Урок у 2 класі "School. My class"

Про матеріал

Урок розроблений для учнів ще не за новою програмою, але цікавим є додатковий матеріал для даного класу, а саме навчальний комплект "Family and Friends", а також введення букв та звуків алфавіту. Наприклад, під час ознайомлення з буквою B та R учням були запропоновані слова на дані букви (Bear, Rabbit) та озвучений відео фрагмент мультфільму "Вінні Пух", в якому нові слова ( а також вже знайомі фрази учням "Hello", "How are you?", "What is your name?") були озвучені англійською, а сам текст українською.

Перегляд файлу

Клас: 2

Тема:  Школа. Клас.

Задача: практика мовленнєвої діяльності.

Мета: - повторення та засвоєння букв алфавіту;

  • актуалізація лексичного матеріалу з теми « Школа. Клас»;
  • розвиток культури мовлення, слухової памяті, мовної здогадки, кругозору, вміння працювати в групі;
  • прищеплення інтересу учнів до вивчення іноземної мови;
  • виховання почуття взаємодопомоги та доброзичливості.

Нові ЛО: Bb, Rr, а rabbit, a bear, Excuse me!

ЛО для повторення:букви алфавіту, a pen, a book, a ruler, a flower, a bag, etc.

Обладання: класна дошка, постер «Англійський алфавіт», магнітофон, комп’ютер, мультимедійний пристрій, робочі зошити, роздатковий матеріал (картки з завданнями, розмальовки), підручник 2 клас (п/р В. Плахотник)

Тип уроку: Комбінований урок

ХІД УРОКУ:

І. Організаційний момент: вітання (Пісня “Hello, Hello!”), перевірка присутніх в класі.

ІІ. Warming-up: повторення вивчених букв (звуків та слів).

ІІІ. Опрацювання вивчених букв та звуків у вправах:

  1. вправа на дошці (зєднати велику та маленьку літери);
  2. робота в робочих зошитах «Послухай звуки і зєднай букви»;
  3. робота в робочих зошитах «Обведи букву, з якої починається слово»;
  4. закріплення вивчення букв та звуків, виконуючи ритмічну вправу.

ІV. Практика усного мовлення.

      Розподіл завдань серед груп учнів:

      1. Вітання. Спитати про імя, вік, настрій. Прощання.

      2. Порозмовляти про сімейний альбом. Задати питання Whos this?”

      3. Порозмовляти про шкільні речі. Задати питання “ Whats this?”

      4. Попросити друга: Відкрити портфель; закрити книгу; відкрити двері; закрити двері; взяти ручку.

     Закріплення вживання команд, виконуючи пісню “Whats this?”

V. Фізична розминка

VI. Практика сприйняття на слух:

      робота в робочих зошитах (послухай питання та вибери правильну  відповідь).

VII. Введення нових букв Bb, Rr та слів “a bear”, “a rabbit”:

  • використання наочності та відеофрагменту з мультфільму «Вінні Пух»);
  • відповідь на питання до відеофрагменту;
  • робота в робочих зошитах (прописати букви Bb та Rr).

VIII. Підведення підсумків уроку, вербальне оцінювання учнів.

         Домашнє завдання: прописати по рядку нові букви, вивчити нові слова та розфарбувати малюнок з мультфільму «Вінні Пух».

 

docx
Додав(-ла)
Pavlysh Nataliia
Додано
7 січня 2019
Переглядів
1027
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку