КОНСПЕКТ ІНТЕГРОВАНОГО ЗАНЯТТЯ (малювання, ознайомлення з природою, розвиток мовлення), для групи компенсуючого типу

Про матеріал
КОНСПЕКТ ІНТЕГРОВАНОГО ЗАНЯТТЯ (малювання, ознайомлення з природою, розвиток мовлення)
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КОНСПЕКТ  ІНТЕГРОВАНОГО   ЗАНЯТТЯ 
(малювання, ознайомлення  з природою, розвиток  мовлення),  проведеного в групі  компенсуючого типу

 

 

 

 

ТЕМА:   «ЧАРІВНА   СУКНЯ  ВЕСНИ»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                              

 

 

                                                                                         ПАШИНСЬКА  Н. І.,

                                                                                         вихователь спецгрупи

 

 

 

 

МЕТА:


***продовжувати знайомити малюків з творчістю майстрів Петриківки; учити мислити,  спостерігати та визначати  гаму кольорів, елементи розпису та відтворювати свої враження в колективній роботі;
*** закріпити прийоми малювання петриківського розпису (гроно винограду, кетяг калини, квітка-цибулька тощо) пальчиком, пензлем та вушною паличкою;

***прищеплювати любов до малювання, народного мистецтва;
*** збагачувати  знання  дітей про перші ознаки весни;

***формувати вміння добирати прикметники до іменників, розвивати мову дітей.

 

 

КОРЕКЦІЙНА  МЕТА:

 

***розвивати аналітичне спостереження, орієнтацію в малому та великому просторі;

***піднімати гостроту зору, окомір.

 

 

 

МАТЕРІАЛ:   аудіо записи п’єс   П. Чайковського «Вальс квітів»,

фарби (акварель, гуаш, саморобні пальчикові), пензлі, паперовий шаблон сукні, фланелеграфи, дрібні елементи петриківського розпису, міні-музей виробів Петриківки, 2 магнітних дошки, фоторамка.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ХІД.

         «Добрий день, мої малята й гості дорогі,

          Дуже раді вас вітати в нашій групі.

          Всі мерщій привітно посміхніться

          Та долоньками один до одного доторкніться»

 

ВИХОВАТЕЛЬ   Діти, зима вже втрачає свою силу. Ще трішки і до нас прийде весна. А ви її чекаєте?  А щоб швидше все це відбулося і весна стала сильнішою, квітучою та остаточно здолала зиму давайте їй допоможемо.

Про красуню-весну написано багато віршів, пісень, картин. Поети, художники, композитори дуже уважно прислухалися до звуків, придивлялися до змін в природі і все це передавали в своїх творах. Давайте й ми трішечки пофантазуємо. У мене є рамочка, вона не проста, а чарівна, якщо в неї подивитися і трішечки пофантазувати то можна побачити в ній справжні витвори мистецтва.

 

ТВОРЧА ГРА «ЧАРІВНА  КАРТИНА»

 

ВИХОВАТЕЛЬ   Ми з вами теж спостерігали за змінами, що зараз відбуваються в природі. Які зміни ви помітили? (стало тепліше, яскравіше світить сонечко, веселіше співають пташки…..) Я пропоную трішки пограти.

 

МОВЛЕННЄВА ГРА «ДОБЕРИ СЛОВА»

            «Гру нову розпочинаємо,

             Залюбки ми в неї граємо.

             Який? Яка?  Яке? Які?

             Всі  знаємо слова такі?»

(Весна яка? , сонечко яке?, день який? )

ВИХОВАТЕЛЬ Молодці,  назвали стільки цікавого та зуміли це розповісти за допомогою слова. Пропоную послухати мелодію та  пофантазувати. Заплющіть очі та поміркуйте в образі кого може прийти до нас весна? (в образі дівчини, птаха..)

Отже, весна може бути різною і з’являтися в різних образах. Зараз весна-рання, зовсім юна, молода, тому зима ще має силу, щоб замести землю снігом й не дати їй принести на землю тепло та заквітчати квітами. Чи бажаєте ви допомогти весні здолати зиму? (Так.)

Ми можемо це зробити, адже вміємо багато чого робити власноруч. Як ви гадаєте, яка чарівна  річ стала б у пригоді та зробила її сильною і яка б всім сказала, що прийшла весна?  ( квіти). Давайте зробимо для весни сукню із чарівних квітів.

Я запрошую вас у казкову країну квітів. А побачити ми їх зможемо в «Міні-музеї петриківських виробів». (Розгляд робіт та бесіда ).

 

ГРА  «СТВОРИМО ОРНАМЕНТ» (індивідуальна робота з фланелеграфами та елементами петриківського розпису)

 

ВИХОВАТЕЛЬ Про те, як народжуються  і створюються казкові петриківські квіти, ягоди ви зможете дізнатися працюючи над чарівною сукнею весни. А допоможуть вам ваші знання та вправні рученята. А щоб краще вони працювали зробимо фізкультхвилинку «МОЇ  ПОМІЧНИКИ»

           «Ось мої помічники, дуже спритні та гнучкі.

           (розкрити та закрити  долоні)

           Поверни їх так і сяк-це зробити може всяк.

           (повороти кисті вправо-вліво)

           Один, два, три, чотири, п’ять.

           (загинати по черзі пальці)

           Пальці вміють танцювати

           (струшувати кистями)

          Постукали, покружляли.

          (постукати по столі, покрутити)

         Працювати забажали.

          (потерти долоні)

РОБОТА В ХУДОЖНІЙ МАЙСТЕРНІ   (індивідуальні роботи за віком дітей)

*** діти молодшого  віку малюють пальчиками гроно винограду та калину;

*** діти середнього віку – квітку «ромашку»;

*** старші діти малюють квітку «цибульку».

Своїми роботами діти прикрашають паперовий шаблон сукні.

 

ПІДСУМОК

              «Дружно  ви попрацювали,

               Квіточки намалювали.

              Всі весні допомагали!

              Працювали всі не марно,

             То ж і сукня вийшла гарна»

     

 

 

doc
Додано
23 жовтня 2023
Переглядів
241
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку