Конспект інтегрованого зимового заняття на тему: « Подорож до зимового лісу» ( ІІ молодша група)

Про матеріал
Конспект інтегрованого зимового заняття на тему: « Подорож до зимового лісу» ( ІІ молодша група) Мета: Закріпити: 1.Згадати ознаки зими. 2. Розглянути з дітьми сніжинку (легка, повітряна, біла). 3. Знання про диких мешканців лісу. Розвиваючі завдання: 1. Розвивати мова дітей. 2. Сприяти розвитку естетичного сприйняття. 3. Продовжувати вчити дітей виконувати рухи відповідно до тексту. Виховні завдання: 1. Виховувати любов і дбайливе ставлення до рідної природи; 2. Сприяти формуванню комунікативних навичок; 3. Викликати емоційний відгук у процесі милування рідною природо 4. Ознайомити з властивостями снігу.
Перегляд файлу

Конспект інтегрованого  зимового заняття

 на тему: « Подорож до зимового лісу»

 ( ІІ молодша група)

 

Мета:

Закріпити:

1.Згадати ознаки зими.

2. Розглянути з дітьми сніжинку (легка, повітряна, біла).

3. Знання про диких мешканців лісу.

Розвиваючі завдання:

1. Розвивати мова дітей.

2. Сприяти розвитку естетичного сприйняття.

3. Продовжувати вчити дітей виконувати рухи відповідно до тексту.

Виховні завдання:

1. Виховувати любов і дбайливе ставлення до рідної природи;

2. Сприяти формуванню комунікативних навичок;

3. Викликати емоційний відгук у процесі милування рідною природо

4. Ознайомити з властивостями снігу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід:

І.1.Організаційний момент

 Вихователь:

У нас сьогодні ніби свято

Гостей зібралося багато

Ану на них ви подивіться

І веселенько усміхніться

-Давайте посміхнемося і привітаємося з нашими гостями, із сонечком на небі, із деревами.

Пальчикова гра «Доброго ранку ліси і поля»

Доброго ранку ліси і поля

Доброго ранку планета Земля

Щастя й здоров’я всім людям бажаємо

Зранку в дитячий садок поспішаємо.

2.Ігровий момент

- Почекайте хвилиночку хтось нам телефонує.

  Вмикаю гучний зв'язок.

- Допоможемо «Чарівному Лісочку» та « Чарівній галявині»?

- Візьмемо у корзину гостинців для звірят: моркву, горіхи, мед.

- Перед тим, як вирушати в дорогу ми повинні пригадати правила руху:

Червоне світло загориться:

Треба всім нам зупиниться.

Жовте світло- зачекай,

А зелене – в путь рушай.

-Яке світло загорілося? Ми можемо сідати до «Чарівного Потягу», який довезе нас до «Чарівного Лісу».( Діти тримаються один за одного і їдуть паровозиком при цьому промовляють слова:

Наш поїзд рушає

Вагони біжать,

А в поїзді тому

Малята сидять.

 

ІІ. Основна частина

 1. Вихователь:

 -Ось ми і приїхали до «Чарівного Лісу», але Сорока-білобока нас до лісу не пускає, хочу перевірити наші знання про правила поведінки в лісі.

-Злий Вітер картинки розірвав, а Сорока просить нас їй допомогти:

 картинки скласти, правило назвати.

Дидактична гра «Склади картинку»

(діти виконують сидячи за столами)

-Молодці!! Сороці- білобокі ми допомогли. Дерева «розступилися» і ми з вами потрапили до «Чарівного лісу»

2. Вихователь:

- Подивіться, яка краса навколо.( Діти милуються красотою лісу, звучить музика)

-Діти, подивіться, яка гарна сніжинка впала мені на руку, а на ній загадка:

Прийшла до нас бабуся

У білому кожусі

Поля причепурила

Пухнастим снігом вкрила

Вгадайте- хто вона

Бабуся- чепурна?(зима)

  • Молодці! Правильно, до нас прийшла зима.
  • А тепер уважно подивіться, яка пора року в «Чарівному лісі»(зима)
  • А чому ви вирішили, що саме зима?( все довкола білим снігом врите, на деревах не має листя і т. д.)

 

  • Можливо хтось знає віршики про зиму?

Мороз, холод, снігопад.

Котрий день уже підряд

Замело стежки, дома,

Бо до нас прийшла …ЗИМА.

 

  • Дидактична гра «Зима – це добре чи погано?»

( Вихователь і діти передають сніжинку один одному і називають, що добре, а що

погане приносить зима людям та тваринам ?)

  • Молодці! Але чомусь я не бачу в «Чарівному лісі» тварин?

 

3.Вихователь:

  •  Пригадала! Нас «Чарівна галявинка» просила допомогти «Чарівному лісу» знайти його мешканців
  • Але спочатку скажіть, будь ласка, кого ми називаємо «мешканцями» лісу?

(Це тварини, які живуть у лісі)

  • Допоможуть нам знайти мешканців лісу «чарівні картинки». Але зимовий Вітруще знову побешкетував і картинки всі порозвивав. Щоб їх знайти потрібно бути дуже уважним. Хто знайде картинку не повинен нікому показувати, а описати тваринку, використовуючи схему- опису.

 

Дидактична гра «Опиши тваринку»

(1.Заєць)

(Після опису вихователь замінює картинку на іграшку)

Вихователь:

  • А зараз посадимо Зайчика під ялинку і пригостимо його нашим гостинцем – морквинкою.
  • Можливо хтось пам’ятає віршик про Зайчика, який ми вивчали у нашому садочку:

 

Подивіться, скільки снігу

Зайцям випало на втіху!

Не помітити їх взимку

Стали наче невидимки.

Лише мережки у снігу

Залишили на бігу.

 

(2. Білка)

- Хтось знову дивиться на нас з картинки? Діти, хто це?( Білочка)

- Ми з вами взяли горішки. А злий Вітрище знову побешкетував, розсипав нам всі горішки. Вирушимо до лісочку  і їх всі позбираємо і Білочку перетворимо на справжню. казкову.

 

     Дидактична гра «У лісочок ми підемо»

( Діти виконують масаж долоней за допомогою горішок при цьому промовляють наступні слова:

У лісочок ми підемо

І горішки там знайдемо.

Візьмем в руки- раз і два,

Скажем чарівні слова:

Ви горішки нас гартуйте,

Від хворіб усіх лікуйте.

Будем в ручках вас качати,

Свій масаж розпочинати.

Покачали, покачали,

Пальчики поназивали…

  • Ми зібрали горішки і тепер можемо пригостити  нами Білочку.

(Вихователь ставить іграшку Білки. А діти пригощають горішками)

 

(3. Ведмедик)

- Діти, подивіться хтось відпочиває під деревом ?(картинка Ведмедика накрита.  Вихователь читає вірш:

В лісі тихо, все поснуло

Шепчуть сосни: люлі-люлі…

Вліз ведмедик в теплу хату,

Смокче лапу волохату.

Та не спить малий – зітхає,

Хоче меду, та … немає.

( Вихователь відкриває Ведмедика)

 

  • Ми зможемо пригостити Ведмедика медом лише тоді. Коли пограємо з ним у гру

 

Дидактична гра «Знайди свою маму»

( Вихователь промовляє слова, а діти доповнюють)

У лисиці -…( лисеня)

У ведмедиці -…

У білки - …

У зайця- ...

 

  • Ми з вами гарно погралися, тому можемо пригостити Ведмедика медком.
  • Ось ми з вами йшли та йшли і до «Чарівної галявини» дійшли.
  • А щоб до неї дістатися, потрібно через річку перебратися, промовляючи слова:

 

Ми рядочком всі підемо

І місточок перейдемо

Туп-туп по місточку

Дітки йдуть.

Спинку випрямляють

Ніжки розминають.

 ІІІ. Заключна частина

Вихователь:

  • Час прийшов повертатися до садочка. Давайте дружно сідати до нашого «Чарівного потягу» і вирушати в путь, промовляючи слова:

 

Наш поїзд рушає

Вагони біжать,

А в поїзді тому

Малята сидять.

 

  • Ось ми з вами повернулися до нашого садочка, до нашої групи.
  • Кому сподобалося, то поплескайте в долоньки…
  • А від «Чарівного лісу та Чарівної галявинки» отримайте подаруночки.

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Andriychuk Lubov
Додано
29 січня 2022
Переглядів
1375
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку