Конспект інтегрованого заняття для дітей середньої групи "Де живе добро?"

Про матеріал
Мета інтегрованого заняття для дітей середньої групи "Де живе добро?" : Формувати у дітей почуття доброти, любові до людей, довкілля. Познайомити дітей з поняттями: добро, зло, доброзичливість. Розширювати вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки між подіями в художніх творах та у власному житті, своїми переживаннями та виразом обличчя. Продовжувати вчити невимушено спілкуватися з дорослими та дітьми, доречно застосовуючи мовленнєві й немовленнєві засоби. Розвивати мовлення, вміння передавати добро та зло за допомогою кольорів. Викликати бажання робити добро. Виховувати позитивне ставлення до товаришів. Поповнювати активний словник.
Перегляд файлу

    Де живе добро?

   Конспект інтегрованого

      заняття для дітей

       середньої групи.

 

 

                        З досвіду роботи

                               вихователя

                               Циблівського ЗДО

                               «Колосок»

                              Кириченко

                             Лідії Петрівни

 

 Мета: Формувати у дітей почуття доброти, любові до людей, довкілля. Познайомити дітей з поняттями: добро, зло, доброзичливість.

Розширювати вміння встановлювати причинно - наслідкові зв’язки між подіями в художніх творах та у власному житті, своїми переживаннями та виразом обличчя. Продовжувати вчити невимушено спілкуватися з дорослими та дітьми, доречно застосовуючи мовленнєві й немовленнєві засоби.

Розвивать мовлення, вміння передавати добро та зло за допомогою кольорів. Викликати бажання робити добро.

Виховувати позитивне ставлення до товаришів. Поповнювати

активний словник.

Словник: добро, доброта, доброзичливість, добре серце, довкілля.

Корекційне завдання: утворення споріднених слів від слова

"добро" - словниковий віночок.

Обладнання: Картинки з зображенням добрих і злих вчинків, фішки жовтого і темного кольорів, дві тарілочки з жовтим і темним кружечком, парасольки та аркуші, олівці, іграшковий

колобок, дид. гра "Що таке добре, а що пагано ?"

                                         Хід заняття

Вихователь. Сьогодні, діти, ми з вами поговоримо про добро і зло, про те, якими нам треба бути. Зараз я вам розповім казку, яка має назву "Добро і зло".

Одного разу Добро прийшло в гості до Зла, Зло стало пригощати Добро чаєм, але в кухлику замість цукру сіль, але Добро спробувало сіль, але нічого не сказало Злу. Тільки

подякувало за гостину.

А коли Добро йшло від Зла воно сказало: "Щось цукор у вас не солодкий. Візьміть гроші, купіть цукерок до чаю".

Так Добро віддячило Злу добром за зло.

Чому Зло замість цукру у кухлик із чаєм поклало сіль ? (Для

того, щоб зробити Добру зло)

Чому Добро, спробувавши підсолений чай, нічого не сказало злу, а тільки подякувало за гостину ? (Бо Добро виховане і

добре)

А тепер давайте пригадаємо споріднені слова до слова

"добро". (доброта, доброзичливість, добрий, добропорядний,

добродушний)

Так от діти, добро - це корисна справа, гарний вчинок.

 

Доброта - це дружнє ставлення людей, тварин, природи і довкілля.

 

Я пропоную вам намалювати портрет доброї та злої людини.

Але малювати будемо не олівцями, а словами.

То яка людина добра ?

(Ділиться з друзями іграшками, книжками, ласощами, любить тварин, птахів, з повагою відноситься до дорослих, дбайливо ставиться до довкілля.)

А яка ж тоді зла людина ?

( Не ділиться нічим, погано ставиться до друзів, ображає

тварин, нищить природу )

 

Справді, діти, добра людина виявляє любов і повагу до людей і довкілля.

А зла людина - завжди чимось незадоволена, сердита.

Вихователь. Зараз покажіть виразом обличчя злу та добру людину. (Діти мімікою відображають почуття)

А тепер станьте такими, якими ви є насправді.

А тепер трішки перепочинемо.

                           Фізкультхвилинка

                  То ж, малята, усміхніться,

                      І землі ви поклоніться,

                     І до сонця потягніться,

                    В різні боки нахиліться,

                     Веретеном покрутіться,

                    І на килим тихо сядьте.

Згадаємо героїв казок, мультфільмів, у яких добре серце ?

(Івасик-Телесик, Попелюшка, Гуси-Лебеді, Ну,постривай, кіт

Леопольд)

-Стук у двері і заходить Колобок.

Добрий день, діти. Я котився неподалік і почув вашу розмову, от і вирішив до вас завітати.

Вихователь. Ну, щож, сідай, будь-ласка, колобочку.

Добро і зло можна передавати не тільки словами, вчинками, а

й кольорами.

Скажіть, яким кольором ви б зобразили добро ?

(Добро - червоний, жовтитй, рожевий. Зло- чорний,

коричневим, фіолетовим)

Діти, колобок прийшов до вас не з пустими руками, а приніс для вас цікаве завдання.

Ось вам аркуш паперу, на якому зображено дві парасольки одна парасолька злого чаклуна, а інша доброго. Розфарбуйте їх відповідними кольорами.

Виконувати його ми будемо працюючи парами. Працюйте дружно, не заважаючи один одному, допомагаючи напарнику.

Підійдіть до столиків і розфарбуйте парасольки

(Діти виконуюють завдання. По закінченні Колобок аналізує

роботи)

Вихователь. Якими ви вирішили бути в житті ?

(Хорошими, добрими, вихованими)

Отож завжди будьте добрими людьми, допомагайте один одному, поважайте дорослих.

Вихователь. Пограємо в гру "В якому вчинку живе добро".

Працювати будемо групами. Підійдіть до столиків і відберіть картинки з добрими і злими вчинками.

Добрі вчинки покладіть на жовтий кружечок, а злі на чорний.

(Діти виконують завдання)

Гаємо в гру

"Добрий і злий вчинок"

Завдання: вихователь називає вчинок - діти піднімають фішку відповідного кольору (Добро - жовта фішка, зло - чорна)

Вчинки:

  • Допомагати другові в біді.
  • Захистити слабого.
  • Когось обдурити.
  • Поважати людей.
  • Ділитися тим, що маєш.
  • Не слухати порад батьків.
  • Вихвалятися перед кимось.

Вихователь. Досі ми говорили про добро у вчинках. Але воно живе і в діях, і в словах.

Пригадайте прислів’я про добро. (Діти називають знайомі їм прислів’я)

  1. Доброму скрізь добре.
  2. Добре діло роби сміло.
  3. Роби людям добро, і вони тобі віддячать добром.
  4. Не одяг прикрашає людину, а добрі справи.
  5. Хочеш собі добра, не роби нікому зла.
  6. Хто людям добра бажає, той і собі має.
  7. Роби добро - воно дорожче золота.
  8. Добре слово - квітка, а зле колючка.
  9. Добре серце, як сонечко в небі.

10.Добре слово краще за мед.

Вихователь: Діти,я бажаю вам,щоб ви росли слухняними,добрими,радісними.Слухали тата ,маму,вихователів.Завжди були готовими допомогти ,поділитися один з одним.А всі погані вчинки вас обминали стороною.За те,що ви гарно працювали на занятті,Колобок приніс вам печиво.Називається «Доброта».Хто його скуштує,той буде завжди добрим.

(Колобок пригощає дітей печивом)

 

 

             

docx
Додано
14 квітня
Переглядів
390
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку