Конспект інтегрованого заняття "Спортивний біг"

Про матеріал
Ця наробка призначена для вихователів ДНЗ, і призначена вирішити такі завдання: познайомити дітей з видом спорту – біг, з історією його виникнення, якостями, якими повинен володіти спортсмен - бігун, атрибутами цього виду спорту; продовжувати поповнювати словник прикметниками, продовжувати утворювати дієслова у зміні часу; продовжувати вчити висловлювати свої міркування.
Перегляд файлу

Картинки по запросу картинка бегунКонспект  інтегрованого   заняття  в середній групі

 

 

«Спортивний біг»

 

 

 

Мета:

  • познайомити дітей з видом спорту – біг, з історією його виникнення, якостями, якими повинен володіти спортсмен  -бігун, атрибутами цього виду спорту;
  • продовжувати поповнювати словник прикметниками, продовжувати утворювати дієслова у зміні часу;
  • продовжувати вчити висловлювати свої міркування;
  • продовжувати розвивати логічне мислення, пам'ять , увагу, дрыбну моторику руки;
  • виховувати потребу дитини отримувати нову інформацію про знайомих предметах;
  • продовжувати виконувати вправи по профілактиці опорно – рухового апарату;
  • залучати дітей до занять бігом, до здорового способу життя.

Обладнання:проектор,  картки, олівці

 

Хід:

Вихователь:

Діти, давайте ми з вами привітаймося:

Психогімнастика «Вітання»

Посміхнулись сонечку: - Здрастуй золоте!

Посміхнулись квіточці: - Хай вона росте!

Посміхнулись дощику: - Лийся мов з відра!

Посміхнулись друзям: - Зичимо всім добра!

 

Про що ми будемо розмовляти ви дізнаєтесь, якщо подивитесь на зображення (слайд15). Як ви гадаєте, хто це?  Яким видом спорту займається? Якими словами можна охарактеризувати цього спортсмена?

 

Мовленнєва гра «Який»(по колу передають естафетну паличку, називаючи прикметник)

Вихователь:

Чи визнаєте, коли і як виник цей вид спорту? Тоді запрошую присісти та послухати

Біг займає величезну нішу серед усіх видів спорту, адже самих різновидів бігу вистачить на будь-який смак. Деяків иди бігу з'явилися в давнину, просто це був найзручніший спосіб для наших предків втекти від ворога і хижака. Так, мільйони років тому, людство почало бігати. (слайд16)
Сьогодні нам нема чого тікати від кровожерних хижаків, а біг все ж зачепився за можливість вижити в світі зручного і швидкого транспорту. Чи думали наші предки, тікаючи від ворогів, що коли-то їх нащадки будуть віднічого робити бігати вранці? Назва «спортивний» такий біготримав на відміну від пробіжок «за здоров’ям», які ви можете регулярно спостерігати де-небудь у парку, за те, що освоїти його в повній мірі можналише за умови володіння певними якостями.

Від спортсмена біг  вимагає сили, швидкості,  реакції і, головне, витривалості. Адже спортивний біг — це, насамперед, результат. І заради нього виходить на доріжку доводиться в буквальному сенсі цього слова здійснювати неможливе.(слайд17)

На сьогоднішній день біг поділяють в залежності від дистанції на спринтерський (короткідистанції) і стайерский (довгі), а також на естафетний, марафонський і біг з перешкодами (бар’єрний).(слайд18)

Біг спортивний не вимагає скільки-небудьособливих умов для проведення змагань. Для них використовуються  легкоатлетичні стадіони, де головна увага приділяється лише вірною розмітці і якісного покриття бігової доріжки.(слайд19)Раніше ці доріжки були земляними, і асфальтовими. Але в даний час покриття виготовляється з синтетичних матеріалів.

Проводять змагання в будь-яку погоду. На літніх стадіонах для цього зазвичай є 8 доріжок, а зимові можуть обмежитися шістьма.(слайд16) Обов’язково наявність розміток, що вказують старт і фініш для всіх дистанцій, а також коридорів, де передається естафетна паличка.

Чимале значення, як вирозумієте, має і взуття бігуна — спеціальні туфлі-шиповки, які здатні забезпечити хорошее зчеплення з поверхнею, а отже, і створити умови для відмінного результату.(слайд 20)

Всі види спортивного бігу маютьзагальні правила. По команді «На старт!» спортсмени шикуються вздовж лінії, в залежності від місця, зайнятого на попередніх етапах змагань абоз гідно з жеребом. При цьому їх ноги знаходяться на спеціальних колодках або конструкціях, а руки і коліна стосуються  землі (спортсмену заборонено торкатися стартової лінії і, тимбільше, доріжки за нею).(слайд18)

Стартер, переконавшись, що всі бігуни знаходяться у відповідному положенні, дає команду: «Увага!». Спортсмени  подаються вперед, відривають коліно від доріжки і завмирають, спираючись об землю лише ногами і руками.(слайд21) За сигналом стартового пістолета або іншого пристрою, починається біг.(слайди22, 23) До речі, якщо стартер зауважує хоч найменший рух до цього сигналу, він оголошує фальстарт. А спортсмен, з вини якого він був оголошений, отримує попередження.

Під час бігуспортсмени не заважають один одному. Виграє бігун, першим перетнув лінію  фінішу.(слайд24)

Фізхвилинка «Маленькі наші ноги»

Маленькінаші ноги

Та знаютьсвою путь.

На службу Україні,

Як виростутьпідуть.

Маленькінаші руки,

Та кріпнуть і ростуть.

 На службу Україні

 Всю працювіддадуть.

Дитячі в нас сердечка

Та щире в них чуття.

ЛюбитиУкраїну

Будутьціле життя.

Вихователь:Чи бажаєте ви мати швидкі та спритні ніжки? Тоді за допомогою  ми звернемось до тварин, які мають спритні ніжки. І хто це - перша загадка:

 

Я вухатий і біленький,

І пухнастий, і швиденький.                         

В мене лапки замість ніг,

З лісу я до вас прибіг. (слайд25)

 

Вихователь:

Так, це зайчик. Він дуже швидкий, вправно убігає від переслідувачів, бо регулярно тренується. І його девіз: «Здоровий дух у здоровому тілі». Як ви розумієте це прислів’я?  Давайте і ми виконуємо  тренувальні вправи.

Кореційні вправи «Підніми хустинку ніжкою», «Перенеси предмет ніжкою»

Вихователь:

Зайчик нам пропонує потренувати свою увагу і виконати таку вправу: знайти для бігунів – спортсменів однакову пару взуття.

 

Логіко – математична вправа «Знайди пару взуття»(слайд26)

 

Вихователь:Наступна загадка:

 

Я рудесенький звірок,

Шубка тепла, наче грілка,

Хвіст мякий, немов пушок…

Хто я ? здогадались?... Білка!(слайд27)

ЇЇ девіз:«Багато ходити – довго жити». Як ви розумієте це прислів’я?  Білка   теж має дуже сильні ноги, щоб стрибати з гілки на гілку. А що вміють робити ваші ніжки?

 

Мовленнєва гра «Що вміють робити ніжки?»(дієслова з перетворенням у часі)

 

Гра «Що вміють робити ніжки?»(на увагу)

Я буду називати дії, а ви будете тупати, якщо це роблять ніжки. Добре?

 

(кушаємо - ходимо – читаємо - тупаємо – бігаємо - чистимо зуби – стрибаємо - вмиваємось – плаваємо…)

 

Вихователь:

Наступна загадка:

 

Я великий та красивий,

Як біжу то вється грива

Хвіст у мене довгий-довгий,

І чотири сильні ноги. (слайд28)

 

А його девіз такий:«Ноги носять – а руки годують».Як ви розумієте це прислів’я?  Коні теж мають сильні ноги, і також приймають участь у змаганнях – біг з перешкодами, прошу вас допомогти подолати перешкоди.

 

Вправа для розвитку дрібної моторики руки «Проведи коней по доріжкам»(слайд29)

 

Вихователь:

А тепер необхідно підготувати спортсменів до змагань – зробити так, щоб форма була однакова.

 

Логіко – математична вправа  «Знайди відмінності у формі спортсмена»(слайд30)

 

Вихователь:   Ось ми дізналися багато нового про цей вид спорту біг. Що треба мати  і знати для занять бігом?

 

Естафети «Хто швидше»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

КОМУНАЛЬНИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

(ЯСЛА -  САДОК) № 53 «ЗАБАВА» КОМБІНОВАНОГО ТИПУ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект інтегрованогозаняття в середнійгрупі

«Мій веселий дзвінкийм’яч»

 

 

 

 

Картинки по запросу мяч 

 

Розробила: вихователь Тертишна Н.В.

Затвердила: вихователь - методист

Ромасенко Т.М.

 

 

 

 

 

 

м. Краматорськ 2016

Мета:

  • узагальнити знання про іграшку «м’яч», а саме: форму, кольори, розмір, матеріал, призначення;
  • познайомити дітей з історією виникнення м’яча, походження слова «м’яч»;
  • продовжувати розвивати діалогічне мовлення, семантичні відношення;
  • збагачувати словник дітей прикметниками і дієсловами;
  • продовжувати вчити діяти за вказівкою вихователя;
  • вправляти  в умінні орієнтуватися на площині;
  • продовжувати розвивати логічне мислення, пам'ять , увагу;
  • уточнити знання дітей про правила безпеки при грі з м’ячем;
  • виховувати потребу дитини отримувати нову інформацію про знайомих предметах.

Обладнання:проектор, м’ячі, мішечок, картки, олівці

Хідзаняття:(по колу стоять на килимку)

 

Психогімнастика в парах

Долоньки маленькі

Плескають легенько

Посварились – розійшлись

Помирились – обнялись

 

Вихователь:

Про що піде розмова ви дізнаєтесь, якщо відгадаєте загадку

 

Загадка про м’яч

Сам без ніг,

Малий, пузатий,

А такий скакун завзятий!

Тількивдариш добре вбік –

Як одразу в танець – скік!

За ці скоки йоголюблять

І ногами часто луплять.

А йому – мов так і треба:

Підлітає аж до неба.

 

Так, це м’яч. (слайд 2) А  що ви про знаєте про цей предмет. (діти сідають на килим по – турецькі, передаючи м’яч)

 

Бліц- опитування

  • Що це?
  • Якої форми?
  • Чи можуть бути іншої, чому ні?
  • Якого розміру бувають?
  • Якого кольору?
  • Який він на дотик ?
  • З якого матеріалу?
  • Що робить м’яч?
  • Як можна грати з м’ячом?
  •  Які спортивні ігри з м’ячом знаєш?

Добре, не погані знання маєте. А тепер пропоную пограти.

 

Корекційна гра «Вантаж кавунів»

Вихователь:

А чи ви знаєте, як з’явився м’яч, його  історію? Тоді я вам її розповім.

 М’яч — одна з найдавніших і найулюбленіших іграшок. Придумали його багато років тому.Слово «м’яч» походить від слова «м’який, м’якуш», тобтом’який шар.
У старі часи діти грали легкими м’ячиками з берести (слайд3 або важкими м’ячами, туго скрученими з ганчірок(слайд4). Дівчата шили м’ячики з м’яких подушечок, а в середину вкладали камінчики, загорнуті в бересту, або бубонці, виходив одночасно м’ячик і брязкальце(слайд5). А цей м’яч називали «попинушка».Як видумаєте, чомуйого так називали? (для гри ногами).(слайд6)В даний час існує безліч самих різнихм’ячів.(слайд 7)Але вони всімають одну форму.  Яку? Роблять м’ячі з різних матеріалів. Які вам відомі?

Дидактична гра «Відгадай на дотик» (дітиповинні не заглядаючи в мішоквизначити з якогоматеріалузробленийм’яч).

Вихователь:

Сучасні люди навчилися надувати м’яч повітрям. Давайте і ми спробуємо накачати м’ячі повітрям.(слайд 8)

Артикуляційна вправа «Насос»

Вихователь:

Ми з вами  добре попрацювали, подивіться скільки в нас готових м’ячів.(слайд9) Але серед них тільки два однакових, знайдіть їх та обведіть.

Логіко – математична вправа «Пара» (діти працюють за столами, обводячи пару однакових м’ячів)

Для кожної спортивної гри існує свій м’яч.Як ви гадаєте, для якої гри використовують цей м’яч? (слайд 10) А бажаєте пограти у футбол?Тоді розгляньте футбольне поле, що є на ньому?(слайд11)

Дидактична гра «М’яч на полі».Завдання на орієнтування на площині(діти працюють за столами, викладають м’яч за вказівкою вихователя)

  • Покладітьм’яч в центр поля.
  • М’ячвідправляється в лівийверхній кут.
  • Гол! М’яч у правих воротах.
  • Покладітьм’яч в центр поля.
  • М’яч у правому нижньомукуті.
  • М’яч у правому верхньомукуті.
  • Гол! М’яч у лівих воротах.
  • М’яч в лівомунижньому кутку.

Вихователь:

 Як і під час кожної гри  гравці дотримуються правил, так і під час гри з м’ячом  також існують правила.  Як привчити м’яч бути слухняним? Бо від гри з м’ячем можуть траплятися і неприємності, якщо забути правила безпеки.
1. Не грайте з м’ячем біля скляних вікон, вітрин магазинів. Чому?

2. Не грайте з м’ячем біля проїжджої частини дороги. Чому?. І звичайно, ні в якому разі не можна вибігати за м’ячем на дорогу!

3. Не можна сидіти на м’ячі, проколюватийого. Чому?

А тепер пмятаючи про правила пропоную вам пограти.

Рухлива гра «Школа м’яча»

 

 

 

docx
Додано
15 лютого 2019
Переглядів
1137
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку