Календарно - тематичне планування на 2 семестр 3 клас за підручником О. Волощенко за програмою Р.Б. Шияна, 7 годин на тиждень
|
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
|
ІІ семестр |
|||
|
Тема 5. Світ невідомий. |
|||
|
Тиждень 1 |
|||
|
116. |
|
Плани на рік. Чому дещо нам невідоме?" Дорогою ціною. Чому дещо нам невідоме?" |
|
|
117. |
|
Плетіння різдвяного снопа. |
С.9 |
|
118. |
|
Подорож Львовом. Чому дещо нам невідоме?" |
|
|
119. |
|
Зустрічаймо Різдво. Що таке енергія?" |
|
|
120. |
|
Історія шоколаду. Як сприймати невідоме? |
|
|
121. |
|
Дії з іменованими числами. Розв’язування рівнянь. |
С.13 –15 |
|
122. |
|
Унікальні місця Львівщини. Вітер на роботі. Як сприймати невідоме? |
|
|
Тиждень 2 |
|||
|
123. |
|
Голоси вітру. Як сприймати невідоме? |
|
|
124. |
|
Плетіння різдвяного снопа. |
с.9 |
|
125. |
|
Інформація нашвидкуруч. Як сприймати невідоме? |
|
|
126. |
|
Зимове море. Чи багато невідомого навколо? |
|
|
127. |
|
Кінбурнська коса. Птахи. Чи багато невідомого навколо? |
|
|
128. |
|
Розв’язування задач. |
с.21 - 23 |
|
129. |
|
Миколаїв — місто кораблів. Миколаївський музей суднобудування. Чи багато невідомого навколо? |
|
|
Тиждень 3 |
|||
|
130. |
|
Єланецький степ. Чи може відоме стати невідомим? |
|
|
131. |
|
Чи багато невідомого навколо? Виготовлення лебедя в техніці оригамі |
с. 17 |
|
132. |
|
Про що може розказати тварина. Чи може відоме стати невідомим? |
|
|
133. |
|
Обережно: шкідливі звички. Чи може відоме стати невідомим? |
|
|
134. |
|
Історія чаю. Чи може відоме стати невідомим? |
|
|
135. |
|
Аналіз діагностичної роботи. |
- |
|
136. |
|
Діагностична робота за темою «Світ невідомий». Перевір себе. Підсумковий урок з теми. |
|
|
Тема 6. Світ невидимий. |
|||
|
Тиждень 1 |
|||
|
137. |
|
Пригоди бувають різними. Санітар лісу. Як побачити невидимий світ? |
|
|
138. |
|
Виготовлення сніжинки у техніці витинанки. |
с. 31 |
|
139. |
|
Булінг не завжди видимий. Як побачити невидимий світ? |
|
|
140. |
|
Українська Венеція. Які невидимі зв’язки є у природі? |
|
|
141. |
|
Ланцюги живлення. Місто – фортеця. Які невидимі зв’язки є у природі? |
|
|
142. |
|
Складання і обчислення виразів. |
с. 37 - 39 |
|
143. |
|
Дунайський біосферний заповідник. Які невидимі зв’язки є у природі? |
|
|
Тиждень 2 |
|||
|
144. |
|
Не дикі, але небезпечні… Чи варто бути чесним? Які невидимі зв’язки є у природі? |
|
|
145. |
|
Виготовлення килимка з ниток. |
с. 39 |
|
146. |
|
Як минуле може зустрітися з майбутнім. Яку невидиму силу має слово? |
|
|
147. |
|
Подорожуємо Полтавою. Яку невидиму силу має слово? |
|
|
148. |
|
Шукаємо слова – невидимки. Яку невидиму силу має слово? |
|
|
149. |
|
Одиниці довжини. |
С. 47 - 49 |
|
150. |
|
Мистецтво спілкування. Чарівний світ килимів. Яку невидиму силу має слово? |
|
|
Тиждень 3 |
|||
|
151. |
|
Дивовижна глина. Яку невидиму силу має слово? |
|
|
152. |
|
Пошиття м’якої іграшки «Смайлик». |
с. 47 |
|
153. |
|
Здоров'я — найдорожчий скарб. Перша пташина допомога. Як невидиме може стати видимим? |
|
|
154. |
|
Бьординг на власні очі. Як невидиме може стати видимим?" |
|
|
155. |
|
Посварилися — помирилися. Подорожуємо Рівненщиною. Якою інформацією можна ділитися? |
|
|
156. |
|
Зважування й відвантажування предметів. |
с. 58 - 60 |
|
157. |
|
Вогонь — друг і ворог. Якою інформацією можна ділитися? |
|
|
Тиждень 4 |
|||
|
158. |
|
Диво-рослина на узбіччі. У чому сила подорожника? |
|
|
159. |
|
Виготовлення яблука у техніці квілінгу. |
С.61 |
|
160. |
|
Лікарські рослини рідного краю. У чому сила подорожника? |
|
|
161. |
|
Що таке справедливість. У чому сила подорожника? |
|
|
162. |
|
По інший бік телеекрану. У чому сила подорожника? |
|
|
163. |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
|
164. |
|
Діагностична робота за темою “Світ невидимий”. Перевір себе. Підсумковий урок з теми. |
|
|
Тема 7.Приховані можливості речей. |
|||
|
Тиждень 1 |
|||
|
165. |
|
Приховані можливості речей поряд з нами.Секрет ідеального борщу. Що приховує яблуко? |
|
|
166. |
|
Виготовлення яблука у техніці квілінгу. |
С.61 |
|
167. |
|
Яблучна скарбничка. Що приховує яблуко?" |
|
|
168. |
|
Властивості яблука. Яблуня-колонія. Що приховує яблуко? |
|
|
169. |
|
Найстаріше в Україні озеро. Що приховує довкілля? |
|
|
170. |
|
Розв’язування задач. |
с. 74 – 75. |
|
171. |
|
Обережно — гадюки! Що приховує довкілля? |
|
|
Тиждень 2 |
|||
|
172. |
|
Сумський затишок. Публічний виступ — це просто. Що приховує довкілля? |
|
|
173. |
|
Виготовлення їжака з ниток. |
с. 71 |
|
174. |
|
Кобзарі завжди сучасні. Що зберігає історичну пам'ять? |
|
|
175. |
|
Тернопільщина вражає. Що зберігає історичну пам'ять? |
|
|
176. |
|
Тарас Шевченко на Тернопільщині. Природні дива Тернопільщини. Що зберігає історичну пам'ять? |
|
|
177. |
|
Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. |
с. 82 - 84 |
|
178. |
|
Корисна смакота. Що допомагає людині захищати себе? |
|
|
Тиждень 3 |
|||
|
179. |
|
Як обійтися без конфліктів? Городик на вікні. Що допомагає людині захищати себе? |
|
|
180. |
|
Виготовлення ляльки – мотанки. |
с. 82 - 83 |
|
181. |
|
Назустріч весні. Кому відомі деякі можливості об’єктів? |
|
|
182. |
|
Знайомтесь: Харківщина. Кому відомі деякі можливості об’єктів? |
|
|
183. |
|
Харків відомий і невідомий. Кому відомі деякі можливості об’єктів? |
|
|
184. |
|
Доповнення рівностей. Розв’язування задач. |
с. 90 - 91 |
|
185. |
|
Дива Харківщини. Рослина-хижак. Кому відомі деякі можливості об’єктів? |
|
|
Тиждень 4 |
|||
|
186. |
|
Цікаві школи світу. Які лайфхаки допомагають навчатися? |
|
|
187. |
|
Виготовлення мурахи в техніці квілінгу. |
с. 98 |
|
188. |
|
Хто такі лайфхакери? Які лайфхаки допомагають навчатися? |
|
|
189. |
|
Навчальні родзинки. Які лайфхаки допомагають навчатися? |
|
|
190. |
|
Що потрібно, аби здійснювалися мрії. Які лайфхаки допомагають навчатися? |
|
|
191. |
|
Розв’язування рівнянь і задач. |
с. 96 - 98 |
|
192. |
|
Діагностична робота за темою «Приховані можливості речей». Перевір себе. Підсумковий урок з теми. |
|
|
Тема 8. Погода. |
|||
|
Тиждень 1 |
|||
|
193. |
|
У гості до природи. Рослина починається з дива. Що таке погода? |
|
|
194. |
|
Виготовлення поробок із пластикових пляшок. |
с. 114 - 115 |
|
195. |
|
Знайомтеся: Херсонщина. Що таке погода? |
|
|
196. |
|
Складники погоди. Що таке погода? |
|
|
197. |
|
Чи можна передбачити погоду? Що таке погода? |
|
|
198. |
|
Розв’язування рівнянь і задач. |
с. 102 - 104 |
|
199. |
|
Хмари — помічниці синоптиків. Календар погоди. Що таке погода? |
|
|
Тиждень 2 |
|||
|
200. |
|
Унікальний заповідник — Асканія-Нова. Як працюють синоптики. Як синоптики визначають погоду? |
|
|
201. |
|
У чому моя неповторність. Виготовлення букету з тюльпанів в техніці оригамі. |
с. 119 |
|
202. |
|
Невдала екскурсія. Як синоптики визначають погоду? |
|
|
203. |
|
Лелеки і погода. Які рослини і тварини “передбачають” погоду? |
|
|
204. |
|
Життя птахів навесні. Які рослини і тварини “передбачають” погоду? |
|
|
205. |
|
Властивість остачі. Розв’язування задач. |
с. 112 - 114 |
|
206. |
|
Національний парк "Подільські Товтри". Рослини-синоптики. Які рослини і тварини “передбачають” погоду? |
|
|
Тиждень 3 |
|||
|
207. |
|
Весна крокує. Поганої погоди не буває! Як погода впливає на настрій? |
|
|
208. |
|
Виготовлення родинного дерева з дроту та бісеру. |
с. 130 |
|
209. |
|
Природний гігрометр. Як погода впливає на настрій? |
|
|
210. |
|
Чи для всіх солодкий мед. Бджілки-трудівниці. Які явища природи бувають небезпечними? |
|
|
211. |
|
Знайомтеся: Черкащина. Які явища природи бувають небезпечними? |
|
|
212. |
|
Робота з геометричним матеріалом. |
с. 119 - 120 |
|
213. |
|
Перлини Черкащини. Які явища природи бувають небезпечними? |
|
|
Тиждень 4 |
|||
|
214. |
|
Увага: небезпека! Які природні явища бувають небезпечними? |
|
|
215. |
|
Створення пластилінового мультфільму. |
с. 110 |
|
216. |
|
Екскурсія до музею Богдана Хмельницького. Які природні явища бувають небезпечними? |
|
|
217. |
|
Білосніжне диво Холодного Яру. Які природні явища бувають небезпечними? |
|
|
218. |
|
Дощ як неочікуваний подарунок. Що робити, коли надворі дощ? |
|
|
219. |
|
Складання і розв’язування обернених задач. |
с. 126 - 128 |
|
220. |
|
Діагностична робота за темою «Погода». Перевір себе. Підсумковий урок з теми. |
|
|
Тема 9. Я – людина. |
|||
|
Тиждень 1 |
|||
|
221. |
|
На гостину на свята. Як пісня стає народною. У чому моя неповторність? |
|
|
222. |
|
Сердечко. Виготовлення двох різних сердечок із дроту за зразком. |
|
|
223. |
|
Знайомтесь: Чернівецька область. Голландія під Чернівцями. У чому моя неповторність? |
|
|
224. |
|
Бути неповторним — чудово! У чому моя неповторність? |
|
|
225. |
|
Хотинська фортеця. Що в мене спільного з моїми родичами? |
|
|
226. |
|
Розв’язування задач. |
с. 131 - 132 |
|
227. |
|
Готуємося до Дня матері. Що в мене спільного з моїми родичами? |
|
|
Тиждень 2 |
|||
|
228. |
|
Світлий бік реклами. Що в мене спільного з моїми родичами? |
|
|
229. |
|
Брелок-смайлик. Виготовлення брелка за зразком. |
|
|
230. |
|
Хобі може вигадати кожен! Що в мене спільного з моїми родичами? |
|
|
231. |
|
Хитрющі квіти. Вирощуємо нову рослину без насіння. Що в мене спільного з моїми родичами? |
|
|
232. |
|
Готуємося до подорожі. Незвичайні мильні бульки. Що в мене спільного з моїми родичами? |
|
|
233. |
|
Повторення. |
с. 136 |
|
234. |
|
З родини йде життя людини. Яку людину називають гідною? |
|
|
Тиждень 3. |
|||
|
235. |
|
Останнє завдання. Знайомтеся: Чернігівщина. Яку людину називають гідною? |
|
|
236. |
|
Рудий клоун Бім. Виготовлення веселого клоуна з пластиліну за зразком. |
|
|
237. |
|
Дива Чернігівщини. Яку людину називають гідною? |
|
|
238. |
|
Чернігів — місто легенд. Яку людину називають гідною? |
|
|
239. |
|
Скарбниця чеснот. Яку людину називають гідною? |
|
|
240. |
|
Повторення. |
|
|
241. |
|
Я та емоції. Я в суспільстві. Яку людину називають гідною? |
|
|
Тиждень 4 |
|||
|
242. |
|
Права дитини. Яку людину називають гідною? Блакитна перлина Чернігівщини. Навіщо та як допомагати іншим? |
|
|
243. |
|
Хто такі волонтери. Навіщо та як допомагати іншим? |
|
|
244. |
|
Діагностична робота за темою «Я — людина». Перевір себе. |
|
|
245. |
|
Підсумковий урок з теми «Я — людина». Перевір себе. Наша веселка щастя. Як ми зростали? |
|