Конспект інтегрованого заняття з сенсорного виховання з дітьми раннього віку «Допоможемо Зайчику прикрасити ялинку»

Про матеріал
Мета : Формувати вміння дітей шнурувати черевики та сприяти розумінню того, що предмети різняться між собою за кольором та за величиною. Розвивати навички порівнювати величини та добирати предмети за величиною незалежно від їхнього кольору і форми. Закріплювати знання основних кольорів. Формувати співпрацю одне з одним під час дидактичних ігор. Виховувати наполегливість.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

Конспект інтегрованого заняття з сенсорного виховання з дітьми раннього віку

 

«Допоможемо Зайчику прикрасити ялинку»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала вихователь - методист

ДНЗ (ясла – садок) №12 міста Києва

Поліщук Ірина Володимирівна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета : Формувати вміння дітей шнурувати черевики та сприяти розумінню того, що предмети різняться між собою за кольором та  за величиною. Розвивати навички порівнювати величини та добирати предмети за величиною незалежно від їхнього кольору і форми. Закріплювати знання основних кольорів. Формувати співпрацю одне з одним під час дидактичних ігор. Виховувати наполегливість.

 Матеріали: Декорація лісової галявини, хатинки лісових звірят, кошики з морквою; дидактичні ігри:  морква сира та варена, яблука, сметана,  мед, посуд для приготування салату.

                                               Хід заняття

 Вихователь організовує дітей до заняття.

        З’являється Зайчик.

  •      Доброго ранку,  малята! Як у вас тут затишно і красиво! Мені у вас дуже подобається! Малята, я хотів вас запросити у гості! Скоро Новий рік, а у мене ще ялинка не прикрашена! Допоможете мені її прикрасити?
  •      Звісно, Зайчику, ми з малятами допоможемо тобі!
  •      Дякую вам . мої хороші. Буду вас чекати!

Дорогі  мої малятка,

любі хлопчики й дівчатка!

Холодної зимової днини 

Всіх вас до себе в гості

 хочу запросити

й чимось смачненьким пригостити.

 Тож до лісу вирушайте,

мою хатинку відшукайте»

  • То ж вирушайте до лісу на пошук моєї хатинки! А я побіжу уперед, щоб приготувати ялинку для прикрашання, бо її снігом трошки притрусило . То ж чекаю на вас у себе вдома!
  • Ну що мої любі, підемо до зайчика на іменини?  (Переступання через палиці, перестрибування через калюжки). 
  • Підходять до будиночку, стукають. Ніхто не відповідає .
  • Діти, тут живе ведмідь, а він взимку спить. Подивіться тут стоять черевички, але вони не зашнуровані. Давайте допоможемо їх зашнурувати, ведмедику  буде дуже приємно!

Дидактична гра « Чарівний шнурочок ».

Діти шнурують черевички.

-Молодці , малята! Ви впорались з завданням! Дивіться, нам  щось залишив! Давайте подивимось що там.  (корзинка зі сніжками різної форми).

- Дякуємо Ведмедику!

 

- Рушаймо, шукати зайчикову хатку!

Діти з вихователем вирушають у подорож. (Підлізання під дугою, ходьба хвилястою доріжкою).

  •                   Погляньте, діти, ще чиясь хатка стоїть. Постукаємо? Стукають.
  •                   З’являється Їжачок.
  •  Доброго дня, дітлахи! Радий вас бачити. Що ви  робите в лісі?
  • Ми йдемо до зайчика в гості. Чи нема в тебе яблук? Ми хочемо зробити йому сюрприз.
  •  Звісно є. Але ви маєте мені допомогти. Бачите в мене є яблука, але вони всі переплутались і їх треба розкласти за кольором в різні кошики.

Дидактична  гра «Розклади за кольором»

Діти розкладають яблука в різні кошики за кольором.

 Чудово !  А за те що ви так гарно впорались з завданням я дам вам яблучок.

  •      Йдемо далі. Малята, знову чиясь хатинка! Постукаємо?
  • Виходить Лисичка. Доброго дня, дітлахи! Рада вас бачити. Що ви  робите в лісі?
  • Ми йдемо до зайчика в гості. Чи нема в тебе цукерок? Ми хочемо зробити йому сюрприз.
  •      Звісно є. Але ви маєте мені допомогти. Бачите що в мене є? Правильно трикутники, чи однакові вони? Так вони різного розміру. Давайте спробуємо викласти з них ялиночки.
  •      Чудово !  А за те що ви так гарно впорались з завданням я дам вам цукерок.

Фізкультхвилинка.

 Хто тихесенько іде, (ходьба на місці ,вказівний палець тримати вертикально біля губ)

 Той ніколи не впаде.(вказівний палець рухати вправо-вліво)

 А хто швидко пробіжить,( біг на місці)

 Може носика набить.(вказівний палець кілька разів торкається носика)

  •      Рушаймо далі... Дивіться скільки гостинців ми принесемо до зайчика!
  •                  Погляньте, он і зайчик нас зустрічає! Діти підходять до зайчикової хатки. Вихователь разом з дітьми його вітають.

 Діти показують  йому кошик з  яблуками, сметаною та цукерками.

Діти подивіться скільки в мене моркви виросло на городі. Вона вся різна. Давайте разом її зберемо але в один кошик ми покладемо довгу моркву , а в другий коротку. А тепер давайте прикрасимо разом ялинку!

  •                  Зайчик каже: Діти, ви молодці, дуже мені допомогли. А тепер  давайте ми разом з вами приготуємо смачний салат з моркви та яблучок! Проходьте в мій дім. Помиємо руки і будемо готувати смачне частування!
  •                  Дорослі пропонують дітям порівняти сиру та варену моркву. (сира – тверда, варена – м’яка; чи можна їсти сиру моркву? Запропонувати понюхати сиру та варену моркву, спробувати на смак моркву і яблуко – солодка - кисле ).
  •                  А тепер давайте візьмемо моркву і потремо її на терку. Ще додамо яблучко.
  •                  А потім додамо меду і сметанку. І тепер ретельно перемішаємо. У нас вийшов смачний морквяний, овочевий салат. Давайте всі разом куштувати і Зайчика вітати!
  •                  Пригостимо наших гостей.

Діти, вам сподобалась наша подорож?

  •      Я дуже задоволена кожним з вас. Ви були молодці, зробили багато добрих справ у лісі. А тепер нам час повертатися до садочка. А в садочку, коли ми повернемось ми з вами намалюємо подарунки для інших тваринок, які живуть в лісі.

Зайчик дякує малятам. Діти прощаються з ним.

 

 

 

docx
Додано
17 вересня 2019
Переглядів
265
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку