«Ми нащадки козацького роду» (інтегроване заняття в старшій групі)

Про матеріал
Пізнавальний розвиток. Учити розуміти та поважати споконвічні традиції, звичаї українського народу. Закріпити знання дітей про батьківщину, державні та народні символи. Розвивати інтерес до історії рідного краю, вміння спілкуватися під час обговорення командою питань. Виховувати почуття приналежності до свого народу, його духовної і матеріальної культури.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Ми нащадки козацького роду»

(інтегроване заняття в старшій групі)

 

Вихователь Довгаль О.Г.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета:

Пізнавальний розвиток. Учити розуміти та поважати споконвічні традиції, звичаї українського народу. Закріпити знання дітей про батьківщину, державні та народні символи. Розвивати інтерес до історії рідного краю, вміння спілкуватися під час обговорення командою питань. Виховувати почуття приналежності до свого народу, його духовної і матеріальної культури.

Логіко-математичний розвиток. Закріплення уміння дітей кількісної та порядкової лічби, порівнювати кількісний склад елементів двох множин, розрізняти геометричні фігури, орієнтуватися на листі паперу, класифікувати об’єкти за формою і кольором, закріплювати елементарні навички обчислювання.

Мовленнєвий розвиток. Закріплювати вміння виділяти перший звук у словах, розрізняти м’які та тверді приголосні звуки, продовжувати вчити виконувати звуковий аналіз слів різної звукової структури, вчити складати речення із заданим словом та за графічними схемами, формувати початкові вміння читати склади, розвивати фонематичний слух, уяву, творче мислення, інтонаційну виразність, дрібну моторику пальців рук.

Обладнання: презентація, фішки для звукового аналізу, схеми речень, набір цифр.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вихователь.

Добрий день малята, хлопчики й дівчата,

Любі наші гості.

З давніх пір і понині

Кажуть в нас на Україні-

Здоровенькі були.

 

Діти, подивіться, що я тримаю  у руках? (глобус)

А що таке глобус? (зменшена модель Землі)

Яку форму має глобус?(форму кулі)

Що зображено на глобусі? (вода, суша, материки, країни)

Чи багато країн зображено на глобусі?

Які країни ви знаєте?

 

На землі великій є одна країна,

Гарна, неповторна, красна як калина,

І живуть тут люди добрі, працьовиті,

Землю засівають і пісні співають,

На бандурі грають і вірші складають

Про ліси і гори, і про синє море,

Про людей і квіти. То скажіть же діти,

Що це за країна?

Наша славна Україна!

  • Що для нас Україна7 (Батьківщина)
  • Чому називається Батьківщина?
  • Чиї ми нащадки? (козаків)
  • Хто такі козаки? (воїни що захищали народ, рідну землю від ворогів)
  • Якими були козаки?( чесними, сміливими, розумними)
  • Що найбільше любили козаки? (волю, рідну землю)
  • Де жили козаки?(на Запорізькій Січі)
  • А чи хотіли б ви бути такими як козаки і гордо носити назву козачата?
  • Сьогодні я отримала листа від козаків. Вони прийняти вас у козачата. Та це буде не просто. Вам доведеться виконати багато завдань від козаків і подолати безліч перешкод. Чи ви готові? Тоді ми вирушаємо у Запорізьку Січ. Закрийте оченята і уявіть, що ви маєте крила. Підіймаєтесь високо-високо в небо і бачите всю Україну, весь рідний край, своє місто, море. Вслухайтесь уважно, як з вами говорить Україна.

Послухай, як струмок біжить, як гомонить ліщина.

З тобою завжди кожну мить говорить Україна,

Послухай, як трава росте, напоєна дощами

І як веде розмову степ з тобою, колосками.

Послухай, як вода шумить, - Дніпро до моря лине, З тобою всюди, кожну мить говорить Україна.

 

А тепер погляньте, ось там, внизу, біля берегів найбільшої річки України видно Запорізьку Січ. Яка найбільша річка України? (Дніпро).

Щоб потрапити до козаків вам треба перейти через річку по місточку. Але ж біда….Він зламався. Його треба відремонтувати. Зламана дошка це цифра якої не вистачає в числовому ряду. То ж швиденько до роботи. (діти виконують завдання)

  • Ось ми і перейшли через річку. Нас зустрічають козаки! Та ось і наступна пригода. Козаки хотіли пригостити нас своєю фірмовою стравою. Як вона називається? (саламаха) Але яка саламаха без солі? Сіль зачинена у скрині з зачиненим замком. Та козаки забули код від замка. Нам треба знайти секретний код.

Дидактична гра «Назви сусідів числа»

(діти працюють за столами, одна дитина біля дошки)

  • Увага на екран! Скриня відчинилася! Отже завдання ми виконали правильно. Молодці!
  • Каша вийшла дуже смачна, козаки вирішили пригостити своїх побратимів.
  • Порахуйте їх?
  • Який в ряду стоїть козак з квіткою?
  • Який стоїть найвищий козак?
  • Яким по порядку стоїть козак з кобзою?
  • Де стоїть найтовщий козак?

Козаки були дуже розумними. Вони приготували вам задачі. (слайд)

 

А ще козаки уважні та пильні. Їм треба уважно придивлятися аби розпізнати ворога. Тож виконаємо наступне завдання від козаків.

Дидактична гра «Знайди зайвий предмет»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Молодці. Усі справилися із завданням.

  • А скажіть, який улюблений танок козаків?
  • Гопак!
  • Тож давайте ми спробуємо затанцювати гопак.
  • А ви знаєте, що козаки любили залякувати своїх ворогів листами?
  • Щоб написати листа треба було скласти багато реченнь.Тож козаки хочуть перевірити чи можемо ми складати речення(слайд)

Дидактична гра «Склади речення за схемами»

  • Діти, що ми склали?
  • З чого складається речення?
  • З чого складається слово?
  • Серед запропонованих словосполучень знайти слово(слайд)

(козак, ду, кінь, арк, ро, во,боз, герб, гімн)

Пропоную вам самостійно виконати звуковий аналіз слова «козак».

  • Які з цих слів означає державний символ України?(герб, гімн)
  • Якого символа не вистачає? (прапора)
  • Поділіть слово «прапор» на склади.
  • Скільки складів ?
  • Складіть речення зі словом «прапор»
  • Молодці. Ми виконали багато завдань. Але ваші знання хоче перевірити найголовніший козак – Отаман. (слайд)
  • Якщо ми відповімо правильно на всі запитання, він подарує нам булаву- найголовніший символ козацтва, і ми зможемо називатися козачатами.
  1. Як називається наша країна7
  2. Яку назву мала в давнину?
  3. Як називається столиця України?
  4. Що є символом нашої держави і має два кольори?
  5. Назвіть державний символ, знак що зображують на документах, монетах, печатках?
  6. Яка головна пісня нашої держави?
  7. Які ви знаєте рослини-символи України?
  8. Як називається місто в якому ми живемо?
  9. На березі якого моря знаходиться наше місто?

 

Молодці! Ви швидко відповіли на усі запитання і завдання від козаків та Отамана. А ось і подарунок – булава! Відтепер ми маленькі козачати, будемо берегти і примножувати славу козаків та славу України!

 

docx
Додав(-ла)
Довгаль Ольга
Додано
19 жовтня 2020
Переглядів
1667
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку