Конспект інтегрованого заняття "Яблучка на зиму"

Про матеріал
Конспект інтегрованого заняття на тему: «Яблучка на зиму» Молодший дошкільний вік ( 4-рік життя) Підготувала вихователь: Орищенко В.М. Конспект інтегровного заняття на тему « Яблучка на зиму»(з використанням нетрадиційних методів фізкультурно-оздоровчої роботи) Програмний зміст: Фізичний розвиток: Продовжувати вправляти дітей у різних видах ходьби; розвивати рівновагу при ходьбі по ребристій дошці. Закріплювати вміння виконувати самомасаж,пролазити під дугою підстрибувати на двох ногах з одного обруча в інший. Удосконалювати вміння самостійно контролювати силу дихання підчас виконання дихальних вправ. Виховувати витриманість, інтерес до фізичних вправ, бажання бути здоровим. Пізнавальний розвиток: Вчити дітей розрізняти овочі та фрукти, закріпити поняття( багато, один, великий маленький) Художньо- естетичний розвиток: Вчити акуратно наклеювати готові форми на папір. Розвивати дрібні м язи рук , бажання доводити розпочату роботу до кінця. Виховувати інтерес, посидючість. Обладнання: шиповані різнокольорові м'ячики, ребриста дошка, овочі, фрукти, кошики, вирізані яблука, заготовки банок, клей.
Перегляд файлу

Конспект інтегрованого

заняття на тему:

«Яблучка на зиму»

Молодший дошкільний вік ( 4-рік життя)


Підготувала вихователь: Орищенко В.М.



Конспект інтегровного заняття на тему « Яблучка на зиму»(з використанням нетрадиційних методів фізкультурно-оздоровчої роботи)

Програмний зміст:

Фізичний розвиток:

Продовжувати вправляти дітей у різних видах ходьби; розвивати рівновагу при ходьбі по ребристій дошці. Закріплювати вміння виконувати самомасаж,пролазити під дугою підстрибувати на двох ногах з одного обруча в інший. Удосконалювати вміння самостійно контролювати силу дихання підчас виконання дихальних вправ. Виховувати витриманість, інтерес до фізичних вправ, бажання бути здоровим.

Пізнавальний розвиток:

Вчити дітей розрізняти овочі та фрукти, закріпити поняття( багато, один, великий маленький)

Художньо- естетичний розвиток:

Вчити акуратно наклеювати готові форми на папір. Розвивати дрібні м язи рук , бажання доводити розпочату роботу до кінця. Виховувати інтерес, посидючість.

Обладнання: шиповані різнокольорові м'ячики, ребриста дошка, овочі, фрукти, кошики, вирізані яблука, заготовки банок, клей

Хід заняття

Вихователь: Діти подивіться скільки в нас гостей, давайте з ними привітаємося. Добрий ранок!

Сьогодні в нас не звичайне заняття, сьогодні ми відправимося з вами гості до бабусі Одарки в гості.

Дорога в нас з вами далека тому ми повинні набратися сил.

Вони незвичайні, а різнокольорові.

Вихователь пропонує дітям взяти собі м’ячик.

Діти беруть шиповані м'ячики і розсідаються по колу.

Комплекс загально-розвивальних вправ з використанням самомасажу.



Піднімання м ячика вгору

Б..Л. - стоячи,- ноги из ширині плечей. Піднімаючись навшпиньки, руки з м'ячиком вгору, подивились на м'ячик.

Здавимо м ячика в руках

В.П. - сидячи на підлозі зі схрещеними ногами (напівлотос), натискаємо долонями на м'ячик.

Покатаємо м ячик між долонями

В. -П.. — те ж., кругові, рухи, руками., м'яч, між щм.онями.


М ячик помасажує наші ручки

В.П. - сидячи в позі напівлотоса м'ячик тримаємо в правій руці, ліва пряма лежить на коліні, долонею догори. Виконуємо м'ячиком постукувальні рухи,

МД іИА'ЛЬД'.'іР ДО ЛЛЄМ?.


М ячик помасажує наші ніжки

В.П. - сидячи, ліва нога пряма права зігнута лежить на стегні лівої підошвою догори. Правою рукою тримаємось за праву стопу. М'ячик в лівій руці. Масажуємо стопу правої ноги круговими та постукуючи ми рухами. Те ж виконуємо для лівої ноги.

Вихователь діти ви відчуваєте як ви стали сильнішими здоровішими.

А тепер давайте скажемо спасибі м ячиках і відправляємося у подорож.

Діти відправляються на розташоване по всій залі обладнання поточним методом.

Проходження по ребристій дошці тримаючи руки в сторонни , пролізання під дугою,

Аось і болото перестрибування з одного обруча інший. Молодці малята справилися.

Вихователь: Малята послухайте хтось плаче, бабусю чому ти плачеш



Бабуся: Сьогодні була на базарі, накупила всякої всячини, а коли йшла спіткнулася і все розсипала.

Діти: Бабусю ми тобі допоможемо. ( діти допомагають розбирати покупки)

Бабуся.-. Молодці, мої онучата, а ще в мене є прохання, а чи яблучка законсервувати мені не допоможете . Згодні.

Вихователь разом з дітьми розпочинають роботу, повторюють треба правильно наклеювати яблучка від середини і до країв, притискуючи серветкою.

Самостійна робота дітей.

Бабуся: Любі дітки скільки ви багато зробили банок з яблуками, які ви працьовиті. Я вас неодмінно взимку пригощу моченими яблучками. А зараз пригощу свіжими.

Підсумок заняття. До побачення, малята, дякую за допомогу.


 

docx
Додано
21 січня 2019
Переглядів
1028
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку