Урок 2 "Повторення вивченого за 6 клас"

Про матеріал

На початку нового навчального року бажано повторити те, що вивчалось раніш. І діти підготовляться до сприйняття нових тем, і вчителеві буде простіше пояснювати щось нове

Перегляд файлу

Урок 2.

Тема.  Повторення. Рівняння.

Цілі:

навчальна: нагадати основні властивості рівнянь; означення модуля.

розвивальна: розвивати математичну мову, аналітичне мислення.

виховна: виховувати культуру математичного запису в зошиті та на дошці.

Тип уроку: урок  повторення, систематизації та узагальнення вивчення.

Хід уроку.

І. Організаційний момент. ( 5 хвилин)

1. Перевірити домашнє завдання.

2. Провести опитування теоретичного матеріалу з питань:

    Які числа ви знаєте?

  • Які числа називають натуральними, цілими, раціональними?
  • Правило додавання (віднімання) звичайних дробів.
  • Правило додавання (віднімання) чисел з різними знаками.
  • Правило множення (ділення) звичайних дробів.
  • Правило множення (ділення) чисел з різними знаками.

 

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Опитування учнів (7 хвилин)
  1. Що ми називаємо рівнянням?
  2. Які властивості рівняння ви знаєте?
  3. Що називається модулем?
  4. Нагадайте алгоритм розв’язування рівнянь з модулем.
  5. Що називається пропорцією?
  6. Сформулюйте основну властивість пропорції.

 

  1. Розв’язування вправ.
  1. Розв’язати рівняння за допомогою пропорції:

;

.

  1. Розв’язати рівняння:

12 - 4(х – 1,2)=15;

-5 (у – 7)=30 – (2у+1).

3.  Розв’язати рівняння з модулем:

;

.

  1. Провести перевірочну роботу «квест».

Математичний квест. ( 7 клас)

Рівняння. Степені.

І варіант (слабкий)

  1. Розв’язати рівняння:

 

9 – 4х = 3х – 40.

 

Корінь рівняння підставити у друге завдання замість літери «».

 

  1. Піднести до степеня

. 

Значення виразу підставити в третє завдання замість «».

 

  1. Обчислити:

.

Результат підставити замість «» в наступне завдання.

 

  1. Розв’язати рівняння:

.

 

 

Математичний квест. ( 7 клас)

Рівняння. Степені.

ІІ варіант (середній)

  1. Розв’язати рівняння:

 

4 – 6(х+2) = 3 – 5х.

 

Корінь рівняння підставити у друге завдання замість літери «».

 

  1. Піднести до степеня:

.

Значення виразу підставити в третє завдання замість «».

 

  1. Обчислити:

.

 

Результат підставити замість «» в наступне завдання.

 

  1. Розв’язати рівняння:

.

 

 

Математичний квест. ( 7 клас)

Рівняння. Степені.

IIІ варіант (сильний)

  1. Розв’язати рівняння:

 

.

 

Корінь рівняння підставити у друге завдання замість літери «».

 

  1. Піднести до степеня

.

Значення виразу підставити в третє завдання замість «».

 

  1. Обчислити:

.

Результат підставити замість «» в наступне завдання.

 

  1. Розв’язати рівняння:

.

 

V.  Підсумки уроку.

Учитель оцінює найбільш активних учнів.

Виставляє оцінки.

VI.  Домашнє завдання.

 

docx
До підручника
Алгебра 7 клас (Мерзляк А.Г., Полонський В.Б., Якір М.С.)
Додано
13 липня 2018
Переглядів
4096
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку