Конспект інтегрованого заняття на тему: «Подорож по казковій країні»

Про матеріал
Тема : Подорож по казковій країні Тип: фронтальне Вид: інтегроване За дидактичними цілями: закріплення раніше засвоєних знань Програмовий зміст: Пригадати з дітьми назви українських казок, їх героїв та їх сюжет. Розвивати у дітей зв’язне мовлення за допомогою мнемо квадратів(активізація словника), мнемо доріжок (складання речень), мнемо таблиць (складання описових речень). Вправляти дітей у вмінні відповідати на поставленні питання повними реченнями, відгадувати загадки. Розвивати зорове та слухове сприймання, вдосконалювати вміння творчо мислити, вигадувати новий кінець казки. Виховувати у дітей доброзичливість, дружні відносини один до одного, любов до казки.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект інтегрованого заняття на тему:

 «Подорож по казковій країні»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала та провела :

 Вчитель-логопед

 ЛДНЗ №11 «Берізка»

Каменюка Наталія Олексіївна

 

 

 

 

м. Лозова

Тема : Подорож по казковій країні

Тип: фронтальне

Вид: інтегроване

За дидактичними цілями: закріплення раніше засвоєних знань

Програмовий зміст: Пригадати з дітьми назви українських казок, їх героїв та їх сюжет. Розвивати у дітей зв’язне мовлення за допомогою мнемо квадратів(активізація словника), мнемо доріжок (складання речень), мнемо таблиць (складання описових речень). Вправляти дітей у вмінні відповідати на поставленні питання  повними реченнями, відгадувати загадки. Розвивати зорове та слухове сприймання, вдосконалювати вміння творчо мислити, вигадувати новий кінець казки. Виховувати у дітей доброзичливість, дружні відносини один до одного, любов до казки.

Словник: в норі, в бар лозі, під кущем, у лігві, в кублі.

Обладнання: презентація, клубок, мнемо квадрати з зображенням казкових героїв, мнемо доріжки, мнемо таблиці «Опис диких тварин», мішечки з елементами казки, ватман для колажу.

Попередня робота: читання українських народних казок «Колобок», «Коза Дереза», «Солом’яний бичок», «Курочка Ряба», «Колобок», «Рукавичка», «Ріпка», «Лисичка та журавель», «Колосок», розглядання ілюстрацій до цих казок.

 

Хід заняття:

Гра – привітання «Ми візьмемося за руки»

 

Ми візьмемося за руки,

Веселіше стане нам,

Бо у групі всі ми друзі,

Усмішку даруємо вам.

( Діти дарують усмішки гостям. )

Вихователь:

  •              Діти, чи любите ви казки? А де живуть казки? А чи хочете ви завітати на гостину до казки? Закриваємо оченята та повторюємо чарівні слова:

            Казко, в гості ти прийди

            Гарний настрій принеси.

Слайд №1 (відкривається книга казок)

В чарівній країні казок Цар Макар оглядав свої володіння.

  • Наші діти останнім часом дивляться дуже багато мультфільмів, а казок майже не читають. Казки образилися й пішли з нашого міста, та розгубилися по всьому світі. Ось і моя улюблена казка теж втекла? Як же її повернути?

Вихователь:

  • Діти, а чи хочете ви дізнатися яка улюблена казка Царя Макара? Тож давайте  допоможемо ми  Царю зібрати казки ? А дорогу нам вкаже ось цей чарівний клубок.
  •  Ти котись, котись, клубок,
    Через поле та лісок,
    Через всі доріжки
    Побіжать враз ніжки.
    Раскрутися нитка вся,

 Казка вже встрічає нас.

 Слайд №2 (дід та баба сидять біля хатинки)

Дід та баба:

-         Добрий день, вам любі діти, раді ми вас тут зустріти, на городі восени скриньку з казками ми знайшли. Часу дарма в негайте казочки ви відгадайте.

Д/г «Відгадай назву казки»

Мета: розвивати логічне мислення, фантазію

  • «Коза Дереза»
  • «Солом’яний бичок»
  • «Курочка Ряба»
  • «Колобок»
  • «Рукавичка»
  •  «Ріпка»
  • «Лисичка та журавель»
  • «Колосок»

Дід і баба:

  • За ваші спритність та завзятість даруємо Вам дарунок – жменьку родинного тепла, та казкового настрою.

Слайд № 3 (чарівна яблунька )

Вихователь:

На доріжці край села

Яблунька собі росла,

Розпустила свої віти,

В казку хоче запросити.

  • Підійдіть до яблуні та знайдіть по три однакового кольору  яблука. Та складіть речення по казці.
  • Дід посадив ріпку.
  • Колобок лежить на віконці.
  • Мишка розбила яйце.
  • Півник напік пиріжків.
  • Мишка живе в рукавичці.
  • Івасик ловить рибу.
  • Дід пасе Козу.
  • Лисичка з’їла Колобка.
  • Куриця знесла яйце.
  • Баба пасе солом’яного бичка.
  • Півник знайшов колосок.

Яблунька:

  • Дякую, що зібрали мої чарівні яблучка, та знайшли героїв різних казок. І за це дарую мішечок цікавих пригод.

Вихователь:

  • Клубочок далі покотився, за ялинку зачепився

Слайд№ 4 (Зустріч з Лісовиком )

Лісовик :

  • Хто по лісу це гуляє, працювати заважає ?В моєму лісі живуть тварини з різних казок  чи відгадаєте ви їх.

Д/г «Відгадай загадку»

Довгі вуха,
Куций хвіст,
Невеличкий
Сам на зріст.
На городі 
Побував  - 
Нам капусту 
Попсував.
(Заєць)

Прийшла кума із довгим віником
На бесіду із нашим півником,
Схопила півня на обід
Та й замела мітлою слід.
(Лисиця)

Ходить хмуро між дубами,
Хижо клацає зубами,
Весь, як є, —
Жорстока лють,
Очі в нього так і ллють.
Зачаївся ось, примовк.
Грізний звір цей, звісно, ... (Вовк)

Вихователь:

  • Діти, загадки Лісовика ви відгадали, а про тварин ми йому розповімо? А допоможе нам у цьому чарівна таблиця, давайте пригадаємо з яких частин вона складається.(складання описових розповідей про тварин за мнемосхемою)

Д/г «Хто де живе?»

Мета: активізувати словник дітей словами-назвами «будинків»  тварин

Лисиця – в норі

Ведмідь – в бар лозі

Заєць – під кущем

Вовк – в лігві

Їжак – в кублі.

Лісовик:

  • Дякую вам, навели ви лад у лісі і мені старенькому допомогли. І за це я вам дарую торбинку лісових казок .

Вихователь:

  • Погляньте скільки казок ми з вами знайшли, всіх їх ми можемо повернути у Країну Казок, але ми ще не знаємо яка з них улюблена царя Макара. Ой, малята, чи ви щось чуєте? Здається це наш Клубок  хоче щось нам сказати.

Клубок:

  • Я чув, що ви хочете знайти улюблену казку царя Макара, а допоможе вам  у цьому чарівна галявина казок, та чарівні мішечки, які подарували вам казкові герої.

(діти підходять до «чарівної галявини» та приклеюють героїв казки «Колобок»)

Вихователь:

  • Діти, яка казка у нас з вами вийшла ? Хто головні герої цієї казки? В яких місцях проходять дії казки? Як закінчується ця казка? Давайте ми з вами теж станемо казкарями і вигадаємо новий щасливий кінець до казки.

Д/ г «Казка на новий лад»

Вихователь:

  • Ось і добігає наша подорож по країні Казок до кінця. Що сьогодні ми з вами тут зробили? Кого зустріли? Кому допомогли?

Цар Макар:

  • Дякую, вам любі діти, що ви знайшли всі мої казки і за це вам дарую бубликів в’язку та чекаю вас знову до себе в гості. До побачення.

 Вихователь:

  • На цьому наша подорож закінчується і нам час повертатися до групи.

 

docx
Додано
25 січня 2019
Переглядів
3125
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку