Конспект логоритмічного - розвивального заняття «Ми веселі кошенята»

Про матеріал
Тема : Ми веселі кошенята Тип: під групове За дидактичними цілями: сюжетно – динамічне Програмовий зміст: Розвивати у дітей загальну та дрібну моторику, артикуляцію, правильне мовне дихання, фонематичний слух. Зміцнювати здоров’я дітей за допомогою фізичних вправ. Закріпити з дітьми назви річкової та морської риби. Вчити співвідносити іменники з прикметниками та дієсловами. Виховувати інтерес до заняття, турботливе ставлення до навколишнього світу.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

Конспект

логоритмічного - розвивального

 заняття

«Ми веселі кошенята»

 

 

 

 

 

Підготувала та провела :

 Вчитель-логопед

 ЛДНЗ №11 «Берізка»

Каменюка Наталія Олексіївна

 

 

 

 

 

 

 

м. Лозова

Тема : Ми веселі кошенята

Тип: під групове

За дидактичними цілями: сюжетно – динамічне

Програмовий зміст: Розвивати у дітей загальну та дрібну моторику, артикуляцію, правильне мовне дихання, фонематичний слух. Зміцнювати здоров’я дітей за допомогою фізичних вправ. Закріпити з дітьми назви річкової та морської риби. Вчити співвідносити іменники з прикметниками та дієсловами. Виховувати інтерес до заняття, турботливе ставлення до навколишнього світу.

Словник: проснулись, потягнулись, посміхнулись, крокувати, стрибати, носики-курносики, лобик, щічки, шийка, голівка,солодкий, гіркий, смачний, кислий, літає, кружляє,

Обладнання : чарівна паличка, шапочки-наголівники кошенят, будиночок, макети рибок,

 

Попередня робота: бесіда на тему «Мої домашні улюбленці», вивчення масажних рухів та слів до ігор,

Хід заняття:

 

  1. (Діти заходять до групи. На столі лежить чарівна паличка та шапочка Чарівника).

Логопед:

  • Діти подивіться, що це за речі?
  • Хто їх тут залишив?
  • А що можна зробити з цими речами?
  • А ви вірите в дива?
  • Я зачаклую всіх малят перетворю на кошенят.

(діти одягають шапочки кошенят і лягають на килимку «спати»).

Логопед:

Гарна хатка в киці, в хатці три віконця

Сплять там кошенята у промінні сонця.

Всі вони хороші –  любо подивитися!

Пісню їм муркоче  їхня мама киця.

Логопед:

- Прокидайтеся, малята, вже вставати час давно.

 

  1. Динамічні вправи

Мета: налаштувати дітей на початок рухової активності

Ось проснулись , потягнулись, з боку на бік повернулись.

 Потягнулись, потягнулись, один-одному всміхнулись.

Руки вгору підняли, ось ми м’ячика знайшли.

 

  1. Вправи з м’ячем

Мета: розвиток загальної моторики

(Діти сидять на підлозі)

Посміхнуся сонечку: «Здрастуй, золоте!»

(руки з м’ячем піднімаємо вгору)

Посміхнуся квіточці - хай вона росте.

(прокотити м’яч вперед)

Посміхнуся дощику: «Лийся, мов з відра!»

(підкидаємо м’яч вгору і ловимо його )

Посміхнуся друзям, бажаю всім добра!

(поворот вліво та вправо, руки витягнуті вперед, м’яч лежить на долонях).

 

  1. Зарядка

Мета:  розвиток рухових якостей дитини.

Хто уміє це робити , своїм друзям покажи

Кожен день ми зранку робимо зарядку,

Це нам до вподоби, діточкам-маляткам.

Жваво крокувати, весело стрибати,

Руки піднімати, руки опускати,

Присідати і вставати  і  ще трішки пострибати.

(Діти виконують рухи за текстом).

Логопед:

- Зробили дружньо ми зарядку, починаємо вмиватись.

 

  1. Масаж обличчя

Мета:  розслаблення мімічних м’язів обличчя

Носики , курносими  вимиємо чисто.

І біленький лобик і рум’яні щічки.

Вушка витираємо, шийку і голівку.

Весело всміхаються наші чисті дітки.

Логопед:

- Ой, які ви чисті та бадьорі, напевно й  зголодніли вже? Давайте подивимося, які продукти в нас є?

(діти дістають з мішечка предмети)

  • Молоко,
  • Лимон,
  • Морква,
  • Перець,
  • Цукерка,
  • Яблуко.

 

  1. Дидактична вправа  «Який, яка, які?»

Мета: добір та співвідношення іменників з прикметниками

(діти добирають прикметники  до іменників назв продуктів харчування).

  • Молоко,
  • Лимон,
  • Морква,
  • Перець,
  • Цукерка,
  • Яблуко.

Логопед:

- Чи хочуть  кошенята на травичці погуляти?  Пішли з вами по стежинці.

Маленькі ніжки швидко край доріжки, топ-топ-топ.

А великі ноги мляво край дороги,  топ-топ-топ.

Малесенькі ноги бігли край дороги, туп-туп-туп.

А великі ноги бігли вздовж дороги, туп-туп-туп.

(Діти підійшли до галявини.)

Логопед:

- Що росте на галявині? Чи є тут квіти? Що потрібно для того щоб рос ли квіти? Сонце у нас є?  А ось і водичка? Присядьте і подивіться чи квіти ще не прокинулися?

 

  1. Пальчикова гра «Квіти»

Мета: розвиток дрібної моторики м’язів рук.

Вранці всі чудові квіти  весело проснулись.

І до неба потяглися, і росою вмились.

Логопед:

- Які гарні квіти виросли на нашій галявині, і такі вони духмяні. Ось скільки метеликів злетілось на їх аромат.

 

  1. Дидактична гра «Що робить метелик»

Мета: узгодження іменників та дієслів

(діти добирають до іменника дієслова)

 

  1.  Дихальні вправи «Метелики»

Мета: розвиток сильного видиху та повільного вдиху.

(діти вдихають повітря носом, а видихають через рот. Потім діти проходять далі. На березі річки розкидані каштани).

Логопед:

- Ой скільки камінців не пройти нам до річки. Давайте їх зберемо і складемо у відерця.

 

  1.  Рухлива гра «Збери каштани»

Мета: розвивати спритність, швидкість.

Логопед:

- Не втомились ви працювати? Час вам відпочити.

 

  1.  Масаж з каштанами (в парах)

Мета: налагодження емоційного контакту між дітьми.

Камінці веселі, друзі, ви візьміть в свої долоні.

Починаємо з ними гратись, втому нашу проганяти.

Ха-ха-ха та хо-хо-хо! (колові рухи по руках)

 Хе-хе-хе та бух-бух-бух! Га-га-га та гу-гу-гу! (колові рухи по ногах)

Ге-ге-ге та ги-ги-ги! (колові рухи по грудях)

Хі-хі-хі та ха-ха-ха! Хо-хо-хо та гуль-гуль!(колові рухи по спині)

Ой, малята, подивіться:ось клубочок тут котився.(діти підходять до річки)

Логопед:

- Діти, якого кольору клубочки до нас прикотились ? Що можна зробити з ниток?

 

 

  1.  Дидактична гра «Що сховалось у клубочку»

Мета: автоматизація звука [ш] в словах.

  • Шишка
  • Горішок
  • Шкарпетка
  • Школа

 

  1. Дидактична гра «Один-багато»

Мета: утворення іменників в множині

Шарф

Шкарпетка

Шапка

Логопед :

- Гарно грались кошенята, але час повертатися до матусі кішки. Відпочити на подвір'ї , всі лягли вони на мить. Паличку чарівну візьму і в повітрі я змахну. І веселі кошенята стануть хлопчики й дівчатка.

(Діти скидають шапочки і стають півколом).

Логопед:

  • Діти, ким сьогодні ми були?
  • Куди ходили?
  • Що робили?

 

(діти  відповідають на питання. Заняття закінчуються)

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Личная София
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
25 січня 2019
Переглядів
5605
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку