Конспект інтегрованого заняття "Мандрівка до Лісової школи"

Про матеріал

Конспект інтегрованого заняття

З пріоритетом пізнавального та

Мовленнєвого розвитку

Для дітей 6-го року життя

«Мандрівка до Лісової школи»

Дітки працюють за методикою Зайцева, читають елементарні речення та склади. Активізують й збагачують словник, розвивають слухову увагу, мовлення, пам'ять, елементарне логічне мислення. Формують навички складового аналізу та синтезу.

Діти з вихователем відправляють у веселу та цікаву мандрівку

Перегляд файлу

НВК «загальноосвітній навчальний заклад –

дошкільний навчальний заклад»

Методичний кабінет

 

 

Конспект інтегрованого заняття

З пріоритетом пізнавального та

Мовленнєвого розвитку

Для дітей 6-го року життя

«Мандрівка до Лісової школи»

 

 

                                                                              Підготувала:

                                         вихователь

                                                                     Ільчук Світлана Василівна

Мета: Формувати навички складового аналізу та синтезу. Вчити читати окремі слова по складах і речення. Активізувати й збагатити словник, розвивати слухову увагу, мовлення, пам'ять, елементарне логічне мислення.

Матеріал: - таблиця до гри «Загадаєш - відгадаєм»;

  • Набір малюнків, ребуси;
  • Таблиці і кубики Зайцева;
  • Складові картки;
  • Іграшкові звірята.

 

                                     Хід заняття

Вихователь. Сьогодні я отримала незвичайного листа, хотіла його прочитати, але вирішила, що ми зробимо це разом. Хто із вас зможе прочитати цього листа?

Окремі дітки читають:

«Дорогі діти! Запрошуємо Вас у Лісову школу. Ваші друзі.»

Вихователь. Лісові звірята, напевно, знають, що у нас у школі-садку самі розумні, кмітливі та виховані дітки. Тому, вони запрошують вас до себе в гості. Лісова школа знаходиться далеко. Давайте скористаємось послугами автобуса.

Звучить музика. Діти сідають в салон «автобуса» і відправляються у чудову мандрівку до Лісової школи

Вихователь. Поки ми у дорозі, давайте пограємо у гру «Слабка ланка», в яку дуже люблять грати лісові звірята

Гра «Слабка ланка»

Завдання 1. Дайте відповіді на запитання

  • Що сталося з лисичкою, коли вона з лосем ногами помінялись?
  • Чи може білочка жити в собачій будці?
  • Чи може вовк ловити мишей?
  • Чи може ведмідь жити у нірці?
  • Чи добре, коли пак не літав би?
  • Чи добре зайцеві з довгим пухнастим хвостом?
  • Чи добре соловейкові у клітці?

Завдання 2. «Всі малята добре знають, як мене ще називають».

Лисичка - … (сестричка)

Рак - … (неборак)

Ведмідь - … (набрід)

Вовчик - … (братик)

Коза - … (дереза)

Мишка - … (норушка)

Жабка – (скрекотушка)

Зайчик – (побігайчик)

Кабан – (іклан)

 

Завдання 3. «Прочитай-но швидше склад, слів придумай цілий ряд».

Гра «Сходинки»:

Діти  придумують слова на певний склад (ма-, ко-, зо-, ре-, лі-) і піднімаються сходинками. Використовуються кубики Зайцева.

 

Завдання 4. Діти підходять до «чарівного деревця»:

«Ці листочки весняні, усміхнуться враз мені, коли ти їх прочитаєш, то словечко відгадаєш.»

Діти «розчаровують» листочки і читають слова, зашифровані у ребусах:

ТІ100 (тісто), 40а (сорока), Г1а (година), Мі100к (місток), Ві3 (вітри)

Вихователь. Погляньте довкола. Що ви бачите у лісі?

Діти. Дерева, кущі, квіти, птахів, звірят.

(Діти заходять до Лісової школи. Їх зустрічає Білочка)

Діти. Добрий день, Білочко.

Білочка (сумно). Добрий день. У гас проблеми. Кожен у школу йде з портфеликом, а їх хтось взяв і переплутав. Звірята просять вас, щоб ви прочитали, кому належить кожен портфель і повернули його господарю.

Діти читають назву кожного «портфелика», використовуючи допоміжні малюнки (горіх, мед у горшечку, морквинку, півника, грибочки, яблучка), викладають кубиками назву звірятка, шукають його серед іграшок та складають речення про тваринку.

Білочка. Ви допомогли звіряткам повернути свої портфелики. Я вам дякую за це і запрошую до Лісової школи.

Вихователь. Давайте навчимо звіряток читати так, як уміємо уже ми.

Гра із складовими картками «Смішні слова»

Діти читають по таблиці Зайцева «смішні слова»: ко-мо-ло, за-ко, на-ли-ка, За допомогою кубиків складають і читають «правильні слова»: мо-ло-ко, ко-за, ка-ли-на.

Білочка. Відгадайте, діти, загадки, які вам приготували звірята.

  • У зеленому жакеті галасує в очереті.

Хоч і плавати мастак, та не риба і не рак.    (Жабка)

  • Гавкає, кусає і в дім не пускає.           (Собака)
  • Вдень по небу гуляє, а вночі відпочиває.          (Сонце)

Діти відгадують загадки, шукають відповіді на малюнку, читають по таблиці Зайцева, викладають слова кубиками.

Білочка дякує малятам за те, що вони відвідали Лісову школу. В дарунок роздає дітям горішки. Діти прощаються з лісовими звірятами і «автобусом» повертаються у школу-садок.

docx
Додано
12 лютого 2018
Переглядів
3947
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку