Конспект логопедичного заняття в старшій групі На тему: «Завдання від Оленки»

Про матеріал
Інтегроване заняття вихователя ЗДО для дітей старшого дошкільного віку. Заняття спрямоване : активізувати словник дітей; розвивати вміння дітей встановлювати дружні емоційні контакти з дорослими та однолітками; формувати у дітей самоконтроль за вимовою звуків.
Перегляд файлу

Конспект логопедичного заняття в старшій групі

На тему: «Завдання від Оленки»

Мета: розвивати зорове сприйняття, логічне мислення, пам'ять, увагу, сила голосу, розвивати вміння дітей встановлювати дружні емоційні контакти з дорослим та однолітками;

  виховувати самостійність, відповідальність, доброзичливість, взаємоповагу один до одного;

навчати вдосконалювати вміння вести діалог один з одним, формувати самоконтроль за вимовою звуків.

Матеріал: Д/Г: « Гніздечко для пташок», «Неслухняні звуки», графічний диктант: «Черепаха», Скоромовки, чистомовки, вправа «Утворюємо букви з пальців рук», артикуляційна вправа.

Хід заняття

Грає музика. Стають півколом.

Діти вітаються і виконують вправу, спрямовану на покращання емоційного настрою дітей, на розвиток загальної та дрібної моторики.

З добрим ранком, оченята! (Погладжування повік)

Ви прокинулися? (З’єднати великий і вказівний пальці, зображуючи «бінокль»)

З добрим ранком, вушка! (Погладжування вух)

Ви прокинулися? (Прикладання долонь до вух)

З добрим ранком, ручки! (Погладжування кистей рук)

Ви прокинулися? (Поплескати в долоні)

З добрим ранком, ніжки! (Погладжування стегон)

Ви прокинулися? (Потопати ногами)

З добрим ранком, сонце! (Розвести руки в сторони)

Ми прокинулися! (Широко посміхнутися).

Артикуляційна вправа

Ну а зараз ми усі

зробим вправи помічні.

Язичок вправляти діти

дуже люблять всі на світі.

 

У будиночку своєму язичок шукає двері     (вправа "Горішки")

На прогулянку зібрався він умився  (вправа "Смачне варення")

Причесався  (рухи язиком згори вниз, торкаючись губ)

На сусідів озирнувся вправо-вліво обернувся (рухи язичком вправо-вліво)

Вниз упав (витягнути язик)

Вгору забрався (підняти язик вгору до носика)

Раз, і в ротику сховався ( закрити рот)

Знову вийшов язичок погуляти до діточок

Заглядав у віконечка  (рухи язиком вправо-вліво )

Гріється на сонечку (витягнути і широко розпластати язик)

Тут повіяв вітерець заховався пустунець  (закрити рот)

В гості кішечка прийшла. Просить: "Дайте молочка". (язичок лакає)

Потім коник прискакав. Все копитом вибивав. (прицмокування язика до піднебіння)

"Тпр-ру",- сказав і геть помчав

А тут двері відчинились. Появились гості товсті (надути щічки)

За ними худі - лиш шкіра та кості (втягнути щічки всередину рота)

Ми їм щиро усміхнулись  (вправа "Усмішка")

Поцілувати потягнулись  (вправа " Хоботок")

І співати будем ми з ними звуки голосні (фонетична зарядка)

( Діти проспівують голосні А, О, У, І,Е,И)

Добре, молодці!

Вихователь:Який місяць зараз на календарі? (Квітень) Які ще весняні місяці ви знаєте? (Березень, Травень).Зараз початок, середина чи кінець весни? (Початок).

Вихователь:Тепер ми бадьорі, веселі, здорові й можемо починати займатися.

Вихователь: Я хочу вам сьогодні розповісти про дівчинку, яка хотіла все знати. То ж слухайте, будь ласка, до вашої уваги цікава моя казка.

    Була у діда онучка- велика Чомучка. З ранку й до обіду нема спокою діду.

Куди повзе комашка?

А як росте ромашка?

Куди заходить сонце?

Хто глянув у віконце?

(заходить дівчинка )

Вихователь: А ось і сама Оленка.

Дівчинка Оленка: Діти, я хочу вас запросити до країни знань. Шлях туди пролягає через Ріку Помилок, Гори Наполегливої Праці, Ліси терпіння і Посидючості. Але пам’ятайте: знання лише тоді цінують, коли вони здобуті працею. Ось вам чарівний мішечок, який і приведе вас до країни знань.

Вихователь: Щоб перебратися через Річку Помилок, слід виконати завдання. Але знайте, що основна зброя проти помилок це увага!

Д/Г: «Неслухняні звуки»

Вихователь:

Геть усе, усе на світі

Переплутав хлопчик Вітя.

Каже: «Діти навчаються в полі,

А комбайн працює в школі,

Всіх людей стрижуть в лікарні,

Лікують в перукарні,

Ми книжки берем в аптеці,

Ліки у бібліотеці.

Ось який Вітьок дивак!

Ми ж бо знаємо, діти,- це не так!

Діти, звісно навчаються в……………..,

А комбайн працює в ……………………,

Ми лікуємося в ………………..,

А стрижемося в…………………..,

А книжки беремо в ……………… .

Ліки ми берем в ………… .

Чистомовки:

Са-са-са смачна ковбаса

Са-са-са летить оса

Сат-сат-сат їде самокат

Асо-асо-асо ми купили м'ясо

Ша-ша-ша співає душа

Шу-шу-шу букви напишу

Шок-шок-шок Маша вдягла фартушок

Аш-аш-аш у мене гуаш.

Графічний диктант: «Черепаха» (звучить пісня з мультфільму «Я на солнишке лежу»

2- клітинки вправо

4- клітинки вниз

1- клітинка вправо

2- клітинки вверх

1-клітинка вправо

1-клітинка вверх

4-клітинки вправо

1-клітинка вниз

1-клітинка вправо

3-клітинки вниз

1-клітинка вліво

1-клітинка вниз

1-клітинка вліво

1-клітинка вверх

4-клітинки вліво

1-клітинка вниз

1-клітинка вліво

1-клітинка вверх

1-клітинка вліво

3-клітинки вверх

1-клітинка вліво

2-клітинки вверх.

Д/Г: « Назви і розкажи» - діти по черзі дістають картинки із зображенням людей різних професій називають професію та дію.

Фізхвилинка:  відео

Д/Г: « Гніздечко для пташок»

Скоромовки:

Цап до цапа в гості йшов,

Цап дороги не знайшов.

        ***

Ходили синиця

У синій спідниці.

Шукала синиця

Солодкі суниці.

Суниці солодкі?

Спитала сорока.

       ***

Сіяв- віяв дід Мусій

Вуса, вії у вівсі.

Сіяв-віяв, висівав,

Славну пісеньку співав:

Сію, сію, висіваю,

Бо вівсяні вуса маю.

Підсумок:  Оленко, діти, справилися з завданнями?

Діти, що ми робили?

А що вам сподобалося най більше ? Чому?

Які завдання вам було важко виконати?

Ось і закінчилася наша гра.

Вже прощатись нам пора,

Будем завтра зустрічатись,

В нові ігри будем грати.

docx
Додав(-ла)
Верстюк Оксана
Додано
24 листопада 2023
Переглядів
489
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку