Конспект інтегрованого заняття "Люби, шануй свій рідний край"

Про матеріал
Даний матеріал призначений для вихователів ДНЗ і спрямований на вирішення таких завдань:виявити вміння розрізняти жанри художньої літератури, зокрема вірш та прислів’я; виявити знання про поетів минулого та сучасності; виявити знання про свою країну; продовжувати розширяти діалогічне мовлення;прищеплювати любов до художньої літератури.
Перегляд файлу

Конспект інтегрованого заняття

для дітей середньої групи

Картинки по запросу картинки мій рідний крайз художньо – естетичної спрямованості

«Люби, шануй свій рідний край»

 

 

 

 

 

 

Мета:

  • виявити вміння розрізняти жанри художньої літератури, зокрема вірш та прислів’я;
  • виявити знання про поетів минулого та сучасності;
  • виявити знання про свою країну;
  • продовжувати розширяти діалогічне мовлення;
  • продовжувати вправляти  в утворенні речень;
  • прищеплювати любов до художньої літератури;
  • продовжувати виховувати самостійність мислення дитини, активність, наполегливість;
  • виховувати патріотичні почуття, любов до своєї країни.

Матеріал: мікрофон, картки із тематикою «Моя Україна», магнітофон.

Хід:

Вихователь:

Діти, давайте привітаємось і побажаємо один одному  та нашим гостям чудового настрою. (Стоячи по колу, обличчям до гостей)

Вправа психоемоційного настрою дітей

Встаньте, діти, посміхніться,

Землі нашій поклоніться

За щасливий день вчорашній.

Я вас вітаю,  люблю, пізнаю,

Бо живем ми в рідному краю.

Вихователь:

Сьогодні ми продовжимо знайомство з творчістю М. Познанської. Хто це, що ви про неї знаєте? З якими віршами автора ви вже знайомі? Сьогодні я прочитаю вам новий вірш М. Познанської, який називається «Про нашу Україну». (Сидячи по колу по – турецькі)

 «Про нашу Україну» М. Познанська

Ми дуже любимо весь край,

Ми любим Україну,

Її лани, зелений гай,

В саду – рясну калину.

Там соловейко навесні

Співає між гіллями.

Та й ми співаємо пісні

Змагається він з нами.

Вихователь (бесіда за змістом вірша):

  • Що це ви прослухали?
  • Доведіть, що це вірш ( назви риму до слів -  край, навесні, калину).
  • Яку назву має вірш?
  • Хто написав цей твір?
  • Як  назвати професію М. Познанської?
  • Поясніть слова  - лани, рясну, гіллями.
  • Які місця зображує автор у творі?
  • Яку рослину?
  • Яку пташку?
  • Як поетеса показує любов до країни?

Вихователь:

Добре, а зараз я пропоную вам пограти в гру, де ви будете складати речення за картинкою  і показувати свої знання про свою країну.

Дидактична гра «Склади речення за картинкою»

(педагог пропонує обрати картинку за тематикою «Україна» спочатку хлопчикам, потім дівчаткам  та скласти речення про зображений предмет на картинці)

Вихователь:

Молодці, всі справились із завданням. Всі склали гарні речення, тепер пропоную всім відпочити. (Стоячи по колу)

Ритмічна вправа « Хороводний наш таночок»

Ну – мо,   стали діти в коло,

Подивилися навколо,

А тепер,  мої малята,

Покрокуємо завзято.

Взялись за ручки, мов віночок

У хороводний наш таночок.

Вихователь:

Продовжимо перевіряти ваші знання про  рідну Україну.

Бліц – опитування «Люби, шануй наш рідний край»

  • Як називається земля, на якій ми народились  і живем?
  • Як називається наша країна?
  • Як називається головне місто нашої країни?
  • Який вигляд має герб України?
  • Якого кольору прапор?
  • Що позначає жовтий колір?
  • Що позначає синій колір?
  • Яка пісня звучить на урочистих подіях?
  • Як називається наш рідний край?
  • Як називається наше місто?
  • Які ще міста України ви знаєте?
  • Які річки України знаєте?
  • Які моря?
  • Чим багата наша країна?
  • Якого видатного поета знаєте?
  • Що вирощують в Україні?
  • Які рослинні символи знаєте?
  • Які українські страви вам відомі?

Вихователь:

Молодці, добре попрацювали, тепер пропоную всім відпочити. (Стоячи по колу)

Фізхвилинка « Облітав журавель»

 

Облітав журавель

Сто морів, сто земель,

Облітав, обходив,

Крила ноги натрудив,

Ми спитали журавля,

Де найкращая земля?

Журавель відповідає

Краще рідної не має.

Вихователь:

Тепер я пропоную вам прослухати прислів’я. А що це таке? Прислів’я – це мудрі вислови нашого народу. Прослухайте  і поясніть зміст прислів’їв.

За рідний край – життя відай.

Рідна земля і в жмені мила.

Всюди добре, а дома – найкраще.

Які із запропонованих підійдуть  до вірша М. Познанської?

Вихователь:

А зараз проведемо конкурс на найкращого знавця прислів’їв серед хлопчиків та дівчаток.  Я починаю, а ви по черзі продовжуєте.

Конкурс на найкращого знавця прислів’їв

Зробив діло – гуляй сміло.

Без діла - слабіє сила.

Без труда – немає плода.

Хліб – усьому голова.

Паляниця -  хлібова сестриця.

Нашому роду нема переводу.

Бережи хліб на обід, а слово на відповідь.

Гостре словечко коле сердечко.

Нема того краму, щоб купити маму.

Вся сім’я вмісті – так душа на місці.

Вихователь:

Підрахуємо бали, в цьому конкурсі перемогли…… Що ж , малята, ви сьогодні добре попрацювали, але я хочу, щоб ви на все життя запам’ятали: Рідна земля і в жмені мила. Давайте вивчимо це прислів’я.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу портрет марії познанської 

 

 

docx
Додано
15 лютого 2019
Переглядів
2400
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку