Конспект інтегрованого заняття за курсом "Дошкільнятам освіта для сталого розвитку" з розділу "зберігаємо подарунки природи" "Лісова крамниця."

Про матеріал
Конспект заняття для дітей старшого дошкільного віку, який включає в себе економічне виховання та спрямоване на Курс "Дошкільнятам освіта для сталого розвитку" з розділу "зберігаємо подарунки природи".
Перегляд файлу

Мета: продовжувати формувати екологічно дружню поведінку  дітей, закликаючи їх до роздумів про свій взаємозв’язок з природою, про необхідність зберігати природу та піклуватися про неї, раціонально використовувати подарунки природи, віддячувати природі за її подарунки; навчати розпізнавати за зовнішнім виглядом плоди дерев; дати дітям уявлення що таке товар, яким він може бути; вчити дітей робити висновки, обмінюватися думками на основі власного досвіду спрямованого на сталий спосіб життя; закликати дітей робити подарунки з природних матеріалів, не завдаючи шкоди природі; конструювати з природного матеріалу. Розвивати логічне мислення, зв’язне мовлення, креативність. Виховувати любо до природи, бажання піклуватися про неї.

Ідея: людина щодня користується дарами природи. Однак вона потребує нашої уваги та захисту. За щедрі подарунки природи ми маємо віддячувати їй турботою про збереження природних ресурсів, милуванням її красою і примноженням її.

Очікуванні результати: діти зможуть пояснювати , що таке подарунок від природи, чому слід розумно користуватися дарами природи;

Виготовляти невеличкі подарунки з природних матеріалів.

 

Попередня робота: бесіди про природу, раціональне використання природних ресурсів; збір природного матеріалу, фарбування гарбузового насіння.

 

Хід заняття:

Привітання.

Встаньте, дітки, всі рівненько,

Посміхніться всі гарненько.

Посміхніться всі до мене,

Посміхніться і до себе.

Привітайтесь: Добрий день!

Хай гарно розпочнеться новий день!

 

Вихователь: Ось послухайте, будь ласка, ми для вас покажем казку.

В лісі в нас жили три брати, три веселі поросяти.

(З'являється Ніф - Ніф).

Вихователь: Ціле літо поросята трудилися на будівництві і отримали за свою роботу гроші.

Ніф – Ніф: я за свої гроші накупив цілу купу всього смачненького, і мої гроші дуже швидко закінчились.

Вихователь: а твої брати за свої гроші відкрили у лісі крамницю, і тепер в них завжди будуть гроші. І сьогодні ми з дітками хочемо відвідати їхню лісову крамницю. Ти хочеш з нами?

  • Як ви думаєте, що можуть продавати поросята у лісовій крамниці?

Прихід до крамниці.

  • Давайте розглянемо що ж тут є. Що це? Все, що продається у магазині, як зветься?
  • Де поросята могли взяти такий товар, щоб продавати?

Дидактична гра «З якого дерева плоди».

Мета: закріпити знання про дерева, навчати розпізнавати за зовнішнім виглядом; розвивати вміння помічати красу рідного краю, окомір, швидку орієнтацію: виховувати любов, бережливе ставлення до природи.

Вихователь: але погляньте, тут якийсь безлад.

Поросята: у нас так швидко все розкуповують, що ми зовсім нічого не встигаємо Можливо ви, дітки нам трішечки допоможете.

Поросята грають з дітьми у гру «Посортуй природний матеріал».

Заходить Ніф – Ніф з оберемком нариваних квітів.

Ніф – Ніф: Я назбирав цілу купу квітів, і тепер можу відкрити собі квіткову лавку.

Вихователь: діти, чи вчинив Ніф – Ніф правильно з природою? Чому?

Так Ніф – Ніф, ти знищив природу, знищив квіти, які зів'януть, і ти їх просто викинеш у смітник.

Ніф – Ніф: та тих квітів вистачить на всіх довкола.

ЧИТАННЯ СТАРТОВОГО ТЕКСТУ.

  • То що значить бути природі другом?
  • Як допомагати природі?
  • Як людина може віддячити природі за її подарунки?
  • Чи знаєте ви такі випадки, коли люди неправильно ставляться до природи?
  • Як ви думаєте, що відчули квіти, коли їх зривали?
  • А коли їх викинуть під ноги?
  • Чому не приносять людям радість мертві квіти?

Вихователь: ось все це подарувала нам природа. Подарунки найчастіше дарують друзям, тож людина і природа – друзі. Зараз ми перевіримо, чи дружите ви з природою.

ВСТУПНЕ САМОДОСЛІДЖЕННЯ

  1. Я пам’ятаю про те, що треба цінувати подарунки природи.
  2. Я дбаю про рослини і тварини навколо мене.
  3. Я роблю подарунки з природних матеріалів для моїх друзів і близьких.
  4. Бути другом природи важливо для мене.

Вихователь: тепер ви точно для природи – друзі.

Вихователь:

  • Діти, чи погоджуєтесь ви з думкою Ніф – Ніфа?
  • Чи вчинив він правильно?

Вихователь у крамниці знаходить гарні картини.

Дія 1. Роблю подарунки з природних матеріалів.

  • Що ви бачите на першій картинці?
  • Як поводиться дівчинка щодо природи?
  • Чи доводилося вам зустрічатися з такими діями?
  • Як ви на це реагували, чи намагалися припинити?

 

  • Що ви бачите на другій картинці?
  • З яких матеріалів діти роблять вироби?
  • Кому вони можуть їх подарувати?

Запросити дітей розповісти, як кожен із них буде діяти у подібній ситуації тепер я буду…

Дія 2. Віддячую природі за подарунки.

  • Що ви бачите на кожній картинці?
  • Чи доводилося вам спостерігати таку поведінку?
  • Чому вона є неправильною?

 

  • Чи можемо ми назвати дітей на другій картинці друзями природи? Чому?
  • Як правильно поводитись, щоб твої дії не нашкодили природі?
  • А як ти особисто можеш віддячити природі?

 Запросити дітей розповісти, як кожен із них буде діяти у подібній ситуації тепер я буду…

Запропонувати дітям зробити невеличкі подаруночки з природних матеріалів. Діти з природного матеріалу роблять чарівну квітку, яка виконує всі бажання. (Горіхова шкарлупа, пластилін, фарбоване гарбузове насіння.)

ПІДСУМОК:  квіти можна зробити і власноруч, і зовсім не обов’язково для цього завдавати шкоди природі.

 

 C:\Users\Admin\Desktop\пинтерест картинки жёлудь нарисованный цветной  10 тыс изображений найдено в Яндекс.Картинках _ Осенние картинки, Жёлудь, Раскраски_files\1d2d11ad41ace1f6de4db9320d14d373.jpg

ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК)№1 «ДЗВІНОЧОК»

САРНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

 

 

 

Інтегроване заняття за навчальним курсом

«Освіта для сталого розвитку» (економіка) (подарунки від природи)

 

 

 

 

 

C:\Users\Admin\Desktop\пинтерест картинки жёлудь нарисованный цветной  10 тыс изображений найдено в Яндекс.Картинках _ Осенние картинки, Жёлудь, Раскраски_files\788b142adc8a143ed58e221ec02aebbc.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                        Вихователь: Ірина ЖИТНІК

 

                                                                 

2021 – 2022 н.р.

docx
Додано
1 квітня 2023
Переглядів
682
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку