Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

Конспект інтегрованого заняття: "Пташка"

Про матеріал
Конспект інтегрованого заняття: "Пташка" Мета: - продовжувати вчити працювати з сухим листям; - сприяти розвитку уяви дітей; - виробляти акуратність на заняттях ручною працею. Матерiал: кольоровий картон, клей, сухе листя різних форм, пір'їнка, гілочки, плоди клена.
Перегляд файлу

            Аплікація з сухого листя «Пташка»

 

Мета:

- продовжувати вчити працювати з сухим листям;

- сприяти розвитку уяви дітей;

- виробляти акуратність на заняттях ручною працею.

 

Матерiал: кольоровий картон, клей, сухе листя різних форм, пір'їнка, гілочки, плоди клена.

 

Хід  заняття

 

Вихователь:

- Доброго дня дiти! Ви чуєте хтось до нас завiтав.

(Вихователь вносить клiтку з папугою)

- Хто це? (Вiдповiдi дiтей)

- А чи знаєте ви як багато в свiтi птахiв? Пiдiйдiть всi до мене, я вам пiдготувала багато картинок з птахами I вiршик про них.

 

Птахи

 

Ах, як багато у світі птахів:

Папуг і синиць,

Зимородків і клестiв,

Пеліканів і дроздiв.

Є сороки, горобці,

Є фламінго, солов'ї.

Голуби, зозулі,

Ворона, сокіл і сова

(вдень в дуплі сидить вона)

 

Дятел по стовбуру стукає,

В полі перепел кричить.

Знаєш, їх так багато є!

Нам їх усіх не перелічити!

Радують нас співом

І пишним оперенням!

 

- Ось скiльки у свiтi птахiв! Давайте подивимось на картинки. Кого ми тут бачимо?

(Вiдповiдi дiтей) (Розгляд iлюстрацiй)

 

  • Так молодцi. Це горобець, дятел, сова, ворона, ластiвка.....
  • Як ми можемо назвати iх одним словом? (Птахи)
  • Звiсно всi вони птахи.
  • Давайте розглянемо,що є у всiх птахiв?
  • У кожного птаха є тулуб, голова, крильця і хвіст.

Гра «Не переплутай»

  • Давайте поглянемо, що лежить в нас на столах?
  • Це сухе листя, гілочки, пір'їнки....
  • Ось з цих матерiалiв сьогодні ми з вами будемо робити птахів. Кожен з вас буде робити свою пташку.
  • Погляньте яку пташку зробила я.
  • На чому вона содить?
  • Подумайте трiшки, яка у вас буде пташка і приступаємо до роботи.

1 Я взяла аркуш кольорового картону, приклеїла гілочку, на якій буде сидіти пташка.

2 Потiм робила саму пташку. Менi знадобился ось такi листочки.

Я акуратно намазала зворотний бік самого великого листа - це тулуб,

і приклеюємо на фон.

Потiм так само зробила з листочком, який буде головою нашої пташки.

Зробила хвостик. 2 длинненьких листочка. ПриклеIла.

А потIм перешла до крильця.

  • Ось і готова наша пташка.
  • Скажіть, а де живуть пташки. Правильно, у гніздечку. Для нього нам знадобляться плоди клена і пір'ячко.
  • Намажемо місце, де буде розташовуватися гніздечко клеєм,

і будемо обережно «віть» гніздечко. Гніздо готове.

Тепер приклеїмо в гніздечко пір'їнки.

 

  • Нашої пташці потрібні очки. Для цього нам знадобитися чорна гуаш і пензлик.
  • Обережно опускаємо пензлик у гуаш і одним дотиком малюємо око.
  • Тепер малюємо дзьоб.
  • А тепер доки наши роботи пIдсихають ми з вами пограємо в гру « Кiт I пташенята»
  • Наша робота готова!
  • Спасибі за ваші труди! Всі постаралися. Молодці!!!

 

 

 

 

docx
Додано
16 лютого 2019
Переглядів
676
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку