Конспект
Інтегрованого заняття з ознайомлення з природнім довкіллям , оточуючим світом , розвитку мовлення та художньо-творчої діяльності з дітьми старшого дошкільного віку з використанням КТ.
(КЗ «Лозівський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №11» вихователь Салімон Л.М. )
Тема : Осінні загадки.
Прграмовий зміст : Сформувати уявлення дітей про зміни у стані живої та неживої природи з настанням осені. Вправляти в умінні висловлювати свої думки та пояснювати їх. Вчити встановлювати взаємозв язки між різними об єктами природи. Розрізняти та називати частини осені за зовнішніми ознаками (колір ) зображених об єктів. Закріпити знання про працю людей восени ; уміння співвідносити зміст літературного твору з відповідною ілюстрацією. Вдосконалювати навички спільної діяльності ( домовлятися про обсяг роботи , використання матеріалу для відображення своїх вражень від краси осінньої природи). Розвивати логічне мислення , мовлення , творчу уяву , дрібну моторику , пам ять , зосередженість , уміння вислуховувати думки інших . Виховувати зацікавленість до явищ природнього довкілля , уміння надавати допомогу один одному.
Обладнання та матеріал : мультимедійний супровід «Осінь» , ілюстрації «Осінь» , 3 обруча , 3 кольорові позначки частин осені , картки на липучках для асоціативного куща , вірші про осінь , уривки з оповідання Г.Скребицького «Хто як до зими готується» та ілюстрації до них , обладнання для художньо-творчої діяльності : 4 великих листа з зображенням пейзажного фону з деревами : горобина , липа , береза та верба , фарби-гуаш ( жовта , зелена , коричнева , червона ) , штампи –листя , сухе листя , клей ПВА , пензлі для клея та фарби , клейонки , серветки.
План заняття:
) 7 кадр