Тема: «Веселі курчата»

Про матеріал
Мета:вправляти дітей у створенні листівки , використовуючи техніку айрісфолдінг; удосконалювати навички послідовного наклеювання смужок паперу за схемою ; розвивати уяву ,цілеспрямованість ,креативність під час оздоблення роботи , виховувати емоційно – позитивне ставлення до діяльності і отриманого результату.
Перегляд файлу

Тема:Веселі курчата.

Мета:вправляти дітей у створенні листівки , використовуючи техніку айрісфолдінг; удосконалювати навички послідовного наклеювання смужок паперу за схемою ; розвивати  уяву ,цілеспрямованість ,креативність  під час оздоблення роботи , виховувати емоційно – позитивне ставлення до діяльності і отриманого результату.

Матеріал :рамка з прямокутним отвором ,картон , кольорові смужки , схема – основа, частини тіла курчатка(очі, дзьоб, лапки, крила) ,паперові квіти.

 

                                              Хід заняття

-Знов ,до нашої майстерні завітали гості. Їм дуже цікаво подивитися чого ви навчилися робити . Покажемо?

-Діти , запрошую вас до чарівної країни КАЗКАРІЇ. Вона виникла дуже давно.Колись люди не уміли ні читати , ні писати .Вони не знали , що таке телевізор , літак , машина . Але мріяли літати високо , бачити одне одного здалеку. Про всі мрії вони і складали розповіді , які називаються казки .

   Казок немало є на світі

   І веселих , і сумних .

   Хіба зможемо прожити ми без них ?

   Казка стукає у двері , привітаємо її.

   І щоб нам не говорили ми впізнаємо її.

-А з чого народжуються казки ? Хто розповідає їх людям?

(Навколишній світ)

-Так, сама природа кожного дня нашіптує казки . Казкарі їх слухають уважно , записують. Потім ми читаємо ці чудові казки.

- Малята , як ви думаєте які казки подарувала вода?(Русалонька , Золота рибка)

-Які казки розповіли квіти ?(Дюймовочка , Квітка Семиквітка, Красуня і чудовисько)

-Вітер в стороні не сидів , казки теж придумував ,які?(Килим літак, Летючий корабель , Казку про Бабу Ягу)

-Сонце на своїх промінчиках відправляє нам свої казки.Он , промінчик. Я на ньому бачу казку. Тихіше , не спугніть, зараз  я її зловлю.Ось ця казочка-маленька , тепленька , пухнаста.

 Сонце , немов яєчний жовток, золотилося над світом.  Воно випромінювало тепло і життя. По його промінчиках на землю збігали жовті курчата . Пізніше вони зодягнуться в різнобарвні зодяганки , а спочатку всі в жовтому . Бджілка також була жовта , вона від щирого серця припрошувала до жовтого вулика й курчатко , та те не змогло до нього добратися. «Почекай – но, -думало собі.- Довкола пурхають жовті метелики, достемнісінько як я ,отож і я полечу». Курчатко підскочило ,алеж крильця , крильця…тільки малюсенькі пуп’янки по боках , оторочені жовтим пушком … «Нічого, - вирішило курчатко . – Доросту до курки , то високо літатиму.

-Яку гарну казочку розповів сонячний промінчик.

-Давайте створимо цю казку, про курча.

-У вас на столиках є все необхідне.Рамку з отвором необхідно заповнити смужками за схемою.Змастюєм клеєм тільки кінчики смужок.Коли весь отвір заповнений , знімаємо схему. Потім наклеюємо частини тіла курчатка.Прикрашаємо роботу квітами.

Пальчикова гімнастика

  Любить Павлик малювати,

   Рома – на сопілці грати,

   Оля любить вишивати.

   Юлечка – плести – в’язати,

   Толя гайку закрутити-

   Дуже вправні наші діти.

Працюйте охайно , старанно.

Самостійна робота дітей . Індивідуальна допомога.

(музичний супровід)

Розгляд робіт.

-Які ви молодці, гарні роботи .Кожна робота ніби маленька казочка. Ви справжні казкарики.

-Чи сподобалось вам в країні КАЗКАРІЇ?Я  впевнена ми в ній будемо частими гостями.

         

 

 

docx
Додано
27 листопада 2021
Переглядів
301
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку