РОЗРОБКА МАЙСТЕР – КЛАСУ У ФОРМІ БАРКЕМПІНГУ
Доброго дня, шановні колеги! Я, ____________ , вчитель ________________________________________________________________
Моє творче кредо : «Щоб вести дітей за собою, необхідно самому рухатися, не зупиняючись».
До вашої уваги пропоную майстер – клас: «Сучасний урок та здоров'язберігаючі технології ».
Під час даного майстер – класу я хочу продемонструвати мій педагогічний досвід з даної проблеми, інноваційні методи та прийоми, які я використовую у власній педагогічній практиці.
Вважаю, що ефективність заняття багато в чому залежить від так званого налаштування на урок, тобто забезпечення емоційної готовності до уроку.
Емоції – одна зі складових здоров’я. З перших хвилин учень повинен відчути, що він цікавий учителю не просто як носій знань, а й як особистість.
У своєму педагогічному арсеналі маю безліч вправ, які допомагають досягти позитивного налаштування учнів на урок. Пропоную встати всім у кружечок.
(Учасники стають у кружечок)
Вправа «Долоньки»
Простягніть, будь ласка, свою праву долоньку : це ви даруєте мені свою творчість, своє бажання, своє натхнення (дмухаємо) Простягніть тепер ліву долоньку, це я вам дарую свою любов і повагу, свої знання. (дмухаємо). А зараз доторкнемося долоньками один до одного і обміняємося своїм доброзичливим ставленням, почуттями. Щиро дякую!
Такі і подібні вправи допомагають дитині заглибитись у свій внутрішній світ, а мені ефективно розпочати і провести урок.
Шановні колеги, а ми відправляємось у чудову подорож
«Віват, здоров’я !»
Я пропоную вам взятися один за одного та рушити до першої станції (стають у вигляді гри «Потяг».)
(Подається через аудіоапаратуру сигнал потягу та весела музика, учасники роблять перший круг)
(Музика вимикається)
А ми прибули на станцію «Корисна».
Давайте пригадаємо що корисно для нашого організму? Так, вітаміни, які містять в собі фрукти та овочі. Пропоную Вам обрати фрукт чи овоч з яким Ви себе асоціюєте.
(Учасники називають себе , пояснюють чому саме так та об’єднуються у дві команди )
Отже, двома вагончиками ми мандруємо далі до станції «Рухлива».
Пропоную стати один за одним, кожній команді окремо. Команда фруктів вигукує «Ту-ту», а за ними команда овочів «Чух-чух»
(Подається через аудіоапаратуру сигнал потягу та весела музика, учасники роблять рухи та вимовляють фрази)
Голос - це своєрідний індикатор здоров'я.
Ось вона станція «Рухлива». Пропоную командам об’єднатися
(Учасники стають в кружечок).
Ну що , потанцюємо?
(Вмикається весела музика)
Овочі повертаються вліво, а фрукти вправо; овочі присіли, а фрукти стрибнули, а всі разом покружляли; овочі покружляли як листочки осінні, а фрукти як пташки.
(Музика вимикається)
Саме музично-ритмічні вправи виконують релаксаційну функцію, допомагаючи досягти емоційної розрядки, зняти розумове навантаження і перевтому. Музично-ритмічні вправи формують красиву поставу, зміцнюють мускулатуру, розвивають дрібну моторику, виховують витривалість. Ритм, який диктує музика головного мозку, знімає нервову напругу. Рухи і танець, крім того, що знімають нервово-психічне напруження, допомагають дітям швидко встановлювати дружні зв'язки один з одним, а це також дає певний психотерапевтичний ефект.
Прийшов час повертатись додому , але з гарним настроєм, тому подаріть посмішку один одному. Саме через улибкотерапію - посмішки вчителя, здоров'я дітей стане міцнішим. В людині, яка посміхається, діти бачать друга і процес навчання проходить плідніше. А ще у дитини з'являється відповідна усмішка, яка піднімає настрій.
Дякую вам, пасажири потягу « Віват , здоров’я!»
І на завершення нашого заняття хочу запропонувати вам рецепт цілющого креативного напою, який складається з таких компонентів:
Екстракт багатої фантазії
Настій оригінальних думок
Бальзам неповторних мрій
Коктейль імпровізації
Відвар миттєвих творчих рішень
Кава успіху
(Такий рецепт можна надрукувати на маленьких аркушах, скрутити свитком та надати кожному, прикріпивши до цукерки. І сказати : «Дарую Вам гормон щастя, бо тільки здорова людина може бути щасливою»
1