Календарно - тематичне планування ЯДС

Про матеріал

Календарно - тематичне планування на 2 семестр 3 клас за підручником О. Волощенко за програмою Р.Б. Шияна, 7 годин на тиждень

Перегляд файлу

уроку

Дата

уроку

Тема уроку

Примітки

ІІ семестр

Тема 5. Світ невідомий.

Тиждень 1

116.

 

Плани на рік. Чому дещо нам невідоме?"

Дорогою ціною. Чому дещо нам невідоме?"

 

117.

 

Плетіння різдвяного снопа.

С.9

118.

 

Подорож Львовом. Чому дещо нам невідоме?"

 

119.

 

Зустрічаймо Різдво. Що таке енергія?"

 

120.

 

Історія шоколаду. Як сприймати невідоме?

 

121.

 

Дії з іменованими числами. Розв’язування рівнянь.

С.13 –15

122.

 

Унікальні місця Львівщини. Вітер на роботі. Як сприймати невідоме?

 

Тиждень 2

123.

 

Голоси вітру. Як сприймати невідоме?

 

124.

 

Плетіння різдвяного снопа.

с.9

125.

 

Інформація нашвидкуруч. Як сприймати невідоме?

 

126.

 

Зимове море. Чи багато невідомого навколо?

 

127.

 

Кінбурнська коса. Птахи. Чи багато невідомого навколо?

 

128.

 

Розв’язування задач.

с.21 - 23

129.

 

Миколаїв — місто кораблів. Миколаївський музей суднобудування. Чи багато невідомого навколо?

 

Тиждень 3

130.

 

Єланецький степ. Чи може відоме стати невідомим?

 

131.

 

Чи багато невідомого навколо? Виготовлення лебедя в техніці оригамі

с. 17

132.

 

Про що може розказати тварина. Чи може відоме стати невідомим?

 

133.

 

Обережно: шкідливі звички. Чи може відоме стати невідомим?

 

134.

 

Історія чаю. Чи може відоме стати невідомим?

 

135.

 

Аналіз діагностичної роботи.

-          

136.

 

Діагностична робота за темою «Світ невідомий». Перевір себе. Підсумковий урок з теми.

 

Тема 6. Світ невидимий.

Тиждень 1

137.

 

Пригоди бувають різними.  Санітар лісу. Як побачити невидимий світ?

 

138.

 

Виготовлення сніжинки у техніці витинанки.

с. 31

139.

 

Булінг не завжди видимий. Як побачити невидимий світ?

 

140.

 

Українська Венеція. Які невидимі зв’язки є у природі?

 

141.

 

Ланцюги живлення. Місто – фортеця. Які невидимі зв’язки є у природі?

 

142.

 

Складання і обчислення виразів.

с. 37 - 39

143.

 

Дунайський біосферний заповідник. Які невидимі зв’язки є у природі?

 

Тиждень 2

144.

 

Не дикі, але небезпечні… Чи варто бути чесним? Які невидимі зв’язки є у природі?

 

145.

 

Виготовлення килимка з ниток.

с. 39

146.

 

Як минуле може зустрітися з майбутнім. Яку невидиму силу має слово?

 

147.

 

Подорожуємо Полтавою. Яку невидиму силу має слово?

 

148.

 

Шукаємо слова – невидимки. Яку невидиму силу має слово?

 

149.

 

Одиниці довжини.

С. 47 - 49

150.

 

Мистецтво спілкування. Чарівний світ килимів. Яку невидиму силу має слово?

 

Тиждень 3

151.

 

Дивовижна глина. Яку невидиму силу має слово?

 

152.

 

Пошиття м’якої іграшки «Смайлик».

с. 47

153.

 

Здоров'я — найдорожчий скарб. Перша пташина допомога. Як невидиме може стати видимим?

 

154.

 

Бьординг на власні очі. Як невидиме може стати видимим?"

 

155.

 

Посварилися — помирилися. Подорожуємо Рівненщиною. Якою інформацією можна ділитися?

 

156.

 

Зважування й відвантажування предметів.

с. 58 - 60

157.

 

Вогонь — друг і ворог. Якою інформацією можна ділитися?

 

Тиждень 4

158.

 

Диво-рослина на узбіччі. У чому сила подорожника?

 

159.

 

Виготовлення яблука у техніці квілінгу.

С.61

160.

 

Лікарські рослини рідного краю. У чому сила подорожника?

 

161.

 

Що таке справедливість. У чому сила подорожника?

 

162.

 

По інший бік телеекрану. У чому сила подорожника?

 

163.

 

Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

164.

 

Діагностична робота за темою “Світ невидимий”. Перевір себе. Підсумковий урок з теми.

 

Тема 7.Приховані можливості речей.

Тиждень 1

165.

 

Приховані можливості речей поряд з нами.Секрет ідеального борщу. Що приховує яблуко?

 

166.

 

Виготовлення яблука у техніці квілінгу.

С.61

167.

 

Яблучна скарбничка. Що приховує яблуко?"

 

168.

 

Властивості яблука. Яблуня-колонія. Що приховує яблуко?

 

169.

 

Найстаріше в Україні озеро. Що приховує довкілля?

 

170.

 

Розв’язування задач.

с.  74 – 75.

171.

 

Обережно — гадюки! Що приховує довкілля?

 

Тиждень 2

172.

 

Сумський затишок. Публічний виступ — це просто. Що приховує довкілля?

 

173.

 

Виготовлення їжака з ниток.

с. 71

174.

 

Кобзарі завжди сучасні. Що зберігає історичну пам'ять?

 

175.

 

Тернопільщина вражає. Що зберігає історичну пам'ять?

 

176.

 

Тарас Шевченко на Тернопільщині. Природні дива Тернопільщини. Що зберігає історичну пам'ять?

 

177.

 

Дії з іменованими числами. Розв’язування задач.

с. 82 - 84

178.

 

Корисна смакота. Що допомагає людині захищати себе?

 

Тиждень 3

179.

 

Як обійтися без конфліктів? Городик на вікні. Що допомагає людині захищати себе?

 

180.

 

Виготовлення ляльки – мотанки.

с. 82 - 83

181.

 

Назустріч весні. Кому відомі деякі можливості об’єктів?

 

182.

 

Знайомтесь: Харківщина. Кому відомі деякі можливості об’єктів?

 

183.

 

Харків відомий і невідомий. Кому відомі деякі можливості об’єктів?

 

184.

 

Доповнення рівностей. Розв’язування задач.

с. 90 - 91

185.

 

Дива Харківщини. Рослина-хижак. Кому відомі деякі можливості об’єктів?

 

Тиждень 4

186.

 

Цікаві школи світу. Які лайфхаки допомагають навчатися?

 

187.

 

Виготовлення мурахи в техніці квілінгу.

с. 98

188.

 

Хто такі лайфхакери? Які лайфхаки допомагають навчатися?

 

189.

 

Навчальні родзинки. Які лайфхаки допомагають навчатися?

 

190.

 

Що потрібно, аби здійснювалися мрії. Які лайфхаки допомагають навчатися?

 

191.

 

Розв’язування рівнянь і задач.

с. 96 - 98

192.

 

Діагностична робота за темою «Приховані можливості речей». Перевір себе. Підсумковий урок з теми.

 

Тема 8. Погода.

Тиждень 1

193.

 

У гості до природи. Рослина починається з дива. Що таке погода?

 

194.

 

Виготовлення поробок із пластикових пляшок.

с. 114 - 115

195.

 

Знайомтеся: Херсонщина. Що таке погода?

 

196.

 

Складники погоди. Що таке погода?

 

197.

 

Чи можна передбачити погоду? Що таке погода?

 

198.

 

Розв’язування рівнянь і задач.

с. 102 - 104

199.

 

Хмари — помічниці синоптиків. Календар погоди. Що таке погода?

 

Тиждень 2

200.

 

Унікальний заповідник — Асканія-Нова. Як працюють синоптики. Як синоптики визначають погоду?

 

201.

 

У чому моя неповторність. Виготовлення букету з тюльпанів в  техніці оригамі.

с. 119

202.

 

Невдала екскурсія. Як синоптики визначають погоду?

 

203.

 

Лелеки і погода. Які рослини і тварини “передбачають” погоду?

 

204.

 

Життя птахів навесні. Які рослини і тварини “передбачають” погоду?

 

205.

 

Властивість остачі. Розв’язування задач.

с. 112 - 114

206.

 

Національний парк "Подільські Товтри". Рослини-синоптики. Які рослини і тварини “передбачають” погоду?

 

Тиждень 3

207.

 

Весна крокує. Поганої погоди не буває! Як погода впливає на настрій?

 

208.

 

Виготовлення родинного дерева з дроту та бісеру.

с. 130

209.

 

Природний гігрометр. Як погода впливає на настрій?

 

210.

 

Чи для всіх солодкий мед. Бджілки-трудівниці. Які явища природи бувають небезпечними?

 

211.

 

Знайомтеся: Черкащина. Які явища природи бувають небезпечними?

 

212.

 

Робота з геометричним матеріалом.

с. 119 - 120

213.

 

Перлини Черкащини. Які явища природи бувають небезпечними?

 

Тиждень 4

214.

 

Увага: небезпека! Які природні явища бувають небезпечними?

 

215.

 

Створення пластилінового мультфільму.

с. 110

216.

 

Екскурсія до музею Богдана Хмельницького. Які природні явища бувають небезпечними?

 

217.

 

Білосніжне диво Холодного Яру. Які природні явища бувають небезпечними?

 

218.

 

Дощ як неочікуваний подарунок. Що робити, коли надворі дощ?

 

219.

 

Складання і розв’язування обернених задач.

с. 126 - 128

220.

 

Діагностична робота за темою «Погода». Перевір себе. Підсумковий урок з теми.

 

Тема 9. Я – людина.

Тиждень 1

221.

 

На гостину на свята. Як пісня стає народною. У чому моя неповторність?

 

222.

 

Сердечко. Виготовлення двох різних сердечок із дроту за зразком.

 

223.

 

Знайомтесь: Чернівецька область. Голландія під Чернівцями. У чому моя неповторність?

 

224.

 

Бути неповторним — чудово! У чому моя неповторність?

 

225.

 

Хотинська фортеця. Що в мене спільного з моїми родичами?

 

226.

 

Розв’язування задач.

с. 131 - 132

227.

 

Готуємося до Дня матері. Що в мене спільного з моїми родичами?

 

Тиждень 2

228.

 

Світлий бік реклами. Що в мене спільного з моїми родичами?

 

229.

 

Брелок-смайлик. Виготовлення брелка за зразком.

 

230.

 

Хобі може вигадати кожен! Що в мене спільного з моїми родичами?

 

231.

 

Хитрющі квіти. Вирощуємо нову рослину без насіння. Що в мене спільного з моїми родичами?

 

232.

 

Готуємося до подорожі. Незвичайні мильні бульки. Що в мене спільного з моїми родичами?

 

233.

 

Повторення.

с. 136

234.

 

З родини йде життя людини. Яку людину називають гідною?

 

Тиждень 3.

235.

 

Останнє завдання. Знайомтеся: Чернігівщина. Яку людину називають гідною?

 

236.

 

Рудий клоун Бім. Виготовлення веселого клоуна з пластиліну за зразком.

 

237.

 

Дива Чернігівщини. Яку людину називають гідною?

 

238.

 

Чернігів — місто легенд. Яку людину називають гідною?

 

239.

 

Скарбниця чеснот. Яку людину називають гідною?

 

240.

 

Повторення.

 

241.

 

Я та емоції.  Я в суспільстві. Яку людину називають гідною?

 

Тиждень 4

242.

 

Права дитини. Яку людину називають гідною?

Блакитна перлина Чернігівщини. Навіщо та як допомагати іншим?

 

243.

 

Хто такі волонтери. Навіщо та як допомагати іншим?

 

244.

 

Діагностична робота за темою «Я — людина». Перевір себе.

 

245.

 

Підсумковий урок з теми «Я — людина». Перевір себе. Наша веселка щастя. Як ми зростали?

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Інші матеріали
НУШ
Додано
11 жовтня 2023
Переглядів
335
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку