Конспект мовленнєвого заняття з елементами театралізованої діяльності для дітей логопедичної групи «Суперечка на городі»

Про матеріал
Тема: Суперечка на городі Тип: фронтальне Вид: інтегроване (мовленнєвий розвиток + театралізована діяльність) Мета: Актівізувати словник дітей з теми «Овочі». Вчити дітей розігрувати діалог між собою. Повторити прикмети осені , назви дерев, властивості та призначення овочів. Закріпити вміння утворювати присвійні прикметники, узгоджувати іменники з прикметниками та числівниками в роді та числі. Розвивати дрібну моторику, пам'ять, мислення. Виховувати дружні відносини між дітьми інтерес до заняття.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

Конспект

мовленнєвого заняття

з елементами театралізації

для дітей логопедичної групи

 «Суперечка на городі»

 

 

 

 

 

Підготувала та провела :

 Вчитель-логопед

 ЛДНЗ №11 «Берізка»

Каменюка Наталія Олексіївна

 

 

 

 

 

 

м. Лозова

Тема: Суперечка на городі

Тип: фронтальне

Вид: інтегроване (мовленнєвий розвиток + театралізована діяльність)

Мета: Актівізувати словник дітей з теми «Овочі». Вчити дітей

розігрувати діалог між собою. Повторити прикмети осені , назви дерев, властивості та призначення овочів. Закріпити вміння утворювати присвійні прикметники, узгоджувати іменники з прикметниками та числівниками в роді та числі. Розвивати дрібну моторику, пам'ять, мислення. Виховувати дружні відносини між  дітьми інтерес до  заняття.

Обладнення: шапочки-наголівники овочів, ілюстрація «Осінь», осіннє

листя з різних дерев, аудіозапис «Гомін», набірне  полотно «Город»,  атрибути до гри «Кухарі», горщик, атрибути для дихальної вправи «Остуди борщик», макети страв.

Словник:

Активізація: овочі, кленовий , березовий, горобиновий, дубовий, кольорові,

салат, сік, назви овочів у множині, гарбузова, врожай зустрічати,

  миритися готувати, збирати

Нові суперечка, горщик, скибка, сперечатися.

Попередня робота: вивчення віршиків про овочі, прогулянка в

осінньому парку.

 

Хід заняття:

 

  1. Гра –привітання «Добрий день»
  • Добрий день! Добрий день!-

Пальчики сказали:

  • Ми сьогодні всіх дітей

Вранці привітали.

  1. Слухання віршика
  • Послухайте віршик і скажіть про яку пору року говориться в ньому?

В парках і садочках

На доріжки й трави падають листочки

Буро-золотаві

Де не глянь, навколо

Килим кольористий

Віти напівголі,

Небо сине, чисте.

  • Про що цей вірш? Чому ви так гадаєте?
  1. Побудова асиціативного куща
  • Які осінні слова ви знаєте? Знайдіть листочки з цими словами і приципіть їх до нашого осіннього дерева.
  1. Психогімнастика
  • Яка погода восени? Спробуйте зобразити дощову хмару, дрібний дощик. Після дощику повітря стає чистим, свіжим. Давайте вдихнемо його на повні груди.
  1. Дихальні вправи (5 – 6 разів)
  2. Д/г «З якого дерева листочок?»
  • Вітерець пустунець порозкидав всі листочки по землі, давайте поділимося на підгрупи і зберемо розкидане листячко
  • березове;
  • горобинове;
  • каштанове;

(на підлозі залишається лише кленове листя. Включається аудіозапис «Гомін»)

  • Діти, чи ви чуєте цей гомін? Ходімо подивимся що там сталося, але щоб дійти туди потрібно ставати лише на кленові листочки. Поки ми з вами листочки збирали овочі на городі почали сперечатися хто з них найголовніший.
  1. Розігрування  віршованого діалогу

Морква:

Кожен знає, що морквиця,

На городі – мов цариця.

Коси довгі, кучеряві

Та й ще й платтячка яскраві.

Буряк:

Ой, розхвасталася, дивіться!

Ти не схожа на царицю!

Ми від тебе красивіщі

Червоніші і товстіші.

Огірки:

А зелені огірки

Всі шанують залюбки.

Нас шанують не даремно:

Дух наш свіжий і приємний.

Помідори:

Що ж то огірки – вода

Як нема той не біда.

Помідор – смачний, кругленький.

Має щічки червоненькі.

Цибуля:

На цибулю нарікають,

Що до сліз я допікаю.

Вибачте та я не винна

Бо я лікарська рослина.

Часник:

Часничок я білозубий

Ви мене не бійтесь, люди.

Диня:

Кожен знає: жовта диня

На городі господиня.

Я – солодка, соковита,

Покуштуй не схочеш пити.

Гарбуз:

Не сваріться, любі, годі!

Я найстарший на городі

Я великий і бокастий

Жовтогрудий і смугастий.

  1. Д/г «Який, яка, які?»
  • А щоб овочів помирити їх потрібно всіх приклеяти на «город» (набірне полотно)(Діти прикдеюють зображення овочів і відповідають на питання Який?)
  1. Д/г «Кухарі»
  • А як ви гадаєте овочі корисні для людей? Чому? А що можна приготувати з них?

(діти оберають малюнки з зображенням овочів  і відповідно оберають правильну відповідь)

  1.  Пальчикова гра «Борщик»

В мене є кругленький горщик,

Я зварю у ньому борщик.

Все що треба я скоріше

Мию добре, чистю, ріжу.

Ось вже й борщ кипить, малята, -

Треба кришичку підняти

Трохи вогника вкрутити,

Не збіжи благають діти!

  • Який смачний борщ у нас вийшов, а які овочі ми сюди поклали? Давайте ми з вами ще зробимо салат.
  1.  Д/г «Один-багато»
  • Що в нас залишилося на городі? Що можна приготувати  з гарбуза?

А як ми можемо поласуватися динею? Ми поріжемо її на шматочки , ці шматочки називаються скибки.

(виставити не полотно тарілку з кашею та скибку дині)

  1. Підсумок
  • Ось всі наші овочі зібралися разом на одному столі де й потоваришувалися. Що ми з вами приготували? (обід)
  • Що  в нас залишилося на городі? Що ми зібрали з городу ? (з городу ми зібрали врожай)

 

 

docx
Додано
25 січня 2019
Переглядів
2688
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку