Контрольно - підсумкове заняття для молодшої групи. Тема: Мандрівка з зайчиком

Про матеріал
Мета:закріпити знання дітей про овочі та їх якості; про відомих свійських і диких тварин та спосіб їх живлення; продовжувати вчити складати описову розповідь за допомогою вихователя; відповідати на запитання повним реченням; виробляти інтонаційну виразність мови, створювати хороший настрій емоційне піднесення; порівнювати геометричні фігури з предметами схожими за формою (кругла тарілка, блокнот квадратний); закріпити поняття «один», «багато»; «великий», маленький»;вміння порівнювати дві групи предметів; розвивати пам'ять увагу, мислення; виховувати організованість, уміння слухати і розуміти запитання вихователя.
Перегляд файлу

Контрольно - підсумкове заняття для  2 молодшої групи.

Тема: Мандрівка з зайчиком

Мета: закріпити знання дітей про овочі та їх якості; про відомих свійських і диких тварин та спосіб їх живлення; продовжувати вчити складати описову розповідь за допомогою вихователя; відповідати на запитання повним реченням; виробляти інтонаційну виразність мови, створювати хороший настрій емоційне піднесення; порівнювати геометричні фігури з предметами схожими за формою (кругла тарілка, блокнот квадратний); закріпити поняття «один», «багато»; «великий», маленький»; вміння порівнювати дві групи предметів; розвивати пам'ять увагу, мислення; виховувати організованість, уміння слухати і розуміти запитання вихователя.

Матеріал: демонстраційний: геометричні фігури (круг, трикутник, квадрат, прямокутник); ялинка; іграшки: зайчик; білочка; кошики – 3 шт; овочі (помідор, буряк, огірок, морква, цибуля); схема «Овочі»

роздатковий: перфокарти; картки зі смужками; яблучка;грибочки;олівці (зелені, жовті); олівці (прості) Д/г «Довгий-короткий»; Д/г «На яку геометричні фігуру схоже»;

 

Хід заняття

І. Вступна частина

Вихователь: Діти, нещодавно яка була пора року? (Оcінь). Так, осінь. А яка осінь? (Щедра, багата, золота, дощова). Осінь – така чудова пора. Що відбувалося з листочками на деревах? (Вони опадали)? А якого кольору були листочки? (Жовті, золоті, червоні.). Правильно, зараз діти яка пора року? (Зима). А зима яка в нас? (Холодна, морозна, сніжна). Так, молодці.

- Ой, малята, ви чуєте, хто шарудить, хто це тут сховався? (Дістаю зайчика). Хто це? (Зайчик). – Малята це зайчик – побігайчик. Зайчик дуже допитливий і любить подорожувати, і пропонує нам вирушити у дорогу. Діти , а ми можемо так роздягнені піти на вулицю?(Ні). А який одяг нам потрібно одягти? (Зимовий). А що ми вдягнемо? (Куртку, кофту, шапку, рукавички). А взуємо що? (Чобітки). Так, молодці. Дітки, а на вулиці холодно, і морозець є, давайте йому розкажемо віршик, щоб він нас не щипав за щічки

Морозець, морозець

Не щипай за щічки,

Теплі валянки у нас,

Шуба й рукавички.

Морозець, морозець!
Плещемо в долоні.
У дівчаток і хлоп’ят
Носики червоні.

-Ну, що ж вирушаємо у дорогу.

ІІ. Основа частина

- Малята, до зайчика завітали друзі, сядьте за столи. Які лісові тваринки прийшли? (Лисичка, зайчик, ведмідь). Так, ой, а вони чомусь такі сумні, давайте їм подаруємо малюнки на згадку. Скажіть будь-ласка, а лисичка в казці що з’їла? (Колобка). Так. А скільки колобків вона з’їла? (Одного), А ми з вами намалюємо два колобка. А пригадайте якого кольору колобок? (Жовтого). Вірно, беремо жовтий олівець і малюємо колобків, у віконечку під лисичкою.

- Скажіть діти, а зайчик що полюбляє? (Морквинку, капусту). Так, давайте зайчика пригостимо капустинкою, а яким кольором будемо малювати капусту? (Зеленим).Беремо олівець і малюємо капусту під зайчиком.

- Діти, а де ведмедик спить? (В барлозі). А як ви думаєте у нього там є світло? (Ні).  А ну давайте намалюємо йому світло, а яким кольором будемо малювати (Жовтим).

- Молодці малята, ходімо далі.

- Погляньте діти, що це за кошик тут лежить. Ой кошик ворушиться. Зайчик злякався, діти а ви боїтеся до кошика підійти? (Так). А як ви гадаєте, що у кошику? (Відповіді дітей)

- А давайте з вами подивимось, чи  були ми праві, що ж там у кошику

-Діти, що це (Квадрат, трикутник, прямокутник, круг)

-А одним словом, як можна сказати? (Геометричні фігури)

-Так, дітки, але тут у кошику ще щось є, що це.

(Зачитую записку. «Це фігури не прості, це фігури чарівні, як хочеш далі подорожувати, потрібно  всі завдання розв’язати»).

- Діти, ми хочемо далі подорожувати? (Так)

 - Розв’яжемо завдання? (Так)

1. Діти, у вас на столах, лежать ось такі картки зі смужечками, якого кольору верхня смужка?(Синя). Якого кольору нижня смужка (Жовта)

-Так, на верхню смужечку покладіть один грибочок, а внизу два яблучка

 - А тепер порахуємо скільки в нас грибочків вгорі? (Один)

- А яблучок скільки (Два)

- Діти, а чого більше, грибочків чи яблучок?(Яблук) На скільки більше?  (На один). А чого менше, яблучок чи грибочків? На скільки менше? А що треба зробити щоб їх було порівну? (Забрати одне яблучко або докласти один грибочок). Так, докладіть один грибочок.

(Самостійна робота дітей)

-Зараз зайчик –побігайчик подивиться, як ви виконали завдання, зайчик каже що ви розумнички, гарно впорались.

-Мілана зайчик-побігайчик запитує, скільки в тебе грибочків? (Два), а яблучок? (Два). Отже, скільки в тебе всього грибочків і яблучок (Порівну).

-Так молодець

2. -У нас є ще одне завдання, ось візьміть на столах таке зображення. Діти, хто тут зображений? (Миші). Так. А скільки мишей? (Дві). Вірно, а які миші за розміром? (Велика і маленька). Але в цих мишок дещо трапилось і вони засумували, подивіться, що з ними не так? (не вистачає хвостика). А чим ми можемо  їм допомогти? (Домалювати хвостик). Так, але в великої мишки який буде хвостик? (Довгий).А в маленької? (Короткий). А якого кольору мишки? (Сірого), отже хвостик якого кольору будем домальовувати? (Сірого). Молодці, візьміть олівці, і розвеселіть мишок, домалюйте їм хвостики.

(Самостійна робота дітей)

3. - Ой, дітки молодці, мишки задоволені і хочуть щоб ви виконали ще одне завдання. У вас є на столах ось такі картки. На цих картах зображені предмети які схожі на геометричні фігури, і  у вас  в  тарілочці лежать геометричні фігури, покладіть до предмета ту геометричну фігуру на яку він схожий.

(Самостійна робота дітей)

  • Молодці виконали завдання, і тепер зайчик говорить що ми можемо вирушати далі, давайте трішки відпочиньмо і вирушимо в дорогу.

Фізкультхвилинка

Навкруги вітер гуляє

(Ходьба на місці).

Моє деревце хитає.

(Руки підняти в гору, нахилити вправо, вліво).

Угору тягнутися,

(Стати на вшпиньки).

А йому не піддаюся.

(Потягнутися).

Тихше, тихше, вітерець,

(Повільно опустити руки).

Вгомонися на кінець.

-Малята, а хто це там плаче? Ви не чуєте? А ну роздивіться.( Діти знаходять білочку). Хто це? (Білочка). Так, це подружка зайчика.

 - Білочко, що трапилось?

Білочка: Мені ведмедик подарував на день народження ось такий кошик,  але я не знаю, що там і як воно називається, і що з ним треба робити

- Дітки, а давайте подивимось що ж там, що у кошику діти? (Овочі)

-А яка пора року приносить такі щедрі дарунки? (Осінь). Правильно, молодці.

-Дітки, чим же ми можемо допомогти білочці? (Розказати, що за овочі)

-Так, ну що ж  розкажемо білочці, як вони називаються і що з ними можна робити?

-Так.

-Розказувати ми будемо, ось за цією схемою. Я вам нагадаю як.

«Це морквинка. Вона помаранчева. Схожа на трикутник. Вона велика. Солодка на смак. Росте на городі. З неї можна готувати сік, борщ, салат.»

(Діти складають невеличке оповідання за схемою)

-Дітки, молодці, тепер білочка буде знати що це за овочі і як вони називаються.

-А за те що ви їй розповіли білочка дякує вам за допомогу. І на згадку дарує ось такий кошик горішків.

(Вихователь дістає кошик з горішками)

ІІІ. Підсумок.

- Дітки, кого ми сьогодні зустріли?

- А де ці тваринки живуть?

- Малята, що ми сьогодні з вами робили?

- Які ігри вам сподобались найбільше?

docx
Додано
27 листопада 2021
Переглядів
620
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку