Конспект " математичного розвитку дітей на основі самостійної математичної діяльності за умови створення розвиваючого середовища"

Про матеріал
Створення розвиваючого середовища є важливою умовою ефективного математичного розвитку.
Перегляд файлу

Критерії та показники математичного розвитку дітей на основі самостійної математичної діяльності за умови створення розвиваючого середовища

Показники та критерії

Високий рівень

Середній рівень

Низький рівень

 Уявлення про множину, вміння розрізняти дискретну та недискретну множину

 Стійкі уявлення про множину як сукупність предметів, які сприймаються цілісно, а також вміння розрізняти дискретну та недискретну множину

 Відносно стійкі уявлення про множину, вміння на основі сприймання розрізняти різні види множин та називати їх

 Погано сформовані уявлення про множину погана здатність класифікувати та розрізняти дискретні та недискретні множини

Уявлення про число та рахунок, вміння рахувати у прямому та зворотньому порядку

 Має стійкі уявлення та знання про число та лічбу, вміє рахувати в прямому та зворотньому порядку

 Має відносно стійкі уявлення про числа та цифри як позначення кількості предметів, вміє рахувати в прямому та зворотньому порядку за невеликої допомоги дорослого

 Погано знає числа та цифри, постійно потребує допомоги дорослого

 Сформовані уявлення про форму предметів, вміння за допомогою дотикового сприймання обстежувати

 Вміє орієнтуватися в оточуючому світі та визначати форми предметів за допомогою дотикового сприймання

 Вміє за допомогою  дорослого називати  основні параметри форми предметів

 Потребує допомоги з боки дорослих у пізнанні оточуючого світу та засвоєння форми предметів.

 Сформовані уявлення про міру та вміння вимірювати предмети оточуючого світу

 Має стійкі уявлення про міру та вміє нею користуватися під час вимірювання та різних ігор

 Може визначати міру та використовувати її за незначної допомоги дорослого

 Не може самостійно використовувати міру у вимірювальній діяльності

 Вміння вирішувати різні типи задач, логічно мислити

 Залучається до активної діяльності з вирішення різних типів задач

 Вміє критично та логічно мислити, розуміє завдання задачі та виконує його за невеликої допомоги дорослих

 Погано орієнтується у поставленій задачі, потребує допомоги дорослого

 Орієнтація в просторі та часі

Вміє орінтуватись в оточуючому світі, знає основні напрямки, частини доби, вміє самостійно визначати час.

 За допомогою дорослого вмі

є визначати час та місце розташування предметів.

 Погано орієнтується в оточенні, бідний лексичний запас слів

  

docx
Додано
29 травня 2020
Переглядів
424
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку