Сюжетно - рольова гра «Банк»
(старша група)
Мета: розвивати ігрову взаємодію дітей під час виконання завдань разом з однолітками, інтерес до спільних з іншими дітьми дій у процесі виконання завдань, розвивати діалогічне мовлення, мислення. Закріпити знання дітей про працівників банку, магазину,перукарні, особливості їх роботи. Формувати уміння підбирати атрибути до гри і предмети-замінники, формувати навички мовленнєвого етикету. Закріпити правила поведінки в громадських місцях. Виховувати дружні і партнерські відносини.
Попередня робота: заняття «Подорож по країні Економіці», «Бюджет сім’ї»,сюжетно-рольові ігри «Перукарня», «Магазин»,екскурсії в банк, ознайомлення з особливостями роботи в цій установі, бесіди про гроші, економію, дидактичні ігри: «Знайди гривні», «Професії людей» , «Кому що потрібно для роботи?»
Матеріал: каса, іграшкові гроші, банкомат, бланки, зразки договорів, дитячі комп’ютери, телефони, карточки, канцелярське приладдя, сумки, предмети-замінники, паспорта-замінники , бейджики , рекламні буклети ,уніформа,будівельний матеріал (модульний м’який конструктор з геометричних фігур), атрибути до гри «Перукарня», «Магазин».
Хід гри.
В груповій кімнаті створено ігрове середовище до сюжетно-рольових ігор: «Перукарня», «Магазин».
Вихователь. Діти, подивіться, будь-ласка, що розташовано в нашій групі
( Відповіді дітей).
Вихователь. У яку гру ви хотіли б пограти?
Відповіді дітей ( магазин, перукарня.)
Вихователь. А ми можемо пограти у ці ігри чи ні, що нам не вистачає?
Відповіді дітей ( потрібні гроші).
Вихователь. А де ми можемо взяти гроші?
Відповіді дітей ( попросити у мами , позичити, заробити на роботі, отримати в банкоматі, взяти кредит у банку ).
Вихователь. Так,правильно гроші ми можемо отримати у банку. Що таке банк, хто там працює, яку роботу виконують працівники? ( Відповіді дітей) . Але банку в нас немає, що нам потрібно зробити? ( Побудувати). У нас є будівельний матеріал і обладнання, але немає приміщення. Де нам взяти приміщення для будівництва банку? (Відповіді дітей)
Вихователь. Приміщення потрібно винайняти,орендувати. Допоможе нам у цьому керівник нашого садочка.
Вихователь. Попросимо керівника, щоб дозволила нам винайняти приміщення під будівництво нашого банку.
( Дитина звертається до завідувача з проханням ).
Вихователь зачитує умови договору і завідувач з вихователем ставлять свої підписи під ним.
Вихователь. Ось , діти ми отримали дозвіл на будівництво банку, то ж розпочинаємо будівництво.
Діти з вихователем будують банк з будівельного матеріалу, оформляють столи працівників. Церемонія відкриття банку. Діти рекламують банк, звучить музика, перерізають стрічку . Дошкільнята обирають ролі,одягають уніформу. Закріплюємо правила поведінки в громадських місцях і правила мовленнєвого етикету. Гра розпочинається. Клієнти приходять в банк, беруть кредити, знімають гроші в банкоматі, оплачують послуги, відвідують магазин, перукарню, тощо. Охоронець слідкує за порядком, робить зауваження тим хто порушує поведінку.
У ході гри відбувається обідня перерва, гравці міняються ролями. Гра продовжується.
В кінці гри оголошується про закриття банку. Керівник банку бере гроші в касі і оплачує оренду приміщення. Вихователь з дітьми діляться своїми враженнями про гру, обговорюють цікаві моменти.
РЕКЛАМКА
БАНК «ДОБРИНКА»
Найкращий банк по
наданню вигідних
кредитів.
Тільки у нас діє акція
для працівників
дитячого садка .
Ми надаємо безпроцентні
кредити на суму
до 5000 гривень .
Термін погашення
кредиту
до 5 років.
Чекаємо вас у будь-який зручний для вас час.
ДОГОВІР
НА ОРЕНДУ ПРИМІЩЕННЯ
Просимо Вас надати нам в оренду приміщення для відкриття банку « Добринка».
Ми зобов’язуємося:
Забезпечувати збереження майна та приміщення ;
Запобігати його псуванню та пошкодженню;
Утримувати приміщення в чистоті;
Вчасно вносити плату за оренду;
Здійснювати витрати, пов’язані з утриманням орендованого приміщення.