Тема:Веселі курчата.
Мета:вправляти дітей у створенні листівки , використовуючи техніку айрісфолдінг; удосконалювати навички послідовного наклеювання смужок паперу за схемою ; розвивати уяву ,цілеспрямованість ,креативність під час оздоблення роботи , виховувати емоційно – позитивне ставлення до діяльності і отриманого результату.
Матеріал :рамка з прямокутним отвором ,картон , кольорові смужки , схема – основа, частини тіла курчатка(очі, дзьоб, лапки, крила) ,паперові квіти.
Хід заняття
-Знов ,до нашої майстерні завітали гості. Їм дуже цікаво подивитися чого ви навчилися робити . Покажемо?
-Діти , запрошую вас до чарівної країни КАЗКАРІЇ. Вона виникла дуже давно.Колись люди не уміли ні читати , ні писати .Вони не знали , що таке телевізор , літак , машина . Але мріяли літати високо , бачити одне одного здалеку. Про всі мрії вони і складали розповіді , які називаються казки .
Казок немало є на світі
І веселих , і сумних .
Хіба зможемо прожити ми без них ?
Казка стукає у двері , привітаємо її.
І щоб нам не говорили ми впізнаємо її.
-А з чого народжуються казки ? Хто розповідає їх людям?
(Навколишній світ)
-Так, сама природа кожного дня нашіптує казки . Казкарі їх слухають уважно , записують. Потім ми читаємо ці чудові казки.
- Малята , як ви думаєте які казки подарувала вода?(Русалонька , Золота рибка)
-Які казки розповіли квіти ?(Дюймовочка , Квітка Семиквітка, Красуня і чудовисько)
-Вітер в стороні не сидів , казки теж придумував ,які?(Килим літак, Летючий корабель , Казку про Бабу Ягу)
-Сонце на своїх промінчиках відправляє нам свої казки.Он , промінчик. Я на ньому бачу казку. Тихіше , не спугніть, зараз я її зловлю.Ось ця казочка-маленька , тепленька , пухнаста.
Сонце , немов яєчний жовток, золотилося над світом. Воно випромінювало тепло і життя. По його промінчиках на землю збігали жовті курчата . Пізніше вони зодягнуться в різнобарвні зодяганки , а спочатку всі в жовтому . Бджілка також була жовта , вона від щирого серця припрошувала до жовтого вулика й курчатко , та те не змогло до нього добратися. «Почекай – но, -думало собі.- Довкола пурхають жовті метелики, достемнісінько як я ,отож і я полечу». Курчатко підскочило ,алеж крильця , крильця…тільки малюсенькі пуп’янки по боках , оторочені жовтим пушком … «Нічого, - вирішило курчатко . – Доросту до курки , то високо літатиму.
-Яку гарну казочку розповів сонячний промінчик.
-Давайте створимо цю казку, про курча.
-У вас на столиках є все необхідне.Рамку з отвором необхідно заповнити смужками за схемою.Змастюєм клеєм тільки кінчики смужок.Коли весь отвір заповнений , знімаємо схему. Потім наклеюємо частини тіла курчатка.Прикрашаємо роботу квітами.
Пальчикова гімнастика
Любить Павлик малювати,
Рома – на сопілці грати,
Оля любить вишивати.
Юлечка – плести – в’язати,
Толя гайку закрутити-
Дуже вправні наші діти.
Працюйте охайно , старанно.
Самостійна робота дітей . Індивідуальна допомога.
(музичний супровід)
Розгляд робіт.
-Які ви молодці, гарні роботи .Кожна робота ніби маленька казочка. Ви справжні казкарики.
-Чи сподобалось вам в країні КАЗКАРІЇ?Я впевнена ми в ній будемо частими гостями.