Про матеріал
Сахновщинська районна державна адміністрація
відділ освіти
КОНСПЕКТ
ЗАНЯТТЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
З ВИКОРИСТАННЯМ НЕТРАДИЦІЙНИХ ЗАХОДІВ
ЗАГАРТУВАННЯ ОРГАНІЗМУ:
«Казка по-новому»
Підготувала:
вихователь Сахновщинського ДНЗ№2 Орищенко Валентина Миколаївна
2017 рік.
Заняття з фізичної культури з використанням нетрадиційних засобів
загартовування організму.
Тема: «Казка по - новому»
Завдання розвитку дитини: розвивати фізичні якості дітей, спритність, кмітливість, активність. Сприяти розвитку мислення, пам'яті. Заохочувати дітей до зміцнення здоров'я шляхом використання фіто- й аромо терапії.
Виховувати любов до виконання фізичних вправ, ігор, організованість, чуйність, позитивні емоції.
Сприяти створенню у дітей підвищеного настрою, вправляти дітей в умінні кидати м'яча один одному, закріпити навички ходіння по колоді, сприяти профілактиці плоскостопості, викривлення хребта шляхом виконання вправ коригуючої гімнастики.
Обладнання: іграшка колобок, атрибути козеняти, лисиці, колобків, м’ячі, будиночок козеняти, гімнастична дошка, фіто чай, ароматичні подушечки.
Вихователь: Любі малята заходьте будь ласка. Як тут красиво, скільки багато гостей. Давайте привітаємось з ними.
Діти: Добрий день!
Вихователь: Подивіться, які гарні дерева. Ой, а це хто такий?
Діти: Колобок!
Вихователь: Так, діти, це колобок. Насправді його лисичка не з'їла, бо він від неї втік і до нас в садочок прикотився. Ой, зачекайте! Колобок хоче щось сказати.
(вихователь прикладає іграшку до вуха. Удає, що слухає)
Вихователь: Он воно, що виявляється, Колобок запрошує нас до країни Здоров'я, де ні взимку, ні влітку не буває хворих.
Хочете туди помандрувати і дізнатися, що треба робити, аби бути здоровими?
Вирушаємо у путь, нас цікаві речі ждуть.
Крокуємо до залу, спинку треба тримати рівно, коригуючи ходьба, ходьба «навкарачки».
Вихователь: Малюки, а як ходить Колобок?
Діти: Він котиться!
Вихователь: Так він не ходить, він котиться. Давайте і ми з вами покотимося, як Колобок.
(Діти лягають на кипим і котяться спочатку вліво, а потім вправо)
Вихователь: Малята, а ви хотіли б стати колобками. Тоді давайте спробуємо. Комплекс вправ загально-розвивальних «Колобок».
1. «Треба висипати борошно». Ви - лижете на спині, підняти руки в сторони, вгору, поворушити пальцями, мов сипемо муку, опустити - 6 раз.
2. «Треба замісити тісто». Вправа виконується сидячи на коврику, ноги трохи розставлені, імітують рухи руками ніби місять тісто, нахиляючись вперед - 4 рази.
3. «Треба стежити, щоб тісто не втекло з діжки». Вправу виконуємо лежачі на животі, руки під підборідком. Спираючись на руки трішки піднятися. Спинка прогнута, голова піднята, повернутися у в.п - 4 рази.
4. «Треба зліпити з тіста колобка». Вправу виконуємо - сидячі на ногах, руки в сторони. Повернутися вліво, зробити коло руками,теж саме вправо - 4 рази повертатися.
5. «Треба спекти Колобка в печі». Вправа виконується стоячи, руки опущені, присісти, руки вперед витягнути - 4 рази
Вихователь: Молодці діти, всі добре виконували вправи. А тому я пропоную здійснити чарівне перетворення, а допоможе нам у цьому чарівна музика. 1-2-3- 4-5 - грай, музико, грай. Нас у колобків обертай.
(Надіти атрибути колобків)
Вихователь: Які ви стали гарні колобки. Покотилися колобочки в чисте поле, а в полі квіти запашні і свіже повітря з цілющими пахощами.
Дихальна гімнастика «На лужку». Сеанс аромотерапії.
Руки підняти вгору до сонечка - вдихнути носом, присісти - видихнути через рот.
Вихователь: Квіти незвичайні, вони лікарські, а давайте вдихнемо їхній запах? Діти, а для чого ми вдихаємо запах квітів?
Відповіді дітей.
Діти: Щоб не хворіти, щоб бути здоровими і сильними.
Вихователь: Зачекайте, щось колобочок хоче сказати.
- Він хоче нагадати, щоб ми з вами поспішали до країни Здоров'я. А йти будемо через ліс і з піснею.
Чути пісню веселеньку
Це ми котимось - маленькі
Жовтобокі та кругленькі Колобочки рум’яненькі.
(Йдуть по колу, підходять до хати козеняти. Виходить козенятко...
Козеня: Добрий день любі друзі. Залишайтеся зі мною, я вас не ображу. Мені самому потрібна допомога. Я ніжку поранив.
Вихователь: Давайте малята йому допоможемо. Що потрібно коли хтось пораниться?
Діти: Ранку треба змастити йодом або зеленкою, а потім перебинтувати.
Козеня: Спасибі вам. А чи немає у вас чогось смачненького, я дуже люблю (ковбаску).
Вихователь: Діти а хіба козенята їдять ковбасу?
Діти: Ні, вони їдять - морковку, бурячок і капустку.
Гра естафет.
Після гри.
Вихователь: Дає козеняті овочі, візьми ось що ми повинні їсти. У цих овочах багато вітамінів. Вони дуже корисні, їх можна їсти сирими, гризти, а також робити салати. Сьогодні на обід ми будемо їсти салат з моркви. А щоб кращий був у нас апетит ми з козенятком пограємо в гру «Спіймай м’яч». Ставайте один проти одного, будемо кидати м’яч. Малята будьте уважними, щоб м’яч не втік.
(Складаємо м'ячі)
Вихователь: Спасибі козенятко, нам було весело в тебе. До побачення. Вихователь: Ходімо дальше.
Ой, колобочки лисичка, це та що хотіла колобочка з'їсти. Що нам робити.
Лисичка: Не бійтеся мане, я не буду їсти колобочків. Я взагалі жувати не можу, бо в мене болять зуби. Плаче.
Вихователь: Ти багато цукерок їла?
Лисичка: Багато.
Вихователь: А зуби чистила?
Лисичка: Ні.
Вихователь: Ось чому і зуби заболіли. Треба чистити зуби два рази на день, вранці і ввечорі і побільше їсти овочів і фруктів.
Вихователь: Давайте візьмемо лисичку в країну Здоров'я, щоб там полікувати їй зуби.
Діти: Давайте
Вихователь: А щоб потрапити до країни Здоров'я нам треба перейти рівчачок, але місточка не має, а є повалене дерево.
Лисичка: Я вам допоможу.
Вихователь: Ану давай лисичко, повчи колобочків подолати перешкоди.
Лисичка: Лягаємо на живіт і повземо по дереву.
Молодці подолали перешкоду. А ось і наша країна Здоров'я.
Вихователь: Дивіться які чудові двері до Чарівного саду. А в цьому чарівному саду є господиня Фея.
Фея: Малята - Колобочки подивіться як багато в нашому саду рослинних ліків, що дарують здоров'я. Ці рослини в літку під сонечком щедрим росли, земля їх силою напувала, тому вони лікують будь-які хвороби.
Лисичка: А зуби мені можна полікувати?
Фея: Так лиско, ось на тобі траву, яка називається шавлія. Будеш полоскати нею рот і біль ущухне. Але ніколи не забувай чистити зубки.
Вихователь: Фея, а що це за водиця?
Фея: Це чиста джерельна водиця.
Вихователь: А Катя знає віршик про воду джерельну.
Вірш Каті:
Наберем з кринички
Чистої водички
Будем умиватись
Будем промовляти
Водичко, водичко
Умий моє личко
Рожеве та біле
Як яблучко спіле.
1-2-3-4-5 - музико грай, нас на діток обертай.
Фея: Молодець. А ще вона для лікувального чаю годиться. Ось і вас почастую. Підходьте будь-ласка.
(Діти п'ють чай)
Фея: Усі чарівного чаю напийтеся і будьте здорові. А ще дам рецепт здоров'я: треба зачаровуватися, пити лікувальний чай, вживати вітаміни.
Вихователь: Дякуємо тобі Фея. А малята колобочки побували у країні Здоров'я.
Діти: Так.
Вихователь: Ми обов’язково, ще сюди завітаємо. Дякуємо тобі колобочок що ти привів нас сюди.
Бо коли людина здорова у неї гарний настрій. А це теж так важливо для здоров'я, така людина завжди посміхається. Поверніться один до одного посміхніться.
А зараз за допомогою музики ми перетворимося на діток.
Сахновщинська районна державна адміністрація
відділ освіти
КОНСПЕКТ
ЗАНЯТТЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
З ВИКОРИСТАННЯМ НЕТРАДИЦІЙНИХ ЗАХОДІВ
ЗАГАРТУВАННЯ ОРГАНІЗМУ:
«Казка по-новому»
Підготувала:
вихователь Сахновщинського ДНЗ№2 Орищенко Валентина Миколаївна
2010 рік.
Заняття з фізичної культури з використанням нетрадиційних засобів
загартовування організму.
Тема: «Казка по - новому»
Завдання розвитку дитини: розвивати фізичні якості дітей, спритність, кмітливість, активність. Сприяти розвитку мислення, пам'яті. Заохочувати дітей до зміцнення здоров'я шляхом використання фіто- й аромо терапії.
Виховувати любов до виконання фізичних вправ, ігор, організованість, чуйність, позитивні емоції.
Сприяти створенню у дітей підвищеного настрою, вправляти дітей в умінні кидати м'яча один одному, закріпити навички ходіння по колоді, сприяти профілактиці плоскостопості, викривлення хребта шляхом виконання вправ коригуючої гімнастики.
Обладнання: іграшка колобок, атрибути козеняти, лисиці, колобків, м’ячі, будиночок козеняти, гімнастична дошка, фіто чай, ароматичні подушечки.
Вихователь: Любі малята заходьте будь ласка. Як тут красиво, скільки багато гостей. Давайте привітаємось з ними.
Діти: Добрий день!
Вихователь: Подивіться, які гарні дерева. Ой, а це хто такий?
Діти: Колобок!
Вихователь: Так, діти, це колобок. Насправді його лисичка не з'їла, бо він від неї втік і до нас в садочок прикотився. Ой, зачекайте! Колобок хоче щось сказати.
(вихователь прикладає іграшку до вуха. Удає, що слухає)
Вихователь: Он воно, що виявляється, Колобок запрошує нас до країни Здоров'я, де ні взимку, ні влітку не буває хворих.
Хочете туди помандрувати і дізнатися, що треба робити, аби бути здоровими?
Вирушаємо у путь, нас цікаві речі ждуть.
Крокуємо до залу, спинку треба тримати рівно, коригуючи ходьба, ходьба «навкарачки».
Вихователь: Малюки, а як ходить Колобок?
Діти: Він котиться!
Вихователь: Так він не ходить, він котиться. Давайте і ми з вами покотимося, як Колобок.
(Діти лягають на кипим і котяться спочатку вліво, а потім вправо)
Вихователь: Малята, а ви хотіли б стати колобками. Тоді давайте спробуємо. Комплекс вправ загально-розвивальних «Колобок».
1. «Треба висипати борошно». Ви - лижете на спині, підняти руки в сторони, вгору, поворушити пальцями, мов сипемо муку, опустити - 6 раз.
2. «Треба замісити тісто». Вправа виконується сидячи на коврику, ноги трохи розставлені, імітують рухи руками ніби місять тісто, нахиляючись вперед - 4 рази.
3. «Треба стежити, щоб тісто не втекло з діжки». Вправу виконуємо лежачі на животі, руки під підборідком. Спираючись на руки трішки піднятися. Спинка прогнута, голова піднята, повернутися у в.п - 4 рази.
4. «Треба зліпити з тіста колобка». Вправу виконуємо - сидячі на ногах, руки в сторони. Повернутися вліво, зробити коло руками,теж саме вправо - 4 рази повертатися.
5. «Треба спекти Колобка в печі». Вправа виконується стоячи, руки опущені, присісти, руки вперед витягнути - 4 рази
Вихователь: Молодці діти, всі добре виконували вправи. А тому я пропоную здійснити чарівне перетворення, а допоможе нам у цьому чарівна музика. 1-2-3- 4-5 - грай, музико, грай. Нас у колобків обертай.
(Надіти атрибути колобків)
Вихователь: Які ви стали гарні колобки. Покотилися колобочки в чисте поле, а в полі квіти запашні і свіже повітря з цілющими пахощами.
Дихальна гімнастика «На лужку». Сеанс аромотерапії.
Руки підняти вгору до сонечка - вдихнути носом, присісти - видихнути через рот.
Вихователь: Квіти незвичайні, вони лікарські, а давайте вдихнемо їхній запах? Діти, а для чого ми вдихаємо запах квітів?
Відповіді дітей.
Діти: Щоб не хворіти, щоб бути здоровими і сильними.
Вихователь: Зачекайте, щось колобочок хоче сказати.
- Він хоче нагадати, щоб ми з вами поспішали до країни Здоров'я. А йти будемо через ліс і з піснею.
Чути пісню веселеньку
Це ми котимось - маленькі
Жовтобокі та кругленькі Колобочки рум’яненькі.
(Йдуть по колу, підходять до хати козеняти. Виходить козенятко...
Козеня: Добрий день любі друзі. Залишайтеся зі мною, я вас не ображу. Мені самому потрібна допомога. Я ніжку поранив.
Вихователь: Давайте малята йому допоможемо. Що потрібно коли хтось пораниться?
Діти: Ранку треба змастити йодом або зеленкою, а потім перебинтувати.
Козеня: Спасибі вам. А чи немає у вас чогось смачненького, я дуже люблю (ковбаску).
Вихователь: Діти а хіба козенята їдять ковбасу?
Діти: Ні, вони їдять - морковку, бурячок і капустку.
Гра естафет.
Після гри.
Вихователь: Дає козеняті овочі, візьми ось що ми повинні їсти. У цих овочах багато вітамінів. Вони дуже корисні, їх можна їсти сирими, гризти, а також робити салати. Сьогодні на обід ми будемо їсти салат з моркви. А щоб кращий був у нас апетит ми з козенятком пограємо в гру «Спіймай м’яч». Ставайте один проти одного, будемо кидати м’яч. Малята будьте уважними, щоб м’яч не втік.
(Складаємо м'ячі)
Вихователь: Спасибі козенятко, нам було весело в тебе. До побачення. Вихователь: Ходімо дальше.
Ой, колобочки лисичка, це та що хотіла колобочка з'їсти. Що нам робити.
Лисичка: Не бійтеся мане, я не буду їсти колобочків. Я взагалі жувати не можу, бо в мене болять зуби. Плаче.
Вихователь: Ти багато цукерок їла?
Лисичка: Багато.
Вихователь: А зуби чистила?
Лисичка: Ні.
Вихователь: Ось чому і зуби заболіли. Треба чистити зуби два рази на день, вранці і ввечорі і побільше їсти овочів і фруктів.
Вихователь: Давайте візьмемо лисичку в країну Здоров'я, щоб там полікувати їй зуби.
Діти: Давайте
Вихователь: А щоб потрапити до країни Здоров'я нам треба перейти рівчачок, але місточка не має, а є повалене дерево.
Лисичка: Я вам допоможу.
Вихователь: Ану давай лисичко, повчи колобочків подолати перешкоди.
Лисичка: Лягаємо на живіт і повземо по дереву.
Молодці подолали перешкоду. А ось і наша країна Здоров'я.
Вихователь: Дивіться які чудові двері до Чарівного саду. А в цьому чарівному саду є господиня Фея.
Фея: Малята - Колобочки подивіться як багато в нашому саду рослинних ліків, що дарують здоров'я. Ці рослини в літку під сонечком щедрим росли, земля їх силою напувала, тому вони лікують будь-які хвороби.
Лисичка: А зуби мені можна полікувати?
Фея: Так лиско, ось на тобі траву, яка називається шавлія. Будеш полоскати нею рот і біль ущухне. Але ніколи не забувай чистити зубки.
Вихователь: Фея, а що це за водиця?
Фея: Це чиста джерельна водиця.
Вихователь: А Катя знає віршик про воду джерельну.
Вірш Каті:
Наберем з кринички
Чистої водички
Будем умиватись
Будем промовляти
Водичко, водичко
Умий моє личко
Рожеве та біле
Як яблучко спіле.
1-2-3-4-5 - музико грай, нас на діток обертай.
Фея: Молодець. А ще вона для лікувального чаю годиться. Ось і вас почастую. Підходьте будь-ласка.
(Діти п'ють чай)
Фея: Усі чарівного чаю напийтеся і будьте здорові. А ще дам рецепт здоров'я: треба зачаровуватися, пити лікувальний чай, вживати вітаміни.
Вихователь: Дякуємо тобі Фея. А малята колобочки побували у країні Здоров'я.
Діти: Так.
Вихователь: Ми обов’язково, ще сюди завітаємо. Дякуємо тобі колобочок що ти привів нас сюди.
Бо коли людина здорова у неї гарний настрій. А це теж так важливо для здоров'я, така людина завжди посміхається. Поверніться один до одного посміхніться.
А зараз за допомогою музики ми перетворимося на діток.