Конспект інтегрованого уроку з « Математики» та «Я і Україна» у 3 класі

Про матеріал
Мета: сприяти формуванню практичних вмінь і навичок множити круглі числа на одноцифрові виду 40•2, 400•2 , застосовувати вміння на практиці, розв'язувати складені задачі на 2-3 дії та виконувати розумові операції й практичні дії ; створювати ситуацію успіху для кожної дитини, умови для розвитку пізнавального інтересу, логічного мислення, творчої ініціативи, впевненості у собі; розвивати математичне мовлення, увагу, уяву, кмітливість та винахідливість, вміння працювати самостійно, в парах та групах; сприяти усвідомленню патріотичного виховання, відповідальності, чесності, колективізму; закласти основи для формування споживчих навичок і використання їх в повсякденному житті.
Перегляд файлу

Конспект інтегрованого уроку

з « Математики» та   «Я і Україна» у 3 класі

Тема.  Супермаркет. Ми-споживачі.

Множення круглого числа на одноцифрове виду 40•2, 400•2. 

Складені задачі на 2-3 дії. 

Мета: сприяти формуванню практичних вмінь і навичок множити  круглі числа на одноцифрові виду 40•2, 400•2 , застосовувати вміння на практиці, розв'язувати  складені задачі на 2-3 дії та виконувати розумові операції й практичні дії ; створювати ситуацію успіху для кожної дитини, умови для розвитку пізнавального інтересу, логічного мислення, творчої ініціативи, впевненості у собі;  розвивати математичне мовлення, увагу, уяву, кмітливість та винахідливість, вміння працювати самостійно, в парах та групах; сприяти усвідомленню патріотичного виховання, відповідальності, чесності, колективізму; закласти основи для формування споживчих навичок і використання їх в повсякденному житті.

 

Тип уроку. Інтегрований.

Обладнання:  підручники , картки із завданнями,  вудка і рибки,               мультимедійна презентація, аудіозапис голосів птахів, ноутбук, смайли, мікрофон, дзвоники, планшети, фішки супермаркета.

Методи роботи: інформаційно-рецептивний, репродуктивний, проблемно-

пошуковий.

Форми роботи:  самостійна (індивідуальна) робота,  робота в парах та групах, фронтально-колективна.

Хід уроку

І. Організація класу.    (3 слайд)

1. Вже дзвінок нам дав сигнал,
Працювати час настав.
Будем вчитися старанно,
Щоб урок пройшов не марно…

2. Вітання в колі друзів.  (4 слайд)

Ми маленькі школярі, та уже умілі

Добре знаємося ми у шкільному ділі.

Любим музику і сміх, вмієм: рахувати, читати, міркувати…

Друзям хочемо своїм успіхів бажати.

          Не просто слухати, а й чути

           Не просто дивитися, а й бачити

           Не просто відповідати, а й міркувати

          Дружно й плідно працювати.

3. Створення ситуації  успіху (тихо звучить мелодія, спів пташок у лісі ).           (5 слайд) C:\Users\Svetik\Desktop\59655103.2mexmqch7x.W665.jpg

Я впевнена в тому,  що наш урок буде продуктивним, адже ви в мене найкращі, здібні і кожен з вас впорається із самим важким завданням. Заплющить очі. Побажайте в думках своїм однокласникам, собі, гостям і мені успіхів. А тепер я передам тепло своїх долонь і позитиву вам («по ланцюжку»).       Бажаю успіхів і  гарного настрою !

ІІ. Актуалізація опорних знань.

1. Перевірка домашнього завдання  (Взаємоперевірка).        (6 слайд)

   № 616

__+40=160-40      (80)                         16+___< 2•10  (1,2,3)

__• (14+28)=420        (10)                       ___•10<10•4 (1,2,3)

№ 617

Смородини - 90 кг ?

Вишень - ?, на 380 кг >

Малини  -  ?,  на 420 кг  <

1). 380+90=470 (кг) - вишень

2). 470+90=560 (кг) - вишень і смородини разом

3). 560-420=140 (кг) - малини

            Відповідь: 140 кілограмів малини відвіз фермер у місто.

  1. Підготовка до сприйняття.
    Діти, зайшовши в клас ви помітили, що снігова хмара закрила тему нашого уроку. Допоможіть мені відгадати тему нашого уроку і хмарка відлетить….Без вашої допомоги я не зможу.               (7 слайд)

Тема уроку. Множення C:\Users\Svetik\Desktop\Без названия (1).jpg числа на одноцифрове виду 40•2, 400•2. Складені задачі на 2-3 дії. 

(Колективна робота.  Завдання написане на мульт. дошці. )  (8 слайд)

 

10         30      40        60     80    90       ……….                                                      

 

100      200      300     500    700…….

 

Які числа пропущено?

Як можна їх назвати одним словом? (Відповіді учнів)

Вчитель. Так, круглі числа.

(діти дмухають і хмарка відлітає.)

  1. Розкриття пізнавального інтересу


Зачитуємо тему уроку. Множення круглого числа на одноцифрове виду 40•2, 400•2.  Складені задачі на 2-3 дії.  Супермаркет. Ми споживачі.

Вчитель. Але у мене є сюрприз, сьогодні  ми навчимося множити  і підемо в супермаркет за продуктами  і перевіримо свої знання  на практиці. Згодні?

 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

  1. Інтерактивна вправа «Мікрофон»    (9слайд)

Картинки по запросу фото учень  з мікрофоном

 Слово вчителя . Учні , подумайте і скажіть, яким має бути наш урок (відповіді дітей: цікавим, навчальним, продуктивним, трохи казковим, веселим, загадковим, проблемним…….)

   Отже, щоб урок був таким , як ви хочете , залежить від вашої активності, уважності, творчості. 

 

А працюватимемо ми під гаслом, яке ми дуже любимо:

РАЗОМ: Не кажи - не вмію, а кажи – навчусь!!!     (10 слайд)

 

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

1. Робота з підручником.

а) Пояснення нового матеріалу вчителем   впр.       с. 99 Впр. 621
б)  Усний рахунок

      -«ланцюжком»   впр. 622.

      - в парах  впр. 619-620

в) Робота в зошиті (Записуємо число і Класна робота)

- Задача 623 (самостійно)

- Задача № 624,  625

г) Ребуси  впр.

(Після виконання кожної роботи вчитель хвалить учнів і підбадьорює.)


1.   «Мозковий штурм»

Виконавши це завдання ми дізнаємося, скільки учнів піде за покупками.

    2 • 3 • 10 : 6 • 4 : 5 • 100 : 10 =                  Результат  (80).

 

Проблемна ситуація: діти, чи є у нас в класі така кількість учнів?             Ні. Яку дію треба виконати, щоб в результаті обчислень вийшла кількість учнів нашого класу? 

 

(Діти рахують і записують результат на планшеті і якомога швидше виходять до дошки, перші, хто правильно виконав завдання, будуть капітанами.)

Вчитель. Так, потрібно 80: 10=8……Тож восьмеро учнів вирушать.

 

  1. Капітани по черзі набирають собі в команди однокласників і сідають об’єднаними командами на свої місця.

       І команда ________(ім’я учня)  « Ерудити»,

      ІІ команда ________(ім’я учня)  « Знавці»

Вчитель: У нас є команди, тож вирушаємо в супермаркет за продуктами. Залишилось нам дізнатися  значення слів

«СУПЕРМАРКЕТ» та « СПОЖИВАЧ».

  • Кореспондент:   (11 слайд)

* Супермаркети - це відносно великі магазини самообслуговування з переважно широким асортиментом товарів.

*СПОЖИВА́Ч (покупець)- особа або організація, що використовує, або купує, споживає якусь продукцію. 

Вчитель. То ж ми споживачі, зараз підемо до супермаркету. Залишилось згадати правила поведінки у супермаркеті. (12 слайд)

(Учні називають правила.)

C:\Users\Svetik\Desktop\59655103.2mexmqch7x.W665.jpgФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА.    (13 слайд)

ІV. Закріплення вивченого.

                                                                                       (14 слайд)           

  1. Задача           (15 слайд)

 

1 десяток жовтих яєць коштує - 30  грн.

1 десяток білих яєць коштує - 40  грн. вчителя

Завдання для покупців

Картинки по запросу фото Яйця

І . Команда  - 2 десятки яєць білих. ?, грн.

                        3 десятки жовтих  яєць.

ІІ. Команда -  3 десятки яєць білих, ?, грн.

                        2 десятки жовтих яєць.

Підрахуйте, скільки грошей ви витратите  і скільки штук яєць купите.
(Команда, яка перша розв’язала задачу, дзвоник дзвоничком. Відповіді представників команд. Отримують фішки від супермаркету за правильні підрахунки.)

  1. Риболовля….(На магнітну вудку представники команд ловлять рибку із завданням)

 

(16 слайд)

C:\Users\Svetik\Desktop\Відкр. урок\Супермаркет\судак.jpg  C:\Users\Svetik\Desktop\Відкр. урок\Супермаркет\лосось.jpg

     Судак                                               Лосось

 

Завдання для команд.

Назва риби

 Вага

Ціна за кілограм

Заплатили грн..

  Судак 

2 кг

100 грн

?

Лосось

2 кг

300 грн

?

Скільки грошей заплатили за всю  рибу?

У скільки разів лосось дорожчий ніж судак?

 

(Команда, яка перша розв’язала задачу, дзвоник дзвоничком. Відповіді представників команд. Отримують фішки від супермаркету за правильні підрахунки.)

  1. Задача.     (17 слайд)

Уявіть, що у вас є такі купюри….

Чи можемо ми купити

 2 коробки печива по 100 грн і 2 коробки цукерок по 200 грн ?

Поясніть свою відповідь…

(Командам даємо купюри 100 грн, 200 грн, 50 грн -2 шт.)

 

(Команда, яка перша розв’язала задачу, дзвоник дзвоничком. Відповіді представників команд. Отримують фішки від супермаркету за правильні підрахунки.)

V. Рефлексія

1. Інтерактивна вправа «Мікрофон».

- Молодці, діти.! Ви добре попрацювали на сьогоднішньому уроці.

- А тепер прошу відповісти на запитання

    «Як помножити  кругле число на одноцифрове виду 40•2, 400•2?».

- Чи знадобляться нам, як споживачам, в повсякденному житті набуті знання?

- А чи справдилися ваші сподівання на уроці?

Поділіться враженнями  (відповіді учнів…..)

 

- А тепер  пропоную вам підрахувати  кількість фішок, які ви зібрали в супермаркеті працюючі в команді  (підрахунок).

 

Перемогла команда під назвою……_________________________________

 

2. Контрольно-оцінювальна діяльність.  (18 слайд)
Прошу вас оцінити свою роботу на уроці і за допомогою смайликів, які ви прикріпите на дошці, ми побачимо оцінку вашої діяльності

 

VI. Наш урок підходить до завершення. Розгорніть щоденники і запишіть 

Д\з № 627, 628 (Диференціація домашнього завдання за рівнем складності). (19 слайд)

Дякую всім за гарну, дружну роботу, співпрацю, позитивний настрій !           (20 слайд)

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
24 лютого 2023
Переглядів
244
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку