Конспект інтегрованого заняття для дітей старшого дошкільного віку Тема. “Вчимося робити добро”

Про матеріал
Конспект інтегрованого заняття для дітей старшого дошкільного віку Тема. “Вчимося робити добро” Мета: формувати уявлення дітей про моральні якості людини, сприяти їхнім проявам у повсякденному житті, закладати основи духовності. Стимулювати пізнавальну активність, мислення, збагачувати словник. Виховувати любов до творів В. О. Сухомлинського. Виховувати потребу в регулюванні своєї поведінки за свідомо засвоєними морально-етичними нормами; доброзичливі, дружні стосунки. Викликати позитивні емоції, вчити взаємодіяти один з одним, знімати нервову напругу, говорити одне одному приємні слова – компліменти.
Перегляд файлу

Піщанський заклад дошкільної освіти (дитячий садок) Красноградської міської ради Харківської області

 

Конспект інтегрованого заняття для дітей старшого дошкільного віку

вихователя Альошина О. С.

 

Тема. “Вчимося  робити добро”

Мета: формувати уявлення дітей про моральні якості людини, сприяти їхнім проявам у повсякденному житті, закладати основи духовності. Стимулювати пізнавальну активність, мислення, збагачувати словник. Виховувати любов до творів В. О. Сухомлинського. Виховувати потребу в регулюванні своєї поведінки за свідомо засвоєними морально-етичними нормами; доброзичливі, дружні стосунки. Викликати позитивні емоції, вчити взаємодіяти один з одним, знімати нервову напругу, говорити одне одному приємні слова – компліменти.

Матеріал: лялька-фея Добринка, пелюстки квітки з кольорового картону, кошик, штучні квіти.

Привітання. Добрий день, добрий день,

Ми вітаємось.

До гостей дорогих, посміхаємось!

Усміхнімось всім довкола:

Небу, сонцю, квітам, людям.

І тоді обов’язково

День до нас привітним буде.

Діти, сьогодні до нас на гостину завітала Фея Доброти-Добринка. Привітаймося з нею..

Фея Добринка запрошує до себе в гості. Але щоб дійти туди, треба виконати її завдання, адже у країну Добра можуть потрапити тільки добрі, чесні та чуйні люди. Фея прислала нам цей кошик та пелюстки квітки. Якщо ми виконаємо її завдання і складемо квітку доброти, то зможемо наблизити казкову країну Добра. А ще Фея Добринка приготувала нам подарунок. А який? Ми дізнаємось, як потрапимо у країну Добра.

Добрі справи добереш,

Диво-квіточку складеш.

1. Яку людину називають доброю? (Яка не ображає інших, допомагає, поділиться, зрозуміє, яка може захистити, втішити, яка не залишить товариша в біді).

- Молодці діти. Ви знаете яку людину називають доброю. Вот і з’являеться перша пелюстка. 

Отже, такі добрі і чемні діти, я думаю зможуть потрапити у країну Добра.

  1. Дидактична гра «В якому вчинку живе добро».

Діти визначають вчинок і піднімають картку з хмаринкою або сонечком.

– Якщо я називаю поганий вчинок, ви піднімаєте картку з хмаринкою, якщо добрий – з сонечком.

– Допомагати другові в біді

– Когось образити

– Захистити слабкого

– Когось обдурити

– Ділитись тим, що маєш

– Не слухатися старших

– Вихвалятися перед кимось

– Радіти з чужої біди

– Співчувати, якщо з кимось сталося нещастя

– Дражнитись

– Ображатись через дрібниці

– Пробачати і просити пробачення, якщо когось образив

– Поважати інших

– Ви справились із цим завданням. Ще одна пелюстка з’явилась на квітці..

3. Дидактична гра «Кошик добрих справ».

Пригадайте, яку добру справу ви зробили вчора, сьогодні чи кілька днів тому назад. Розкажіть про неї. Діти розповідають і кидають квітку в кошик добрих справ.

У нас тепер новий кошик добрих справ. (Додаємо ще одну пелюстку).

-Діти, а зараз сумні, злі, темні слова треба перетворити на радісні, теплі, добрі, веселі.

4. Фізкультхвилинка з м’ячем «Завжди - ніколи»

– чорну злість у собі  зберігайте;

– допомагайте рідним, друзям;

– стареньким допомагайте;

– підгодовуйте бездомних тварин;

– сперечайтесь;

– зростайте, дітки, байдужими;

– інших зневажайте;

– старших поважайте;

– про себе тільки дбайте;

– на чуже горе уваги звертайте

Молодці, ставимо ще одну пелюстку

-Діти, а зараз сумні, злі, темні слова треба перетворити на радісні, теплі, добрі, веселі

5. Дидактична гра «Назви слово, протилежне за значенням».

Темний-світлий, сумний-веселий, злий-добрий, сваритися-миритися, руйнувати-будувати, жадібний-щедрий, горе-радість, ворог-друг, сльози-сміх, війна-мир, ненависть-любов, страх-сміливість, байдужість-співчуття, брехливий-чесний.

Молодці, ставимо ще одну пелюстку.

6. У всіх нас з вами настрій може бути різний.

І залежить від різних ситуацій в нашому житті, в які ми потрапляємо. Ось зараз ми пограємо в гру «Продовж речення».

«Мені весело, коли …….»

«Мені сумно, коли ……..»

«Я сердитий, коли ………»

.

7. Дидактична гра «Вчинити правильно».

1. Ви прийшли до дитсадка. Яке перше слово повинні сказати? (Доброго ранку).

2. Вам допомогли роздягтися, повісити одяг. Що треба сказати? (Дякую).

3. Ви прийшли до роздягальні і випадково когось штовхнули. Що треба сказати? (Пробач, будь-ласка).

4. Щоб вам із задоволенням допомогла людина, треба не забувати чарівне слово. Яке? (Будь-ласка).

5. Людина зробила добре діло і їй потрібно їй віддячитись. Які слова ви скажете? (Дякую. Щиро дякую).

6. Які слова ви не забуваєте говорити мамі і тату, коли йдете спати? (На добраніч).

 

docx
Додано
16 листопада 2021
Переглядів
1662
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку