-про зиму, зимові ознаки;
-про життя диких тварин взимку;
-лічба в межах 2;
-відгадування описових загадок;
-коректурна таблиця;
- нетрадиційна техника малювання поролоновою губкою
Інтегроване заняття
для дітей молодшої групи
на тему: «По лісових доріжках»
Вихователь: Резниченко А.В.
Тема: «По лісових доріжках»
Мета: поширювати та поглиблювати знання дітей про зиму та зимові ознаки;
про життя диких тварин взимку; учити рахувати до двох, закріпити
поняття «один», «багато»; заохочувати до відгадування описових загадок,
до дій спредметам; учити працювати з коректурними таблицями.
Розвивати логічне мислення, мову, творчість під час
малювання поролоновою губкою. Виховувати охайність у роботі,
дбайливе ставлення до тварин, бажання їм допомагати.
Матеріал: іграшкові тварини, декорації лісу, морква, горіхи, яблука, коректурні
таблиці, фішки червоного, жовтого та зеленого кольору, 1/2 тонованого
аркуша паперу з намальованими деревами, біла гуаш, поролонові губки.
Хід заняття:
-Діти, яка зараз пора року? Так, зима і сьогодні ми з вами вирушаємо в цікаву подорож до зимового лісу.
(діти ходять між дерев, ялинок)
-Малята подивіться уважно на дерева, чого на них не вистачає? Так, не має листя. Дерева стоять голі, тільки сніг вкриває їх гілки. А які стоять ялинки? Так, вони зелені, бо замість листя на них голочки .
Звернути увагу що за пеньком видніються чиїсь вушка. Загадати загадку:
Влітку сіренький,
А взимку біленький,
Довгі вуха має,
Швидко стрибає. (заяць)
- Виходь, зайчику, до нас. Ми тебе пожаліємо. Зайчик шукає собі їжу та боїться, що його може зловити вовк. Діти, а що любить їсти зайчик? Так, він полюбляє моркву. Давайте почастуємо зайчика морквою.
Д/гра «Назбираємо морквинок»
-Молодці, діти, тепер в нашого зайчика буде чім поласувати холодною зимою.
-Подивіться, в нас залишилися горішки і яблука. Скільки горішків? (багато), а скільки яблук? Давайте порахуємо: одне яблуко, два яблука, всього два яблука.
В лісі він без сумки ходить
Яблука й гриби знаходить.
Спина – голки. Очі – намистинки.
Хто це там біля ялинки? (їжачок)
-Так,це їжачок. І що ми йому подаруємо? Звісно- яблука! Діти, а чим взимку займається їжачок? Так, він спить . Тому ми залишимо яблука біля нього, а коли він прокинеться, то поласує ними.
-А як ви гадаєте, хто полюбляє їсти горішки?
Є горішки і грибочки
У дуплі на мотузочку.
Плигаю по гілочкам,
Я – руденька _ _ (Білочка)
-Давайте зберемо в корзинку всі горішки і подаруємо їх білочці. А ще білочка хоче з вами погратися. Сідайте за столи.(на столах коректурні таблиці)
Гра «Будь уважним»
Фізкультхвилинка «Зима»
У володарки Зими
Трішечки замерзли ми.
Грудень каже: «Пострибай!»
Січень просить: «Присідай!»
Встали — сіли, встали — сіли,
Розігріли наше тіло.
Лютий місяць нагадав:
Час нам братися до справ.
В теплій шубі зиму всю
Лапу смачно я смокчу.
Сплю під пісню хуртовини
Аж до весняної днини.
Полюбляю їсти мед,
Звуся, звісно, я….(ведмідь)
-Діти, погляньте, під ялиною в берлозі спить ведмедик. А так як він спить усю зиму, то навіть не знає що таке сніг. Давайте ми йому намалюємо, він прокинеться і подивиться наші малюнки. Сідайте за столи.
-Діти, а ви знаєте який сніг? Так, він білий, пухкий. Ось для того щоб він в нас такий получився, ми будемо малювати його ось такими поролоновими губками.
(діти малюють)
Підсумок заняття.