Урок розроблений для учнів ще не за новою програмою, але цікавим є додатковий матеріал для даного класу, а саме навчальний комплект "Family and Friends", а також введення букв та звуків алфавіту. Наприклад, під час ознайомлення з буквою B та R учням були запропоновані слова на дані букви (Bear, Rabbit) та озвучений відео фрагмент мультфільму "Вінні Пух", в якому нові слова ( а також вже знайомі фрази учням "Hello", "How are you?", "What is your name?") були озвучені англійською, а сам текст українською.
Клас: 2
Тема: Школа. Клас.
Задача: практика мовленнєвої діяльності.
Мета: - повторення та засвоєння букв алфавіту;
Нові ЛО: Bb, Rr, а rabbit, a bear, Excuse me!
ЛО для повторення:букви алфавіту, a pen, a book, a ruler, a flower, a bag, etc.
Обладання: класна дошка, постер «Англійський алфавіт», магнітофон, комп’ютер, мультимедійний пристрій, робочі зошити, роздатковий матеріал (картки з завданнями, розмальовки), підручник 2 клас (п/р В. Плахотник)
Тип уроку: Комбінований урок
ХІД УРОКУ:
І. Організаційний момент: вітання (Пісня “Hello, Hello!”), перевірка присутніх в класі.
ІІ. Warming-up: повторення вивчених букв (звуків та слів).
ІІІ. Опрацювання вивчених букв та звуків у вправах:
ІV. Практика усного мовлення.
Розподіл завдань серед груп учнів:
1. Вітання. Спитати про ім’я, вік, настрій. Прощання.
2. Порозмовляти про сімейний альбом. Задати питання “Who’s this?”
3. Порозмовляти про шкільні речі. Задати питання “ What’s this?”
4. Попросити друга: Відкрити портфель; закрити книгу; відкрити двері; закрити двері; взяти ручку.
Закріплення вживання команд, виконуючи пісню “What’s this?”
V. Фізична розминка
VI. Практика сприйняття на слух:
робота в робочих зошитах (послухай питання та вибери правильну відповідь).
VII. Введення нових букв Bb, Rr та слів “a bear”, “a rabbit”:
VIII. Підведення підсумків уроку, вербальне оцінювання учнів.
Домашнє завдання: прописати по рядку нові букви, вивчити нові слова та розфарбувати малюнок з мультфільму «Вінні Пух».