Конспект інтегрованого заняття

Про матеріал
:Продовжувати знайомити дітей з новими способами малювання та ліплення,самостійно вибирати спосіб зображення та оформлення картини, колір тла,відтінки кольорів,кольорову гамму.Знати основні жанри живопису(портрет,пейзаж,натюрморт),виконувати їх в різній техниці,користуватися різними видами образотворчого мистецтва(живопис,графіка та скульптура). Збільшувати словниковй запас дітей новими словами(художники-грфіки,живописці,скульптори, пейзажисти,портретисти).Розвивати у дітей творчу уяву, фантазію.Виховувати естетичний смак,самостійність дітей
Перегляд файлу

Комунальна установа

 Сумський навчально-виховний комплекс «Дошкільний навчальний заклад-загальноосвітня школа I ступеня №41 «Райдуга», м. Суми, Сумської області

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект заняття по малюванню для середньої групи на тему «Здоров я-наша цінність»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета:Познайомити дітей із здоровим способом життя. Формувати уявлення про залежність здоров я від рухової активності та загартування. Уточнювати знання про вітамінні цінності продуктів. Познайомити дітей з технікою малювання долонькою, за допомогою цієї техніки зображувати промінчики сонечка. Розвивати творчу уяву, фантазію. Виховувати естетичний смак, пізнавальний інтерес, розумову активність.

 

Матеріал: фотокартки хлопчиків Здоров ятко та Хворійко, великий аркуш паперу з намальованим сонечком, фарби «гуаш», пензлики, серветки, ємкості для води та для пензликів.

 

Хід:

1.Організаційний момент:

- Діти давайте привітаємося один з одним «Добрий день», «Привіт», «Здрастуйте», «Доброго здоров я». А знаєте ми з вами не просто привіталися, ми подарували один одному частку здоров я тому, що ви сказали «Здрастуйте»!- здоров я бажаю.

- Сьогодні вранці я отримала цього листа. Давайте подивимось, що в ньому. Це якісь фотокартки хлопчиків. Прочитаємо:- Мене звати Здоров ятко, я сильний, сміливий, рухливий. А це мій братик Хворійко, він завжди хворіє, допоможіть йому малята стати здоровим.

 

2.Мотивація.

- А як же ми можемо допомогти Хворійці? Давайте пограємо в гру «Що потрібно для здоров я?» Я буду називати різні речі, якщо це корисно для здоров я, ви будите плескати в долоньки. Гра.

Тепер ми знаємо, як допомогти Хворійці.

 Наше здоров я можна порівняти із сонечком, у якого багато промінчиків, ці промінчики живуть в кожній клітинці нашого організму. Перший промінчик - це сила і т. д.

Давайте намалюємо сонечко здоров я.

 

3.Продуктивна діяльність.

Діти малюють колективно промінчики здоров я , за допомогою техніки малювання долонькою.

 

Фізкультхвилинка:

Всі ми звикли до порядку,

Дружно робимо зарядку

Ми на радість світу всьому

Проженемо сон і втому.

І на право, і на ліво,

Щоб нічого не боліло.

Один і два, три і чотири -

Набираємося сили.

Нахилились, повернулись,

До товариша всміхнулись.

 

4.Підсумок.

Тепер наш Хворійко не буде хворіти. Він знає. що потрібно для здоров я. Все це він може знайти на промінчиках сонечка. Повторення, закріплення, аналіз малюнку, виставка малюнку.

 

doc
Додано
5 грудня 2019
Переглядів
658
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку