Конспект інтегрованого зимового заняття
на тему: « Подорож до зимового лісу»
( ІІ молодша група)
Мета:
Закріпити:
1.Згадати ознаки зими.
2. Розглянути з дітьми сніжинку (легка, повітряна, біла).
3. Знання про диких мешканців лісу.
Розвиваючі завдання:
1. Розвивати мова дітей.
2. Сприяти розвитку естетичного сприйняття.
3. Продовжувати вчити дітей виконувати рухи відповідно до тексту.
Виховні завдання:
1. Виховувати любов і дбайливе ставлення до рідної природи;
2. Сприяти формуванню комунікативних навичок;
3. Викликати емоційний відгук у процесі милування рідною природо
4. Ознайомити з властивостями снігу.
Хід:
І.1.Організаційний момент
Вихователь:
У нас сьогодні ніби свято
Гостей зібралося багато
Ану на них ви подивіться
І веселенько усміхніться
-Давайте посміхнемося і привітаємося з нашими гостями, із сонечком на небі, із деревами.
Пальчикова гра «Доброго ранку ліси і поля»
Доброго ранку ліси і поля
Доброго ранку планета Земля
Щастя й здоров’я всім людям бажаємо
Зранку в дитячий садок поспішаємо.
2.Ігровий момент
- Почекайте хвилиночку хтось нам телефонує.
Вмикаю гучний зв'язок.
- Допоможемо «Чарівному Лісочку» та « Чарівній галявині»?
- Візьмемо у корзину гостинців для звірят: моркву, горіхи, мед.
- Перед тим, як вирушати в дорогу ми повинні пригадати правила руху:
Червоне світло загориться:
Треба всім нам зупиниться.
Жовте світло- зачекай,
А зелене – в путь рушай.
-Яке світло загорілося? Ми можемо сідати до «Чарівного Потягу», який довезе нас до «Чарівного Лісу».( Діти тримаються один за одного і їдуть паровозиком при цьому промовляють слова:
Наш поїзд рушає
Вагони біжать,
А в поїзді тому
Малята сидять.
ІІ. Основна частина
1. Вихователь:
-Ось ми і приїхали до «Чарівного Лісу», але Сорока-білобока нас до лісу не пускає, хочу перевірити наші знання про правила поведінки в лісі.
-Злий Вітер картинки розірвав, а Сорока просить нас їй допомогти:
картинки скласти, правило назвати.
Дидактична гра «Склади картинку»
(діти виконують сидячи за столами)
-Молодці!! Сороці- білобокі ми допомогли. Дерева «розступилися» і ми з вами потрапили до «Чарівного лісу»
2. Вихователь:
- Подивіться, яка краса навколо.( Діти милуються красотою лісу, звучить музика)
-Діти, подивіться, яка гарна сніжинка впала мені на руку, а на ній загадка:
Прийшла до нас бабуся
У білому кожусі
Поля причепурила
Пухнастим снігом вкрила
Вгадайте- хто вона
Бабуся- чепурна?(зима)
Мороз, холод, снігопад.
Котрий день уже підряд
Замело стежки, дома,
Бо до нас прийшла …ЗИМА.
( Вихователь і діти передають сніжинку один одному і називають, що добре, а що
погане приносить зима людям та тваринам ?)
3.Вихователь:
(Це тварини, які живуть у лісі)
Дидактична гра «Опиши тваринку»
(1.Заєць)
(Після опису вихователь замінює картинку на іграшку)
Вихователь:
Подивіться, скільки снігу
Зайцям випало на втіху!
Не помітити їх взимку –
Стали наче невидимки.
Лише мережки у снігу
Залишили на бігу.
(2. Білка)
- Хтось знову дивиться на нас з картинки? Діти, хто це?( Білочка)
- Ми з вами взяли горішки. А злий Вітрище знову побешкетував, розсипав нам всі горішки. Вирушимо до лісочку і їх всі позбираємо і Білочку перетворимо на справжню. казкову.
Дидактична гра «У лісочок ми підемо»
( Діти виконують масаж долоней за допомогою горішок при цьому промовляють наступні слова:
У лісочок ми підемо
І горішки там знайдемо.
Візьмем в руки- раз і два,
Скажем чарівні слова:
Ви горішки нас гартуйте,
Від хворіб усіх лікуйте.
Будем в ручках вас качати,
Свій масаж розпочинати.
Покачали, покачали,
Пальчики поназивали…
(Вихователь ставить іграшку Білки. А діти пригощають горішками)
(3. Ведмедик)
- Діти, подивіться хтось відпочиває під деревом ?(картинка Ведмедика накрита. Вихователь читає вірш:
В лісі тихо, все поснуло
Шепчуть сосни: люлі-люлі…
Вліз ведмедик в теплу хату,
Смокче лапу волохату.
Та не спить малий – зітхає,
Хоче меду, та … немає.
( Вихователь відкриває Ведмедика)
Дидактична гра «Знайди свою маму»
( Вихователь промовляє слова, а діти доповнюють)
У лисиці -…( лисеня)
У ведмедиці -…
У білки - …
У зайця- ...
Ми рядочком всі підемо
І місточок перейдемо
Туп-туп по місточку
Дітки йдуть.
Спинку випрямляють
Ніжки розминають.
ІІІ. Заключна частина
Вихователь:
Наш поїзд рушає
Вагони біжать,
А в поїзді тому
Малята сидять.