Конспект інтегрованого заняття на тему: "По лісовим доріжкам"

Про матеріал

-про зиму, зимові ознаки;

-про життя диких тварин взимку;

-лічба в межах 2;

-відгадування описових загадок;

-коректурна таблиця;

- нетрадиційна техника малювання поролоновою губкою

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                        Інтегроване заняття

                  для дітей молодшої групи

              на тему: «По лісових доріжках»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                     Вихователь:  Резниченко А.В.

 

Тема: «По лісових доріжках»

Мета: поширювати та поглиблювати знання дітей про зиму та зимові ознаки;    

           про життя диких тварин взимку; учити рахувати до двох, закріпити

                 поняття  «один», «багато»; заохочувати до відгадування описових загадок,  

                 до дій спредметам; учити працювати з коректурними таблицями.  

                 Розвивати  логічне мислення, мову, творчість під час

                 малювання поролоновою губкою. Виховувати охайність у роботі,

           дбайливе ставлення до тварин, бажання їм допомагати.

Матеріал: іграшкові тварини, декорації лісу, морква, горіхи, яблука, коректурні 

           таблиці, фішки червоного, жовтого та зеленого кольору, 1/2 тонованого   

           аркуша паперу з намальованими деревами, біла гуаш, поролонові губки.

 

                                                      Хід заняття:

-Діти, яка зараз пора року? Так, зима і сьогодні ми з вами вирушаємо в цікаву подорож до зимового лісу.

                                  (діти ходять між дерев, ялинок)

-Малята подивіться уважно на дерева, чого на них не вистачає? Так, не має листя. Дерева стоять голі, тільки сніг вкриває їх гілки. А які стоять ялинки? Так, вони зелені, бо замість листя на них голочки .

      Звернути увагу що за пеньком видніються чиїсь вушка. Загадати загадку:

                      Влітку сіренький,

                      А взимку біленький,

                      Довгі вуха має,

                      Швидко стрибає.   (заяць)

 

- Виходь, зайчику, до нас. Ми тебе пожаліємо. Зайчик шукає собі їжу та боїться, що його може зловити вовк. Діти, а що любить їсти зайчик? Так, він полюбляє моркву. Давайте почастуємо зайчика морквою.

              Д/гра «Назбираємо морквинок»

-Молодці, діти, тепер в нашого зайчика буде чім поласувати холодною зимою.

-Подивіться, в нас залишилися горішки і яблука. Скільки горішків? (багато), а скільки яблук? Давайте порахуємо: одне яблуко, два яблука, всього два яблука.

                    В лісі він без сумки ходить

                   Яблука й гриби знаходить.

                   Спина – голки. Очі – намистинки.

                   Хто це там біля ялинки?      (їжачок)

 

-Так,це їжачок. І що ми йому подаруємо? Звісно- яблука! Діти, а чим взимку займається їжачок? Так, він спить . Тому ми залишимо яблука біля нього, а коли він прокинеться, то поласує ними.

 

 

-А як ви гадаєте, хто полюбляє їсти горішки?

                    Є горішки і грибочки

                    У дуплі на мотузочку.

                    Плигаю по гілочкам,

                   Я – руденька _ _ (Білочка)

-Давайте зберемо в корзинку всі горішки і подаруємо їх білочці. А ще білочка хоче з вами погратися. Сідайте за столи.(на столах коректурні таблиці)

 

             Гра «Будь уважним»

  • Накрийте фішками червоного кольору зимовий одяг, назвіть
  • Накрийте фішками жовтого кольору птахів що зимують
  • Накрийте фішками зеленого кольору ігри в які грають взимку

 

Фізкультхвилинка «Зима»

                                 У володарки Зими

                                 Трішечки замерзли ми.

                                 Грудень каже: «Пострибай!»

                                 Січень просить: «Присідай!»

                                 Встали — сіли, встали — сіли,

                                 Розігріли наше тіло.

                                 Лютий місяць нагадав:

                                 Час нам братися до справ.

 

           В теплій шубі зиму всю

          Лапу смачно я смокчу.

          Сплю під пісню хуртовини

          Аж до весняної днини.

          Полюбляю їсти мед,

          Звуся, звісно, я….(ведмідь)

 

-Діти, погляньте, під ялиною в берлозі спить ведмедик. А так як він спить усю зиму, то навіть не знає що таке сніг. Давайте ми йому намалюємо, він прокинеться і подивиться наші малюнки. Сідайте за столи.

-Діти, а ви знаєте який сніг? Так, він білий, пухкий. Ось для того щоб він в нас такий получився, ми будемо малювати його ось такими поролоновими губками.

                                        (діти малюють)

Підсумок заняття.

 

 

 

 

 

docx
Додано
30 серпня 2018
Переглядів
4189
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку