Конспект інтегрованого заняття
З пріоритетом пізнавального та
Мовленнєвого розвитку
Для дітей 6-го року життя
«Мандрівка до Лісової школи»
Дітки працюють за методикою Зайцева, читають елементарні речення та склади. Активізують й збагачують словник, розвивають слухову увагу, мовлення, пам'ять, елементарне логічне мислення. Формують навички складового аналізу та синтезу.
Діти з вихователем відправляють у веселу та цікаву мандрівку
НВК «загальноосвітній навчальний заклад –
дошкільний навчальний заклад»
Методичний кабінет
Конспект інтегрованого заняття
З пріоритетом пізнавального та
Мовленнєвого розвитку
Для дітей 6-го року життя
«Мандрівка до Лісової школи»
Підготувала:
вихователь
Ільчук Світлана Василівна
Мета: Формувати навички складового аналізу та синтезу. Вчити читати окремі слова по складах і речення. Активізувати й збагатити словник, розвивати слухову увагу, мовлення, пам'ять, елементарне логічне мислення.
Матеріал: - таблиця до гри «Загадаєш - відгадаєм»;
Хід заняття
Вихователь. Сьогодні я отримала незвичайного листа, хотіла його прочитати, але вирішила, що ми зробимо це разом. Хто із вас зможе прочитати цього листа?
Окремі дітки читають:
«Дорогі діти! Запрошуємо Вас у Лісову школу. Ваші друзі.»
Вихователь. Лісові звірята, напевно, знають, що у нас у школі-садку самі розумні, кмітливі та виховані дітки. Тому, вони запрошують вас до себе в гості. Лісова школа знаходиться далеко. Давайте скористаємось послугами автобуса.
Звучить музика. Діти сідають в салон «автобуса» і відправляються у чудову мандрівку до Лісової школи
Вихователь. Поки ми у дорозі, давайте пограємо у гру «Слабка ланка», в яку дуже люблять грати лісові звірята
Гра «Слабка ланка»
Завдання 1. Дайте відповіді на запитання
Завдання 2. «Всі малята добре знають, як мене ще називають».
Лисичка - … (сестричка)
Рак - … (неборак)
Ведмідь - … (набрід)
Вовчик - … (братик)
Коза - … (дереза)
Мишка - … (норушка)
Жабка – (скрекотушка)
Зайчик – (побігайчик)
Кабан – (іклан)
Завдання 3. «Прочитай-но швидше склад, слів придумай цілий ряд».
Гра «Сходинки»:
Діти придумують слова на певний склад (ма-, ко-, зо-, ре-, лі-) і піднімаються сходинками. Використовуються кубики Зайцева.
Завдання 4. Діти підходять до «чарівного деревця»:
«Ці листочки весняні, усміхнуться враз мені, коли ти їх прочитаєш, то словечко відгадаєш.»
Діти «розчаровують» листочки і читають слова, зашифровані у ребусах:
ТІ100 (тісто), 40а (сорока), Г1а (година), Мі100к (місток), Ві3 (вітри)
Вихователь. Погляньте довкола. Що ви бачите у лісі?
Діти. Дерева, кущі, квіти, птахів, звірят.
(Діти заходять до Лісової школи. Їх зустрічає Білочка)
Діти. Добрий день, Білочко.
Білочка (сумно). Добрий день. У гас проблеми. Кожен у школу йде з портфеликом, а їх хтось взяв і переплутав. Звірята просять вас, щоб ви прочитали, кому належить кожен портфель і повернули його господарю.
Діти читають назву кожного «портфелика», використовуючи допоміжні малюнки (горіх, мед у горшечку, морквинку, півника, грибочки, яблучка), викладають кубиками назву звірятка, шукають його серед іграшок та складають речення про тваринку.
Білочка. Ви допомогли звіряткам повернути свої портфелики. Я вам дякую за це і запрошую до Лісової школи.
Вихователь. Давайте навчимо звіряток читати так, як уміємо уже ми.
Гра із складовими картками «Смішні слова»
Діти читають по таблиці Зайцева «смішні слова»: ко-мо-ло, за-ко, на-ли-ка, За допомогою кубиків складають і читають «правильні слова»: мо-ло-ко, ко-за, ка-ли-на.
Білочка. Відгадайте, діти, загадки, які вам приготували звірята.
Хоч і плавати мастак, та не риба і не рак. (Жабка)
Діти відгадують загадки, шукають відповіді на малюнку, читають по таблиці Зайцева, викладають слова кубиками.
Білочка дякує малятам за те, що вони відвідали Лісову школу. В дарунок роздає дітям горішки. Діти прощаються з лісовими звірятами і «автобусом» повертаються у школу-садок.