Конспект інтегрованого заняття "Кицькін дім

Про матеріал
Дана наробка призначена для роботиз дітьми молодшого дошкільного віку ДНЗ і призначена вирішити такі питання: продовжувати розширяти мовленнєві ресурси, діалогічне мовлення; продовжувати розширяти уявлення про небезпечні ситуації, пов’язані з вогнем; продовжувати вчити правила поводження з вогнем, використовувати їх на практиці; продовжувати формувати основи особистої безпеки.
Перегляд файлу

 

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

КОМУНАЛЬНИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

(ЯСЛА – САДОК) №53 «ЗАБАВА» КОМБІНОВАНОГО ТИПУ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект заняття

для дітей молодшої групи

з формування основ безпечної поведінки

Похожее изображение«Кицькин дім»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розробила: вихователь Журавель О.Д.

Затвердила: методист Ромасенко Т.М.

 

 

 

 

 

Краматорськ 2018

Мета:

  • виявити знання про свійських тварин, зокрема про кішку;
  •  виявити вміння відгадувати загадки про тварин;
  • виявити вміння слухати утішку, розуміти її зміст;
  • продовжувати розширяти мовленнєві ресурси,  діалогічне мовлення;
  • продовжувати розширяти уявлення про небезпечні ситуації, пов’язані з вогнем;
  • продовжувати вчити правила поводження з вогнем, використовувати їх на практиці;
  • продовжувати формувати основи особистої безпеки;
  • виявити знання геометричних фігур, вміння використовувати їх як еталони.

Матеріал: іграшка кішка, ілюстрація до утішки «Кицькин дім», папір, свічка, сірники

Хід:

Вправа емоційного настрою дітей

Стали дружно всі до кола,

Я і ти, ти і я,

Не сумуємо ніколи,  ми одна сім’я,

І ній не лише я:

Донечки, синочки.

Діти, сьогодні до нас повинна прийти гостя, а хто ви дізнаєтесь, якщо відгадаєте загадку:

Хто з хвостиком і вушками,

В кого лапи з подушками,

Як ступа ніхто не чує,

Тихо крадучись полює,

І маленькі сірі мишки

Утікають геть від …

Вірно, це кішка. (чується нявчання кішки). А ось і вона, піду її зустріну. (вихователь вносить іграшку кішку, із вузликом).

Діти, привітайтеся із гостею. А тепер я пропоную вам розповісти все, що ми знаємо про кішку:

Бліц – опитування» «Кішка»

  • Хто це?
  • Це свійська чи дика тварина?
  • Якого вона кольору?
  • Якого ще може бути?
  • Якого розміру?
  • Якого ще може бути?
  • Яка кішка на дотик?
  • Як можна сказати лагідно на кішку?
  • Як ще?
  • Яке прізвисько можна дати кішці?
  • Яке ще?
  • Чим любить займатися кішка?
  • Що любить їсти кішка?
  • Який у кішки настрій?
  • Який ще може бути?

Мені здається, що наша гостя сумна. Треба її розвеселити. Давайте  покажемо, які  настрої можуть бути у кішки.

Корекційна вправа «Кішка»

Все одно  кішка якась сумна. Діти, а ви звернули увагу, що кішка прийшла із вузликом. Як ви гадаєте, що у ньому? (Припущення дітей, вихователь дістає речі кішки). Що ж у тебе сталося, чого ти з речами? А я знаю, що в тебе сталося і зараз розповім дітям.

Читання утішки «Загорівся кицькин дім», демонстрація ілюстрації до утішки

Бім-бім, дзелень-бім,
Загорівся кицькин дім!

Бім-бом, дзелень-бом,

Валить дим стовпом.

Кішка  вискочила,

Очі витріщила,

Бім-бом, дзелень-бом,
Біжить курочка з відром,
Бім-бім, дзелень-бім,
Щоб гасити кицькин дім.
Бім-бом, дзелень-бом,
Біжить цуцик з помелом,

Сіре зайченя з листом
Раз, раз , раз, раз,

І вогонь загас.
Погасили всі разом,
Стоїть цілий кицькин дом,
Лиш коточок зажуривсь,

Бо хвосточок присмаливсь.

Бесіда за змістом:

  • Що сталося у кицьки?
  • Що зробила кішка, коли загорівся дім?
  • Чи правильно зробила кішка, коли вискочила з дому?(діти, кішка правильно зробила, що вибігла з дому під час пожежі)
  • Хто допомагав гасити?
  • Чому сталася пожежа, як ви гадаєте?

Кішка, так чому у тебе загорівся будиночок? Ти гралася із сірниками, а чи можна ними гратися, діти?

З сірниками грати не можна. Тільки в умілих руках ось ці маленькі палички приносять користь,  добувають вогонь.

А для чого потрібен вогонь, як ви думаєте? (Відповіді дітей: на вогні варять їжу, вогонь зігріває, дає світло)

Але з вогнем треба бути обережним, щоб не було біди - пожежі, як це сталося у кішки. А зараз я вам і нашій гості покажу, що  може зробити навіть  невидиме полум’я.

Дослід «Невидиме полум’я також небезпечне»

Хід: піднести папір до полум’я свічки на відстані кількох сантиметрів, не торкаючись його самого.

Результат: за кілька секунд папір загориться.

Ось бачите, діти, кицю, до чого може привести ігри із вогнем. А тепер, кішка, наші діти навчать деяких правил поводження з вогнем, пограють в гру, а ти дивись і слухай уважно. Якщо це дітям можна робити,  вони будуть плескати в долоні, якщо – ні, то будуть топати ніжками.

Дидактична гра «Можна – не можна»

  • брати сірники без дозволу;
  • грітися біля вогню разом із дорослими;
  • самому вмикати газову плиту;
  • чекати, поки мама приготує їжу;
  • розпалювати багаття.

Молодці, діти, навчили нашу кішку правил. Ну, а де ж ти зараз будеш жити?

Діти, я вам пропоную побудувати кішці  новий будиночок.

Викладання будиночку із геометричних фігур

 

 

 


 

 

 

 

docx
Додано
15 лютого 2019
Переглядів
5174
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку