Конспект комплексного заняття з народознавства та образотворчого мистецтва з використанням нетрадиційних технік малювання, ИКТ «Осінь»

Про матеріал
Мета: закріпити знання дітей про природу рідного краю, осінніх змінах в природі, квітах та визначних містах рідного міста, продовжувати вчити дітей малювати гуашшю з використанням нетрадиційних методів малювання. Познайомити дітей з технікою штамп (відбиток печатками). Розвивати творчу уяву, дихальну систему. Виховувати любов до природи рідного краю, охайність у виконанні роботи.
Перегляд файлу

 

Конспект комплексного заняття з народознавства та образотворчого мистецтва з використанням нетрадиційних технік малювання, ИКТ «Осінь»

 

Мета: закріпити знання дітей про природу рідного краю, осінніх змінах в природі, квітах та визначних містах рідного міста, продовжувати вчити дітей малювати гуашшю з використанням нетрадиційних методів малювання. Познайомити дітей з технікою штамп (відбиток печатками). Розвивати творчу уяву, дихальну систему. Виховувати любов до природи рідного краю, охайність у виконанні роботи.

 

Обладнання: презентація «Осінь»,  осіння поляна, аудіо запис «Пори року. Осінь», атрибути до ігор, коктейльні трубочки, фарби, ватман, «штампи», сарафан з білої тканини, клейонка, вологі серветки.

 

Хід заняття:

 

Діти сидять на стільцях.

Вихователь звертається до них:

Діти, давайте пригадаємо, як називається місто в якому ми живемо, як називається область, зараз ми з вами подивимося фотокартки нашого міста і ви вгадаєте, що це за місця?

Слайди місто

Скажіть, в яку пору року вам найбільше подобається наше місто? Чому?

- Сьогодні ми з вами відправимося в незвичайну подорож в країну, де відбуваються дива. Ця країна називається Осінь. Але спочатку давайте з вами згадаємо, що ми знаємо про осінь.

Презентація Осінь

Щоб потрапити в країну Осені, потрібно надіти чарівні черевички (імітують одягання черевичок, закрити очі і вимовити слова-заклинання: "Раз, два, три! Навколо себе повернись, в країні Осені опинись!" Розправимо свої ручки-крильця і полетіли.

Ми летимо над хмарами

А земля пливе під нами

Гай, поле, сад і річка

І дома і чоловічки.

Ми літати втомилися щось

Приземлилися. ...Де ми? Що це?

Слайд будиночок, Осінь

Вихователь:

- Ось ми і потрапили в країну Осені! Яка чудова галявина! Які листочки всі красиві!

- Діти, дивіться, казковий будиночок! Це, напевно, і є будинок господині казкової країни - Осені! Вона залишила нам листа, давайте прочитаємо.

- Здрастуйте, гості дорогі! Я дуже рада, що ви прийшли до мене в гості.

Злий ураган забрав тепло і фарби у сонечка, воно стало блідим, неяскравим. Тепер не зможе воно всіх зігрівати своїми променцями. Я хотіла ще трохи порадувати вас сонячною погодою, що робити - не знаю!

Вихователь:

-Не журися, Осінь! Здається, я знаю, що робити. Наші діти вмілі помічники, вони завжди прийдуть на допомогу. Ми зможемо повернути кольори і тепло твоєму сонечку.

Використовувати будемо техніку «кляксографія», ви звичайно знаєте, що для цього нам потрібні (трубочки), правильно, але в них потрібно з силою дмухати і для цього зараз ми потренуємо наше дихання з допомогою дихальної гімнастики

Дихальна гімнастика

Молодці, бачу готові для роботи. Скажіть які кольори ми будемо використовувати для осіннього сонця?

- Для цього я додам по колу багато - багато жовтої, помаранчевої, червоної фарби, фарба нанесена дуже рідка. А ви візьміть трубочки для коктейлю і згадайте, як цими трубочками можна малювати (відповіді дітей: ставимо цю трубочку прямо на фарбу (від центру до краю) і дмухаємо сильно-сильно). Дивіться, як від нашого різнокольорового контуру сонечка розбігаються такі ж різнокольорові промінчики! Здорово у нас виходить! Вам сподобалося наше сонечко? Кольори повернулися, тепер давайте повернемо тепло.

Гра «Сонечко»

Діти стають у коло, вихователь пропонує кожній дитині потерти свої долоні, потім протягнути сусідові теплі долоні

Осінь, а тобі подобається твоє нове сонечко?

Слайд сонце

- Спасибі вам, діти! Виручили ви мене і всіх жителів моєї країни

Вихователь:

- Але мені здається, Осінь, що ти все ще сумна. Справді, діти!

Слайд Осінь 1

Слайд Осінь 2

- Все навколо таке  яскраве! Я ось теж приготувала новий сарафан з осінніми квітами, але сильний вітер здув всі квіточки з нього.. Ось, подивіться.

Вихователь:

- Ну, з цим наші діти легко впораються!  Допоможемо нашій красуні-Осені стати ще прекрасніше?

Давайте згадаємо квіти, які ростуть у нашому місті восени.

Гра «Склади квітку»

Дітям роздаються конверти з розрізаними картинками квітки, їм потрібно скласти квітку.

Діти, ви знаєте, що це за квіти?

Осінь вам зробила подарунок, ось (виносяться на розносі віночки з квітки), давайте зберемо букет і пограємо в гру.

Інтерактивна гра «Моя улюблена осіння квітка»

Діти стають у коло (букет квітів), вихователь дає мікрофон і дитина називає вибрану квітку, чому вона їй сподобалася.

 

Физхвилинка

Ви любите квіти? Давайте з вами уявимо, що ми - квіточки, і трішки пограємо! .

Разом з вихователем вимовляють слова:

На луках ростуть квіти (розведення рук в сторони)

Небувалої краси.

До сонця тягнуться вони, (потягнутися вгору)

З ними потягнись і ти.

Вітер дме іноді, (махи руками вгорі)

Тільки це не біда.

Нахиляються квіточки, (нахили вперед)

Опускають листочки.

А потім знову встають (потягнутися на носочках вгору)

І як раніше цвітуть.

Вихователь:

- Молодці! Ви були справжніми квіточками! У нас вийшов гарний осінній букет.

 

- Діти, а рвати квіти без причини можна? Збирати великі букети? Чому ви так думаєте? Звичайно ж, ви маєте рацію. Давайте згадаємо вірш про квіти.

 

Якщо ти зірвеш квіти,

Якщо я зірву квіти,

Якщо всі: і я, і ти,

Якщо ми зірвемо квіти,

Спорожніють всі поляни

І не буде краси.

 

Вихователь:

- Давайте повернемо на сарафан красиві осінні квіти і листя! Ми ж з вами вміємо малювати різні квіти.

Сарафан з білої тканини розташовується на столі. Дітям пропонується підійти і стати навколо столу.

Вихователь:

- Діти, нам знадобляться різні штампи для нанесення візерунка на сарафан і поролон, просочений фарбами, приступимо до роботи. Яку фарбу можна підібрати, щоб малюнок був насиченим, яскравим? Правильно, будемо брати тільки найяскравішу і веселу фарбу. А тепер печатками-квітами можна зробити гарну кайму по низу сарафана. Який у нас гарний сарафан вийшов!

Вихователь:

- Осінь, дивись, як гарно прикрасили діти твій сарафан! Такий у тебе був сарафан?

Слайд Осінь і сонце

- Так, звичайно! Тепер у мене є сарафан з красивими квітами, такими ж яскравими, як і все навколо! Спасибі вам величезне, діти! Ви мені дуже допомогли: і мій сарафан прикрасили, і сонечко моє розвеселили.

Вихователь:

- Настав час прощатися з чудовою країною Осені.

- Нам треба повертатися додому. Давайте одягнемо свої чарівні черевички, закриємо очі, обернемося навколо себе і скажемо слова-заклинання: "Раз, два, три! Навколо себе повернись, в дитячий садок ти повернись!"

Розправимо свої ручки-крильця і полетіли.

Ми летимо над хмарами

А земля пливе під нами

Гай, поле, сад і річка

І вдома і чоловічки.

Ми літати втомилися щось

Приземлилися. ...Де ми? Що це?

Слайд місто восени

Так це наше місто восени, подивіться яке воно яскраве і красиве. Ну що, вам подобається Попасна восени.

- Та це ж наш дитячий сад! Ну ось ми і вдома! Вам сподобалася подорож? Що найбільше запам'яталося? Осінь вам сподобалася? А малювати вам сподобалося? А подорожувати? Наступного разу куди б ви хотіли потрапити, в яку країну? Який у вас настрій (відповіді дітей)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Комунальний заклад  «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 2

Попаснянської районної ради Луганської області»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект комплексного заняття

з народознавства та образотворчого мистецтва

з використанням нетрадиційних технік малювання, ИКТ

«Осінь»

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                 підготувала: вихователь  ДНЗ

                                                Вередіна С.В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2017 рік

 

docx
Додано
27 листопада 2021
Переглядів
337
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку