Заняття з образотворчого мистецтва з використанням цікавих технік малювання на тему:”Крок у казку”(старша група)
Мета:Продовжувати знайомити дітей з новими техніками малювання.Самостійно вибирати спосіб зображення та
оформлення малюнка,колір тла,відтінки та кольорову гаму. Розвивати творчу уяву та фантазію.Виховувати бажання працювати разом,отримуючи спільний результат,бажання створювати прекрасне,любов до краси зимового світу,естетичний смак.
Матеріал:Аркуш паперу великого формату,сніжинки для декорації,аркуші паперу А-4,фарби акварель та гуаш,зубні щітки,клей,ножиці,пенопласт,паралон,видувні фломастери, серветки,кольоровий папір.
Хід заняття:Вихователь запрошує дітей в студію мистецтв. Діти вітаються з гостями та роздивляються студію,яка порикрашена сніжинками.Вихователь запитує:”Що це відбувається сьогодні в студії?”.Діти фантазують:”Мабудь це Снігова королева зачарувала студію.Мабудь залетіла віхола.Мабудь зима не хоче уходити від нас.Може крізь відкрите вікно залетіли сніжинки.”Вихователь каже:”Зима завітала до нас,щоб здивувати.Це казкова,чарівна пора року. Дивовижна краса зими притягує,хвилює,бентежить.Зима має свої звуки,свої фарби.Краса зимової природи надихае художників,поетів,музикантів.Одже діти вирушаємо у світ зимової краси та зимових див.Але спочатку відгадаємо загадку:”Ніжна зірка біла-біла на мою долоньку сіла.А як сіла,то й ростала,і води краплинка стала”.(Сніжинка) Давайте перетворимося на сніжинки і покружляємо в чарівному зимовому таночку.”Під музику діти кружляють. “Ой летять,летять сніжинки на будинки,на ялинки,на дороги,на поля.Біла,біла вся земля.”
Подивіться діти,я знайшла якогось листа.Хто це його надіслав нам?Давайте прочитаємо:”Добрий день ,любі діти. Цей лист з далекої країни Кришталевої.В нашій країні трапилося лихо.Зла чаклунка Снігова королева зачаклувала нашу країну,зробила її невидимою.Ми раніше жили дуже весело,а тепер ніхто нікого не бачить.Допоможіть нам.” А як ми можемо допомогти?”.Діти пригадують техніку малюваня свічкою.Разфарбовують аркуші паперу,на яких свічкою намальовані сніговики.
“Ми розчаклували сніговиків.А тепер треба повернути їм країну Кришталеву.Ось для цього сніговики надіслали нам кришталеву скриньку,там є речі за допомогою яких ми зможемо створити їхню країну.”Гра”Для чого потрібні ці речі”.Діти роздивляються зубні щітки,колоровий папір,паралон,пенопласт,плівку та ін. і пригадують різні техніки малювання.
“А тепер візьмемо ці речі і створимо країну Кришталеву.”
Тло діти малюють за допомогою техніки “монотипія”, ялинковий ліс-пальчиком,дерева-долонькою,сонечко-техніка “мозїка” аплікація,хмари-аплікація з вати,ялинки-зубною щіткою,снігові замети-аплікація з паралону та пенопласту,ялинки-“орігамі”,будинок з пенопласту.
“Яка гарна країна Кришталева.Як тут затишно,казково. Мобудь у сніговиків сьогодні справжне свято,вони повертаються додому.Давайте зробимо їм колоровий салют за допомогою видувних фломастерів.”
Діти розповідають,як вони створювали країну Кришталеву, якими техніками користувалися.
“Тепер сніговики обов язково повернуться додому,а ми з вами ще раз завітаємо до них у гості.Вам вони дуже вдячні за допомогу і приготували подарунки в кришталевій скринці,які ви роздивитесь у себе в групі.До побачення.”