Підготувала вихователь: Орищенко В.М.
Конспект інтегровного заняття на тему « Яблучка на зиму»(з використанням нетрадиційних методів фізкультурно-оздоровчої роботи)
Програмний зміст:
Фізичний розвиток:
Продовжувати вправляти дітей у різних видах ходьби; розвивати рівновагу при ходьбі по ребристій дошці. Закріплювати вміння виконувати самомасаж,пролазити під дугою підстрибувати на двох ногах з одного обруча в інший. Удосконалювати вміння самостійно контролювати силу дихання підчас виконання дихальних вправ. Виховувати витриманість, інтерес до фізичних вправ, бажання бути здоровим.
Пізнавальний розвиток:
Вчити дітей розрізняти овочі та фрукти, закріпити поняття( багато, один, великий маленький)
Художньо- естетичний розвиток:
Вчити акуратно наклеювати готові форми на папір. Розвивати дрібні м язи рук , бажання доводити розпочату роботу до кінця. Виховувати інтерес, посидючість.
Обладнання: шиповані різнокольорові м'ячики, ребриста дошка, овочі, фрукти, кошики, вирізані яблука, заготовки банок, клей
Хід заняття
Вихователь: Діти подивіться скільки в нас гостей, давайте з ними привітаємося. Добрий ранок!
Сьогодні в нас не звичайне заняття, сьогодні ми відправимося з вами гості до бабусі Одарки в гості.
Дорога в нас з вами далека тому ми повинні набратися сил.
Вони незвичайні, а різнокольорові.
Вихователь пропонує дітям взяти собі м’ячик.
Діти беруть шиповані м'ячики і розсідаються по колу.
Комплекс загально-розвивальних вправ з використанням самомасажу.
Піднімання м ячика вгору
Б..Л. - стоячи,- ноги из ширині плечей. Піднімаючись навшпиньки, руки з м'ячиком вгору, подивились на м'ячик.
Здавимо м ячика в руках
В.П. - сидячи на підлозі зі схрещеними ногами (напівлотос), натискаємо долонями на м'ячик.
Покатаємо м ячик між долонями
В. -П.. — те ж., кругові, рухи, руками., м'яч, між щм.онями.
М ячик помасажує наші ручки
В.П. - сидячи в позі напівлотоса м'ячик тримаємо в правій руці, ліва пряма лежить на коліні, долонею догори. Виконуємо м'ячиком постукувальні рухи,
МД іИА'ЛЬД'.'іР ДО ЛЛЄМ?.
М ячик помасажує наші ніжки
В.П. - сидячи, ліва нога пряма права зігнута лежить на стегні лівої підошвою догори. Правою рукою тримаємось за праву стопу. М'ячик в лівій руці. Масажуємо стопу правої ноги круговими та постукуючи ми рухами. Те ж виконуємо для лівої ноги.
Вихователь діти ви відчуваєте як ви стали сильнішими здоровішими.
А тепер давайте скажемо спасибі м ячиках і відправляємося у подорож.
Діти відправляються на розташоване по всій залі обладнання поточним методом.
Проходження по ребристій дошці тримаючи руки в сторонни , пролізання під дугою,
Аось і болото перестрибування з одного обруча інший. Молодці малята справилися.
Вихователь: Малята послухайте хтось плаче, бабусю чому ти плачеш
Бабуся: Сьогодні була на базарі, накупила всякої всячини, а коли йшла спіткнулася і все розсипала.
Діти: Бабусю ми тобі допоможемо. ( діти допомагають розбирати покупки)
Бабуся.-. Молодці, мої онучата, а ще в мене є прохання, а чи яблучка законсервувати мені не допоможете . Згодні.
Вихователь разом з дітьми розпочинають роботу, повторюють треба правильно наклеювати яблучка від середини і до країв, притискуючи серветкою.
Самостійна робота дітей.
Бабуся: Любі дітки скільки ви багато зробили банок з яблуками, які ви працьовиті. Я вас неодмінно взимку пригощу моченими яблучками. А зараз пригощу свіжими.
Підсумок заняття. До побачення, малята, дякую за допомогу.