інтегрований урок "Підводне царство" природознавство, інформатика та образотворче мистецтво для 2 класу. Урок містить різні методи та прийоми за програмою на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ
Інтегрований урок природознавства, інформатики та образотворчого мистецтва у 2 класі
Тема: Підводне царство
МЕТА:
- повторити тварин водойм та будову і характерні ознаки риб;
ОБЛАДНАННЯ:
ХІД УРОКУ
Організаційна частина
Доброго ранку, доброго дня,
Я вам бажаю здоров`я і добра
Всі на уроці? Не сумуємо?
У світ науки дружно крокуємо!
Сьогодні урок у нас незвичайний,
Він дуже корисний і дуже повчальний.
1. Вправа «Очікування»
- Закрийте очі, відкрийте вушка. Послухайте ці звуки. Що ви уявили?
Додаток 1 ( запис шуму моря)
(інтерв`ю з мікрофоном)
2.Інтерактивна вправа «Шифрограма» (слайд 1)
- Запрошую вас у подорож?
Завдання «ШИФРОГРАМА»: Перед вами таблиця з зашифрованими словами, відгадку потрібно прочитати горизонтально через одну букву починаючи з виділеної. Ви прочитаєте тему уроку.
П |
М |
І |
Р |
Д |
І |
В |
Ь |
О |
Х |
Д |
Є |
Н |
Ю |
Е |
У |
Ц |
Ж |
А |
М |
Р |
Т |
С |
Ч |
Т |
Е |
В |
Ф |
О |
. |
3. Перегляд відео «Підводне царство» Додаток 2
(на фоні відео я розповідаю)
2. План уроку Додаток 3
- Ось наше підводне царство. Його жителі повідомляють нам, які завдання зробимо на уроці.
3. Творча вправа «Відгадай»
Очі має, та не моргає,
Ніг не має, та не наздоженеш.
У воді вона живе
Не має дзьоба, а клює. (Рибка)
Фізкультхвилинка «Танок рибок» Додаток 4
- Пора і нам відправитися до підводного царства
ІІІ. Пояснення нового матеріалу.
Сьогодні ми намалюємо рибку, яку розфарбуємо крапками.
Інструктаж з техніки безпеки під час роботи (пояснює учень Лут Є)
(пояснює учениця Панасенко І.)
4.Практична робота. Виставка робіт
V. Практична робота за комп’ютером
Перед роботою ми пригадаємо правила техніки безпеки: на екрані з`являтимуться картинки, якщо на вашу думку правильно - зелена картка, відповідно не правильно – червона картка, так і перевіримо хто як поводиться за комп`ютером.
3.Самостійна робота учнів за комп’ютером
4.Індивідуальна допомога учням
VI. Підсумок уроку
а) ім`я кішки б) ім`я пінгвіна в) ім`я курчати
- Подивіться, запам’ятайте і розкажіть дорослим
Використані джерела:
4. https://poiskm.me/show/%D1%88%D1%83%D0%BC-%D0%BC%D0%BE%D1%80%D1%8F
Шум моря и крик чаек
5. https://ru.osvita.ua/school/lessons_summary/proftech/24899/
1