Конспект інтегрованого уроку (математика, образотворче мистецтво) у 3 класі на тему Дії з числами, порівняння чисел. Розв’язування задач. Ліплення з пластиліну. Композиція «Коши

Про матеріал
Тема уроку: Дії з числами, порівняння чисел. Розв’язування задач. Ліплення з пластиліну. Композиція «Кошик з овочами». Тип уроку- інтегрований урок ( математика, образотворче мистецтво) Ключові компетентності: • здобувачі освіти дотримуються порядку дій під час виконання самостійних завдань; виконуючи різні види робіт, орієнтуються в тривалості часу; співпрацюють в групі; • розпізнають й виділяють нові факти, ставлять запитання до тексту, висловлюють власні судження; • з допомогою вчителя роблять висновки й узагальнення, моделюють завдання за зразком і аналогією; висловлюють рефлексивні судження, виконують навчальні творчі завдання; • уміють оцінити якість своєї роботи, здійснюють самоперевірку та взаємоперевірку. Предметні компетентності: • знає розрядний склад трицифрового числа; • записує трицифрові числа у вигляді суми розрядних доданків; • порівнює числа в межах тисячі; • виконує дії з числами; • застосовує зручний для себе спосіб усного додавання і віднімання; • розуміє зміст задачі та розв’язує її; • перевіряє правильність розв’язаних прикладів та задачі; • має навички роботи з пластиліном; • висловлює оцінні судження.
Перегляд файлу

Залузька загальноосвітня школа І-ІІ ступенів

Яворівської районної ради Львівської області

 

 

 

                                                                             Конкурс «Учитель року – 2020»

                                                                          Номінація «Початкові класи»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект інтегрованого уроку

(математика, образотворче мистецтво)

у 3 класі на тему

Дії з числами, порівняння чисел. Розв’язування задач. Ліплення з пластиліну. Композиція «Кошик з овочами»

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                             Вчитель початкових класів

                                                                             Кунанець Іванна Андріївна

 

 

 

Львів, 2020

 

 

 

Тема уроку: Дії з числами, порівняння чисел. Розв’язування задач.

                      Ліплення з пластиліну. Композиція  «Кошик з овочами».

Тип уроку- інтегрований урок ( математика, образотворче мистецтво)

Ключові компетентності:

  • здобувачі освіти дотримуються порядку дій під час виконання самостійних завдань; виконуючи різні види робіт, орієнтуються в тривалості часу; співпрацюють в групі;
  • розпізнають й виділяють нові факти, ставлять запитання до тексту, висловлюють власні судження;
  • з допомогою вчителя роблять висновки й узагальнення, моделюють завдання за зразком і аналогією; висловлюють рефлексивні судження, виконують навчальні творчі завдання;
  • уміють оцінити якість своєї роботи, здійснюють самоперевірку та взаємоперевірку.

Предметні компетентності:

  • знає розрядний склад трицифрового числа;
  • записує трицифрові числа у вигляді суми розрядних доданків;
  • порівнює числа в межах тисячі;
  • виконує дії з числами;
  • застосовує зручний для себе спосіб усного додавання і віднімання;
  • розуміє зміст задачі та розв’язує її;
  • перевіряє правильність розв’язаних прикладів та задачі;
  • має навички роботи з пластиліном;
  • висловлює оцінні судження.

Очікувані результати:

  • учень/учениця знає трицифрові числа;
  • записує трицифрові числа у вигляді суми розрядних доданків;
  • вдосконалює обчислювальні навички;
  • розв’язує задачі;
  • працює з пластиліном, виготовляє елемент композиції;
  • перевіряє результати роботи, висловлює оцінні судження.
  •  

Хід уроку

І.Організаційний момент. Привітання  в колі  (1-2 хв)

Любі діти, добрий день!

Зичу праці і старання!

А ще, друзі, всім бажаю

Сил, натхнення на весь день!

Гра «Кошик» (учні витягують собі із старовинного кошика з лози  овочі (буряк, капуста, морква, картопля), об’єднюються   у групи, обговорюють правила роботи ( на дошці)

 

ІІ.Мотивація навчально-пізнавальної діяльності (2-3 хв)

? Яку традиційну українську страву можна приготувати з овочів, які ви витягнули з кошика, якщо скласти їх в одну каструлю? (Борщ).

Зараз  ми заочно  відвідаємо продуктовий ринок.

Слайд 1. Ринок - місце продажу та купівлі товарів.

Слайд 2. Кошик з овочами.

Порахуйте вартість  кошика ( усно).

Слайд 3.Відповідь 110 грн.  

- Математика ввійшла в життя людей. Числа оточують нас усюди.

ІІІ.Повідомлення теми  уроку ( 1 хв)

Слайд 4 Тема уроку: Дії з числами, порівняння чисел. Розв’язування задач.

                                  Ліплення з пластиліну. Композиція  «Кошик з овочами».

- Сьогодні ми на уроці  вдосконалимо обчислювальні навички, розв’яжемо задачу  виготовимо композицію  з пластиліну «Кошик з овочами». У вас на столах знаходяться «Долоньки». Якщо справились із завданням піднімайте салатову, якщо потрібна допомога – рожеву.

ІV. Робота над темою уроку (14 хв)

4.1.Повторення вивченого про розрядний склад трицифрового числа

? З яких розрядів складаються трицифрові числа ( одиниць, десятків, сотень).

4.2.Робота в групах Аркуш А4  ( кожна група одержує на карточці по два трицифрових числа,  записують їх  у вигляді суми розрядних доданків, презентують на дошці  ( підручник ст.207, завдання 9)                                             

 (407=400+7  сім одиниць, нуль десятків, чотири сотні)                          (знання)

4.3.Робота з підручником ст.205, завдання 3 (порівняти числа ( по два числа кожна група)     Аркуш А4                                                                       (розуміння)

4.4.Робота з підручником ст.205 завдання 1 Дії з числами (застосовує зручний для себе спосіб усного додавання і віднімання для знаходження значення числового виразу) ( Відповіді з буквами, складають ключове слово КАРТОПЛЯ (придумай останній вираз так, щоб усі вирази стали круговими)  

                                                                                                             (аналіз, синтез)

Слайд 5

639 – 9 = 630                           К

630 – 30 = 600                         А

600 + 75 = 675   Р

675 – 605 = 70   Т

70 + 209 = 279   О

279 – 270 = 9   П

9 +600 = 609   Л

609 + 30 = 639   Я

- Ви правильно виконали завдання. А чому, на вашу думку, ми згадали про картоплю? ( Картопля  з давніх-давен вважається основним продуктом харчування українців, її називають «другим хлібом»)

 

V.Руханка  Слайд 6  ( 1 хв)

- Сьогодні я для вас підготувала цікаву сучасну руханку. Потанцюємо? (Так)

VІ.Робота над задачею в групах. ( 4 хв) Задача ст.207 , завдання 10– розв’язують, по закінченню роботи проводиться колективна перевірка результатів обчислень.

Слайд   7                                                                                   (застосування)

1)  5 ∙ 3 = 15 (к.)

2)  2 ∙ 2 = 4 (к.)

3)  15 + 4 = 19 (к.)

4)   20 – 19 = 1 (к.)

Відповідь: 1 картоплина залишилася у каструлі.

VІІ.Гра «Добери продукти для  борщу в кошик» (складають у кошики продукти)      ( 1 хв)

Інструктаж з БЖД.  ( 1 хв)

Слайд 8 Правила роботи з пластиліном (працюємо на дощечці, розрізаємо стекою, невикористаний пластилін кладемо в коробку, після роботи витерти руки вологою серветкою)

VІІІ.Ліплення композиції з пластиліну «Кошик з овочами» (поділ в групі ролей)      (10 хв)

Слайд 9 Композиція «Кошик з овочами»

ІХ.Презентація композиції «Кошик з овочами» ( 1 хв)

Х. Домашнє завдання № 11 ст.207  Слайд 10

ХІ.Підсумок уроку ( 1 хв)

Молодці, ви гарно працювали на уроці, а свої враження відобразіть за допомогою прищіпок на моделях учнів.

Слайд 11

Супер

Я молодець 

Я можу краще 

Я працював не в повну силу

 

 

docx
Додано
10 жовтня 2023
Переглядів
119
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку