Конспект інтегрованого уроку математика+англійська мова для 2 класу

Про матеріал

Інтегрований урок у 2 класі має на меті сприяти розвитку у учнів цілісного бачення світу, уміння нестандартно мислити, вирішувати проблеми, використовуючи знання з математики та англійської мови

Перегляд файлу

Інтегрований урок з математики та англійської мови

Тема. Закріплення вивчених способів додавання і віднімання. Обчислення

          виразів та розв’язування задач. Кількісні числівники в межах 100

 

Мета: - закріплювати уміння учнів додавати і віднімати числа у межах 100 вивченими способами, продовжувати формувати уміння розв’язувати задачі на дві дії; розвивати обчислювальні навички,  пам'ять, увагу, зв’язне математичне мовлення, уміння аналізувати, узагальнювати, робити висновки; сприяти розвитку у учнів умінь використовувати числівники до 100 при виконанні математичних дій англійською мовою; повторити назви кольорів та назви тварин англійською мовою; виховувати фінансову грамотність, інтерес до вивчення математики та англійської мови.

 

І. Організація класу

1. Привітання

Станьте, дітки, всі рівненько,

Посміхніться всі гарненько.

Настрій на урок взяли?!

Працювати почали!

 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми й мети уроку

- Діти, а чи знаєте ви, що сьогодні зранку до нашої школи завітала гостя з іншої країни? І я вирішила запросити її до нас на урок математики. Гостя ця незвичайна, бо добре розуміє вона лише англійську мову. Тому нам з вами доведеться на уроці математики застосувати свої знання з англійської мови.

- Сьогодні на уроці ми пригадаємо вивчені способи додавання і віднімання, обчислимо значення виразів та розв’яжемо задачу. При цьому пригадаємо назви чисел від 1 до 100 та виконаємо математичні дії англійською мовою. (1хв)

(стук у двері)

    - А ось і наша гостя!

    - Hello! My name’s Miss Mary Poppins. I’m from Great Britain. I’ve learnt about such curious and clever children at Mykolaivka School and made up my mind to visit you.
(Кids ask and answer personal questions рassing the ball)

    - Hello!  What’s your name?

    - (I’m…)

    - How old are you?

    - (I’m…)

    - Great! (3хв)

(Починає щось шукати)

    - What has happened?

    - I have lost something important! What`s that? Aha! I`ve got a magic box! My item might be there!

  - Oh, I see!

    - Діти, уявляєте, не встигла міс Мері Попінс приїхати до нашої школи, як з нею сталася неприємність вона загубила те, без чого ніяк не зможе повернутися додому! Але є й гарна новина ми з вами можемо їй допомогти! У нашої гості є чарівна скринька, де є кілька цікавих завдань. За кожне правильно виконане завдання ми отримуватимемо букви, з яких наприкінці уроку складемо і прочитаємо слово, яке підкаже нам, що саме потрібно міс Мері, щоб повернутися додому.

    - Отож, починаємо!

- Mary, open the magic box and give us the first task, please.

- Sorry, I can`t open it without a password. Help me, please. Let`s count by 10s.

10, 20, 30, 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100.

ІІІ. Перевірка домашнього завдання

(Мері Попінс дістає з коробки листок, на якому написано «Homework»)

    Мері Попінс пропонує нам перевірити домашнє завдання.

    1. Пояснення розв’язання задачі 337

    2. – Назвіть відповіді до виразів 338 у порядку спадання.

    Підніміть руку, у кого домашнє завдання виконане правильно!

    Усі молодці! Mary, you can give us the first letter!

(Дає літеру Т) (5хв)

 

IV. Робота над матеріалом уроку

    1. Усний рахунок

(Мері Попінс дістає з коробки листок, на якому написано «Count»)

 a) Do you like watching the stars? Look at the beautiful stars. What colour are they? Say the number of each star.

б) Гра « Catch the number»

На зірках, прикріплених на дошці, написані числа  4, 17, 24, 30, 40, 55, 68, 79, 80, 94. Дітей об’єднуємо у пари. Учитель, наприклад, говорить:  Twenty-four! Обидва учні підбігають до дошки і мають “спіймати” число 24. Виграє той, хто перший торкнеться потрібного числа.

в) Виконання завдання 341 підручника

- Open your books at page 56.

- Read the task number 341 (номер завдання вчитель записує на дошці). 

Діти складають приклади і розв’язують їх англійською мовою. (40 4 = 36;

 68 – 4 = 64; 80 – 4 = 76; 94 – 4 = 90; 30 – 4 = 26). Відповіді записують у хатках. Who lives in the house 36, 64,76, 90, 26? (розподілення тварин по хатам, використовуючи прийом “Slow-Slow”)

(Отримують букву І) (10хв)

    2. Запис у зошити дати та виду роботи

 

    3. Каліграфічна хвилинка число 13.

    - Що ви можете розповісти про число 13? (Воно двоцифрове, записується за допомогою цифр 1 і 3, складається з 1 десятка і 3 одиниць, не кругле, не парне).

    4. Розв’язування задачі

    - Mary, can you help us?

(Мері  дістає з коробки листок, на якому написано «Solve The Problem»)

Задача. У міс Мері Попінс перед початком подорожі було 98 фунтів. (Фунт грошова одиниця у Великій Британії. Ми розраховуємося гривнями, а британці фунтами). На квиток з Великобританії до Франції вона витратила 10 фунтів, а на квиток з Франції до України 54 фунти. Скільки грошей залишилося у міс Мері Попінс?

 

Було 98 фунтів

Витратила 10 фунтів і 54 фунти

Залишилося ?

    - Чи можемо ми одразу дати відповідь на запитання задачі?  (Ні)

    - Чому? (Бо ми не знаємо, скільки всього грошей витратила Мері Попінс)

    - Чи можемо ми дізнатися, скільки грошей витратила міс Мері Попінс на квитки? (Так)

    - Якою дією? (Додавання)

    - Назвіть першу дію. (10+54 = 64 (ф.) всього витратила на квитки)

    - Про що дізнаємося другою дією? (Скільки грошей залишилося у Мері Попінс).

    - Назвіть другу дію (98 64 = 34 (ф.))

    - Складіть відповідь до задачі. (Відповідь: у міс Мері Попінс залишилося 34 фунта.)

    - Запишіть короткий запис та розв’язання задачі у зошити.

(Отримуємо букву С) (10 хв )

 

V. Фізкультхвилинка

(Мері Попінс дістає з коробки листок, на якому написано «Break»)

- Let`s perform a “Ram-Sam Song”

(Отримуємо букву К) (2хв)

 

    5. Розв’язування виразів 343.

(Мері Попінс дістає з коробки листок, на якому написано «Do the Sums»)

        Робота в парах. Взаємоперевірка. (Перевіряють зошит сусіда по парті звіряючись з відповідями, записаними на дошці).

(Отримуємо букву Е) (5хв)

    6. Розфарбовування квиточків

(Мері Попінс дістає з коробки листок, на якому написано «Paint»)

    - Let’s repeat colours after me! Paint and get the last letter!

(Кріпить на дошку кольори біля цифр:

1 – blue

2 – red

3 – green

4 – yellow

5 – black)

(Отримуємо букву Т, читаємо слово TICKET,  перекладаємо його квиток).

    - Діти, а що ж це ви розфарбовували? (Квитки до різних країн)

    - Може подаруємо їх міс Мері Попінс, щоб вона змогла дістатися додому?! (Так!!!) (Даруємо квитки)

    - Oh! Thanks! Now I can travel around the world!

    - I have little presents for you too. (Дарує наклейки на згадку про зустріч)(3хв)

 

VI. Підсумок уроку

    1. Домашнє завдання

345 – скласти задачу, яка б розв’язувалася поданим виразом; скласти і розв’язати вирази на вивчені способи додавання і віднімання.

346 – розв’язати задачу на дві дії. Сильніші учні розв’язують двома способами або складанням виразу.(2хв)

    2. Оцінювання     (1хв)

    3. Рефлексія

    - Вам сподобався урок?

    - Чим ми займалися на уроці?

    - З якої країни була наша гостя? (1хв)

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Скрипник Ольга Юріївна
    Класний урок!!! А скажіть,будь ласка, які квитки були до країн? Можете поділитись цими розмальовками? Буду дуже Вам вдячна!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
3 січня 2019
Переглядів
2015
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку