Лікувальна фізична культура для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку
8 клас
I семестр ( 8 год.)
№ п/п |
Зміст навчального матеріалу |
Кількість годин |
Дата |
Примітка |
|
ЛЕГКОАТЛЕТИЧНІ ВПРАВИ. |
4 |
|
|
1 |
Інструктаж з БЖД. Теоретичні відомості. Легкоатлетичні вправи як частина фізичної підготовки. Поняття «направляючий», «замикаючий». |
1 |
|
|
2 |
Інструктаж з БЖД. Біг: повільний у рівномірному темпі (8-10 хв); «човниковий біг» 4 x 9 м. Естафетний біг. Стрибки: через набивний м’яч. Метання: малого м’яча з різних в.п.; малого м’яча на результат (коридор 10 м). |
1 |
|
|
3 |
Інструктаж з БЖД. Лазіння: по гімнастичній стінці (різними способами, вивченими в попередніх класах). Повзання: по-пластунському з підлізанням під перешкоди. Ходьба: приставним кроком (з різними положеннями рук).Біг: повільний з рівномірною швидкістю (до 5 хв).Естафетний біг.Стрибки: на м'яку перешкоду (h=50 см); через набивний м’яч. |
1 |
|
|
4 |
Інструктаж з БЖД. Метання: малого м’яча у вертикальну стіну на дальність відскоку; малого м’яча в стіну та його ловіння (обома руками).Лазіння: вис на гімнастичному канаті.Повзання: на передпліччях і колінах, штовхаючи перед собою головою великий м’яч. |
1 |
|
|
|
ІГРИ |
4 |
|
|
5 |
Інструктаж з БЖД. Теоретичні відомості. Права та обов’язки гравців. Попередження травматизму при проведенні рухливих ігор.Правила та зміст розучених ігор.Правила та зміст розучених ігор.Хід гри, її початок і закінчення. Правила безпеки при виконанні рухових дій. |
1 |
|
|
6 |
Інструктаж з БЖД. Для розвитку координаційних здібностей: «Стрибунці», «Малими великого», «Неправильний рух», «Стонога» тощо. |
1 |
|
|
7 |
Інструктаж з БЖД. Для корекції психоемоційного стану та психофізичного напруження: «Неправильний рух», «Стрибунці» тощо |
1 |
|
|
8 |
Інструктаж з БЖД. Для розвитку правильного локомоторного стереотипу та корекції основних видів локомоції дитини (ходьби, бігу): «Неправильний рух», «Стонога»тощо. |
1 |
|
|