Конспект конкурсного уроку з елементами футболу

Про матеріал
Урок-Учасник конкурсу на кращій урок з елементами футболу. Переможець обласного етапу.
Перегляд файлу

КОНСПЕКТ УРОКУ

з предмета «Фізична культура»,

для учнів 7 класу

Модуль: Футбол

Тема:Ознайомлення з футзалом та його основними технічними елементами.  Розвиток фізичних якостей шляхом використання  рухливих ігор з м’ячем.

Завдання:

Освітні:

  1. Ознайомити з особливостями  виконання технічних елементів у футзалі.

2. Повторити техніку виконання прийому та передачі мяча у футболі.

3. Повторити техніку виконання ведення м’яча без зорового контролю.

Оздоровчі:                                                                                                                                                                       1. Сприяти формуванню правильної постави при виконанні комплексу ЗРВ з мячем.                                                 

2. Сприяти розвитку фізичних якостей: спритності, координації, швидкості, які необхідні сучасному футболісту.

 Виховні:         

1. Виховувати уважність та старанність під час виконання технічних елементів за для правильного формування вмінь та навичок.                                                                                                                                             2. Формувати вміння спілкуватися в різних ситуаціях, нівелювати конфлікти.

3. Виховувати ініціативність, активність, відповідальність, відвагу, усвідомлення важливості співпраці під час ігрових ситуацій.

Тип уроку: учбово-тренувальний.

Обладнання та інвентар: м’ячі футбольні,м’ячі футзальні, стійки, обручі,

 міні-ворота , г/лави.

Місце проведення: спортивний зал, СЗШ №23 м. Кам’янське.

Дата проведення: 22.03.2019 р.

 

 

 

 

 

 

 

Зміст уроку

Дозування

ЗМВ

І.

Підготовча частина уроку

14хв

 

1.

Організаційний момент: вхід до спортивної зали, шикування, привітання, повідомлення завдань уроку.

БЖД.

2хв

Шикування в шеренгу.

Клас поділений на дві команди.

Правила Т.Б. під час

 проведення рухливих ігор.

2.

Вимірювання ЧСС за 10

20

Звернути увагу на дітей з з підвищеним пульсом. Пульс

не повинен бути більшим

ніж 75-90 уд./хв.

3.

Презентація футзалу, як окремого виду спорту та ознайомлення з відмінностями

футзального м’яча від футбольного.

2хв

Мультимедійний профайл з власним коментарем та рефлексією від здобувачів

освіти.

3.

Перешикування в дві колони.

20”

Поворотом у русі.

 

C:\Users\Никита\Desktop\урок учитель года\рис2.jpg

4.

Вправи у русі:

4хв

 

4.1

Ходьба та її різновиди:

1хв.

 

 

звичайна;

8-10м

Темп середній

 

На носках, руки вгору;

8-10м

Слідкувати за правильною

 

На пятках, руки за голову;

8-10м

поставою.

 

На зовнішній стороні стопи, руки вперед;

8-10м

Дистанція – 2 кроки.

4.2

Біг та його різновиди:

3хв.

 

 

  • звичайний;

10-12м

Середній темп

 

  • з високим підніманням стегна;

 

 

  • приставним правим, лівим боком

10-12м

Діаганаль-стегно піднімається до кута

 90*, спина пряма.

Середня смуга–обличчям один до одного

 

  • з закиданням гомілок ,.

10-12м

Діаганаль-слідкувати за роботою рук

 

  • правим, лівим схресним кроком;

10-12м

Узгоджувати рухи з командою

Середня смуга–обличчям один до одного

 

  • вистрибування у гору на кожен крок, руки у гору.

10-12м

Діаганаль-слідкувати за роботою рук

5.

Вимірювання ЧСС за 10’’

20’’

ЧСС не повинно

 перебільшувати 120-140 уд./хв.

6.

Перешикування в 2 кола

Спеціальні вправи з м’ячем:

1.Футбольний- передача щекой

   Фут зальний-передача щекой

2. Футбольний- передача підйомом

   Футбольний- передача підйомом

3.Футбольний- передача головою

 Футбольний- передача підошвою.

30’’

 

3-4 р

3-4 р

3-4 р

3-4 р

3-4 р

3-4 р

 

 

 

 

 

 

 

Учні які стоять во внутрішньому колі виконують спеціальні

вправи , постійно переміщуються

Гравці, які стоять у великому колі тримають через одного фут зальний м’яч та футбольний м’яч, за командою починають виконувати

передачі  на партнерів внутрі кола. Після кожної вправи зміна місць

ІІ.

Основна частина уроку

26хв.

 

7.

Гра «Хто швидше»

- щека

- 2 стегна

- голова

- ведення

5’

4 рази

Змагальний метод. Учні виконують задану вправу, а за командою повинні оббігти любий конус який стоїть по периметру майданчика, той хто останій прибіг, той приносить команді суперника перемогу.

8.

Гра «Збери трійку

5’

5 раз

Діти стоять в колі у кожного фішка(дім), за сигналом діти рушають в коло, де знаходяться конуси, вони  повинні взяти тільки один конус і принести його в свій дім, кожного разу тільки один конус. Можна також забирати конусу сусіда, коли його немає вдома. Гра зупиняється коли один з учнів збере 3 конуси.

 

9.

Рухлива гра «Спритні квачі»

На волейбольному майданчику грає 2 команди по 10 гравців. У одної команди у кожного м’яч вони рівномірно розташовуються по в\б майданчику. Друга команда без м’ячів шикується по лицьовій волейбольній в шеренгу. За сигналом вчителя перша команда виконує передачі м’яча і намагається заквачити дітей  протилежної команди, які бігають по майданчику.

5’

3-4 рази

Виконувати за правилами гри.

З м’ячем не можно робити більше 2 кроків

Виграє команда, яка за 1 хв. закваить більше гравців.

10.

«М’яч за лінію» На волейбольному майданчику грає 2 команди. У одної команди м’яч. За сигналом вчителя перша команда виконує передачі м’яча і намагається покласти м’яч за лицеву лінію волейбольного майданчику.

5’

3-4 рази

Слідкувати за виконанням за правилами гри.

11.

Рухлива гра «Футбольний рахунок»

Футбольна естафета –ведення поміж фішок- удар м’яча щекою в гімнастичну лаву, повертається веденням м’яча

5’

3 рази

поточний метод. За сигналом вчителя команди повинні з себе скласти заданний рахунок.

5.

Перешикування в одну шеренгу.

1хв.

 

III.

Заключна частина

5хв.

 

1.

Вимірювання ЧСС за 10

20”

ЧСС

не повинен бути більшим

ніж 140-165 уд./хв. Звернути увагу на дітей з підвищеним пульсом.

2.

Гра на відновлення та увагу

 «Заплутайка»

2хв.

 Учні стають в коло беруться за руки та виконують

кроки почергово тільки правою  ногою той хто впав той і програв.

3.

Підведення підсумків, виявлення кращих учнів на уроці.

1хв.

Нагородження оплесками команди переможця.

4.

Вимірювання ЧСС за 10

20”

ЧСС 100 уд./хв.

5.

Домашнє завдання

1’

Вправи з малим мячем без зорового контролю:

- підкидання;

- перекочування;

- жонглювання.

Вигадати свою вправу з малим м’ячем і навчити робити її

інших. (вмієш сам – навчи іншого).

6.

Прощання та організований вихід із залу.

2          10’’

 

 

Вчитель: Ненашев М.Ю.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додав(-ла)
Ненашев Никита
Додано
6 квітня 2020
Переглядів
549
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку