Конспект інтегрованого уроку "Чим заклопотані птахи навесні".

Про матеріал
Розробка інтегрованого уроку 25 тижня «Весняна мозаїка» інтегрованого курсу «Я досліджую світ» складена на основі Державного стандарту початкової загальної освіти Нової української школи. Призначена для вчителів та здобувачів освіти 1-х класів Нової української школи.
Перегляд файлу

Чим заклопотані птахи навесні ?

  1. Ранкова зустріч.

Ось іде до нас весна,

Все навколо ожива.

Підсніжники прокидаються,

Пташки прилітають,

Діти вибігають,

На луках стрибають![4]

Діти діляться своїми враженнями від спостережень за природою сьогодні і продовжують речення : «Доброго ранку!Мене сьогодні вразило…»

  1. Обмін інформацією. Синоптик дня.

Сьогодні______

Число___, місяць_________, день тижня.

Що нас чекає______________.

  1. Сприймання та формулювання теми дня.
  1. Розгадування загадки.

Прилетіли гості ,

Сіли на помості,

Без сокири , без лопати

Поробили собі хати.

Здогадались,дітлахи?

Ну ,звичайно, це …(птахи).[2]

  • Яких птахів ми зустрічаємо весною?
  1. Загадка.

По болоті так поважно

Розглядає все уважно:

І комашок,і гусей

Походжає …(журавель)[2]

  • Які ще птахи мають повернутися навесні додому?
  • Чому птахи змушені долати сотні кілометрів,щоб зимувати в

20

далеких краях?

  1. Гра «Впізнай птаха».

Учитель пропонує учням розглянути малюнки із зображеннями різноманітних птахів і виконати завдання.

  • Вилучити зайві малюнки,залишивши тільки перелітних птахів.
  • Знайти зображення птахів, що прилітають навесні.
  1. Перегляд відео «Птахи навесні»

https://youtu.be/v4A0G1tehPo

  1. Гра «Дізнайся за описом».

Вчитель зачитує опис птахів,учні називають птаха ,про кого йдеться.

1.Дзьоб червоний,довгий ,довгі ноги. Крила – наче вишитий рушник. Кажуть люди – він дітей приносить. Жити біля хат давно він звик. І в грозу, і в найсильнішу спеку все клекоче на стовпі…(Лелека).

Додаток 6.

 

Лелека білий (Ciconia ciconia) :: Пернаті друзі, птахи України, орнітологія  ::

2.Тендітна шия ,ніжний стан. Ця птаха білокрила. Нехай шипить, а не співа, все ж людство полонила. Прикраса паркових озер,яку зустрінеш зрідка – красуня дивна на воді. Білесенька…(Лебідка).

21

 

Додаток 7.

 

Лебідь — Вікіпедія C:\Users\Admin\Pictures\Cavalierelatino_-_Swan_in_the_lake_with_reflection_(by).jpg

3.В мене є великий хист. Я співаю як артист. Спів мій рідкісний усюди дуже люблять слухати люди.(Соловей)

Додаток 8.

 

C:\Users\Admin\Pictures\завантаження (83).jpg

 

4.У садочку понад тином я зробив йому хатину. Він навколо подивився,заспівав і оселився. (Шпак).

 

 

22

Додаток 9.

C:\Users\Admin\Pictures\220px-Шпак_звичайний.jpg

5.Що воно за дивна птиця: світла денного боїться, дзьоб крючком,великі очі,і не спиться їй до ночі? (Сова)

Додаток 10.

C:\Users\Admin\Pictures\завантаження (84).jpg

6.Швидко скрізь цей птах літає ,безліч мошок поїдає,за вікном гніздо будує,тільки в нас він не зимує. (Ластівка) Додаток 11.

 

C:\Users\Admin\Pictures\lastivka.jpg                     23

  1. Виконання української народної пісні «Щебетала пташечка».

https://youtu.be/ly27Fmsg20U

  1. Народні прикмети про птахів.
  • Шпаки особливо голосно співають – уночі піде дощ.
  • Голуби розворкотілися – на тепло.
  • Гуси сидять ,поховавши голови під крило – буде похолодання.
  • Журавель прилетів – скоро лід зійде.
  • Ворони купаються ранньої весни – до тепла.
  • Жайворонок з’явився до тепла, а зяблик до холоду. [2]

VI. Робота з Леґо.

Додаток 12.

C:\Users\Admin\Pictures\6.jpg

 

VII. Екологічна задача.

Одного разу Миколка й Сашко пішли до лісу та взяли із собою собаку. Собака  весело біг попереду,обстежуючи кожний кущ,кожну травинку. Хлопчики йшли позаду,голосно розмовляли. Миколка розмахував палкою,проганяючи метеликів зі свого шляху.

Сяяло сонечко. У лісі панувала тиша. Та раптом цю тишу порушив гавкіт. І  хлопчики підбігли до собаки – він стояв біля гнізда пташки. Пташки в гнізді не було. Хлопчики взяли ще теплі яєчка в руки,потримали і поклали їх до гнізда. Забрали собаку та пішли собі стежкою далі.

  • Яку б  пораду ви дали б хлопчикам?

24

  1. Вправа «Крок допомоги».

За вікном панує красуня весна. Повертаються перелітні птахи. Їх треба охороняти. А пригадати правила поведінки в природі нам допоможе незвичайний кошик. У ньому мудрі поради. Прошу озвучити їх.

(Діти витягують з кошика малюнки і озвучують поради)

  •  В лісі треба поводитися тихо.
  •  Не беріть в руки пташині яйця і пташенят.
  • Не вбивайте пташок!
  •  Не забирайте лісу  додому тварин.
  • Шпаківні не прибивайте, а міцно прив’яжіть мотузками або дротом.
  • Пам’ятай, птахи оберігають ліси, парки, сади від комах-шкідників та їхніх личинок.

А ще птахи прикрашають наші ліси, радують нас дзвінким гарним співом.

  1. Виготовлення птахів з пластиліну.

Додаток 13.

C:\Users\Admin\Pictures\image272.jpg

 

  1. Рефлексія.

Коло думок

- Як би я  був (була)  птахом,  я б  був (була б) …, тому що ….

 

 

 

25

docx
Додав(-ла)
Власюк Тетяна
Додано
23 березня 2021
Переглядів
2707
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку