Конспект за структурою креативного уроку, який дозволяє удосконалити вміння учнів виконувати піднесення одночленів до степеня та множення одночленів; формувати вміння міркувати за аналогією; сприяти вдосконаленню обчислювальних навичок; виховувати впевненість у власних силах, позитивне ставлення до навчання.
Тема уроку: Піднесення одночленів до степеня
Мета уроку:
– навчальна: удосконалити вміння учнів виконувати піднесення одночленів до степеня та множення одночленів;
– розвивальна: формувати вміння міркувати за аналогією; сприяти вдосконаленню обчислювальних навичок;
– виховна: виховувати упевненість у власних силах, позитивне ставлення до навчання, скрупульозність, наполегливість.
Тип уроку : удосконалення вмінь і навичок.
ХІД УРОКУ
І. Організаційний етап
Перевірити готовність учнів до уроку, налаштувати на роботу.
ІІ. Перевірка домашнього завдання
Перевірка асистентами вчителя за зразком.
Блок І. Інтелектуальна розминка
Виконання усних вправ з вибором правильної відповіді.
Завдання: Виконайте множення одночленів:
Блок 2. Мотивація
Сьогодні ми зробимо ще один крок
В країну алгебри чудову,
Що сьогодні чекає нас знову.
Щоб нам швидше до неї попасти,
Потрібно іспит кмітливості скласти.
Тож зосередьтеся, стежте пильно,
Щоб всі завдання розв’язати вірно.
ІІІ. Формування мети й завдань уроку.
Блок 3. Змістовна частина
ІV. Застосування вмінь і навичок у змінених ситуаціях
1. Обчисліть значення виразу:
1) ; 2) ; 3) ; 4) ; 5) ; 6) .
2. Які з одночленів записано у стандартному вигляді? Назвіть для них коефіцієнт та степінь:
1) ; 2) ; 3) ; 4) .
3. Яка з рівностей правильна? Чому?
1) ; 2) ; 3) ;
4) .
№№ 334 - усно
Виконання письмових вправ
1) ; 2) ; 3) ;
4) ; 5) ;
6) ; 7) .
2. Подайте у вигляді добутку двох одночленів, один з яких дорівнює :
1) ; 2) ; 3) ; 4) .
3. Відомо, що . Знайдіть значення виразу:
1) ; 2) ; 3) .
№№ 346, 351, 354
Блок 4. Психологічне розвантаження
На повіки натискайте,
Потім пальці відпускайте.
Півхвилини посидіть,
Вправу знову повторіть.
Подивись на кінчик носа,
Потім глянь удалину,
Зиркни на сусіда скоса.
Вправо, вліво! Ну ж бо! Ну!
А тепер розправте спину,
Прямо гляньте — відпочиньте.
Погляд в точці сфокусуйте
І довільно релаксуйте.
Міцно-міцно тріть долоні,
До очей їх прикладіть.
Масажуйте очі легко
І заняття знов почніть!
Блок 5. Комп’ютерна інтелектуальна підтримка
Піднести одночлен до степепеня: https://learningapps.org/3757013
V. Етап корекції умінь і навичок
Навчальна самостійна робота трьох рівнів складності (збірник задач Мерзляк Т.Г., стор. 20)
Розв’язуючи завдання учні мають право консультуватися у вчителя щодо незрозумілих завдань.
Блок 7. Головоломка
Математичні загадки: https://learningapps.org/1622172
Знайти закономірність і записати відсутнє число.
(16 + 11) : 9 = 27 : 9 = 3 (25 + 14) : 13 = 39 : 13 = 3 (16 + 5) : ? = 3
? = 21 : 3
? = 7
Блок 8. Рефлексія
VІ. Пiдсумок уроку
Було цікаво…
Було складно…
Тепер я знаю…
Я зрозумів, що…
Тепер я вмію…
VІІ. Домашнє завдання
Повторити п. 6,7 ; виконати №№ 345, 350, 352,353.
Творче завдання: Підібрати цікаві головоломки і ребуси.