Показники та критерії |
Високий рівень |
Середній рівень |
Низький рівень |
Уявлення про множину, вміння розрізняти дискретну та недискретну множину |
Стійкі уявлення про множину як сукупність предметів, які сприймаються цілісно, а також вміння розрізняти дискретну та недискретну множину |
Відносно стійкі уявлення про множину, вміння на основі сприймання розрізняти різні види множин та називати їх |
Погано сформовані уявлення про множину погана здатність класифікувати та розрізняти дискретні та недискретні множини |
Уявлення про число та рахунок, вміння рахувати у прямому та зворотньому порядку |
Має стійкі уявлення та знання про число та лічбу, вміє рахувати в прямому та зворотньому порядку |
Має відносно стійкі уявлення про числа та цифри як позначення кількості предметів, вміє рахувати в прямому та зворотньому порядку за невеликої допомоги дорослого |
Погано знає числа та цифри, постійно потребує допомоги дорослого |
Сформовані уявлення про форму предметів, вміння за допомогою дотикового сприймання обстежувати |
Вміє орієнтуватися в оточуючому світі та визначати форми предметів за допомогою дотикового сприймання |
Вміє за допомогою дорослого називати основні параметри форми предметів |
Потребує допомоги з боки дорослих у пізнанні оточуючого світу та засвоєння форми предметів. |
Сформовані уявлення про міру та вміння вимірювати предмети оточуючого світу |
Має стійкі уявлення про міру та вміє нею користуватися під час вимірювання та різних ігор |
Може визначати міру та використовувати її за незначної допомоги дорослого |
Не може самостійно використовувати міру у вимірювальній діяльності |
Вміння вирішувати різні типи задач, логічно мислити |
Залучається до активної діяльності з вирішення різних типів задач |
Вміє критично та логічно мислити, розуміє завдання задачі та виконує його за невеликої допомоги дорослих |
Погано орієнтується у поставленій задачі, потребує допомоги дорослого |
Орієнтація в просторі та часі |
Вміє орінтуватись в оточуючому світі, знає основні напрямки, частини доби, вміє самостійно визначати час. |
За допомогою дорослого вмі є визначати час та місце розташування предметів. |
Погано орієнтується в оточенні, бідний лексичний запас слів |