Тема. Угості до казки «Теремок»

Про матеріал
Мета: закріпити вміння дітей лічити в межах трьох,називати числа за порядком, удосконалювати вміння утворювати множини предметів шляхом додавання одиниці та їх порівняння (більше,менше,порівну); закріпити назви геометричних фігур(круг,квадрат,трикутник) та вміння знаходити їх за трьома ознаками за схемою (форма,розмір, колір); вправляти дітей у вмінні орієнтуватися на аркуші (вгорі,внизу,зліва,справа); удосконалювати вміння дітей викладати зображення будинку за схемою з площинних паличок Кьюізенера; розвивати увагу,самостійність, наполегливість ; виховувати працелюбність,інтерес до занять з математики.
Перегляд файлу

Тема.   У гості до казки «Теремок»

Мета: закріпити вміння дітей лічити в межах трьох, називати числа за порядком, удосконалювати вміння утворювати множини предметів шляхом додавання одиниці та їх порівняння (більше, менше, порівну); закріпити назви геометричних фігур (круг, квадрат, трикутник) та вміння знаходити їх за трьома ознаками за схемою (форма, розмір, колір);  вправляти дітей у вмінні орієнтуватися на аркуші (вгорі, внизу, зліва, справа); удосконалювати вміння дітей викладати зображення будинку за схемою з площинних паличок Кьюізенера; розвивати увагу,самостійність, наполегливість ;  виховувати працелюбність,інтерес до занять з математики.

Матеріали: демонстраційний - теремок, іграшкові звірі- мишка,жабка,зайчик, лисичка,вовк,ведмідь, м’ячики - синій, червоний жовтий, клубочок;

Роздатковий - площинні будиночки, звірята, блоки Дьєнеша, схеми до блоків, площинні палички Кьюізенера, схеми будиночків.

                                           Хід  заняття

1.Організаційний момент

Психогімнастика

-Діти,ставайте в коло. Привітаймо одне одного.

«Добрий день!Добрий день!-

Пальчики сказали.

Ми сьогодні всіх малят

Зранку привітали.

-Привітайте наших гостей.

-Подивіться, що в мене в руках. Так, це клубочок. Цей клубочок передав  нам їжачок-лісовичок. Він не простий, а чарівний і дуже любить мандрувати.

-Малята, а чи любите ви казки? Ходімо за клубочком, він проведе  нас  у гості до казки.

Покотився в даль клубочок

Із садочка  на горбочок,

Через поле, через гай

За блакитний небокрай.

2.Основна частина

- Привів нас клубочок на чарівну галявину. В  яку казку ми потрапили?  (Теремок). Скільки теремків? (Один).

- Якось бігла повз нього мишка-шкряботушка. Побачила вона  теремок,зупинилася  та й питає: «Терем-теремок! Хто в теремочку живе?» Ніхто не озивається. Забігла мишка в нього та й стала жити.

-Скільки звіряток живе в теремку? (Один).

-Прискакала до теремка жабка-скрекотушка.

-Терем-теремок!Хто в теремочку живе?

-Я мишка- шкряботушка. А ти хто?

-Я жабка-скрекотушка. Пусти  до себе й мене.

-Скільки звірят живе в теремку?( Діти рахують:один,два).

-Якось пробігав неподалечку зайчик-побігайчик. Побачив він теремок та й питає: «Хто в теремочку живе?»

-Я – мишка-шкряботушка.

-Я – жабка-скрекотушка. А ти хто?

- А я зайчик-побігайчик.

- Іди до нас жити.

- Скільки стало всього звірят? (Діти рахують: всього троє).

- Жили звірята в теремочку дружно: прибирали в теремочку, готували їжу. А коли був час вони виходили на галявину гратися . Подаруємо їм м’ячики.

-  Чого більше – м’ячиків чи звірят? Як перевірити?

- Покладемо перед кожним звірятком по м’ячику.М’ ячиків менше. На скільки м ‘ячиків   менше? (На один).

-Чому ви так вважаєте? (Одна тваринка залишилась без м’яча).

--Як зробити, щоб було порівну? (Покласти ще один м’яч). 

- Отже,всім звірятам вистачило м’ячиків?

- Якого кольору м’яч у мишки? У жабки? У зайчика?

- Хто наступним прибіг до теремка? (лисичка).

Д/гра «Розсели звірят»  

-Малята, звірята в теремочку посперечалися. Вони ніяк не можуть поділити кімнати. Допоможемо розселити звірят.

-Я пропоную поселити зайчика у кімнаті,яка знаходиться угорі справа. Мишка  житиме у кімнаті внизу зліва. Жабка – вгорі зліва. Лисичка – внизу справа.

- Молодці  діти, ви добре впорались із завданням і допомогли звірятам розселитися в теремочку .

Фізкульхвилинка «Ой,на горі жито…»

-Хто ще поселився в теремочку? (Вовчик-братик та ведмідь-набрід). Наш клубочок веде нас далі.

Д/гра « Вручи подарунок »

- Їжачок-лісовичок прислав звірятам посилку з подарунками. Він просить вас допомогти йому рознести ці подарунки  до теремка. Допоможемо їжачкові ?

-Подивимося, що знаходиться в посилці.(Геометричні фігури). Але як же дізнатися, яку геометричну фігуру  ми повинні вручити звірятам ?

-Їжачок прислав вам ще листи. Уважно подивіться,для якої тваринки адресований  ваш лист.(Для зайчика, для мишки…)

-В листі дістаньте схему, в якій зашифрована геометрична фігура.Знайдіть  цю фігуру і вручіть тваринці, яка зображена на вашому листі.

-Звірі дякують їжачкові за подарунки,а вам за допомогу.

Д/гра «Побудуємо будиночки звірятам»

-Скільки звірят стало в теремку?(Багато).

-Тісно стало звірям в теремку.Зрозуміли вони,що краще їм жити окремо і засумували.

-Малята, як ви гадаєте,чи можемо ми допомогти звірятам?

-Побудуймо для звірят будиночки. Оберіть тваринку,для якої ви хочете побудувати будиночок.

-Сьогодні ви будете справжніми будівельниками. Розгляньте уважно схему, за  якою ви будете будувати будинок.

Робота дітей

-Поселіть тваринку у будинок, який ви для неї побудували.

-Який будинок високий чи низенький?

-Залишимо звірят у їхніх нових будиночках. Нам час повертатися назад в садочок.

-А де ж наш клубочок? Він покотився далі в іншу казочку

Підсумок

-Діти,чи сподобалась вам наша подорож у казочку? В якій казці ми побували?

-Що вам сподобалось найбільше?

-Молодці, ви сьогодні гарно працювали.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
27 листопада 2021
Переглядів
534
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку