Конспект інтегрованого заняття з пріоритетом патріотичного виховання "Козаки в колисочках підростають знов" старша група

Про матеріал

Конспект інтегрованого заняття з пріоритетом патріотичного виховання розкриває такі завдання:

Освітні завдання: розширити й уточнити уявлення дітей про рідну Україну, її минуле та сучасність, формувати знання про славних козаків України, їх спосіб життя, звичаї, та обряди; узагальнити знання дітей про українську символіку та її значення; формувати вміння створювати незвичні об'єкти за допомогою ТРВЗ, продовжувати формувати математичні поняття, закріпити назву цифр в межах 10,за допомогою мовних ігор збагачувати словник словами-діями та розуміти їх лексичне значення; розвивати інтерес до історії минулого нашої Батьківщини, виховувати почуття гордості за українській народ та державу, розвивати самосвідомість, уяву, креативність.

Перегляд файлу

 

Дошкільний навчальний заклад № 2

Санаторного типу туберкульозного профілю

Прилуцької міської ради Чернігівської області

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

« Козаки в колисочках підростають знов »

( інтегроване заняття з пріоритетом патріотичного виховання)

( старша група )

 

 

 

                                            

 

 

 

 

                                                        Підготувала і провела

                                                    вихователь Лісовець Олена Павлівна

 

 

 

 

 

 

 

2015 р.

 

 

Освітні завдання: розширити й уточнити уявлення дітей про рідну Україну, її минуле та сучасність, формувати знання про славних козаків України, їх спосіб життя, звичаї, та обряди; узагальнити знання дітей про українську символіку та її значення; формувати вміння створювати незвичні об’єкти за допомогою ТРВЗ, продовжувати формувати математичні поняття, закріпити назву цифр в межах 10,за допомогою мовних ігор збагачувати словник словами-діями та розуміти їх лексичне значення; розвивати інтерес до історії минулого нашої Батьківщини, виховувати почуття гордості за українській народ та державу, розвивати самосвідомість, уяву, креативність.

Матеріал: картинки національних символів, матеріали до д/гри « Частинки – цікавинки », « Народні ремесла », булава, карта України, елементи для створення аплікації, цифри від 1 до 10.

Попередня робота: читання віршів про Україну, перегляд мультфільмів про козаків, розгляд картинок із зображенням одягу, зачісок та житла козаків.

Словник: козак, ремесла, отаман, герб, прапор, національні символи.

Хід:

( Звучить пісня про козаків, діти заходять до залу, де стоїть український куточок – стіл прикрашений рушником, біля столу стоїть сонях. Діти підходять до цього куточка.)

Дитина:

Україна – це небо блакитне,           

А в тім небі зірки золоті,

Сяють нам з високості привітно       

Ці два кольори, ніжні й прості.

Україна – це жовта пшениця

 І блакитні волошки у ній.

Гей як любо кругом – подивися,

В цій країні коханій моїй!

Вих. Діти, нашу країну треба любити і пишатися нею. А ще найголовніше треба знати та шанувати її сиву історію. Минають дні, роки, все більше і більше від нас віддаляється минуле, забуваються події, імена.

На світі можна втратити багато

Найбільша втрата – пам’ять поколінь.

Це для народу рівнозначно страті,

Минуле невіддільне,наче тінь!

Тож давайте разом з Вами доторкнемося серденьком до славної сторінки нашої країни – історії козацького роду.

Малята, а ви любите подорожувати? ( відповіді дітей ) Тому я вас запрошую до захоплюючої подорожі в минуле нашої країни. А як ви гадаєте за допомогою чого можна подорожувати?( відповіді дітей літаком,....)

Так, усім цим транспортом можна подорожувати, але не в минуле. Щоб здійснити нашу подорож я вам пропоную скласти власну машину часу з ось цих елементів.( діти викладають на мольберті машину часу )

Вих. Ну от наша машина й готова! Давайте тепер станемо всі навколо неї заплющимо очі і вирушимо в подорож. ( звучить чарівна мелодія а ми в цей час робимо крок вперед, крок назад, нахили вліво-вправо обертаємось навколо себе.)

Вих. Дітки, ось тільки погляньте ми опинилися в минулому. Ой які ж гарні, старовинні будиночки нас оточують. Ми з вами прибули в ті часи, коли жили козаки. Ось погляньте до нас іде найголовніша людина господар цього села – козак Панас. Він нас запрошує до себе на гостину, щоб познайомити нас зі своїм життям та побутом.

Козак Панас: Вітаю вас малята! А ви знаєте, що означає слово «козак» ?

Діти: Козак – це вільна людина.

Слово « козак » походить від слова « коза-дереза», бо навесні і восени козаки носили одяг з козячої шкіри шерстю догори.

Козак – це українець.

Козак Панас : Молодці малята ви дійсно знаєте хто я такий. Ну що ж продовжимо знайомство. А ви хочете стати козачатами? ( відповіді дітей )

Тоді вам потрібно виконати цікаві завдання і я вас прийму в козачата.

Вих. То ж приготуйтесь і будьте уважні

Кмітливі розумні

Завдання виконувати починайте, перемогу здобувайте. Малята давайте сядемо за столи і трішки перепочинемо та послухаємо господаря цього села.

Козак Панас: Малята козаки були дуже кмітливими і любили розв’язувати складні завдання, тому вашим завданням буде відгадати цікаві загадки та віднайти і показати відповідну цифру.

Вих. Ну що ж ми готові!

ВПРАВА « ЗАГАДКИ-ЦІКАВИНКИ »

1. Чотири індики

    Бігло в черевиках.

    Скільки черевиків

    У чотирбох індиків? ( 8)

А ви знаєте,що в цьому селі живуть півні і вони рано-вранці будять козаків. 2. Два півники, два півники,

    В саду в’язало віники.

    Дві курочки, дві курочки,

    Підмітало ними вулички.

    Ти назвеш мені число –

    Скільки всіх птахів було? (4)

А ще влітку в селі на болоті люблять заводити веселі пісні зелені жабенята.

  3. Скачуть жабки ква-ква-ква

      Ой яка м’яка трава

      Тут чотири - там їх дві

      Скільки жабок у траві? ( 6)

Вих. Ну що козаче сподобались тобі наші відповіді?

Козак Панас: Так ви молодці. І я вам приготував ще одне завдання. Відгатайте ремесла.

Вих. Козаки були дуже майстровиті, вони вміли малювати, шити, виготовляти різні вироби з глинги, дерева. Тому нам потрібно підібрати картинки, що означають певне ремесло.

Д/Г « РЕМЕСЛА УКРАЇНИ »( діти за столами викладають квіти ремесла а потім називають їх)

Вих. Ну що ж малята ми впорались із цим завданням, і я вам пропоную трішки відпочити.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА « КОЗАЧАТА »

Ми проворні козачатка,

Спритні хлопчики й дівчатка

Вгору високо стрибаєм

Ніжки високо піднімаєм

Вліво вправо нахилились

Працювати не стомились.

Вих. Малята ми перепочили і можемо далі продовжувати нашу подорож.

Козак Панас: Діти козаки дуже шанували Батьківщину і знали про неї все про її символи також.Тому щоб стати справжніми козаками я вам пропоную пограти в гру « Частинки-цікавинки».

Вих. Діти погляньте, яка гарна квітка є в нас. Погляньте вона нам щось приготувала на своїх листочках. Так це конверти в яких є завдання. Т ому підійдіть і кожен візьміть конверт і почнемо виконувати завдання.

Д/Г « ЧАСТИНКИ-ЦІКАВИНКИ».

Вих. Малята ви молодці гарно впорались із завданням. А тобі козаче сподобалось?

Козак Панас: Так ви мене потішили і тому я вам приготував ще одне завдання, щоб перевірити вашу кмітливість. Розгадайте кросворд, в якому зашифровані символи нашої держави.

Вих. Малята нам потрібно з вами розгадати кросворд.Ось погляньте, в мене в руках справжня козацька булава з нею ми і почнемо гру. До кого вона в руки потрапила то і продовжує гру.

Гра « Національний кросворд»

1. Який символ української держави складається з жовто-блакитних кольорів? (прапор).

2. Як іще називається герб України? (тризуб).

3. Оберіг, який вишивали власними руками? (рушник).

4. Столиця України? (Київ).

5. Урочиста державна пісня України? (гімн).

6. Кущ з яскраво-червоними ягодами, символ України? (калина).

Вих. Ой які ж ви в мене кмітливі. А ти як гадаєш козаче?

Козак Панас: Так ви дійсно розумнички! І тому я приготував для вас останнє завдання, щоб перевірити, які ви добрі та щирі.

Вих. Наша країна  Україна багата отакими гарними, щирими малятами-козачатами як ви, які підростуть і будуть її захищати. Тож давайте подаруємо їй по квіточці, щоб вона була завжди багатою, родючою і ніколи не знала горя.

ТВОРЧА ГРА « УКРАЇНА »

Малята візьміть по квіточці підійдіть до карти України і подаруйте їй квіточку.

Козак Панас: Ви виконали всі мої завдання і тому я вас приймаю до козачат і на згадку вам дарую ось цю булаву. Допобачення.

Вих. Ми дітвора українська

Хлопці та дівчата

Хоч не міцні в нас ще руки

Та душа завзята

Бо козацького ми роду

Славних предків діти

І в садочку ми вчимося

Рідний край любити.

doc
Додано
12 лютого 2019
Переглядів
6668
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку