КОНСПЕКТ інтерактивного уроку з фізичної культури для учнів 5-6 класу Тема: Волейбол – популярний, складний, олімпійський вид спорту, як засіб фізичного виховання, а може – це "г

Про матеріал

КОНСПЕКТ

інтерактивного уроку з фізичної культури

для учнів 5-6 класу

Тема: Волейбол – популярний, складний, олімпійський вид спорту, як засіб фізичного виховання, а може – це "гра акторів".

Навички тактичних здібностей та умінь у нападі гравців передньої лінії та захисті гравців задньої лінії.

Мета: Прищеплювати інтерес, розвивати бажання дітей займатись волейболом та систематично фізичними вправами.

Задачі уроку:

  • 1)Ознайомити з історію виникнення волейболу, розміщення гравців на майданчику, основними правилами гри.

2) Продовжувати навчання техніці прийому та передачі м'яча двома руками зверху.

3) Удосконалювати стійку волейболіста та техніку пересування в стійці волейболіста .

4) Сприяти розвитку швидкісних та координаційних якостей при виконанні вправ на координаційній драбині.

5) Сприяти вихованню інтересу та звички до регулярних занять, виховувати морально - вольові якості: впевненість в своїх силах, колективізм, відповідальність, організованість, вміння долати труднощі.

Місце проведення: спортивна зала ЗОШ № 3.

Інвентар: 10-15 волейбольних м'ячів, координаційна дробина, магнітофон, свисток, 2 обручі, 2 гімнастичні лави.

Перегляд файлу

КОНСПЕКТ

інтерактивного уроку з фізичної культури

для учнів 5-6 класу

 

 

Тема: Волейбол – популярний, складний, олімпійський вид спорту, як засіб фізичного виховання, а може – це "гра акторів".

Навички тактичних здібностей та умінь у нападі гравців передньої лінії та захисті гравців задньої лінії.

 

Мета: Прищеплювати інтерес, розвивати бажання дітей займатись волейболом та систематично фізичними вправами.

 

Задачі уроку:

 

  1. Ознайомити з історію виникнення волейболу, розміщення гравців на майданчику, основними правилами гри.

 

2) Продовжувати навчання  техніці прийому та передачі мяча двома руками зверху.

 

3)  Удосконалювати стійку волейболіста та техніку пересування в стійці волейболіста .

 

4) Сприяти розвитку швидкісних та координаційних якостей при виконанні вправ на координаційній драбині.

 

5) Сприяти вихованню інтересу та звички до регулярних занять, виховувати морально - вольові якості: впевненість в своїх силах, колективізм, відповідальність, організованість, вміння долати труднощі.

 

Місце проведення:   спортивна зала ЗОШ № 3.

 

Інвентар:   10-15 волейбольних м’ячів, координаційна дробина, магнітофон, свисток, 2 обручі, 2 гімнастичні лави.

 

 

№ п/п

Зміст заняття

Дозу-вання

Організаційно-методичні примітки

І. Підготовча частина 12 хв.

1.

Шикування, рапорт, привітання.

30 с.

Перевірити готовність учнів до уроку, самопочуття, дифиринційований підхід

за групою здоров’я

2.

Оголошення мети, завдань уроку та очікування навчальних результатів.

1 хв

Забезпечити розуміння учнями зміст їхньої діяльності, чого вони повинні досягти на уроці

3.

Теоретична частина уроку

- На екрані зявляються слайди з історії виникнення та розвитку волейболу, розміщення гравців на майданчику

- інструктаж з техніки безпеки на уроках з волейболу.

1 хв.

 

 

 

 

Розповідь вчителя. Сфокусувати увагу учнів на завданні й викликати інтерес до уроку, діти уважно слухають розповідь вчителя, дивляться слайди

4.

  Виміряти ЧСС за 10 с., чи за 15с.

 

30 с.

Звернути увагу у котрих 120 уд/хв. 

За 15с. 18-20уд.  увагу, більше 20 уд.

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Ходьба та її різновиди:

– ходьба на носках, руки до плечей;

– ходьба на п’ятках, руки за голову;

– ходьба перекатом з п’ятки на носок, руки на поясі;

– на зовнішній стороні ступні, руки в сторони;

– ходьба у повному присіді, руки на колінах.

1 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за правильною поставою, виконувати під рахунок, дистанція

 

 

 

 

 

 

6.

Біг та його різновиди, стрибки:

- біг в повільному темпі

- пересування в стійці волейболіста

- «проти ходом»,  «змійкою»,

- пересування «змійкою» між лав в стійці волейболіста два кроки, стрибок в гору, руки вгору і т.д.

- стрибкова вправа «жабка», лава між ніг, руками тримаючись  за краї лави.

 Вправи на відновлення дихання.

2 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15с

Звернути увагу на роботу рук та положення спини, утримувати дистанцію,  правильним дихання.

Слідкувати за положенням ніг, та рук при пересування у в/б стійці.

При виконання стрибка, руки тримати прямими.

 

 

Руки вгору вдих, руки вниз – видих.

7.

 

Перешикування в колону по чотири

15с

Команда : «На ліво в колону по чотири - РУШ!»

8.

Комплекс вправ під муз. супровід:

 

 

 

5хв.

 

Повторювати за вчителем

9.

Виміряти пульс за 10 с.

Перешикування в дві колони

 

30 с.

Помножити на 6

1 стає за 2, а 4 за 3

ІІ. Основна частина 28 хв.

1.

 Вправи на координаційній рабині:

Біг з високим підніманням колін.

 

Приставний крок.

Забігання та вибігання в квадрат боком-вперед.

Забігання в середину та вибігання в сторони.

Стрибкові вправи

Стрибки на двох вправо, вліво.

  «Розніжка»

«Класики»

Вправи в упорах

Пересування в упорі лежачі, ставлячи праву і ліву кисть у  квадратик.

1 хв.

 

 

 

 

 

 

1хв.

 

 

 

1хв.

Максимальна робота рук зігнутих в ліктях та ніг.

 

 

 

 

 

При стрибках приземлятись м’яко.

 

 

 

Упор лежачи правим боком , обличчям до першого квадратика.

2.

Продовжити навчання техніці прийому та передачі м’яча двома руками зверху

 

а) Положення рук, накладання кистей на мяч   і контакт з м'ячем при прийомі та передачі

 

 

 

 

 

б) мітація прийому та передачі мяча двома руками зверху без мяча.

 

 

 

 

 

 

 

в) Підкидання  мяча лівою рукою  над собою та ловіння  в «кошик» із  рук.

(Верхня передача біля стінки намісці та приставним кроком вправо, вліво.)

 

г)Верхня  передача мяча один одному з ловінням мяча. Лівою підкинули, двома руками зверху вперед передали.

 

 

д) У парах: один учень накидає м'яч партнеру, той виконує верхню  передачу над собою, а другу  передачу вперед партнеру.

 

 

 

20хв

 

 

 

4 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

4 хв

 

 

 

 

4 хв

 

 

 

 

4 хв

1.jpg   images.jpg

Руки зігнуті в ліктях, лікті  на рівні плечей. Кисті винесені перед обличчям так, щоб великі пальці знаходилися на рівні брів. Вказівні і великі пальці обох рук утворюють трикутник. Кисті рук при оптимальній напрузі мають форму овалу.

Фронтальний метод.

Стійка волейболіста -звернути увагу на положення рук та ніг, їх узгодження.

Руки тримати весь час вгорі.

Передача уперед викон. за рахунок розгинання рук у ліктях, вперед  подушечками пальців, де все навантаження на три основні пальці.

 

Звернути увагу на узгодження рухів рук та ніг, тримання мяча.

 

Неточний вихід під м'яч (м'яч не перед особою).

Великі пальці напрямок вперед;

лікті широко розведені, кисті рук не утворюють овалу, та пальці поштовху вперед.

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Естафети:

1.  «Прокоти мяч»

Діти добігають до лави, біля лави виконують пересування в стійці волейболіста та котять правою рукою мяч до кінця лави, назад котять мяч по лаві лівою руко.

 

2.  «Веселий обруч»

Діти добігають до гімнастичної лави, та набивають рукою мяч по лаві, стають в обруч і виконують три передачі двома руками зверху над головою.

 

3.  «Мяч капитану»

Діти сідають на лаву, один стоїть,  а капітан  стає в обруч з м’ячем де накидає м’яч стоячому. Той виконує прийом та передачу капітану і сідає останнім на лаву.

 

 

 

 

 

 

 

5 хв

 

Правильність виконання завдання

Виконувати по сигналу вчителя

 

 

 

 

 

 

Пальці рук напружені, контролюють м’яч просуваючи його вперед.

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за стійкою волейболіста та

 положенням рук зверху.

4.

Вимірювання ЧСС

15 с

За 10с. 130 уд/хв. Звернути увагу на самопочуття дітей, емоційний стан.

 

ІІІ. Заключна частина 5 хв.

1.

Комплекс «хатха йоги», на рівновагу та відновлення організму.

Поза дерева

дерр.jpg

 

Поза лелеки

C:\Documents and Settings\User\Рабочий стол\йога пози\01_5_.JPG

 

 

Поза верблюда

 

 

Поза зайця

 

3хв.

Діти дивляться  слайди ,  за вчителем повторюють вправи, увагу зосереджена на виконанні вправи та правильному диханні. Звучить  спокійна музика.

1.  П'яту  правої  ноги  потрібно  розмістити  біля  основи  лівого  стегна, пальці при цьому повинні бути направлені вниз.

2. Утримуючи баланс на лівій нозі, з'єднайте долоні і підніміть руки вгору над головою.

1. Зробіть видих. Пальцями рук, захопіть великі пальці ніг. Великі пальці ніг тримайте міцно.

2. Тримайте голову догори, втягніть діафрагму вгору до грудей, прогніть спину, ноги не згинати в колінах.

3. Зробіть видих і голову помістіть між колін утримувати  20 с.

 1. Встаньте на коліна, стегна і стопи тримайте разом, пальці ніг назад.

2. Зробіть видих, прогніться назад, руки на  п'яти.

3. Одну за одною звільніть кисті рук. Покладіть їх на стегна. Сядьте на підлогу і розслабтеся.

1. Сідниці лежать між ступень.

2. Видихаючи , руки вгору нахил  вперед . Опустіть лоб на підлогу перед колінами, а стегна притисніть до живота. Затримайте дихання і утримуйте це положення  15с.

2.

Шикування та підведення підсумків уроку.Рефлексія  результатів учнями.

1.30 хв

 

 Виправити помилки Обговорення, порівняти свій рівень досягнень

3.

Домашнє завдання:

 

 

Організований вихід із спорт. зали

30 с

• основна група віджимання: 2 Х 10 р.

підготовча віджимання:  2 Х 8 раз;

спеціальна коригуючі вправи по  діагнозам.

 

 

1

 

doc
Додано
30 липня 2018
Переглядів
753
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку