Конспект Інтегрованого заняття з ознайомлення з природнім довкіллям , оточуючим світом , розвитку мовлення та художньо-творчої діяльності з дітьми старшого дошкільного віку з викор

Про матеріал
Прграмовий зміст : Сформувати уявлення дітей про зміни у стані живої та неживої природи з настанням осені. Вправляти в умінні висловлювати свої думки та пояснювати їх. Вчити встановлювати взаємозв язки між різними об єктами природи. Розрізняти та називати частини осені за зовнішніми ознаками (колір ) зображених об єктів. Закріпити знання про працю людей восени ; уміння співвідносити зміст літературного твору з відповідною ілюстрацією. Вдосконалювати навички спільної діяльності ( домовлятися про обсяг роботи , використання матеріалу для відображення своїх вражень від краси осінньої природи). Розвивати логічне мислення , мовлення , творчу уяву , дрібну моторику , пам ять , зосередженість , уміння вислуховувати думки інших . Виховувати зацікавленість до явищ природнього довкілля , уміння надавати допомогу один одному.
Перегляд файлу

Конспект

Інтегрованого заняття з ознайомлення з природнім довкіллям , оточуючим світом , розвитку мовлення та художньо-творчої діяльності з дітьми старшого дошкільного віку з використанням КТ.

        (КЗ «Лозівський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №11» вихователь Салімон Л.М. )

 

Тема : Осінні загадки.

Прграмовий зміст : Сформувати уявлення дітей про зміни у стані живої та неживої природи з настанням осені. Вправляти в умінні висловлювати свої думки та пояснювати їх. Вчити встановлювати взаємозв язки між різними об єктами природи. Розрізняти та називати частини осені за зовнішніми ознаками (колір ) зображених об єктів. Закріпити знання про працю людей восени ; уміння співвідносити зміст літературного твору з відповідною ілюстрацією. Вдосконалювати навички спільної діяльності ( домовлятися про обсяг роботи , використання матеріалу для відображення своїх вражень від краси осінньої природи). Розвивати логічне мислення ,  мовлення , творчу уяву , дрібну моторику , пам ять ,  зосередженість , уміння вислуховувати думки інших . Виховувати зацікавленість до явищ природнього довкілля , уміння надавати допомогу один одному.

 

Обладнання та матеріал : мультимедійний супровід «Осінь» , ілюстрації «Осінь» , 3 обруча , 3 кольорові позначки частин осені , картки на липучках для асоціативного куща , вірші про осінь , уривки з оповідання Г.Скребицького «Хто як до зими готується» та ілюстрації до них ,  обладнання для художньо-творчої діяльності :  4 великих листа з зображенням пейзажного фону з деревами : горобина , липа , береза та верба , фарби-гуаш ( жовта , зелена , коричнева , червона ) , штампи –листя , сухе листя  , клей ПВА , пензлі для клея та фарби , клейонки , серветки.

 

План заняття:

  1. Привітання ( для згуртування дітей )
  2. Загадка про осінь . ( Давайте дізнаємось , якій темі буде присвячена наша зустріч)                               1кадр.
  3. Загадка від художника (Які кольори притаманні різним частинам осені ? Визначте  , які частини відобразили у своїх картинах художники?)            2кадр.
  4. Д/Г «Визнач частини осені» ( розділитися на 3 команди , визначити за умовною позначкою частину та підібрати відповідні ілюстрації , пояснити свій вибір , перевірити роботу однолітків з других груп )
  5. Який основний осінній колір ? Милування осінніми пейзажами та читання дітьми віршів.                3 кадр.
  6. Загадка від осені ( визначення осінніх змін  ) 4 кадр.
  7. Загадка від тварин ( хто робить запаси на зиму ?)   5 кадр.
  8. Загадка від вихователя ( Чим зайняті люди восени ?)   6 кадр.
  9. Загадка від квітів ( Серед різних квітів знай діть та назвіть осінні квіти                                                                                                                                  

)   7  кадр

  1.   Загадка від письменника ( до прочитаного уривка необхідно підібрати  ілюстрацію відповідного змісту )
  2.   Гра –роздум «Чого не буває восени?»    8 кадр.
  3.   Складання підсумкової схеми «Осінні подарунки» ( асоціативний кущ ).
  4.   Творча робота  «Подаруємо осіннє різнобарвне вбрання деревам» ( пояснення змісту роботи та самостійна творча діяльність дітей з малювання та аплікації) .
  5.    Підсумок заняття та оформлення виставки осінніх пейзажів.         

 

doc
Додано
14 листопада
Переглядів
36
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку