Конспект фронтального логопедичного заняття «Пригоди в місті транспорту»

Про матеріал
Тема: Пригоди в місті транспорту Тип: фронтальне За дидактичними цілями: закріплення раніше засвоєних знань Мета: Повторити з дітьми назви транспорту професії людей повязаних з транспортом. Вчити класифікувати транспорт за видами (наземний, повітряний, водний), відгадувати загадки. Закріпити вимову звука [ш] в словах, чистомовках. Продовжувати увагу, мислення, дрібну моторику, мовне дихання. Виховувати пізнавальний інтерес, створити веселий настрій у дітей.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

Конспект

фронтального логопедичного заняття

«Пригоди в місті транспорту»

 

 

 

 

 

Підготувала та провела :

 Вчитель-логопед

 ЛДНЗ №11 «Берізка»

Каменюка Наталія Олексіївна

 

 

 

 

 

 

 

 

м. Лозова

 

Тема: Пригоди в місті транспорту

Тип: фронтальне

За дидактичними цілями: закріплення раніше засвоєних знань

Мета: Повторити з дітьми назви транспорту професії людей повязаних з

транспортом. Вчити класифікувати транспорт за видами (наземний,   повітряний, водний), відгадувати загадки. Закріпити вимову звука [ш] в словах, чистомовках. Продовжувати  увагу, мислення, дрібну моторику, мовне дихання. Виховувати пізнавальний інтерес, створити  веселий настрій у дітей.

Обладнення: маска-автомобільчика, знак-вказівник, ілюстрації повітряного,

наземного транспорту, іграшки (наземний, повітряний) розрізні картинки (повітряний транспорт),макети морського транспорту, тазик з водою, кораблики для піддування.

Словник: транспорт, наземний, легковий, вантажний, пасажирський,повітряний, водний, шофер, пілот, капітан, їхати, плавати, літати.

 

Хід заняття:

 

  1. Гра-привітання «Добрий день!»
  • Добрий день! Добрий день!

Пальчики сказали:

  • Ми сьогодні всіх дітей

Вранці привітали.

  • Діти, сьогодні ми з вами познайомимся з цікавим гостем, хочете дізнатися хто це? Але для цього вам потрібно відгадати загадку.
  1. Загадка

«Бі-бі-бі» - вона співає,

Хатку на колесах має,

Є у неї фари-очі

Ними світить серед ночі.

                                             (Автомобіль)

(Діти чують звук автомобіля, «приїджає»автомобільчик)

Автомобільчик

  • Добрий день, діти! Я маленький  сумний Автомобільчик! Асумую я тому, що не маю друзів, а я так їх хочу мати.
  • Діти, як ви вважаєте хто може бути друзями у нашого автомобільчика? А де ми можемо їх знайти? Так, збираємося в дорогу та вирушаємо в подорож.
  1. Ходьба з промовлянням чистомовки

Мчить по вулиці машина,

Шелестить спокійно шина:

Шу-шу-шу та ша-ша-ша

Я знайду товариша.

  • Діти, подивіться куди ми приїхали? Так ми приїхали з вами до  казкового міста транспорту? Тут живуть різні казкові герої, давайте з ними познайомимося.
  1. Дихальна гімнастика

«Їхали ведмеді на велосепеді

А за ними кіт, задом на перед»

  • Вони довго їхали, впомились, звірята важко дихають. Як?

(глибокий вдих носом, видих ротом з промовлянням Фу-у-у (3р.).

           «А за ними комарики на повітряній кульці »

Комарикам так сподобалося летіти, що вони від задоволення заспівали пісеньку(З-з-з (3р.)

 «Вовчик на конятці»

  • Вправа «Конячка»(3 р.)

«Лев на машинці»

  • Вправа  «Моторчик» (3р.)

 

  • На чому подорожували казкові герої?  У цьому місті ми познайомимся з різним транспортом. А допоможе у цьому нам це знак . На що вказує цей знак? Цей знак вказує які вулиці тут є. Скільки тут вулиць? Які тут вулиці? (автомобіль- наземна, літак – повітряна, човен - водна). Діти, а ви у нас уважні? Бо до цього міста можуть потрапити тільки уважні діти. Ось послухайте.знайдіть вказівник, який не синій і не з човнем. Якого він кольору? Що там намальовано? (діти підходять до столу з іграшками)  Що ми бачимо? Відгадайте та знайдіть необхідний транспорт.

Наче пташка він літає,

Але всім на лихо

Він реве, тріщить , кричить

Бо не може тихо.

Є два колеса у нього,

Сила й швидкість також є,

Мчиться він по дорогах

Має ім’ячко своє.

                               (Мотоцикл)

Не карета і не віз,

Має четверо коліс,

Вікна й двері

Всередині гарно й зручно

Ще й стільчики в ряд стоять

Пасажиритам сидять.

                                  (Автобус)

Ходить він із краю в край

Ріже чорний каравай.

                                  (Трактор)

  • Який це вид транспорту? Що спільного між цим транспортом?  Чим він  відрізняється?  Де їздить?  Хто ним керує?

Наземний транспорт ми можемо поділити на такі види – легковий, пасажирський, вантажний.

  1. Д/г «Знайди потрібний транспорт»
  • З яким транспортом ми познайомилися? Чи може з ним товаришувати наш Автомобільчик? Повертаємося назад до нашого знака –вказівника, як маленькі автомобільчики (Діти під музику повертаються до знака)
  1. Наступна вулиця

Не зелена і не з автомобілем.

  • Це вулиця повітряна. Який транспорт живе на цій вулиці? Чому його називають повітряним? Хто керує цим транспортом? Поділіться на пари і складіть з розрізних картинок повітряний транспорт.
  1. Д/г «Склади транспорт»
  • Який транспорт ми зібрали? Чи зможе він потоваришуватися з нашим Автомобільчиком?  Повертаємося до нашого знаку, як маленькі літачки.
  1. Наступна вулиця

Не з літаком і не жовта.

  • Це вулиця водна. Який транспорт ви бачите на цій вулиці? Де ще ми можемо його побачити? Чому? Хто керує водним транспортом? Пропоную вам теж стани капітанами і покерувати човниками.
  1. Д/в «Капітани» (піддування човників)
  • Чи потрібний водний транспорт людям? А зможе він потоваришуватися з Автомобільчиком? Тож повертаємося до вказівника. (Діти повертаються до вказівника)

 

Автомобільчик:

  • Дякую я вам, діти, ви мені сьогодні стільки нових друзів знайшли, я напевно залишуся з ними в казковому місті Транспорту. А вас буду чекати до себе в гості. Допобачення!
  1.  Підсумок заняття
  • Діти, Чи сподобалася вам наша подорож?Кого ми з вами сьогодні зустріли?  Кому допомогли?  Чи сподобалася вам наша подорож? Але нам вже час повертатися до нашого дитячого садочку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
25 січня 2019
Переглядів
3642
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку