Конспект інтегрованого заняття "Мандрівка до Лісової школи"

Про матеріал

Конспект інтегрованого заняття

З пріоритетом пізнавального та

Мовленнєвого розвитку

Для дітей 6-го року життя

«Мандрівка до Лісової школи»

Дітки працюють за методикою Зайцева, читають елементарні речення та склади. Активізують й збагачують словник, розвивають слухову увагу, мовлення, пам'ять, елементарне логічне мислення. Формують навички складового аналізу та синтезу.

Діти з вихователем відправляють у веселу та цікаву мандрівку

Перегляд файлу

НВК «загальноосвітній навчальний заклад –

дошкільний навчальний заклад»

Методичний кабінет

 

 

Конспект інтегрованого заняття

З пріоритетом пізнавального та

Мовленнєвого розвитку

Для дітей 6-го року життя

«Мандрівка до Лісової школи»

 

 

                                                                              Підготувала:

                                         вихователь

                                                                     Ільчук Світлана Василівна

Мета: Формувати навички складового аналізу та синтезу. Вчити читати окремі слова по складах і речення. Активізувати й збагатити словник, розвивати слухову увагу, мовлення, пам'ять, елементарне логічне мислення.

Матеріал: - таблиця до гри «Загадаєш - відгадаєм»;

  • Набір малюнків, ребуси;
  • Таблиці і кубики Зайцева;
  • Складові картки;
  • Іграшкові звірята.

 

                                     Хід заняття

Вихователь. Сьогодні я отримала незвичайного листа, хотіла його прочитати, але вирішила, що ми зробимо це разом. Хто із вас зможе прочитати цього листа?

Окремі дітки читають:

«Дорогі діти! Запрошуємо Вас у Лісову школу. Ваші друзі.»

Вихователь. Лісові звірята, напевно, знають, що у нас у школі-садку самі розумні, кмітливі та виховані дітки. Тому, вони запрошують вас до себе в гості. Лісова школа знаходиться далеко. Давайте скористаємось послугами автобуса.

Звучить музика. Діти сідають в салон «автобуса» і відправляються у чудову мандрівку до Лісової школи

Вихователь. Поки ми у дорозі, давайте пограємо у гру «Слабка ланка», в яку дуже люблять грати лісові звірята

Гра «Слабка ланка»

Завдання 1. Дайте відповіді на запитання

  • Що сталося з лисичкою, коли вона з лосем ногами помінялись?
  • Чи може білочка жити в собачій будці?
  • Чи може вовк ловити мишей?
  • Чи може ведмідь жити у нірці?
  • Чи добре, коли пак не літав би?
  • Чи добре зайцеві з довгим пухнастим хвостом?
  • Чи добре соловейкові у клітці?

Завдання 2. «Всі малята добре знають, як мене ще називають».

Лисичка - … (сестричка)

Рак - … (неборак)

Ведмідь - … (набрід)

Вовчик - … (братик)

Коза - … (дереза)

Мишка - … (норушка)

Жабка – (скрекотушка)

Зайчик – (побігайчик)

Кабан – (іклан)

 

Завдання 3. «Прочитай-но швидше склад, слів придумай цілий ряд».

Гра «Сходинки»:

Діти  придумують слова на певний склад (ма-, ко-, зо-, ре-, лі-) і піднімаються сходинками. Використовуються кубики Зайцева.

 

Завдання 4. Діти підходять до «чарівного деревця»:

«Ці листочки весняні, усміхнуться враз мені, коли ти їх прочитаєш, то словечко відгадаєш.»

Діти «розчаровують» листочки і читають слова, зашифровані у ребусах:

ТІ100 (тісто), 40а (сорока), Г1а (година), Мі100к (місток), Ві3 (вітри)

Вихователь. Погляньте довкола. Що ви бачите у лісі?

Діти. Дерева, кущі, квіти, птахів, звірят.

(Діти заходять до Лісової школи. Їх зустрічає Білочка)

Діти. Добрий день, Білочко.

Білочка (сумно). Добрий день. У гас проблеми. Кожен у школу йде з портфеликом, а їх хтось взяв і переплутав. Звірята просять вас, щоб ви прочитали, кому належить кожен портфель і повернули його господарю.

Діти читають назву кожного «портфелика», використовуючи допоміжні малюнки (горіх, мед у горшечку, морквинку, півника, грибочки, яблучка), викладають кубиками назву звірятка, шукають його серед іграшок та складають речення про тваринку.

Білочка. Ви допомогли звіряткам повернути свої портфелики. Я вам дякую за це і запрошую до Лісової школи.

Вихователь. Давайте навчимо звіряток читати так, як уміємо уже ми.

Гра із складовими картками «Смішні слова»

Діти читають по таблиці Зайцева «смішні слова»: ко-мо-ло, за-ко, на-ли-ка, За допомогою кубиків складають і читають «правильні слова»: мо-ло-ко, ко-за, ка-ли-на.

Білочка. Відгадайте, діти, загадки, які вам приготували звірята.

  • У зеленому жакеті галасує в очереті.

Хоч і плавати мастак, та не риба і не рак.    (Жабка)

  • Гавкає, кусає і в дім не пускає.           (Собака)
  • Вдень по небу гуляє, а вночі відпочиває.          (Сонце)

Діти відгадують загадки, шукають відповіді на малюнку, читають по таблиці Зайцева, викладають слова кубиками.

Білочка дякує малятам за те, що вони відвідали Лісову школу. В дарунок роздає дітям горішки. Діти прощаються з лісовими звірятами і «автобусом» повертаються у школу-садок.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. L Aleksandra
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
12 лютого 2018
Переглядів
4112
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку