Конспект інтегрованого заняття дитина в природі на тему: «У світі комах» (для дітей середньої групи)

Про матеріал
Конспект інтегрованого заняття дитина в природі на тему: «У світі комах» (для дітей середньої групи) Мета: уточнити знання дітей про комах, їх характерні ознаки, пристосованість до умов життя; вчити висловлювати мімікою, жестами та пластикою їх руху; розвивати увагу, спостережливість, мислення; виховувати дбайливе ставлення до комах, любов до природи. Обладнання: звукозапис звуки комах, магнітна дошка, предметні картинки із зображенням комах, мнемотаблиця, метелики для розфарбовування, воскові олівці, слайди зображень метеликів.
Перегляд файлу

Конспект інтегрованого заняття дитина в природі на тему: «У світі комах»

(для дітей середньої групи)

Мета: уточнити знання дітей про комах, їх характерні ознаки, пристосованість до умов життя; вчити висловлювати мімікою, жестами та пластикою їх руху; розвивати увагу, спостережливість, мислення; виховувати дбайливе ставлення до комах, любов до природи.

Обладнання: звукозапис звуки комах, магнітна дошка, предметні картинки із зображенням комах, мнемотаблиця, метелики для розфарбовування, воскові олівці, слайди зображень метеликів.

Хід заняття

Організаційний момент.

Діти заходять до групи, вітаються із гостями.

Вихователь: Діти, давайте встанемо в коло і поділимося гарним настроєм один з одним. Я посміхнуся і передам свою посмішку ... (називаю ім'я дитини, що стоїть праворуч), він передає свою посмішку наступному. Посмішка має повернутися до мене. (Діти по черзі передають посмішки один одному). Добре спасибі.

Повідомлення теми заняття.

Вихователь: Діти послухайте, що це? Чиї звуки ми з вами зараз почули? (Звуки комах). Виникли труднощі, тоді я пропоную вам відгадати загадки.

Ворушились біля квітки

Усі чотири пелюстки.

Я зірвати його хотів.

Він спалахнув і полетів. (метелик)

***

Комашка-трудівниця

Цілий день літає –

Для медку солодкого

Квіточки шукає!

І танцює, і дзижчить,

Сонечку всміхається,

А як дощик насуває –

У вулик ховається!

(Бджілка)

***

Малесенька комаха

Довгенький носик має,

Кров і воду полюбляє,

Боляче кусає!

(Комар)

***

Дзижчить, коли літає,

Великі очі має!

А як в будинок попаде –

Від мухоловки пропаде!

(Муха)

***

(Діти самостійно, виставляю на магнітній дошці комах).

Вихователь: Діти, а як можна назвати одним словом метелика, муху, бджілку?

Діти: це комахи.

Вихователь: діти, сідайте на стільці.

Розмова про комах.

Вихователь: Діти, перерахуйте комах, яких ви знаєте?

Діти: (перераховують)

Вихователь: А тепер давайте подивимося комах на картинках.

(Малюнки виставляються перед дітьми.)

Вихователь: Діти, подивіться, більшість комах мають крила. Скажіть, будь ласка, а навіщо комахам крила?

Діти: щоб літати з одного місця на інше.

Вихователь: так, вони більше пересуваються за допомогою крил, але вони також мають і лапки.

- Діти, а скажіть, будь ласка, що потрібно комах для життя?

Діти: їм потрібне повітря, вода, сонце, трава, квіти….

Вихователь: які дивовижні та різноманітні бувають комахи.

- А скажіть, яких шкідливих комах ви знаєте?

Діти: наприклад, муха, комар.

Вихователь: а чим шкідливі мухи?

Мухи переносять інфекції. Комарі кусають людей.

Вихователь: водночас мухами харчуються птахи. А хто харчується комарами?

Діти: жаби.

Вихователь: Чому метелика можна сплутати з квіткою?

Діти: вона така ж гарна, різнобарвна.

Вихователь: хлопці, а скажіть, чи можна чіпати комах, приносити додому?

Діти: ні.

Вихователь: чому?

Діти: можуть вкусити, вжалити. Вони не можуть жити вдома.

Вихователь: комах треба берегти. Ми можемо їх поранити, ми з вами геть які великі, а вони мааааааленькі.

Пальчикова гімнастика "Бджола".

Прилетіла до нас учора – смугаста бджола,

(На кожну назву комахи загинають один пальчик).

А за нею джміль - джмелек і веселий метелик,

Два жуки і бабки, як очі ліхтарики.

(Роблять кружки з пальців і підносять до очей)

Подзижчали, полетали, (махають долоньками)

Від втоми впали (впадають долоні на коліна).

Менімотаблиця.

Вихователь: Перед вами таблиця помічниця. Ми спробуємо з вами, зараз скласти коротку розповідь. (1-2 дитини) А решта дітей, нам допомагатимуть.

Вихователь: а зараз запрошую всіх підвестися і зробити фізкульхвилинку .

Розфарбувати метелика.

Вихователь: Діти, подивіться, що у мене зображено на листочку?

Відповіді дітей: Метелик.

Вихователь: А що не вистачає? Правильно фарб. Наш метелик розгубився всі фарби. Давайте, ми їй допоможемо! Розфарбуємо її і потім із цих метеликів ми з вами зробимо маски та візьмемо на вулицю!

Вихователь: Перш ніж ми з вами почнемо розфарбовувати, я хочу показати вам які бувають метелики, наскільки вони всі різні і красиві. Ви можете свого метелика розфарбувати будь-яким кольором!

Діти сідають за столи та починають розфарбовувати.

Підсумок заняття.

Вихователь: Діти, ну що вдалося повернути фарби нашому метелику? Які ви молодці! А тепер ми з вами прибираємо робочі місця. І скажемо нашим гостям: до побачення!

docx
Додано
3 квітня
Переглядів
51
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку