Залузька загальноосвітня школа І-ІІ ступенів
Яворівської районної ради Львівської області
Конкурс «Учитель року – 2020»
Номінація «Початкові класи»
Конспект інтегрованого уроку
(математика, образотворче мистецтво)
у 3 класі на тему
Дії з числами, порівняння чисел. Розв’язування задач. Ліплення з пластиліну. Композиція «Кошик з овочами»
Вчитель початкових класів
Кунанець Іванна Андріївна
Львів, 2020
Тема уроку: Дії з числами, порівняння чисел. Розв’язування задач.
Ліплення з пластиліну. Композиція «Кошик з овочами».
Тип уроку- інтегрований урок ( математика, образотворче мистецтво)
Ключові компетентності:
Предметні компетентності:
Очікувані результати:
Хід уроку
І.Організаційний момент. Привітання в колі (1-2 хв)
Любі діти, добрий день!
Зичу праці і старання!
А ще, друзі, всім бажаю
Сил, натхнення на весь день!
Гра «Кошик» (учні витягують собі із старовинного кошика з лози овочі (буряк, капуста, морква, картопля), об’єднюються у групи, обговорюють правила роботи ( на дошці)
ІІ.Мотивація навчально-пізнавальної діяльності (2-3 хв)
? Яку традиційну українську страву можна приготувати з овочів, які ви витягнули з кошика, якщо скласти їх в одну каструлю? (Борщ).
Зараз ми заочно відвідаємо продуктовий ринок.
Слайд 1. Ринок - місце продажу та купівлі товарів.
Слайд 2. Кошик з овочами.
Порахуйте вартість кошика ( усно).
Слайд 3.Відповідь 110 грн.
- Математика ввійшла в життя людей. Числа оточують нас усюди.
ІІІ.Повідомлення теми уроку ( 1 хв)
Слайд 4 Тема уроку: Дії з числами, порівняння чисел. Розв’язування задач.
Ліплення з пластиліну. Композиція «Кошик з овочами».
- Сьогодні ми на уроці вдосконалимо обчислювальні навички, розв’яжемо задачу виготовимо композицію з пластиліну «Кошик з овочами». У вас на столах знаходяться «Долоньки». Якщо справились із завданням піднімайте салатову, якщо потрібна допомога – рожеву.
ІV. Робота над темою уроку (14 хв)
4.1.Повторення вивченого про розрядний склад трицифрового числа
? З яких розрядів складаються трицифрові числа ( одиниць, десятків, сотень).
4.2.Робота в групах Аркуш А4 ( кожна група одержує на карточці по два трицифрових числа, записують їх у вигляді суми розрядних доданків, презентують на дошці ( підручник ст.207, завдання 9)
(407=400+7 сім одиниць, нуль десятків, чотири сотні) (знання)
4.3.Робота з підручником ст.205, завдання 3 (порівняти числа ( по два числа кожна група) Аркуш А4 (розуміння)
4.4.Робота з підручником ст.205 завдання 1 Дії з числами (застосовує зручний для себе спосіб усного додавання і віднімання для знаходження значення числового виразу) ( Відповіді з буквами, складають ключове слово КАРТОПЛЯ (придумай останній вираз так, щоб усі вирази стали круговими)
(аналіз, синтез)
Слайд 5
639 – 9 = 630 К
630 – 30 = 600 А
600 + 75 = 675 Р
675 – 605 = 70 Т
70 + 209 = 279 О
279 – 270 = 9 П
9 +600 = 609 Л
609 + 30 = 639 Я
- Ви правильно виконали завдання. А чому, на вашу думку, ми згадали про картоплю? ( Картопля з давніх-давен вважається основним продуктом харчування українців, її називають «другим хлібом»)
V.Руханка Слайд 6 ( 1 хв)
- Сьогодні я для вас підготувала цікаву сучасну руханку. Потанцюємо? (Так)
VІ.Робота над задачею в групах. ( 4 хв) Задача ст.207 , завдання 10– розв’язують, по закінченню роботи проводиться колективна перевірка результатів обчислень.
Слайд 7 (застосування)
1) 5 ∙ 3 = 15 (к.)
2) 2 ∙ 2 = 4 (к.)
3) 15 + 4 = 19 (к.)
4) 20 – 19 = 1 (к.)
Відповідь: 1 картоплина залишилася у каструлі.
VІІ.Гра «Добери продукти для борщу в кошик» (складають у кошики продукти) ( 1 хв)
Інструктаж з БЖД. ( 1 хв)
Слайд 8 Правила роботи з пластиліном (працюємо на дощечці, розрізаємо стекою, невикористаний пластилін кладемо в коробку, після роботи витерти руки вологою серветкою)
VІІІ.Ліплення композиції з пластиліну «Кошик з овочами» (поділ в групі ролей) (10 хв)
Слайд 9 Композиція «Кошик з овочами»
ІХ.Презентація композиції «Кошик з овочами» ( 1 хв)
Х. Домашнє завдання № 11 ст.207 Слайд 10
ХІ.Підсумок уроку ( 1 хв)
Молодці, ви гарно працювали на уроці, а свої враження відобразіть за допомогою прищіпок на моделях учнів.
Слайд 11
Супер
Я молодець
Я можу краще
Я працював не в повну силу