КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ З ВИКОРИСТАННЯМ НЕТРАДИЦІЙНИХ ЗАХОДІВ ЗАГАРТУВАННЯ ОРГАНІЗМУ: "КАЗКА ПО-НОВОМУ"

Про матеріал
Сахновщинська районна державна адміністрація відділ освіти КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ З ВИКОРИСТАННЯМ НЕТРАДИЦІЙНИХ ЗАХОДІВ ЗАГАРТУВАННЯ ОРГАНІЗМУ: «Казка по-новому» Підготувала: вихователь Сахновщинського ДНЗ№2 Орищенко Валентина Миколаївна 2017 рік. Заняття з фізичної культури з використанням нетрадиційних засобів загартовування організму. Тема: «Казка по - новому» Завдання розвитку дитини: розвивати фізичні якості дітей, спритність, кмітливість, активність. Сприяти розвитку мислення, пам'яті. Заохочувати дітей до зміцнення здоров'я шляхом використання фіто- й аромо терапії. Виховувати любов до виконання фізичних вправ, ігор, організованість, чуйність, позитивні емоції. Сприяти створенню у дітей підвищеного настрою, вправляти дітей в умінні кидати м'яча один одному, закріпити навички ходіння по колоді, сприяти профілактиці плоскостопості, викривлення хребта шляхом виконання вправ коригуючої гімнастики. Обладнання: іграшка колобок, атрибути козеняти, лисиці, колобків, м’ячі, будиночок козеняти, гімнастична дошка, фіто чай, ароматичні подушечки. Вихователь: Любі малята заходьте будь ласка. Як тут красиво, скільки багато гостей. Давайте привітаємось з ними. Діти: Добрий день! Вихователь: Подивіться, які гарні дерева. Ой, а це хто такий? Діти: Колобок! Вихователь: Так, діти, це колобок. Насправді його лисичка не з'їла, бо він від неї втік і до нас в садочок прикотився. Ой, зачекайте! Колобок хоче щось сказати. (вихователь прикладає іграшку до вуха. Удає, що слухає) Вихователь: Он воно, що виявляється, Колобок запрошує нас до країни Здоров'я, де ні взимку, ні влітку не буває хворих. Хочете туди помандрувати і дізнатися, що треба робити, аби бути здоровими? Вирушаємо у путь, нас цікаві речі ждуть. Крокуємо до залу, спинку треба тримати рівно, коригуючи ходьба, ходьба «навкарачки». Вихователь: Малюки, а як ходить Колобок? Діти: Він котиться! Вихователь: Так він не ходить, він котиться. Давайте і ми з вами покотимося, як Колобок. (Діти лягають на кипим і котяться спочатку вліво, а потім вправо) Вихователь: Малята, а ви хотіли б стати колобками. Тоді давайте спробуємо. Комплекс вправ загально-розвивальних «Колобок». 1. «Треба висипати борошно». Ви - лижете на спині, підняти руки в сторони, вгору, поворушити пальцями, мов сипемо муку, опустити - 6 раз. 2. «Треба замісити тісто». Вправа виконується сидячи на коврику, ноги трохи розставлені, імітують рухи руками ніби місять тісто, нахиляючись вперед - 4 рази. 3. «Треба стежити, щоб тісто не втекло з діжки». Вправу виконуємо лежачі на животі, руки під підборідком. Спираючись на руки трішки піднятися. Спинка прогнута, голова піднята, повернутися у в.п - 4 рази. 4. «Треба зліпити з тіста колобка». Вправу виконуємо - сидячі на ногах, руки в сторони. Повернутися вліво, зробити коло руками,теж саме вправо - 4 рази повертатися. 5. «Треба спекти Колобка в печі». Вправа виконується стоячи, руки опущені, присісти, руки вперед витягнути - 4 рази Вихователь: Молодці діти, всі добре виконували вправи. А тому я пропоную здійснити чарівне перетворення, а допоможе нам у цьому чарівна музика. 1-2-3- 4-5 - грай, музико, грай. Нас у колобків обертай. (Надіти атрибути колобків) Вихователь: Які ви стали гарні колобки. Покотилися колобочки в чисте поле, а в полі квіти запашні і свіже повітря з цілющими пахощами. Дихальна гімнастика «На лужку». Сеанс аромотерапії. Руки підняти вгору до сонечка - вдихнути носом, присісти - видихнути через рот. Вихователь: Квіти незвичайні, вони лікарські, а давайте вдихнемо їхній запах? Діти, а для чого ми вдихаємо запах квітів? Відповіді дітей. Діти: Щоб не хворіти, щоб бути здоровими і сильними. Вихователь: Зачекайте, щось колобочок хоче сказати. - Він хоче нагадати, щоб ми з вами поспішали до країни Здоров'я. А йти будемо через ліс і з піснею. Чути пісню веселеньку Це ми котимось - маленькі Жовтобокі та кругленькі Колобочки рум’яненькі. (Йдуть по колу, підходять до хати козеняти. Виходить козенятко... Козеня: Добрий день любі друзі. Залишайтеся зі мною, я вас не ображу. Мені самому потрібна допомога. Я ніжку поранив. Вихователь: Давайте малята йому допоможемо. Що потрібно коли хтось пораниться? Діти: Ранку треба змастити йодом або зеленкою, а потім перебинтувати. Козеня: Спасибі вам. А чи немає у вас чогось смачненького, я дуже люблю (ковбаску). Вихователь: Діти а хіба козенята їдять ковбасу? Діти: Ні, вони їдять - морковку, бурячок і капустку. Гра естафет. Після гри. Вихователь: Дає козеняті овочі, візьми ось що ми повинні їсти. У цих овочах багато вітамінів. Вони дуже корисні, їх можна їсти сирими, гризти, а також робити салати. Сьогодні на обід ми будемо їсти салат з моркви. А щоб кращий був у нас апетит ми з козенятком пограємо в гру «Спіймай м’яч». Ставайте один проти одного, будемо кидати м’яч. Малята будьте уважними, щоб м’яч не втік. (Складаємо м'ячі) Вихователь: Спасибі козенятко, нам було весело в тебе. До побачення. Вихователь: Ходімо дальше. Ой, колобочки лисичка, це та що хотіла колобочка з'їсти. Що нам робити. Лисичка: Не бійтеся мане, я не буду їсти колобочків. Я взагалі жувати не можу, бо в мене болять зуби. Плаче. Вихователь: Ти багато цукерок їла? Лисичка: Багато. Вихователь: А зуби чистила? Лисичка: Ні. Вихователь: Ось чому і зуби заболіли. Треба чистити зуби два рази на день, вранці і ввечорі і побільше їсти овочів і фруктів. Вихователь: Давайте візьмемо лисичку в країну Здоров'я, щоб там полікувати їй зуби. Діти: Давайте Вихователь: А щоб потрапити до країни Здоров'я нам треба перейти рівчачок, але місточка не має, а є повалене дерево. Лисичка: Я вам допоможу. Вихователь: Ану давай лисичко, повчи колобочків подолати перешкоди. Лисичка: Лягаємо на живіт і повземо по дереву. Молодці подолали перешкоду. А ось і наша країна Здоров'я. Вихователь: Дивіться які чудові двері до Чарівного саду. А в цьому чарівному саду є господиня Фея. Фея: Малята - Колобочки подивіться як багато в нашому саду рослинних ліків, що дарують здоров'я. Ці рослини в літку під сонечком щедрим росли, земля їх силою напувала, тому вони лікують будь-які хвороби. Лисичка: А зуби мені можна полікувати? Фея: Так лиско, ось на тобі траву, яка називається шавлія. Будеш полоскати нею рот і біль ущухне. Але ніколи не забувай чистити зубки. Вихователь: Фея, а що це за водиця? Фея: Це чиста джерельна водиця. Вихователь: А Катя знає віршик про воду джерельну. Вірш Каті: Наберем з кринички Чистої водички Будем умиватись Будем промовляти Водичко, водичко Умий моє личко Рожеве та біле Як яблучко спіле. 1-2-3-4-5 - музико грай, нас на діток обертай. Фея: Молодець. А ще вона для лікувального чаю годиться. Ось і вас почастую. Підходьте будь-ласка. (Діти п'ють чай) Фея: Усі чарівного чаю напийтеся і будьте здорові. А ще дам рецепт здоров'я: треба зачаровуватися, пити лікувальний чай, вживати вітаміни. Вихователь: Дякуємо тобі Фея. А малята колобочки побували у країні Здоров'я. Діти: Так. Вихователь: Ми обов’язково, ще сюди завітаємо. Дякуємо тобі колобочок що ти привів нас сюди. Бо коли людина здорова у неї гарний настрій. А це теж так важливо для здоров'я, така людина завжди посміхається. Поверніться один до одного посміхніться. А зараз за допомогою музики ми перетворимося на діток. Сахновщинська районна державна адміністрація відділ освіти КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ З ВИКОРИСТАННЯМ НЕТРАДИЦІЙНИХ ЗАХОДІВ ЗАГАРТУВАННЯ ОРГАНІЗМУ: «Казка по-новому» Підготувала: вихователь Сахновщинського ДНЗ№2 Орищенко Валентина Миколаївна 2010 рік. Заняття з фізичної культури з використанням нетрадиційних засобів загартовування організму. Тема: «Казка по - новому» Завдання розвитку дитини: розвивати фізичні якості дітей, спритність, кмітливість, активність. Сприяти розвитку мислення, пам'яті. Заохочувати дітей до зміцнення здоров'я шляхом використання фіто- й аромо терапії. Виховувати любов до виконання фізичних вправ, ігор, організованість, чуйність, позитивні емоції. Сприяти створенню у дітей підвищеного настрою, вправляти дітей в умінні кидати м'яча один одному, закріпити навички ходіння по колоді, сприяти профілактиці плоскостопості, викривлення хребта шляхом виконання вправ коригуючої гімнастики. Обладнання: іграшка колобок, атрибути козеняти, лисиці, колобків, м’ячі, будиночок козеняти, гімнастична дошка, фіто чай, ароматичні подушечки. Вихователь: Любі малята заходьте будь ласка. Як тут красиво, скільки багато гостей. Давайте привітаємось з ними. Діти: Добрий день! Вихователь: Подивіться, які гарні дерева. Ой, а це хто такий? Діти: Колобок! Вихователь: Так, діти, це колобок. Насправді його лисичка не з'їла, бо він від неї втік і до нас в садочок прикотився. Ой, зачекайте! Колобок хоче щось сказати. (вихователь прикладає іграшку до вуха. Удає, що слухає) Вихователь: Он воно, що виявляється, Колобок запрошує нас до країни Здоров'я, де ні взимку, ні влітку не буває хворих. Хочете туди помандрувати і дізнатися, що треба робити, аби бути здоровими? Вирушаємо у путь, нас цікаві речі ждуть. Крокуємо до залу, спинку треба тримати рівно, коригуючи ходьба, ходьба «навкарачки». Вихователь: Малюки, а як ходить Колобок? Діти: Він котиться! Вихователь: Так він не ходить, він котиться. Давайте і ми з вами покотимося, як Колобок. (Діти лягають на кипим і котяться спочатку вліво, а потім вправо) Вихователь: Малята, а ви хотіли б стати колобками. Тоді давайте спробуємо. Комплекс вправ загально-розвивальних «Колобок». 1. «Треба висипати борошно». Ви - лижете на спині, підняти руки в сторони, вгору, поворушити пальцями, мов сипемо муку, опустити - 6 раз. 2. «Треба замісити тісто». Вправа виконується сидячи на коврику, ноги трохи розставлені, імітують рухи руками ніби місять тісто, нахиляючись вперед - 4 рази. 3. «Треба стежити, щоб тісто не втекло з діжки». Вправу виконуємо лежачі на животі, руки під підборідком. Спираючись на руки трішки піднятися. Спинка прогнута, голова піднята, повернутися у в.п - 4 рази. 4. «Треба зліпити з тіста колобка». Вправу виконуємо - сидячі на ногах, руки в сторони. Повернутися вліво, зробити коло руками,теж саме вправо - 4 рази повертатися. 5. «Треба спекти Колобка в печі». Вправа виконується стоячи, руки опущені, присісти, руки вперед витягнути - 4 рази Вихователь: Молодці діти, всі добре виконували вправи. А тому я пропоную здійснити чарівне перетворення, а допоможе нам у цьому чарівна музика. 1-2-3- 4-5 - грай, музико, грай. Нас у колобків обертай. (Надіти атрибути колобків) Вихователь: Які ви стали гарні колобки. Покотилися колобочки в чисте поле, а в полі квіти запашні і свіже повітря з цілющими пахощами. Дихальна гімнастика «На лужку». Сеанс аромотерапії. Руки підняти вгору до сонечка - вдихнути носом, присісти - видихнути через рот. Вихователь: Квіти незвичайні, вони лікарські, а давайте вдихнемо їхній запах? Діти, а для чого ми вдихаємо запах квітів? Відповіді дітей. Діти: Щоб не хворіти, щоб бути здоровими і сильними. Вихователь: Зачекайте, щось колобочок хоче сказати. - Він хоче нагадати, щоб ми з вами поспішали до країни Здоров'я. А йти будемо через ліс і з піснею. Чути пісню веселеньку Це ми котимось - маленькі Жовтобокі та кругленькі Колобочки рум’яненькі. (Йдуть по колу, підходять до хати козеняти. Виходить козенятко... Козеня: Добрий день любі друзі. Залишайтеся зі мною, я вас не ображу. Мені самому потрібна допомога. Я ніжку поранив. Вихователь: Давайте малята йому допоможемо. Що потрібно коли хтось пораниться? Діти: Ранку треба змастити йодом або зеленкою, а потім перебинтувати. Козеня: Спасибі вам. А чи немає у вас чогось смачненького, я дуже люблю (ковбаску). Вихователь: Діти а хіба козенята їдять ковбасу? Діти: Ні, вони їдять - морковку, бурячок і капустку. Гра естафет. Після гри. Вихователь: Дає козеняті овочі, візьми ось що ми повинні їсти. У цих овочах багато вітамінів. Вони дуже корисні, їх можна їсти сирими, гризти, а також робити салати. Сьогодні на обід ми будемо їсти салат з моркви. А щоб кращий був у нас апетит ми з козенятком пограємо в гру «Спіймай м’яч». Ставайте один проти одного, будемо кидати м’яч. Малята будьте уважними, щоб м’яч не втік. (Складаємо м'ячі) Вихователь: Спасибі козенятко, нам було весело в тебе. До побачення. Вихователь: Ходімо дальше. Ой, колобочки лисичка, це та що хотіла колобочка з'їсти. Що нам робити. Лисичка: Не бійтеся мане, я не буду їсти колобочків. Я взагалі жувати не можу, бо в мене болять зуби. Плаче. Вихователь: Ти багато цукерок їла? Лисичка: Багато. Вихователь: А зуби чистила? Лисичка: Ні. Вихователь: Ось чому і зуби заболіли. Треба чистити зуби два рази на день, вранці і ввечорі і побільше їсти овочів і фруктів. Вихователь: Давайте візьмемо лисичку в країну Здоров'я, щоб там полікувати їй зуби. Діти: Давайте Вихователь: А щоб потрапити до країни Здоров'я нам треба перейти рівчачок, але місточка не має, а є повалене дерево. Лисичка: Я вам допоможу. Вихователь: Ану давай лисичко, повчи колобочків подолати перешкоди. Лисичка: Лягаємо на живіт і повземо по дереву. Молодці подолали перешкоду. А ось і наша країна Здоров'я. Вихователь: Дивіться які чудові двері до Чарівного саду. А в цьому чарівному саду є господиня Фея. Фея: Малята - Колобочки подивіться як багато в нашому саду рослинних ліків, що дарують здоров'я. Ці рослини в літку під сонечком щедрим росли, земля їх силою напувала, тому вони лікують будь-які хвороби. Лисичка: А зуби мені можна полікувати? Фея: Так лиско, ось на тобі траву, яка називається шавлія. Будеш полоскати нею рот і біль ущухне. Але ніколи не забувай чистити зубки. Вихователь: Фея, а що це за водиця? Фея: Це чиста джерельна водиця. Вихователь: А Катя знає віршик про воду джерельну. Вірш Каті: Наберем з кринички Чистої водички Будем умиватись Будем промовляти Водичко, водичко Умий моє личко Рожеве та біле Як яблучко спіле. 1-2-3-4-5 - музико грай, нас на діток обертай. Фея: Молодець. А ще вона для лікувального чаю годиться. Ось і вас почастую. Підходьте будь-ласка. (Діти п'ють чай) Фея: Усі чарівного чаю напийтеся і будьте здорові. А ще дам рецепт здоров'я: треба зачаровуватися, пити лікувальний чай, вживати вітаміни. Вихователь: Дякуємо тобі Фея. А малята колобочки побували у країні Здоров'я. Діти: Так. Вихователь: Ми обов’язково, ще сюди завітаємо. Дякуємо тобі колобочок що ти привів нас сюди. Бо коли людина здорова у неї гарний настрій. А це теж так важливо для здоров'я, така людина завжди посміхається. Поверніться один до одного посміхніться. А зараз за допомогою музики ми перетворимося на діток.
Перегляд файлу

Сахновщинська районна державна адміністрація

відділ освіти


КОНСПЕКТ

ЗАНЯТТЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
З ВИКОРИСТАННЯМ НЕТРАДИЦІЙНИХ ЗАХОДІВ
ЗАГАРТУВАННЯ ОРГАНІЗМУ:

«Казка по-новому»


Підготувала:

вихователь Сахновщинського ДНЗ№2 Орищенко Валентина Миколаївна


2010 рік.



Заняття з фізичної культури з використанням нетрадиційних засобів

загартовування організму.

Тема: «Казка по - новому»

Завдання розвитку дитини: розвивати фізичні якості дітей, спритність, кмітливість, активність. Сприяти розвитку мислення, пам'яті. Заохочувати дітей до зміцнення здоров'я шляхом використання фіто- й аромо терапії.

Виховувати любов до виконання фізичних вправ, ігор, організованість, чуйність, позитивні емоції.

Сприяти створенню у дітей підвищеного настрою, вправляти дітей в умінні кидати м'яча один одному, закріпити навички ходіння по колоді, сприяти профілактиці плоскостопості, викривлення хребта шляхом виконання вправ коригуючої гімнастики.

Обладнання: іграшка колобок, атрибути козеняти, лисиці, колобків, м’ячі, будиночок козеняти, гімнастична дошка, фіто чай, ароматичні подушечки.

Вихователь: Любі малята заходьте будь ласка. Як тут красиво, скільки багато гостей. Давайте привітаємось з ними.

Діти: Добрий день!

Вихователь: Подивіться, які гарні дерева. Ой, а це хто такий?

Діти: Колобок!

Вихователь: Так, діти, це колобок. Насправді його лисичка не з'їла, бо він від неї втік і до нас в садочок прикотився. Ой, зачекайте! Колобок хоче щось сказати.


(вихователь прикладає іграшку до вуха. Удає, що слухає)

Вихователь: Он воно, що виявляється, Колобок запрошує нас до країни Здоров'я, де ні взимку, ні влітку не буває хворих.

Хочете туди помандрувати і дізнатися, що треба робити, аби бути здоровими?


Вирушаємо у путь, нас цікаві речі ждуть.

Крокуємо до залу, спинку треба тримати рівно, коригуючи ходьба, ходьба «навкарачки».

Вихователь: Малюки, а як ходить Колобок?


Діти: Він котиться!



Вихователь: Так він не ходить, він котиться. Давайте і ми з вами покотимося, як Колобок.

(Діти лягають на кипим і котяться спочатку вліво, а потім вправо)

Вихователь: Малята, а ви хотіли б стати колобками. Тоді давайте спробуємо. Комплекс вправ загально-розвивальних «Колобок».

  1. «Треба висипати борошно». Ви - лижете на спині, підняти руки в сторони, вгору, поворушити пальцями, мов сипемо муку, опустити - 6 раз.
  2. «Треба замісити тісто». Вправа виконується сидячи на коврику, ноги трохи розставлені, імітують рухи руками ніби місять тісто, нахиляючись вперед - 4 рази.
  3. «Треба стежити, щоб тісто не втекло з діжки». Вправу виконуємо лежачі на животі, руки під підборідком. Спираючись на руки трішки піднятися. Спинка прогнута, голова піднята, повернутися у в.п - 4 рази.
  4. «Треба зліпити з тіста колобка». Вправу виконуємо - сидячі на ногах, руки в сторони. Повернутися вліво, зробити коло руками,теж саме вправо - 4 рази повертатися.
  5. «Треба спекти Колобка в печі». Вправа виконується стоячи, руки опущені, присісти, руки вперед витягнути - 4 рази

Вихователь: Молодці діти, всі добре виконували вправи. А тому я пропоную здійснити чарівне перетворення, а допоможе нам у цьому чарівна музика. 1-2-3- 4-5 - грай, музико, грай. Нас у колобків обертай.

(Надіти атрибути колобків)

Вихователь: Які ви стали гарні колобки. Покотилися колобочки в чисте поле, а в полі квіти запашні і свіже повітря з цілющими пахощами.

Дихальна гімнастика «На лужку». Сеанс аромотерапії.

Руки підняти вгору до сонечка - вдихнути носом, присісти - видихнути через рот.

Вихователь: Квіти незвичайні, вони лікарські, а давайте вдихнемо їхній запах? Діти, а для чого ми вдихаємо запах квітів?

Відповіді дітей.

Діти: Щоб не хворіти, щоб бути здоровими і сильними.

Вихователь: Зачекайте, щось колобочок хоче сказати.

- Він хоче нагадати, щоб ми з вами поспішали до країни Здоров'я. А йти будемо через ліс і з піснею.

Чути пісню веселеньку

Це ми котимось - маленькі



Жовтобокі та кругленькі Колобочки рум’яненькі.

(Йдуть по колу, підходять до хати козеняти. Виходить козенятко...

Козеня: Добрий день любі друзі. Залишайтеся зі мною, я вас не ображу. Мені самому потрібна допомога. Я ніжку поранив.

Вихователь: Давайте малята йому допоможемо. Що потрібно коли хтось пораниться?

Діти: Ранку треба змастити йодом або зеленкою, а потім перебинтувати.

Козеня: Спасибі вам. А чи немає у вас чогось смачненького, я дуже люблю (ковбаску).

Вихователь: Діти а хіба козенята їдять ковбасу?

Діти: Ні, вони їдять - морковку, бурячок і капустку.

Гра естафет.

Після гри.

Вихователь: Дає козеняті овочі, візьми ось що ми повинні їсти. У цих овочах багато вітамінів. Вони дуже корисні, їх можна їсти сирими, гризти, а також робити салати. Сьогодні на обід ми будемо їсти салат з моркви. А щоб кращий був у нас апетит ми з козенятком пограємо в гру «Спіймай м’яч». Ставайте один проти одного, будемо кидати м’яч. Малята будьте уважними, щоб м’яч не втік.


(Складаємо м'ячі)

Вихователь: Спасибі козенятко, нам було весело в тебе. До побачення. Вихователь: Ходімо дальше.

Ой, колобочки лисичка, це та що хотіла колобочка з'їсти. Що нам робити.

Лисичка: Не бійтеся мане, я не буду їсти колобочків. Я взагалі жувати не можу, бо в мене болять зуби. Плаче.

Вихователь: Ти багато цукерок їла?

Лисичка: Багато.

Вихователь: А зуби чистила?


Лисичка: Ні.



Вихователь: Ось чому і зуби заболіли. Треба чистити зуби два рази на день, вранці і ввечорі і побільше їсти овочів і фруктів.

Вихователь: Давайте візьмемо лисичку в країну Здоров'я, щоб там полікувати їй зуби.

Діти: Давайте

Вихователь: А щоб потрапити до країни Здоров'я нам треба перейти рівчачок, але місточка не має, а є повалене дерево.

Лисичка: Я вам допоможу.

Вихователь: Ану давай лисичко, повчи колобочків подолати перешкоди.

Лисичка: Лягаємо на живіт і повземо по дереву.

Молодці подолали перешкоду. А ось і наша країна Здоров'я.

Вихователь: Дивіться які чудові двері до Чарівного саду. А в цьому чарівному саду є господиня Фея.

Фея: Малята - Колобочки подивіться як багато в нашому саду рослинних ліків, що дарують здоров'я. Ці рослини в літку під сонечком щедрим росли, земля їх силою напувала, тому вони лікують будь-які хвороби.

Лисичка: А зуби мені можна полікувати?

Фея: Так лиско, ось на тобі траву, яка називається шавлія. Будеш полоскати нею рот і біль ущухне. Але ніколи не забувай чистити зубки.

Вихователь: Фея, а що це за водиця?

Фея: Це чиста джерельна водиця.

Вихователь: А Катя знає віршик про воду джерельну.

 Вірш Каті:

Наберем з кринички

Чистої водички

 Будем умиватись

 Будем промовляти

 Водичко, водичко

 Умий моє личко

Рожеве та біле

Як яблучко спіле.



1-2-3-4-5 - музико грай, нас на діток обертай.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фея: Молодець. А ще вона для лікувального чаю годиться. Ось і вас почастую. Підходьте будь-ласка.

(Діти п'ють чай)

Фея: Усі чарівного чаю напийтеся і будьте здорові. А ще дам рецепт здоров'я: треба зачаровуватися, пити лікувальний чай, вживати вітаміни.

Вихователь: Дякуємо тобі Фея. А малята колобочки побували у країні Здоров'я.

Діти: Так.

Вихователь: Ми обов’язково, ще сюди завітаємо. Дякуємо тобі колобочок що ти привів нас сюди.

Бо коли людина здорова у неї гарний настрій. А це теж так важливо для здоров'я, така людина завжди посміхається. Поверніться один до одного посміхніться.

А зараз за допомогою музики ми перетворимося на діток.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
21 січня 2019
Переглядів
1517
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку