КОНСПЕКТ УРОКУ
з предмета «Фізична культура»,
для учнів 7 класу
Модуль: Футбол
Тема:Ознайомлення з футзалом та його основними технічними елементами. Розвиток фізичних якостей шляхом використання рухливих ігор з м’ячем.
Завдання:
Освітні:
2. Повторити техніку виконання прийому та передачі м’яча у футболі.
3. Повторити техніку виконання ведення м’яча без зорового контролю.
Оздоровчі: 1. Сприяти формуванню правильної постави при виконанні комплексу ЗРВ з м’ячем.
2. Сприяти розвитку фізичних якостей: спритності, координації, швидкості, які необхідні сучасному футболісту.
Виховні:
1. Виховувати уважність та старанність під час виконання технічних елементів за для правильного формування вмінь та навичок. 2. Формувати вміння спілкуватися в різних ситуаціях, нівелювати конфлікти.
3. Виховувати ініціативність, активність, відповідальність, відвагу, усвідомлення важливості співпраці під час ігрових ситуацій.
Тип уроку: учбово-тренувальний.
Обладнання та інвентар: м’ячі футбольні,м’ячі футзальні, стійки, обручі,
міні-ворота , г/лави.
Місце проведення: спортивний зал, СЗШ №23 м. Кам’янське.
Дата проведення: 22.03.2019 р.
№ |
Зміст уроку |
Дозування |
ЗМВ |
І. |
Підготовча частина уроку |
14хв |
|
1. |
Організаційний момент: вхід до спортивної зали, шикування, привітання, повідомлення завдань уроку. БЖД. |
2хв |
Шикування в шеренгу. Клас поділений на дві команди. Правила Т.Б. під час проведення рухливих ігор. |
2. |
Вимірювання ЧСС за 10” |
20” |
Звернути увагу на дітей з з підвищеним пульсом. Пульс не повинен бути більшим ніж 75-90 уд./хв. |
3. |
Презентація футзалу, як окремого виду спорту та ознайомлення з відмінностями футзального м’яча від футбольного. |
2хв |
Мультимедійний профайл з власним коментарем та рефлексією від здобувачів освіти. |
3. |
Перешикування в дві колони. |
20” |
Поворотом у русі.
|
4. |
Вправи у русі: |
4хв |
|
4.1 |
Ходьба та її різновиди: |
1хв. |
|
|
звичайна; |
8-10м |
Темп середній |
|
На носках, руки вгору; |
8-10м |
Слідкувати за правильною |
|
На п’ятках, руки за голову; |
8-10м |
поставою. |
|
На зовнішній стороні стопи, руки вперед; |
8-10м |
Дистанція – 2 кроки. |
4.2 |
Біг та його різновиди: |
3хв. |
|
|
|
10-12м |
Середній темп |
|
|
10-12м |
Діаганаль-стегно піднімається до кута 90*, спина пряма. Середня смуга–обличчям один до одного |
|
|
10-12м |
Діаганаль-слідкувати за роботою рук |
|
|
10-12м |
Узгоджувати рухи з командою Середня смуга–обличчям один до одного |
|
|
10-12м |
Діаганаль-слідкувати за роботою рук |
5. |
Вимірювання ЧСС за 10’’ |
20’’ |
ЧСС не повинно перебільшувати 120-140 уд./хв. |
6. |
Перешикування в 2 кола Спеціальні вправи з м’ячем: 1.Футбольний- передача щекой Фут зальний-передача щекой 2. Футбольний- передача підйомом Футбольний- передача підйомом 3.Футбольний- передача головою Футбольний- передача підошвою. |
30’’
3-4 р 3-4 р 3-4 р 3-4 р 3-4 р 3-4 р |
Учні які стоять во внутрішньому колі виконують спеціальні вправи , постійно переміщуються Гравці, які стоять у великому колі тримають через одного фут зальний м’яч та футбольний м’яч, за командою починають виконувати передачі на партнерів внутрі кола. Після кожної вправи зміна місць |
ІІ. |
Основна частина уроку |
26хв. |
|
7. |
Гра «Хто швидше» - щека - 2 стегна - голова - ведення |
5’ 4 рази |
Змагальний метод. Учні виконують задану вправу, а за командою повинні оббігти любий конус який стоїть по периметру майданчика, той хто останій прибіг, той приносить команді суперника перемогу. |
8. |
Гра «Збери трійку |
5’ 5 раз |
Діти стоять в колі у кожного фішка(дім), за сигналом діти рушають в коло, де знаходяться конуси, вони повинні взяти тільки один конус і принести його в свій дім, кожного разу тільки один конус. Можна також забирати конусу сусіда, коли його немає вдома. Гра зупиняється коли один з учнів збере 3 конуси.
|
9. |
Рухлива гра «Спритні квачі» На волейбольному майданчику грає 2 команди по 10 гравців. У одної команди у кожного м’яч вони рівномірно розташовуються по в\б майданчику. Друга команда без м’ячів шикується по лицьовій волейбольній в шеренгу. За сигналом вчителя перша команда виконує передачі м’яча і намагається заквачити дітей протилежної команди, які бігають по майданчику. |
5’ 3-4 рази |
Виконувати за правилами гри. З м’ячем не можно робити більше 2 кроків Виграє команда, яка за 1 хв. закваить більше гравців. |
10. |
«М’яч за лінію» На волейбольному майданчику грає 2 команди. У одної команди м’яч. За сигналом вчителя перша команда виконує передачі м’яча і намагається покласти м’яч за лицеву лінію волейбольного майданчику. |
5’ 3-4 рази |
Слідкувати за виконанням за правилами гри. |
11. |
Рухлива гра «Футбольний рахунок» Футбольна естафета –ведення поміж фішок- удар м’яча щекою в гімнастичну лаву, повертається веденням м’яча |
5’ 3 рази |
поточний метод. За сигналом вчителя команди повинні з себе скласти заданний рахунок. |
5. |
Перешикування в одну шеренгу. |
1хв. |
|
III. |
Заключна частина |
5хв. |
|
1. |
Вимірювання ЧСС за 10” |
20” |
ЧСС не повинен бути більшим ніж 140-165 уд./хв. Звернути увагу на дітей з підвищеним пульсом. |
2. |
Гра на відновлення та увагу «Заплутайка» |
2хв. |
Учні стають в коло беруться за руки та виконують кроки почергово тільки правою ногою той хто впав той і програв. |
3. |
Підведення підсумків, виявлення кращих учнів на уроці. |
1хв. |
Нагородження оплесками команди переможця. |
4. |
Вимірювання ЧСС за 10” |
20” |
ЧСС 100 уд./хв. |
5. |
Домашнє завдання |
1’ |
Вправи з малим м’ячем без зорового контролю: - підкидання; - перекочування; - жонглювання. Вигадати свою вправу з малим м’ячем і навчити робити її інших. (вмієш сам – навчи іншого). |
6. |
Прощання та організований вихід із залу. |
2 10’’ |
|
|
Вчитель: Ненашев М.Ю. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|