Конспект інтегрованого заняття з використанням LEGO-конструктора «Сонечко в гості до нас завітало» (ІІ молодша група)

Про матеріал
Мета: продовжувати вчити дітей визначати місце розташування предметів у просторі, користуючись поняттями «ліворуч», «праворуч», «біля», «перед», «за», «угорі»;знаходити правильну відповідь за коректурною таблицею; співвідносити величини предметів; кількість предметів;довжину предметів; розуміти слова та вирази: більше на один, менше на один, порівну, стільки ж; вправляти в обстеженні знайомих геометричних фігур (круг, квадрат, трикутник); вдосконалювати вміння працювати з рахівними паличками;закріпити кількісну і порядкову лічбу в межах 3; закріпити вміння розрізняти і правильно називати частини доби: ранок, день, вечір, ніч; вдосконалювати вміння відгадувати загадки;розвивати вміння добирати слова за ознаками; розвивати довільну пам’ять, мову, мислення; виховувати інтерес до гри з ЛЕГО, уважність, організованість.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

Конспект інтегрованого заняття

з використанням LEGO-конструктора

«Сонечко в гості до нас завітало»

(ІІ молодша група)

Вихователь: Смолієнко А.В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета: продовжувати вчити дітей визначати місце розташування предметів у просторі, користуючись поняттями «ліворуч», «праворуч», «біля», «перед», «за», «угорі»;знаходити правильну відповідь за коректурною таблицею; співвідносити величини предметів; кількість предметів;довжину предметів; розуміти слова та вирази: більше на один, менше на один, порівну, стільки ж; вправляти в обстеженні знайомих геометричних фігур (круг, квадрат, трикутник); вдосконалювати вміння працювати з рахівними паличками;закріпити кількісну і порядкову лічбу в межах 3;  закріпити вміння розрізняти і правильно називати частини доби: ранок, день, вечір, ніч; вдосконалювати вміння відгадувати загадки;розвивати вміння добирати слова за ознаками; розвивати довільну пам’ять, мову, мислення; виховувати інтерес до гри з ЛЕГО, уважність, організованість.

Обладнання: телевізор; картинки «Частини доби»; магнітна дошка; два круга (сумне та веселе сонечко),смужки довгі та короткі; коректурна таблиця «Осінь»; Д.гра «Відгадай яке варення»; віршик М.Познанської «Ідуть дощі»(мнемотаблиця); відео загадки «Звірі»;ялинка,іграшки зайчик,шишка,їжачок,грибочок; малюнок з геометричних фігур; Д.гра «Скажи одним словом»;схема з ЛЕГО;конструктор ЛЕГО;лепбук «Дидактичні ігри».

 

Хід заняття.

Вих. Добрий ранок любі діти!

         Чи вмієте ви радіти?

         Ви довкола озирніться

         Одне одному всміхніться,

         Щоб ніхто не сумував

         З усіма радів і грав.

 

Вих. Діти послухайте мою загадку.

Відкривайте оченята

Досить спати,досить спати

Рано-рано у віконце

Заглядає жовте…..(сонце)

Так, правильно це сонечко.

У небі з’являється сонечко і всі діти збираються в садочок.

Коли це буває? (вранці). А що ми робимо вранці?

Коли ми лягаємо спати? (вночі).

Коли ми граємося в садочку і сонечко піднімається високо вгорі? (вдень)

Коли мама повертається з роботи?(ввечері).

А тепер подивіться на картинки і скажіть, яка частина доби на них зображена?

 

Вих. Скільки сонечок на небі? Чи буває їх багато? Ось і до нас завітало в групу сонечко. Подивіться уважно, чомусь наше сонечко сумне. Як ви думаєте, чого воно засумувало? (У нього немає промінчиків). У вас є ось такі смужечки. Якого вони кольору? Як ви думаєте, чи схожі ці смужки на сонячні промінчики? Сонечко хоче, щоб у нього були довгі промінці. Як необхідно вибрати довшу смужечку? Накладаємо одну смужечку на іншу так, щоб їх кути співпали.  Діти, виберіть довшу смужку і давайте подаруємо сонечку промінчики. (Вихователь замінює зображення сонечка з посмішкою і прикладає до нього промінчики). Подивіться на наше сонечко.  Яке воно стало? Скільки промінців у сонечка? Якого кольору сонечко?

 Д.гра «Назви слова»

Назвіть мені

-жовті слова – сонце, курчатко, лимон, яблуко.

- довгі слова – поїзд, змія, вуж, клубок

-смачні слова –цукерка, тортик, малинка

-легкі слова – пух, пір’їнка, вата,пінопласт…

-важкі слова – гиря, камінь,танк, цегла…

Вих.Сонечко залишайся з нами погратися. Дітки хочете?

Подивіться на цю картинку і відгадайте про яку пору року вона нам хоче розповісти? «Осінь»(коректурна таблиця)

Що збирає білочка на зиму?

Вода, яка ллється з неба?

Що восени може кружляти у повітрі?

Коли стає холодно ми вдягаємо теплі…

Щоб ноги не промокли…

Скільки тварин на картинці?

Скільки птахів?

Скільки комах?

Вода на доріжках після дощу називається.…

Що мама закриває в банках?

У мене теж є багато баночок з смачнім варенням. Давайте відгадаємо яке варення в кожній банці.

Д.гра «Відгадай яке варення»

Вих. А за цією картинкою я пропоную вам розказати віршик. «Ідуть дощі»(мнемо таблиця).

Йдуть, i йдуть, i йдуть дощi.
Стали чорними кущi,
I дерева чорнi стали,
Бо листочки всi опали.
Тiльки дуб стоïть у листi
I калинонька в намистi.

Вих. Загадки любите розгадувати? Давайте подивимося на відео цікаві загадки та швиденько розгадаємо їх.

Що спільного у цих тваринах? (мешкають у лісі). А що таке ліс? Які дерева ви знаєте що ростуть у лісі? (Ялинки, дуби).

Давайте у групі знайдемо ялинку і створимо маленький лісочок за моїми підказками.

( Називає місце куди покласти предмет)

  • Поклади шишку на ялинку.
  • Поклади грибочок з боку ялинки.
  • Поклади зайчика за ялинку
  • Поклади їжачка перед ялинкою.

Вих. Молодці справилися. Їжачок пропонує трішки відпочити та потанцювати під веселу їжачину пісеньку (динамічна пауза).

Вих. Подивіться ось на цю незвичайну картинку. З чого складений на ній малюнок? (фігури) З яких фігур намальована ялинка? Скільки ялинок? Вони одинакові? Скільки трикутників у високій ялинці? З яких фігур викладено курчатка? Кружечки мають кути?Скільки кружечків? Які фігури має будиночок?

Я пропоную вам взяти математичні набори і скласти свої будиночки з паличок або з фігур (діти викладають).

Вих.Дітки подивіться на ці картинки і скажіть яким одним словом можна їх назвати?

Д.гра «Скажи одним словом» (остання картинка іграшки).

Вих. А чим ви любите гратися в садочку?

Давайте побудуємо з ЛЕГО ось таку споруду (схема).

Скільки цеглинок має споруда? Якого кольору перша? Якого кольору друга? Яку далі ми цеглинку покладемо? (діти будують потім вихователь порівнює правильність виконання).

Я пропоную побудувати з ЛЕГО подаруночки нашому сонечку на згадку. Діти будують.

Для встигайликів вихователь пропонує попрацювати з лепбуком «Дидактичні ігри».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
10 грудня 2019
Переглядів
2344
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку