Презентація до уроку з математики

Про матеріал
Мета: сприяти формуванню практичних вмінь і навичок множити круглі числа на одноцифрові виду 40•2, 400•2 , застосовувати вміння на практиці, розв'язувати складені задачі на 2-3 дії та виконувати розумові операції й практичні дії ; створювати ситуацію успіху для кожної дитини, умови для розвитку пізнавального інтересу, логічного мислення, творчої ініціативи, впевненості у собі; розвивати математичне мовлення, увагу, уяву, кмітливість та винахідливість, вміння працювати самостійно, в парах та групах; сприяти усвідомленню патріотичного виховання, відповідальності, чесності, колективізму; закласти основи для формування споживчих навичок і використання їх в повсякденному житті.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Інтегрований урок зматематики і Я у світіу 3 класівчителя початкових класів Калиновецької філії КЗ “Золочівська ЗОШ І-ІІІ ст. № 2”Данилко Світлани Іванівни

Номер слайду 2

* Математика Тема. Множення круглого числа на одноцифрове виду 40*2, 400*2. Складені задачі на 2-3 дії. Я у світі Тема. Ми-споживачі. Рольова гра “Супермаркет”.

Номер слайду 3

Вже дзвінок нам дав сигнал, Працювати час настав. Будем вчитися старанно,Щоб урок пройшов не марно.

Номер слайду 4

ВІТАННЯ В КОЛІ ДРУЗІВ

Номер слайду 5

Створення ситуації успіху - “Ви зможете…!”“Ваші можливості не обмежені…!” “Ви легко зрозумієте…!” “ Починайте! У вас все обов’язково вийде…!” “Ви здібні!” “Це дуже важливо, і у вас буде успіх!”

Номер слайду 6

Перевірка домашнього завдання. № 616 __ + 40 = 160 - 40 (80) 16 + ___ < 2•10 (1,2,3) __ • (14+28) = 420 (10) ___ • 10 < 10 • 4 (1,2,3)№ 617 Смородини - 90 кг. Вишень -?, на 380 кг >Малини - ?, на 420 кг <1). 380+90=470 (кг)- вишень2). 470+90=560 (кг)- вишень і смородини разом3). 560-420=140 (кг)- малини Відповідь: 140 кілограмів.

Номер слайду 7

Тема уроку. Множення на одноцифрове число виду 40•2, 400•2. Ми споживачі . Гра “Супермаркет”.

Номер слайду 8

????????????10 30 40 6080 90(……..)200 300100 500700(…….)

Номер слайду 9

Інтерактивна вправа “Мікрофон”

Номер слайду 10

ГАСЛО УРОКУ“Не кажи не вмію, а кажи навчусь!”

Номер слайду 11

Суперма́ркет — великий універсальний магазин самообслуговування, що пропонує у продаж бакалійні та домогосподарські товари (таким чином поєднуючи у собі функції універмагу та універсаму).  Основною метою супермаркету є задоволення особистих потреб споживача. Споживач – це окрема особа, підприємство або навіть держава, яка має матеріальні та духовні потреби, а також можливості для їх задоволення (тобто засоби для придбання товарів та послуг). Спожива́ч — фізична особа, яка купує, замовляє, використовує, або має намір придбати чи замовити продукцію для особистих потреб. Всі ми є  споживачами! 

Номер слайду 12

Правила роботи в групах1.  Не говорити всім одночасно..2. Бути активними та позитивними.3. Працювати на результат.4. Марно не сперечатися.5. Уважно читати завдання.6. Заслуховувати думки кожного члена групи.7. Дотримуватись регламенту.

Номер слайду 13

Номер слайду 14

СУПЕРМАРКЕТТекст надписи

Номер слайду 15

ЗАДАЧА1 десяток жовтих яєць коштує - 30 грн. 1 десяток білих яєць коштує - 40 грн. Завдання для покупців (СПОЖИВАЧІВ)І КОМАНДА 2 десятки білих яєць. ?, грн.3 десятки жовтих яєць. ІІ КОМАНДА3 десятки білих яєць, ?, грн. 2 десятки жовтих яєць. Підрахуйте, скільки грошей ви витратите і скільки штук яєць купите.

Номер слайду 16

РИБНИЙ ВІДДІЛ Судак 2 кг - 100 грн/кг Лосось 2 кг - 200 грн/кг. Запитання. Скільки грошей заплатили за всю рибу?У скільки разів лосось дорожчий ніж судак?

Номер слайду 17

Задача. Уявіть, що у вас є такі купюри…. Чи можемо ми за ці гроші купити: 2 коробки печива по 100 грн і 2 коробки цукерок по 200 грн ?Поясніть свою відповідь…

Номер слайду 18

САМООЦІНКА

Номер слайду 19

Завдання додому№ 627№ 628

Номер слайду 20

Дякую всім за прекрасну роботу на уроці, за співпрацю, позитивний настрій!!! Ви у мене найкращі!!!Гарного вам дня!

pptx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Презентації
НУШ
Додано
24 лютого 2023
Переглядів
313
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку