Конспект інтегрованого заняття "Подорож до казки"

Про матеріал
Мета: Розвивати сенсорні здібності дітей: тактильні, зорові, слухові відчуття, дрібну моторику пальців рук і координацію рухів. Сприяти розвитку дотикового аналізатора використовуючи піскову терапію. Розвивати у дітей активне мовлення, пізнавальний інтерес. Закріпити поняття «один»- «багато», «довгий»- «короткий», «твердий»- «м'який». Розрізняти, вибирати називати основні кольори та геометричні фігури . Формувати у дітей просторове уявлення, вчити працювати поруч однолітками. Виховувати інтерес до казкових героїв, бажання їм допомагати. Викликати позитивні емоції, створити психологічний комфорт. Обладнання: скриня, атрибути лялького театру. Макети: ріпки, сонечка, будки, пеньок, доріжки. Матеріал: прищіпки ,зерно кукурудзи і квасолі; камінці, штампи, кошик з клубочками, гуаш трьох кольорів. Хід заняття: Вихователь: Малята, у нас сьогодні багато гостей. Давайте з ними привітаємося. Добрий ранок, добрий ранок, добрий ранок всім, Щастя, ми бажаємо і здоров’я всім А щоб щастя- отаке (руки вгору), А здоров’я- отаке (руки в сторони). Вихователь: -Ох і молодці ви в мене. -А ви любите казки?- так. -Тоді я пропоную вирушити зі мною в подорож до казки. - А щоб нам туди потрапити треба пройти по довгій доріжці. - А де в нас довга доріжка? Щоб краще пройти по доріжці треба тримати руки в сторони. Вихователь: По доріжці ми підем, Чарівну казку ми знайдем, Гарно спинку випрямляємо І голівоньку тримаємо. Всі за мною поспішайте, Та горбочки обминайте. Вихователь: -Діти, погляньте, що це? (скринька). Давайте підійдемо і подивимося, що в .ній. Що це? Ріпка. - Із якої вона казки? «Ріпка». Запитання до дітей. -Ну що відправимося до героїв цієї казки в гості, (ідуть в гості до дідуся) Вихователь: Добрий ранок, дідусю! Дідусь: Добрий ранок, малята! Допоможіть мені перебрати зерно. (діти допомагають дідусеві перебирати зерно.) Дідусь:- Дякую, дітки, тепер я зможу весною посадити город. -Молодці, допомогли дідусеві. Діти: Допобачення дідусю! Вихователь: Куди ж це нас ріпка привела? До бабусі. Діти: Добрий ранок, бабусю! Бабуся: Добрий ранок, мої дорогенькі. Вихователь: Бабуся просить допомогти прикрасити їй фартушок, а які коліри фарб вона приготувала? Діти: називають. Вихователь: Малювати будемо штампами, вибирайте собі штамп і коліри фарб.(показ вихователя, а потім діти прикрашають самостійно фартушок). Вихователь: Молодці, малята добре справилися із завданням. Бабуся: Дякую, діти! До побачення бабусю! Вихователь: Відправимося далі за ріпкою. Хто це, малята? Діти: -Онучка. Вихователь: Добрий ранок, онучко, а чому ти не весела? Онучка на вушко шепче вихователю. Вихователь: Онучка дуже любить літо, коли світить сонечко. -А зараз яка пора року? - А чому ви так думаєте? Вихователь: Щоб онучка не сумувала, давайте погукаємо сонечко, Діти говорять закличку. (З являється сонечко, але чого не вистачає у сонечка? Так промінців.) -Діти прищеплюють по колу прищепки— дарують онучці. Онучка дякує ,малятам і запрошує їх потанцювати. -Діти танцюють.(вмикається весела музика) Вихователь: -Малята поспішайте і ріпку наздоганяйте. Вихователь: До кого ми прийшли? Діти: До собачки. Вихователь: Сильний вітер зламав її будку і тепер їй не має де жити. А давайте їй допоможемо. (Діти викладають із готових фігур будку: розглядаємо з яких фігур, ми виклали будку.) Вихователь: Давайте попрощаємося із собачкою Діти: Допобачення Вихователь: Ріпка котиться далі і кого вона зустріла? Діти: Кицьку. Вихователь:- Правильно. Діти: Ходить котик тишком , нишком, Упіймав сіреньку мишку; Сміло вгору хвіст підняв І промовив гордо «няв». -Кішечка Вихователь: Кіцька, дуже любить гратися клубочками з ниток. Ось вона гралася клубочками і розмотала їх. Давайте їй допоможемо Діти працюють. Вихователь: Ось кицько, готові клубочки. До побачення, кицю! Вихователь: Ну, що ж поспішаймо за ріпкою далі, чуєте хтось плаче? Вихователь: Чого ти плачеш, мишко?( мишка ніби шепоче до вуха) Вихователь: Малята, мишка сказала мені, що вона заблукала і не може знайти доріжку до своєї хатки. Вихователь: Не сумуй, мишко, ми тобі допоможемо, доріжку викладемо із камінців. -Скажіть, скільки в мене камінців? -один. -А скільки лежить на столі? -багато. Вихователь: А тепер на пісочку викладемо доріжку, спочатку покладу я свій камінець, а потім ви покладете камінці один біля одного, щоб мишці було зручніше іти, а зараз пальчиком у пісочку зробимо нірку для мишки. Мишка зраділа і дякує вам за допомогу. Вихователь: Малята, для мишки ми зробили коротку доріжку, але бувають і довгі доріжки. -Ось подивіться- довга доріжка вона нас приведе знову до скриньки. -Яка це доріжка? -довга. Вихователь: Зараз по цій доріжці ми повернемося до скриньки. Наші ніжки йдуть, йдуть У веселий путь, путь; Все вперед за кроком крок Спритні ніжки у діток. Ось, ріпко, і твоя скринька.—(Ріпку кладемо у скриньку.) Вихователь: Казочка кінчається, скринька закривається. - Малята вам сподобалась подорож у казку? - До яких героїв ми ходили? Як називається казка?. Ми з вами обов’язково ще підемо в гості до казкових героїв.
Перегляд файлу

Конспект інтегрованого заняття

«Подорож до казки»


група раннього віку


Підготувала: Вихователь

                       Орищенко В.М.


(


Мета: Розвивати сенсорні здібності дітей: тактильні, зорові, слухові відчуття, дрібну моторику пальців рук і координацію рухів. Сприяти розвитку дотикового аналізатора використовуючи піскову терапію. Розвивати у дітей активне мовлення, пізнавальний інтерес. Закріпити поняття «один»- «багато», «довгий»- «короткий», «твердий»- «м'який». Розрізняти, вибирати називати основні кольори та геометричні фігури . Формувати у дітей просторове уявлення, вчити працювати поруч однолітками. Виховувати інтерес до казкових героїв, бажання їм допомагати. Викликати позитивні емоції, створити психологічний комфорт.

Обладнання: скриня, атрибути лялького театру.

 Макети: ріпки, сонечка, будки, пеньок, доріжки.

Матеріал:  прищіпки ,зерно кукурудзи і квасолі; камінці, штампи, кошик з клубочками, гуаш трьох кольорів.

Хід заняття:

Вихователь: Малята, у нас сьогодні багато гостей.

Давайте з ними привітаємося.

Добрий ранок, добрий ранок, добрий ранок всім,

Щастя, ми бажаємо і здоров’я всім

А щоб щастя- отаке (руки вгору),

 А здоров’я- отаке (руки в сторони).

Вихователь:  -Ох і молодці ви в мене.

-А ви любите казки?- так.

-Тоді я пропоную вирушити зі мною в подорож до казки.

- А щоб нам туди потрапити треба пройти по довгій доріжці.

- А де в нас довга доріжка? Щоб краще пройти по доріжці треба тримати руки в сторони.

Вихователь:

По доріжці ми підем,

 Чарівну казку ми знайдем,

Гарно спинку випрямляємо

 І голівоньку тримаємо.

Всі за мною поспішайте,

 Та горбочки обминайте.

Вихователь: -Діти, погляньте, що це? (скринька). Давайте підійдемо і подивимося, що в .ній. Що це? Ріпка.

- Із якої вона казки? «Ріпка».

Запитання до дітей.

-Ну що відправимося до героїв цієї казки в гості, (ідуть в гості до дідуся)

Вихователь: Добрий ранок, дідусю!

 Дідусь: Добрий ранок, малята! Допоможіть мені перебрати зерно.

(діти допомагають дідусеві перебирати зерно.)

Дідусь:- Дякую, дітки, тепер я зможу весною посадити город.

 

-Молодці, допомогли дідусеві.

Діти: Допобачення дідусю!

Вихователь: Куди ж це нас ріпка привела? До бабусі.

Діти: Добрий ранок, бабусю!

Бабуся: Добрий ранок, мої дорогенькі.

Вихователь: Бабуся просить допомогти прикрасити їй фартушок, а які коліри фарб вона приготувала?

Діти:  називають.

Вихователь: Малювати будемо штампами, вибирайте собі штамп і коліри фарб.(показ вихователя, а потім діти прикрашають самостійно фартушок).

Вихователь: Молодці, малята добре справилися із завданням.

Бабуся: Дякую, діти! До побачення бабусю!

Вихователь: Відправимося далі за ріпкою. Хто це, малята?

Діти: -Онучка.

Вихователь: Добрий ранок, онучко, а чому ти не весела?

Онучка на вушко шепче вихователю.

 Вихователь: Онучка дуже любить літо, коли світить сонечко.

-А зараз яка пора року?

- А чому ви так думаєте?

          Вихователь: Щоб онучка не сумувала, давайте погукаємо сонечко,

      Діти говорять закличку.

(З являється сонечко, але чого не вистачає у сонечка? Так промінців.)

-Діти прищеплюють по колу прищепки— дарують онучці.

Онучка дякує ,малятам і запрошує їх потанцювати.

-Діти танцюють.(вмикається весела музика)

Вихователь: -Малята поспішайте і ріпку наздоганяйте.

Вихователь: До кого ми прийшли?

Діти: До собачки.

Вихователь: Сильний вітер зламав її будку і тепер їй не має де жити. А давайте їй допоможемо.

(Діти викладають із готових фігур будку: розглядаємо з яких фігур, ми виклали будку.)

Вихователь: Давайте попрощаємося із собачкою

Діти: Допобачення

Вихователь: Ріпка котиться далі і кого вона зустріла?

Діти: Кицьку.

Вихователь:- Правильно.

Діти: Ходить котик тишком , нишком,

 Упіймав сіреньку мишку;

Сміло вгору хвіст підняв

І  промовив гордо «няв».

-Кішечка

Вихователь: Кіцька, дуже любить гратися клубочками з ниток. Ось вона гралася клубочками і розмотала їх. Давайте їй допоможемо Діти працюють.

Вихователь:  Ось кицько, готові клубочки. До побачення, кицю!

 

Вихователь: Ну, що ж поспішаймо за ріпкою далі, чуєте хтось плаче?

Вихователь: Чого ти плачеш, мишко?( мишка ніби шепоче до вуха)

Вихователь: Малята, мишка сказала мені, що вона заблукала і не може

 

знайти доріжку до своєї хатки.

Вихователь: Не сумуй, мишко, ми тобі допоможемо, доріжку викладемо із камінців.

-Скажіть, скільки в мене камінців? -один.

-А скільки лежить на столі? -багато.

Вихователь: А тепер на пісочку викладемо доріжку, спочатку покладу я свій камінець, а потім ви покладете камінці один біля одного, щоб мишці було зручніше іти, а зараз пальчиком у пісочку зробимо нірку для мишки.

Мишка зраділа і дякує вам за допомогу.

Вихователь: Малята, для мишки ми зробили коротку доріжку, але бувають і довгі доріжки.

-Ось подивіться- довга доріжка вона нас приведе знову до скриньки.

-Яка це доріжка? -довга.

Вихователь: Зараз по цій доріжці ми повернемося до скриньки.

Наші ніжки йдуть, йдуть

 У веселий путь, путь;

Все вперед за кроком крок

Спритні ніжки у діток.

Ось, ріпко, і твоя скринька.—(Ріпку кладемо у скриньку.)

Вихователь: Казочка кінчається, скринька закривається.

- Малята вам сподобалась подорож у казку?

- До яких героїв ми ходили? Як називається казка?.

Ми з вами обов’язково ще підемо в гості до казкових героїв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
21 січня 2019
Переглядів
3208
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку