Конспект заняття по образотворчому мистецтву з елементами учбово-дослідницької Діяльності на тему: “Секрети фарби”. (Діти разом з батьками)
|
Мета:Викликати у дітей та дорослих бажання працювати разом.Закріпити у дітей вміння прцювати з папером.Познайомити з новими способами аплікації:”обривання”,”накручування паперу”,єлементами орігамі.Закріпити знання про працю вприроді:висаджування квітів,важливість існування чистого ловітря.Розвивати у дітей творчу уяву,фантазію,бажання працювати разом з батьками. Виховувати у дітей єсстетичний смак,повагу до прці батьків.
Матеріал:серветки,кольоровий папір та картон,клей,ножиці, кнопки,дерев”яні палички,земля в горщиках,вода,лієчки, розсада квітів чорнобривців.
Хід заняття:Вірш:”Ти прокинься рано-рано,
Лиш над містом сонце встане,
Привітайся з ластівками,
З кожним промінем ласкавим.
Усміхайся всім навколо:
Небу,сонцю,квітам,людям,
І тоді обов”язково
День тобі веселим буде.
Вітання дітей:”Давайте привітаємось,
Давайте усміхнемося,
Давайте вочі глянемо
І нам тепліше стане
Загадка:”Що це,котре ти не бачиш,не можеш до нього доторкнутися,і разом з тим,необхідне для життя?(повітря)
“Так,це повітря.Воно прозоре та невидиме.Ми постійно оточені повітрям,і так звикли до нього,що майже не помічаємо.Але,якщо ми махнемо рукою або побіжимо,то одразу переконаємось,що нас оточує повітря.Ми живемо в ньому і дихаємо ним.
Давайте ми зараз це перевіримо.Для цього ми зробимо вітрячок”.
Діти разом збатьками виготовляють вітрячки з кольорового картону та палички.Закріплюють вітрячок за допомогою кнопки.Дують на нього,вітрячок рухається.Переконуються в існуванні повітря.
“Повітря нам необхідне.А яким воно повинно бути?(чистим)Що очищує повітря?(рослини)Як ми намагаємось зберегти чисте повітря?(насаджуємо дерева, кущі,квіти)Для того,щоб повітря стало ще чистіше,посадимо з вами квіти.(Праця в природі)”
Діти разом з батьками саджають квіти чорнобривці в горщики із землею.
“Тепер давайте уявимо,що прйшов деякий час і наші квіти виросли,розквітли.Виготовимо квіти з паперу(художня прця).
Діти разом з батьками виготовляють квіти.(“Накручування “паперу-об”ємна квітка-перша група батьків та дітей, “обривання паперу”та наклеювання у вигляді “мозаїки”-друга група батьків та дітей,складання за допомогою “орігамі”-третя група.
“Повітря-це джерело життя рослин,тварин,людини.Красу рослинного світу ми сьогодні створили.Ці квіти дуже дорогі нам тому,що зроблені свїми руками.Тепер,дивлячись на квіти з паперу,ми будемо чекати доки прросте і заквітне квітка посаджена власноруч”.