крок випад, руки вгору.

  •  
  •                               в.п. — руки на пояс;

1—крок правою;
2—приставити ліву, присід;
3—4—те ж з іншої ноги

  •  
  •                               в.п. — присід, руки на колінах;

1—4—стрибки через лінію

  •  
  •                                 в.п. — руки на пояс;

1—4—стрибки на правій нозі через лінію;
5—8—те ж з іншої ноги

  •  

Спец. бігові вправи:

  •                               поєднання пересувань «біг, ходьба, біг»;
  •                               біг з раптовою зупинкою і поворотами різними способами;
  •                               дріботливий біг з переходом на звичайну ходьбу;
  •                               біг зі зміною напрямку «змійкою»;
  •                               пересування приставними кроками правим, лівим боком;

пересування стрибками вліво і вправо.

  •  

Вправи на відновлення:
1-руки через сторони вгору (вдих);
2-дугами вниз (видих)

  •  

             Перешикування

  •  

Пульсометрія

  •  

II.Основна частина 20-30

  •  

1.Сложить з фрагментів «карту»

 

 

 

 

12                                  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

P1050500.jpg

Учні складають карту з фрагментів,кожна з трёх груп складає за часом,. кто склав швидше та група починає останнім. 

 

 

2.Завдання:Зложить рюкзак, учні по вини скласти рюкзак за часом,послідовно з малого предмета до більшого, 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

CIMG0374.JPG

 

3. 2.перешкода «Маятник»,учні должни перестрибнути з одного обруча в другий приладдям «Маятник»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

P1050690.JPG

 

4.Перешкода: «кочки» Учні перестрибують з обруча в обруч,

 

 

 

 

 

 

CIMG0372.JPG

 

5.Перешкода: «переправа» Учні забов’язани попересувати приладдя не оступитися на підлогу.

 

 

 

 

 

 

 

P1050701.JPG

 

6.Перешкода «павутинка» Лазаніє за часом,

 

 

 

 

 

 

 

SDC11325.JPG

 

7.Завдання «транспортировка травмованого» За часом.

 

 

 

 

 

Копия P1050540.JPG

 

8. «Установка платки» Усі з групи приймають участь

В установки за часом

 

 

 

 

 

CIMG0375.JPG

 

III. Заключна частина

3-5'

 

 

Шикування

 

 

 

Вправи на увагу:
«Заборонений рух»
Учні виконують всі рухи крім «забороненого»

 

 

 

Підведення підсумків

 

 

 

Пульсометрія

 

 

 

doc
Додано
1 жовтня 2020
Переглядів
440
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку