УКРАЇНА
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «МАРІУПОЛЬСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА
I-III СТУПЕНІВ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
КЗ МАРІУПОЛЬСЬКА ЗОШ I-III СТУПЕНЫВ № 26
КОНСПЕКТ
ІНОВАЦІЙНОГО УРОКУ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
МОДУЛЬ «ТУРИЗМ»
РАЗРОБИВ
УЧІТЕЛЬ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
ЯКУШЕВЬКИЙ Є.О.
МАРІУПОЛЬ-2015г.
Модуль:Туризм.
Завдання: 1. инструктаж з техники безпеки.
2. Ознайомити учнів з теорією основ турізма.
3.Ознайомити учнів з елементами техніки туризму.
4.Закріпити вправи з ЗФП.
Дата проведення уроку:_______________________
Місце проведення: спорт майданчик,спортивна зала.
Інвентар:Приладдя «Маятник»,Обручі,Приладдя «Переправа»,Гімнастичний мат,Медичні носилки,Туристична палатка. Туристичній рюкзак та знаряддя туриста
Зміст уроку:
№ |
Зміст уроку:
|
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
Підготовча частина
Вчитель: – Здрастуйте,
Учитель: – До уроку всі готові?... – А сьогодні всі здорові?...
|
12’ |
Учні складають карту з фрагментів,кожна з трёх груп складає за часом,. кто склав швидше та група починає останнім.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2.Завдання:Зложить рюкзак, учні по вини скласти рюкзак за часом,послідовно з малого предмета до більшого,
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3. 2.перешкода «Маятник»,учні должни перестрибнути з одного обруча в другий приладдям «Маятник»
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4.Перешкода: «кочки» Учні перестрибують з обруча в обруч,
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5.Перешкода: «переправа» Учні забов’язани попересувати приладдя не оступитися на підлогу.
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
6.Перешкода «павутинка» Лазаніє за часом,
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
7.Завдання «транспортировка травмованого» За часом.
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
8. «Установка платки» Усі з групи приймають участь В установки за часом
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
III. Заключна частина |
3-5' |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Шикування |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Вправи на увагу: |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Підведення підсумків |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пульсометрія |
|
|