Конспект інтегрованого фізкультурно - оздоровчого заняття в старшій групі " Вже й зима"

Про матеріал
• Виховання інтересу до занять оздоровчим. • Закріплення знань про сезонні явища в природі. • Попередження порушень зору за допомогою спеціальних вправ. • Розвиток дрібної моторики. • Навчання рухам для профілактики плоскостопості. • Навчання навичці співу пісень протяжно, ласкаво, злегка підкреслюючи сильну частку такту. • Активізація творчої уяви та імпровізації.
Перегляд файлу

Конспект інтегрованого фізкультурно - оздоровчого заняття в старшій групі

«Вже й  зима»

Програмне зміст:

  • Виховання інтересу до занять оздоровчим.
  • Закріплення знань про сезонні явища в природі.
  • Попередження порушень зору за допомогою спеціальних вправ.
  • Розвиток дрібної моторики.
  • Навчання рухам для профілактики плоскостопості.
  • Навчання навичці співу пісень протяжно, ласкаво, злегка підкреслюючи сильну частку такту.
  • Активізація творчої уяви та імпровізації.

Матеріал та обладнання:

  • Іграшка - заєць.
  • Маска вовка.
  • Фонограма пісні «Зимова казка» сл. А. Усачова, муз. А. Пинегина.
  • Фонограма колискової «Спокійної ночі» з серії «Happybaby».
  • Фонограма російської народної пісні «Як на тоненький льодок випав біленький сніжок».

 

Під музику діти заходять до залу.

Вихователь: Зима негадано - неждано

Прийшла на чорні поля.

Ще вчора була туманна

Дощем одягнена земля.

Дерева жалібно скрипіли,

Холодні струмки текли...

І раптом налетіли хуртовини

І стільки снігу намели!

Діти співають пісню «Зимова казка» сл.А.Усачев, муз. А. Пінєгін.

Дитина: Білий сніг пухнастий

У повітрі кружляє

І на землю тихо

Падає, лягає.

Дитина: Випав сніг, але от досада -

Не готові ми до зими.

Застуджуватися нам не треба.

Зробимо масаж собі!

Діти роблять собі масаж, запобігає застуду:

Щоб горло не боліло -

Ми його погладимо сміливо.

Щоб не кашляти, не чхати -

Треба носик розтирати.

Лоб ми теж розітремо -

Долоньку ставимо козирком.

Знаємо, знаємо: «так-так-Так!

Нам застуда не страшна!»

Вихователь: По сніжку ми всі підемо,

Ніжки розминати почнемо.

Під мелодію російської народної пісні «Як на тоненький льодок випав біленький сніжок» діти виконують гімнастику для стоп:

Випав білий сніжок. Ходьба по колу на носках,

Зібралися ми всі в кружок. зберігаючи гарну поставу.

Сніг, сніг, білий сніг, Ходьба на місці, не відриваючи від підлоги шкарпетки,

Засинає він нас всіх! намагаючись піднімати вище п'яти.

Ми на саночки сідаємо Ходьба з сильно розведеними в сторони

І під гірку швидко мчимо. носками ніг.

Сніг, сніг, білий сніг,

Мчимо ми швидше за всіх! Перекати з носка на п'яту, стоячи на місці.

Діти всі встали на лижі, Ходьба перекатом з п'ятки на носок,

Один за одним рушили. корпус тримати прямо, дивитися вперед.

Сніг, сніг, білий сніг, Стоячи на місці, підніматися на носки

Кружляє, падає на всіх! і опускатися на всю стопу.

Вихователь: Ну ось тепер ми готові до походу в ліс. Подивимося, як же там настала зима. Надягаємо лижі.

Діти виконують комплекс загальнорозвиваючих вправ:

«Лижник»: імітація ходьби на лижах протягом 1,5 - 2 хвилин. На видиху вимовляти: «м - м - м - м».

«Дерево»: ноги і тулуб стоять нерухомо, а руки і пальці імітують коливання гілок на вітрі. Діти намагаються дихати гранично економно, неглибоко.

Стоять дерева в інеї -

То білі, то сині.

«Птах»: рука виводиться вперед на 45° від тулуба, великим пальцем вниз. Потім відводиться вгору і вбік. Повторити 8 разів кожною рукою.

На дерева подивися -

Прилетіли снігурі.

«Пінгвін»: руки притиснуті до тулуба, кисті вивернуті назовні. По черзі піднімати руки в сторону, потім приводити їх до тулуба.

У снігура давайте запитаємо:

- Хто перший проводжає осінь?

Снігур відповів нам негайно:

- Звичайно ж, пінгвін, друзі!

Зустрічає зимушку пінгвін,

Гуляючи важливо серед крижин.

«Будуть на зиму дрова»: встати на пари, взявшись за праві руки, ліву руку заховати за спину і імітувати рухи пильщиков, примовляючи:

Ми зараз колоду розпиляємо,

Пиляємо - пиляємо, пиляємо - пиляємо.

Раз - два, раз - два!

Будуть на зиму дрова!

«Ковзанярі»: діти імітують рухи ковзанярів під «Вальс» Е. Макарова

Блищать ковзани, блищить каток,

Пухнастий сніг іскриться.

Одягни свої ковзани, дружок,

Спробуй покататися!

Вихователь: Ну, ось ми і на узліссі. Подивимося, що робиться в лісі.

Дитина: Зима, зимонька - зима

Побілила терема...

Круто гай побілила,

Зайцю шубку замінила.

Вихователь показує білого зайчика, діти запитують у нього чи любить він зиму, сніг.

Гра «Сніг. Добре - погано».

Вихователь : А наші діти, зайчик, ще дуже люблять мокрого снігу ліпити.

Діти, проговорюючи текст, виконують руху пальчикової гри «Майстра»:

Якщо тільки захочемо, Плескання в долоні.

Все снігу змайструємо.

Ліпить Толя колобок, Робити рухи, як ніби

ліплять сніжок.

Ліпить Таня теремок, З'єднати руки над головою.

Ліпить Світла різних риб. З'єднати долоні і робити ними

рухи вправо - вліво.

Ліпить Саша білий гриб. Одну руку стиснути в кулак, другий

                                                                  рукою накрити її як шапочкою.

Вихователь: А хочете, хлопці, дізнатися у зайчика, що він любить робити?

Діти співають попевку «Зайчик, зайчик, де бував?» М. Скребкової. Діти проспівують питання, педагог - відповіді зайчика. (останній відповідь: «Я морквину добував»).

Вихователь: Молодець, зайка, що любиш морквину. Наші діти її дуже люблять. Зараз вони тобі розкажуть, чим вона корисна (у моркві багато вітаміну «А», а він корисний для того, щоб не боліли очі, щоб було хороше зір). А ще для того, щоб були у нас здорові оченята, ми з хлопцями робимо гімнастику для очей.

Діти виконують гімнастику для очей «Сніжинки»:

Закружляли, закрутилися «Ліхтарики»

Білі сніжинки.

Вгору злетіли білою зграєю Підняти руки вгору і

Легкі пушинки. подивитися на них.

Трохи затихла зла завірюха - Повільно опустити руки і

Вляглися всюди. простежити за ними поглядом.

Заблистали, наче перли, - Розвести руки в сторони і

Всі дивуються дива. простежити за ними поглядом.

Заіскрилися, заблищали Виконувати рух руками

Білі подружки. «ножиці»

Заспешили на прогулянку Крок на місці.

Діти і бабусі.

Вихователь: А зараз все покружляли, покружляли - все в зайчішек перетворилися!

Дитина: Сніг падає, падає,

Тепер зима надовго.

І зайці в лісі радіють -

Сховаються під ялинкою.

Ти, вовченя, подивися,

Наших зайців наздожени!

Проводиться гра «Зайці і вовк»

Вихователь: (на фоні колискової «Спокійної ночі» з серії «Happybaby»):

Чуєте, в лісі стає все тихіше і тихіше -

Скоро ніч прийде - темряву принесе.

Всі вже звірі сплять і вам, зайчатам

Спати велять.

Діти лягають на спину, витягають руки вздовж тулуба, закривають очі і відпочивають під колискову, намагаючись розслабити всі м'язи. (Музика звучить тихіше)

Вихователь:Всі звірі нехай сплять. В лісі краса і спокій, а нам пора вже додому (діти кружляють, «перетворюються» з звірят у хлопців). В групу підемо тихенько, навшпиньках, щоб не розбудити звірів. Пройдемо через ворота так тихо, щоб вони не закрилися.

Проводиться комунікативна гра «Ворота». Вихователь і музичний керівник беруться за руки і, закривши очі, утворюють у дверях залу «ворота», через які проходять діти. Хлопці йдуть нечутно. Якщо «ворота» почують кроки, то відразу закриваються.

 

 

docx
Додано
13 лютого 2019
Переглядів
1900
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку